Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/07/22 ve všech sekcích

  1. Dodělával jsem taky couvací kameru Mám Bolero a model 2021 Jednotka 10 Asyst Park Long coding Byte 2 bit 4-5 Kamera RVC instalovana Jednotka F5 Elektro info Bezp přístup 20103 (12345) Přizpůsobení vepiš RVC ENG 248437-ENG248800-funkcion_configuration_rvc-rear_view_low_rvc zadej active_no_legal_screen
    1 bod
  2. To už se dostáváme hodně mimo a hodně to kroutíš...
    1 bod
  3. Tvoje vidění demokracie a svobody (což není to samé) je trošku nepřesné. Že bych žil ve svobodném světě, to jsem si nikdy nemyslel a ani bych to nechtěl - to z podstaty společnosti není možné. Žít v době dobývání Ameriky bych nechtěl v žádném případě...
    1 bod
  4. Tak hlavně že je vyrobený a nejspíš na cestě k dealerovi :) Připravuj šampaňské ;)
    1 bod
  5. Jen pro tvoji informaci.. žádná taková fáze neexistuje :)
    1 bod
  6. @JirikHLMáš u mě dva lajky. Nějak jsem to nevydržel do pondělí a zeptal se na to dodání už dneska a dostal jsem tuhle zprávu: Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Váš vůz je již v tuto chvíli již vyroben a půjde ještě do výrobní fáze "tuning", to znamená: oplastování, olištování atd. Věřím, že v nejbližší době Váš vůz obdržíme. Jakmile budu k tomuto vozu mít podklady od Škoda Auto, spojím se s Vámi a domluvíme se na dalším postupu.
    1 bod
  7. https://www.reflex.cz/clanek/komentare/115487/filip-sebesta-konec-masoveho-automobilismu-to-je-oc-tu-bezi.html No... Sice mi při čtení těchto řádků bylo až trochu úzko a smutno, ale řekl bych, že autor celkem pěkně vystihuje situaci. Víceméně je to stejná myšlenka, o níž tu píše už dlouho @15degren nebo poslední příspěvek od @Světlonoš. To, z ceho je mi hlavně úzko při čtení je to, že i když už možná mnozí procitli a vidí že elektro asi není úplně ideální volba, už se do ní investovalo tolik (ne jen peněz), že už tu mašinérii prostě není možné zastavit. A i kdyby měl tento celý podnik "padnout na hubu" tím co se děje s energiemi (jak jsme na srazu bavili se @stanmar), tak je možné že kvůli výše napsanému to prostě vrchní činitele neopustí at to stojí co to stojí.
    1 bod
  8. No to je tak. Písali sme, že od výroby je tam doštička z hovna. Treba to reklamovať a dostaneš modifikovane. Tie sú super. Je ich poznať podľa toho, že je na nich z vonkajšej strany pliesok. Vsetko iné zhnije do roka.
    1 bod
  9. Zajímavý článek... https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/kupcum-octavie-kteri-rok-cekaji-na-auto-skoda-prodlouzila-dodani-o-dalsi-rok-i-kdyz-jini-dostali-auto-po-par-mesicich/
    1 bod
  10. u zahad je zaklad začít tim nejjednodušim , většinou je tim vyřešíš :-D :-D
    1 bod
  11. Dnes jsem ještě sdělal zbytky antivibračního a tlumícího materiálu na dno kufru. Aby to nevypadalo jako dort pejska s kočičkou, tak jsem vrstvu tlumícího materiálu potáhl ještě mecatronem, co mi taky zbyl 🙂.
    1 bod
  12. Podobně "radostný" polep - přímo v předváděcím centru BMW v Mnichově
    1 bod
  13. Ale ano, rozumím, jen je možná třeba lépe formulovat. Já osobně nemám problém se uskromnit, a nemám problém se uskromnit kvůli válce na Ukrajině, a kvůli tomu, abychom znovu nebyli v budoucnu ruští poddaní. Ale tvrzení "většina evropanů přijde o možnost osobní dopravy" je něco jiného než tvrzení "budeš muset omezit používání svého auta z 30 tis. km ročně na 10 tis.". To druhé si dovedu představit, ale nechci, aby mi někdo nutil používání elektromobilu. Benzín bude drahý, protože je ropa drahá? OK, mohu jezdit méně. Ať se vše vyrábí za férové ceny, nepokřivené socialistickými dotacemi, a ať si zákazníci vyberou, v čem a za co chtějí jezdit. Nemám rozhodně pocit, že by nás světoví ropní producenti nějak vydírali .... proč je benzín a nafta u nás drahá? ... protože: a) jsou na ní extrémně vysoké daně, (a v současnosti) b) zahraniční rafinérie a obchodníci využili situace a výrazně si zvýšili marže. Německá cesta energetiky a CO2 ideologie nás vede do záhuby, takže rozhodně to není cesta, po které bych chtěl jít. Jenže, nějak míchámě dvě nesouvisející věci, elektromobilitu a plyn od Putina. Hypoteticky rozvoj elektromobility naopak zhoršuje aktuální situaci, protože by bylo potřeba nahrazovat spotřebu ropu spotřebou elektřiny.
    1 bod
  14. Dnes jsem vylepil antivibračním materiálem zadní podběhy. Zároveň jsem už přehodil na zimní gumy, které vím že jsou o dost tišší oproti letním hučákům. Auto od kol ztichlo, jen nevím abych na jaře neměl kyselý výraz až zas dám zpět letní kola který prostě hučí jak včelí roj 🤣
    1 bod
  15. No nevím jestli do toho taky tak trochu nezasahuje algoritmus výběrů zpráv v mobilu ale přijde mi že na autoforu furt jen nadávají na všechno a na všechny. Přijde mi to jako babina co furt řiká "Jó za mých mladých let bylo všechno ještě v pořádku", zajímalo by mě jaký tak může být průměrný věk v jejich redakci :D :D
    1 bod
  16. Autoforum je celé kopec sr*ček, to ani nemá smysl číst...
    1 bod
  17. To psal ten konspirator odsud ne? Dobra blbost zase 😂
    1 bod
  18. Moje zkušenost 195/55 R15 vs 205/45 R16: Na R16 je auto tvrdší, jsou více cítit nerovnosti, kamínky, prostě všechno... Není to vyloženě žebřiňák, čekal jsem to daleko horší a např. propružení větší nerovnosti (např. příčný práh) mi přijde velmi kultivované, pocitově skoro lepší než na R15, ale celkový pokles komfortu znát prostě je... Spotřeba mi min. o 0,3l/100km stoupla, ale zase srovnávám pneumatiky s naprosto rozdílným energetickým štítkem (R16 jsem koupil se starými Turanzami ER300 - třída E, které dojíždím)... Až na jaře přezuji na nové Turanzy T005 R16 (třída B), budu moci napřímo srovnat s předchozími Turanzami T005 R15... Očekávám, že rozdíl by se mohl dostat mezi 0,15 - 0,2 l/100km ve prospěch R15, což je za mě v přijatelné... Jízdní vlastnosti na R16 jsou výrazně lepší. Auto lépe brzdí, trakce je citelně lepší, ASR i ESP už nemá tolik práce ani při ostřejší jízdě. Na suchém asfaltu v zatáčkách R16 skoro nejdou utrhnout, auto drží jako motokára. Na dálnici při vyšších rychlostech (150km/h+) je auto pocitově mnohem stabilnější, méně plave... Ten pocit, že auto už jen honím po silnici, se mi přesunul někde ze 140km/h na 160km/h... Nevýhodou 205/45 R16 může být i cena, ale zase 195/55 R15 je také trochu atypický rozměr a např. moje aktuální Bridgestone Turanza T005 jsou v 205/45 R16 jen nepatrně dražší než v 195/55 R15... No a ten hlavní bonus nakonec - auto mnohem lépe vypadá. R15 jsou na dvojkovou Fabii estetické minimum, na R16 už je to i přes disproporční karoserii vcelku koukatelné auto... :)
    1 bod
  19. Došli jsme ke konečné konfiguraci, ale náš prodejce chytil covid. Každopádně, je to oranžová F IV 1,0 81 kW DSG Style Plus + navi, vyhřívaný volant, vyhřívané sklo, 16", kotouče, el. sklopná zrcátka se zatmavením, ACC, tažné zařízení, aut. dálková, hnědý dekor, kamera, zadní LED světla, zimní 16", 50l palivová nádrž. Co v konfiguraci není: Travel Assist (Lane Assist+, čtení značek, prediktivní tempomat, virtuální kokpit) - pro zamýšlený provoz to působí jako overkill. Funkční paket (volič režimů a pár dalších blbostí) - zřejmě není nutné pro plachtění. Dodání do února 2022 - slot pro skladovku, pokud se to nepokazí. Sleva obligátních 10 tisíc Kč tak jako u předchozích aut (no tam byly ještě slušné akce na financování) a podařilo se vysomrovat povinnou výbavu atd. Co by pro někoho mohlo být užitečné, včera mě napadlo si projít manuál a podle něj skutečně Fabia podporuje prediktivní tempomat. Klasický ACC zahrnuje s automatem funkci Stop & Go, zatímco manuální převodovka nepodporuje rychlost pod 30 km/h. Proč má DSG tak vysokou normovanou spotřebu, jsem nerozluštil.
    1 bod
  20. Minuly tyzden sme kamosovy na Arteon nahodili brzdy z Audi TT RS. Kotuce aj platnicky su DBA (australia). Rozmer kotucov 370 mm. Strmen je 4 piestik. V porovnani so setupom co mam ja na Supe teraz (kotuce z T-Roc R a platnicky clubsport) je rozdiel hlavne v tom, ze sa daju lepsie davkovat. Niesu hned take jedovate ako tie jednopiestiky. Kto chcete prijemny brzdny ucinok a dostatocnu rezervu pre akcne vyzitie tak odporucam.
    1 bod
  21. Je to normální. Nechceš raději jezdit autobusem nebo vlakem?
    1 bod
  22. @Ondras123Zbytečně si s tím děláš hlavu a hledáš problém kde pravděpodobně není. Takto pěkné brzdy zde nemají všichni a neboj, s přibývajícími kilometry bude hůř.
    1 bod
  23. Je otázka čemu říkáš něco málo víc zahřátý. Vždycky budou horký a ne stejně, ale jen podobně. To bys musel měřit teploměrem a i na jednom kotouči bys našel na různejch místech rozdílnou teplotu. Problém by byl, kdyby tě brzdy na stejným povrchu tahaly ke straně nebo jedno bylo fakt žhavý ( na vopečeni špekáčků) a druhý ledový. Ale to poznáš na volantu. Další problém by mohl něj, kdyby to kolo přibržďovalo\brzdilo furt aniž by ses dotknou brzd. Jako když třeba nepovolila ruční brzdu. Ale to taky poznáš. Hlavně moc to řešíš. Brzdi podle potřeby. Z dlouhejch kopců radši častějc než furt a málo, ale ke křižovatce nemusíš doletět a tam to zachlamstnout, tam normálně dobržďuj. Auto máš nový a brzdy si eště sednou. Jak sám vidíš tak ti brzdy pěkně práší (ten mrdník na disku) takže čmouhy budou. Prášení brzd se řeší i u jinejch modelu (Scala)
    1 bod
  24. Nekvalita kotoučů z prvovýroby se tu na fóru řeší posledních pár let napříč všemi modely, bohužel...
    1 bod
  25. Jasně, tady se píše o korozi. Což je naprosto běžné, ale já jsem korozi na kotoučích neměl. Byly tam drážky. S autem jezdí manželka tak jsem si toho všiml náhodou. Takže jak jsem psal výše reklamoval jsem to už pozdě. Můj osobní názor je, že je buď špatný materiál kotoučů nebo destiček - což ostatně asi tak může být jiného,...
    1 bod
  26. Stabilizátor je v ťahu respektíve stabilizačná tyčka
    1 bod
  27. Ano máš pravdu všechny vstřiky v hájí a regulátor tlaku paliva. Příčiny: Důchodce jezdil tankovat někam do JZD, pak auto dva roky stálo kvůli dědictví, nový majitel nasedl a dojel cca 300 km, pak natankoval normální benzin, (pokud něco takového u nás existuje) a velký problém byl na světě.
    1 bod
  28. Motorpower s tím nemá vůbec co dělat. Já se u toho ani trochu neusmívám a myslím dotaz smrtelně vážně. Zajímá mne, jak to celé probíhá a kde se změří nejen výsledek, ale i stav na začátku. Bez toho, jak známo, je celá akce tak nějak napůl. Mluvím z vlastní zkušenosti, protože jsem měl výkonově upravných několik aut u různých "ladičů" a např. OII byla upravená tak blbě, že auto hulilo a turbo dávalo kopance jak kobyla. Brzdu neměli, tak jsem s tím dlouho jezdil v domění, že to tak má být, než jsem si to konečně dal někde změřit. Graf byl jak lochneska. Pak jsem byl taky u Dieselpower s jedním a u Motorpower s druhým autem. Ti to dělají tak, jak se má, teda změřit, poštelovat a znovu změřit. Jenže, k tomu je třeba vybavený zázemí, což je záležitost hodně náročná na prostor i na finance. A pokud tohle ty nemáš, což jsi v podstatě potvrdil, ptám se, jaká je vlastně tvoje úloha a činnost a jak to u tebe probíhá ? Dotazem nikterak nechci zpochybnit kvality toho produktu, jen nevím, kam přesně tě zařadit.
    1 bod
  29. Takže Škodovka si podle Jahna vlastně vybrala ze dvou zel (pro obor automotive) to lepší. No a pro průměrného člověka se vlastně automobilová doba bude dle něj vracet do 20.-30. let minulého století. Ne tedy technicky, ta je samozřejmě jiná, ale uživatelsky, spotřebitelsky, možností si individuální dopravní prostředek koupit za přijatelný peníz. Nemnozí jsme o tom tady již psali a diskutovali, že auta budou zase jen pro horní společenskou třídu, jako kdysi Škodovky aj. auta, si kupovali jen ředitelé firem, právníci, herci. A hlavně, že Timmermans a spol. z EU nám neustále mydlí hlavu (pamatuji si na jeho červnový a lehce dohledatelný projev z Evropského parlamentu), jak se bude vyrábět levné elektrické auto pomalu do každé domácnosti. Jahn nám pravděpodobně nalil čistého vína, aspoň má tu odvahu pojmenovat věci pravým jménem. No co, když se nebudou prodávat auta značky VW AG, nebo Škoda a.s., můžeme třeba v budoucnu čekat masové, domácí, elektrické spotřebiče těchto značek. Ty by se měli vyrábět pořád a budou snad pořád pro lidi adekvátně dostupné. Pořád v koutku duše doufám, že to všechno kolem elektromobility a vlastně individuální mobility a nejenom kolem toho, nebude zase až tak 100% pravda a já se probudím z toho blbého snu, kdy mně čím déle, tím více linkují co je správné a co není, co si mám myslet a co nesmím atd.. No ale to nové šlapací kolo mám pro jistotu již koupené......... :-)
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...