Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/16/22 ve všech sekcích
-
3 body
-
Byl jsem poprve a prijel jsem pravda trochu pozde, ale i tak to stalo za to. Doufam, ze priste budu moci prijet nacas a potkat vsechny ucastniky. Zdravim od Brna3 body
-
dovolim si nesuhlasit. uz som to niekde pri F3 urcite pisal. Rumunsko, kopce, bez internetu - nechytila sa Waze, Google mapy, Mapy.cz ani Sygic (ktory by mal byt offline). jedine co sa chytilo okamzite, bola prave zabudovana navi. niekto to mozno ani nezazije, ale ako zaloha je fajn mat nieco navyse2 body
-
Chlapi, doporučuji přečíst nějaké stránky věnované detailingu. I tady na fóru najedete spoustu informací. Je to na dlouhé vysvětlování. Osobně doporučuji videa např. od Umyem, jsou tam výborně shrnuty pro a proti (vosk, keramika, fólie). Jinak keramika i fólie je nejlepší na nové auto. I tak je většinou nutná korekce laku (je poškrábaný už z výroby). Cenovka kvalitní keramiky se pohybuje od 25 tis. Kč (životnost 3 roky při pravidelné údržbě), u kvalitní fólie na přední část auta (životnost až 10 let) to bude podobné. Keramika ale lak proti mechanickému poškození neochrání.2 body
-
mám takový malý problém s xenony - před 3 týdny mi měnili v autosalonu OKIM v Ústí n.Labem oba přední xenony za nové (kvůli jejich vnitřnímu poškození odrazové vrstvy u dálkových světel) a když jsem si auto vyzvedl, nestači jsem se divit. Jedno světlo napasovali na auto tak, že pod ním bylo cca 1,5 cm místa mezi nárazníkem, no hnus. No a potom jsem ještě zjistil, že vůbec nenastavili světla - obě svítily kam chtěly (pánu bohu do oken). Tak mi druhý den světla tak nějak spasovali a "správně nastavili" jejich základní nastavení. Problém je v tom, že než mi vyměnili obě světla, tak světla naprosti zdi svítily tak, že vpravo byla jen jedna čára (takhle to svíti i ostatním lidem co mají xenony). Po výměně mi světla svítí tak, že jsou nad sebou 2 čáry (jedno světlo svítí výš než druhé). Oni to asi nedokážou pochopit nebo to neumí nastavit. Co s tím? Víte správné tovární nastavení??? Tento týden tam opět jedu, aby mi nastavili správně xenony, tak potřebuji nějaké Vaše rady atd.... jinak ten první obrázek je po výměně světel, když mi auto předali a zapomněli světla nastavit...1 bod
-
1 bod
-
Podľa návodu na stránke vyššie som si dal dole plastový kryt medzi stieracmi a odpojil konektor na generator zvuku - nieje to Reprak ale rezonator ci co V autorizovanom servise mi povedali ze ak by odpojili "Reprak" ktorý je pod sklom v interiéry tak im vyhodí chybu SOS tlačítko ktoré je na to napojené Odpojením rezonatoru pod kapotou a medzi stieracmi nesvieti žiadna chybička hláška aj servis je stim ok 👍1 bod
-
@koudy_123 Ahoj, nějak nevím, co přesně máš na mysli tím štelungem, ale pokud chápeš schema, jde ti asi o popsání kroků, tak tedy zkusím :) musíš vědět, co který špunt dělá - viz dva příspěvky víše od @Martin_Dolezal. Pořiď si tuším 6ku imbus ((možná 7) kdyžtak mě opravte, nepamatuji si přesně)), postav si auto proti zdi, podle schemat, dostatečně daleko a můžeš seřizovat :) a minimálně celou dobu se zapnutým zapalováním v 1.poloze, abys logicky mohl rozsvítit světla :) motor startuješ jen tehdy, když to máš nastavené a můžeš zkontrolovat, jestli se ti xenony na začátku nastaví - dolů, do stran ven , zase zpět a nahoru ... ... ale mám takový pocit, že tohle si vědět nepotřeboval :) bohužel víc ti poradit neumím.1 bod
-
1 bod
-
Keramika je fajn. Ale pokud budeš mít nové auto, doporučuji zvolit folii. Odkud jsi? Stačí kraj či okres. Nechal jsem na předek auta dát PPF Optic Shield a je to super. Sice už to nezachrání nějaké ťupky z provozu, ale eliminuje to další. Navíc jsem nechal dát černou PPF OS na boční piano na B sloupkách, protože se snadno poškrábou. Co se týče ceny, předek mě vyšel na cca 25k - životnost 10 let. Doporučuji zvolit podobnou.1 bod
-
No všichni píší, že je to dost zásadní. Otázka je, zda to neříkají jenom proto, že si kvůli tomu musím koupit hodně materiálu :). No já budu dělat rovnou celý kufr včetně boků, takže musím nastudovat, jak se to rozebírá.1 bod
-
@JirikHL Jo, 1889 a HW58 vypadají dobře, taky jsem nic špatného nezaznamenal, ale poslední verze to taky ještě není, takže evidentně je stále co vylepšovat. :) P.S.: To vyhřívání - takže vajca na tvrdo? :D1 bod
-
@Rapid1.0Tak já myslím, že ty budeš úplně v pohodě :). S 1889 a H58 jsem už nečetl žádné problémy. Tento 1896 je spíš "spása" (uvozovky protože mi přidje, že já třeba žádné problém kromě pomalosti někdy nepociťuji ani já ano ostatní co na něj tady čekají) pro nás s se softem 180x a H56 :) A zrovna když píšu, že nemám problémy, tak dneska zádrhelek po dlooouhe době :). Ráno pod 9°C, sputilo se vyhřívání sedaček a volantu. Ale obrazovka neragovala na dotyk (což jsem zjistil po chvilkce, když jsem chtěl vypnout SS), takže vyhřívání nešlo vypnout. A protože už sedačka začínala celkem péct do zadku, tak jsem já začal celkem dost panikařit :D . Ale naštěstí po restartu Colombusu už se to dalo ovládat a vypnout... Nicméně mě holka dneska poškádlila :)1 bod
-
Jen ty jsi chyběl - čekáme na tebe příště! 🙂1 bod
-
@Rapid1.0Určitě ano. Po tomhle updatu si troufám říct, že už není třeba mít obavy 🙂. Ostatně, moje auto bylo vyrobeno 5/21 a krom té horší odezvy systému po startu + pár chybových hlášek jsem s tím fakt neměl žádný problém a auto mi dělalo (a stále dělá) jen radost.1 bod
-
Ohledně počasí každopádně, tentokrát se dalo na letních v klidu tam i zpět A také účast byla velmi, velmi slušná - jiné srazy členů SH v ČR ani tak navštěvované nejsou. Pokud vůbec občas nějaké jsou. Takže @Ondra16V má nasazenou laťku hodně vysoko. Rozhodně nelituji 4 hodinové cesty na sraz a večer ze srazu zpět.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dokončil jsem odhlučnění torpéda. Demontáž stěračů v pohodě, domluvil jsem jim stahovákem 🙂. Odšroubovat aspoň z části ten černý plech, to už jsem si trošku zaklel. Za to dostat ven mechanizmus stěračů, to byl ježek v kleci🤣, ale domluvil jsem i jemu. Vše očištěno, odmaštěno a šlo se lepit. Docela piplačka, je to hodně členitý. Lepil jsem antivibraci na stranu za palubku pod čelní sklo, na tom černém plechu už něco takového bylo z fabriky, to jem jen doplnil. Pak na obě strany torpéda nalepen odhlučňovací neopren👌. Sestavit vše zpět už bylo hned. Tisícihrany stěračů jsem pořádně namazal bílou vazelínou, aby tolik nepřirůstaly. No, stěrače mi stírají a pri první jízdě je opravdu patrné lepší vytlumení zvuku motoru. Věřím, že ještě dál pomůže odhlučnění kapoty, což už proti torpédu bude hračka 😁1 bod
-
1 bod
-
Dekujeme Vsem za fajny sraz . Bylo opravdu fajn. Davno jsem takoveho mezinarodniho sraz nezazil. Tesim se na pristi sraz 🙂 Doufam ze @ExecutedDonut stacilo ti benzinu 😁 Cisnik byl moc zataceny. Tat'ka mu rika ze chci palacinky a on napsal se . Palacinku nedonesl1 bod
-
1 bod
-
Co za cypa tam zavázelo se skůtrem? :D sraz se opět povedl a účast byla doslova luxusní! Akorát ten borec za barem jak nás prvně viděl tak si musel říkat... :D1 bod
-
díky za Fajný a Pěkný sraz,bo tu kraj razovitý.počasí super a i pingl se pomalu zlepšuje.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jako pokud tam je je příprava a týká se jen kódování, tak dobrý, ale dodělávat něco co vlastně nepotřebuji mě připadá absolutně zbytečný a zbytečně kuchat auto ještě víc. Ruku na srdce, kolikrát to kdo potřebujeme, až to nebude stříkat, tak doleju a jedu dál, Jsou myslím v autě důležitější věci.1 bod
-
1 bod
-
Ale my sa tu bavíme o trojvalci 1,0 TSI, nie o štvorvalci 1,2TSI Rapid.1 bod
-
1 bod
-
Bohužel odkazovaný článek není o vyjádření osobního názoru, ale o záměrné manipulaci s fakty, uvádění vágních nepodložených informací za platná fakta, na kterých pak staví svou argumentaci. To není vyjádření osobního názoru, ale krásný příklad manipulace s informacemi s cílem dehonestovat něco, zde elektromobilitu. Což do puntíku vystihuje význam slova hejt. S konstruktivní kritikou nemá článek společného ani ťuk. Konstruktivní kritika by vypadala tak, že by si pisálek dal tu práci a srovnal energetickou náročnost životního cyklu elektromobilu a srovnatelného spalovacího auta. Od získání surovin, samotnou výrobu, provoz auta po nějakou rozumnou dobu včetně všech kapalin a energetických zdrojů a jejich likvidace až po energetickou náročnost likvidace ojetiny. Jenže to by vyžadovalo nějakou aktivitu, práci, snahu, získávání informací a jejich zpracování... Takový článek by nenapsal za 30 minut, jak nejspíš trval ten odkazovaný paskvil.... O tom to je.1 bod
-
To máš pravdu, že nemá oslňovat protijedoucí vozidla, ale přijde mi, že ty “Z”tka mám moc blízko u sebe a levé světlo chce lehce doleva. Z pohledu řidiče, by měl být lom toho Z přímo naproti, kděžto mě se to láme nahoru to Z někde uprostřed auta/skoro u spolujezde. Jak jsem zde našel, který čím nastavuje, tak i předtím, jsem se vším točil, tak se to furt nastavovalo nahoru a dolů, přitom AFS (nebo co to je za zkratku adaptivních světel) mám a funguje.1 bod