Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/10/23 ve všech sekcích
-
2 body
-
Mám benzín, manuál. S tou opatrností na brzdy to berte s nadhledem. Mám ve zvyku jezdit plynule (90 - 95 % jízd) a pak se prostě projet. Auto jezdí denně, málokdy vidím lehce orezlé kotouče, spíš jsou krásně čisté až na ten jeden již odřený nějakým zaseklým kamínkem. Chápu, brzdy prd vydrží, ale ta cena je síla - přesně jako vy, koukal jsem na škoda díly a ceny úplně jinde. Už jsem se domluvil u známého v jiném servise (neautorizovaný) a za materiál chce 6 500 Kč, což mi přijde srovnatelné s webem. Věřím, že brzdy nejsou součástí podmínek pro prodlouženou záruku a můžu si je měnit kde chci (narodzíl od předraženého oleje a svíček). Mimochodem, garanční prohlídka po 2 letech a 60 tkm hotová. Bez oleje (dělán dřív) za ni chtějí 7 825 Kč - výměna brzdovky, svíček, výměna oleje ve VAQ. Taky mi přijde, že si dost mastí kapsu, ale uvidím, co bude na faktuře...2 body
-
Tak ta cena je teda brutální, není to material na cele auto? Protože když se koukám na škodadíly, tak zadní kotouče a desky jsou materiál okolo 6000 originály - cele auto 16000 cca Co se týče nájezdu 60K, tak na fb hodně vidím, že lidem kotouče (i přední) odchází relativně brzy v rozmění 35-70Kkm, což třeba oproti O2, kde jsme na 1,8TSI měnili brzdy po snad 120K je tristní, ale jak jsem psal, ne vyjímečné... Až budou brzdy na výměnu u mě, určitě se budu chtít se servisem domluvit, že si donesu kotouče a desky vlastní. Ne kvůli tomu abych ušetřil, ale proto, že VW obecně nedělá kotouče lakované, což mi děsně pije krev a nesnáším ty zrezlé středy... Navíc aftermarket kotouče a desky v ceně 16000 budou v nejhorším srovnatelné, ale spíš bych počítal s lepším brzdným účinkem/vzhledem/nižší váhou. A co se týče "opatrnosti", tak já jezdím s mým RSem podobným stylem a přijde mi, že tím ty brzdy spíš trpí... když někdy jedu ostřeji a brzda plyn, tak po jízdě jsou všechny kotouče krásné lesklé, když jezdím "normálně" tak hlavně zadní to dost odnáší, protože se až tak k brždění nedostanou a o to je to horší no...2 body
-
2 body
-
Nic ve zlém. :-). Jasně že "výdrž baterky je vec ktorú určuješ ty". Dá se to zobecnit. Každá mašina vydrží podle toho jak se k ní chováš. Když jsem měl Š 105, baterky stály za hovno. Auto startovalo stylem "Huňuňuňuňuňu, pak počkat a zase Huňuňuňuňuňu" a pak motor naskočil. I tak baterka vydržela 7 let. Dnes mám AGM. Super baterku, auto naskočí za 2 vteřiny a dnešní zimy baterkám přejí. Baterie má předpoklad vydržet mých kýžených min. 9 let. Nemám důvod tomu nevěřit. Jedinou podmínkou je, vypořádat se s tzv inteligentním dobíjením, sss systémem..... Fandit vynálezům, které mají šetřit životní prostředí , že třeba pošlou špičkovou baterii do kopru klidně za 3 roky, to je naivita. Jinak mě moc baví toto téma. Hlavně extrémisti, kteří dělají prostřednictvím startovací baterie z auta plug in hybrid. Nebo chtějí nabíjet vždy na 100%. Nebo skupina, která neotvírá motorový prostor kvůli ztrátě záruky..... s těmito přístupy je nejlepší smířit se dnes s realitou, která je výsledkem eko náboženství.2 body
-
Podle mě nic neobvyklého v dnešní době. Brzy jsou prostě spotřební materiál a doby, kdy vydržely 100 tis km jsou pryč. Jinak se domnívám, že tenhle názor "na brzdy jsem opatrný, jezdím plynule" a tím mají brzdy déle vydržet je mýtus. Přesně naopak, pokud jim člověk jednou za čas nedá pořádně zabrat, zůstává na nich prach, rez a jiný svinstvo, díky nimž kotouč zrezne daleko rychleji. Už i já jsem zažil na jednom z předchozích aut, že jsem destičky ve 30 tis rovnou s kotoučema. Máš RS TDI?1 bod
-
Není nad 100% nabíjení baterie ;-) EXIDE Equipment GEL ES900, 12V 80Ah. Dálkové měření napětí pomocí IoT (SigFox).1 bod
-
Hlásím přestavbu v 85 000 km, po dolazení to jede dobře. Landi Renzo Omegas, zástavba v Šenově u Havířova. Spotřeba v normálním až svižném modu 6l LPG + dovstřik cca 1,5l Verva100 Znatelný pokles výkonu bez turba, jakmile se vrtulka točí, jede to identicky jako na benzín. Zkusím průběžně hlásit stav.1 bod
-
@michal2009 Jestli to spíš nebude 1.5 TSI v manuálu.1 bod
-
Nejjednodušší a nejjistější je vytáhnout konektor. https://forum.skodahome.cz/topic/139996-start-stop/?do=findComment&comment=23458251 bod
-
OIII kombi 1.4 DSG 110kw > OIV kombi 110Kw v manualu, Za mne downgrade. Jedine, co mozna o kus lepsi jsou tak ty LED matrix lampy, i kdyz jsem je mel matrix na OIII, tak tady jsou lepsi. OIV vice plave, hur jede, prijde mi, ze na okreskach je to horsi se stabilitou. A pomerne mi ta OIV zere o kus vic, ja vim, je tam filtr pevnych castic. Tam kde ja jsem s OIII jezdil za 6.8, tak tady stejna trasa, stejne po plynem 8.5 v klidu. O infotaimentu pomlcim, takova bum cink parodie na system. Kdyby to koupili nekde hotovy, bylo by to asi lepsi.1 bod
-
@DušanV Ano bude to fungovat. Aj keby to nefungovalo, tak si myslim ze ten clovek si tie peniaze zasluzi a ked si chces pozriet zopar videi ktore ta zaujali, staci si to predplatit na ten mesiac a potom zase pol roka si to platit nemusis. Rovnako nechapem ten hate co dostava chudak Vaculik v youtube komentaroch akonahle neni video zadarmo. Kazdy by chcel vsetko len tak, pricom svet motoru su najlepsi SK/CZ recenzenti aut. Ked uz si to predplatite, este by som chcel vyzdvihnut seriu 4 videi o ekonomickej jazde, mozno si clovek povie ze predsa vie jazdit na spotrebu, lenze on tam ide naozaj do hlbky. Navyse po kazde pouziva prave octaviu 4 na demostraciu, manual aj automat. K veci - tato recenzia je super a to som si pozrel zatial len cast. Toto sa absolutne neda porovnavat s tym inteligentom co dokazal uviest ako negativum ze nedosiahne na koniec kufru octavie, ved to je jedna z klucovych vyhod tohto auta, mal si kupit Toyotu Yaris ked ma s tym problem.1 bod
-
A ak ti baterka náhodou o rok odíde, tak budeš ďalšie 3 roky štartovať cez káble, alebo nebudeš jazdiť, lebo ty si sa rozhodol mať jednu baterku 9 rokov. 😂 Prepáč, ale si fakt naivný ak si myslíš, že výdrž baterky je vec ktorú určuješ ty. Spôsob jej prevádzky, resp. tvoje správanie k nej môže skrátiť/predĺžiť jej životnosť, ale niektoré veci jednoducho neovplyvníš. Možno dnes je ešte všetko ok a kľudne sa môže stať, že zajtra ráno už nenaštartuješ. Niekomu baterka vydrží v aute aj 10+ rokov, niekomu ani 2 a môžu to byť úplne identické autá aj baterky. Niekedy je to dané tým, že v akom režime tá baterka funguje, ako sa tým autom jazdí, a pod., niekedy je to ale čisto o tom, že jeden kus ktorý zíde z linky sa podarilo vyrobiť lepšie, a hneď druhý trochu horšie, niekedy stačí ak auto má novšiu verziu softvéru ktorý sa k baterke správa inak a hneď môže byť rozdiel v životnosti akumulátorov niekoľko rokov.1 bod
-
1 bod
-
No horsi bude ze auto pocita s jinou kapacitou nez je udavana me by pak zajimalo jak se to auto zachova kdyz ta baterka uz bude v horsim stavu auto si bude myslet ze je jeste ok a po zapnuti treba webasta auto ani neotoci motorem si myslim1 bod
-
20230108_060846_1.mp4 Ráno byla mírná mlha, tak bylo krásně vidět jak Matrixy fungují. Se zhasínáním pravé strany při míjení protijedoucího auta problém nemám. Když je mlha hustější, tak se světla sklopí. Za mě Matrixy super.1 bod
-
U toho začátku bych se bál i jiných, než SW problémů. Různé neslícování, vrzání apod. To je snad vždy. A pak je otázka, s jakou novou technickou fičurou přijdou - v tom by mohl být zakopaný pes. SW jako takový už snad vychytali - teda, že jej nebudou testovat na spotřebiteli. Vzhled je s ???, ale předpokládám návaznost na Enyaq/Octu. No a pak dle fotek tu bude ten tablet v interiéru https://www.autoexpress.co.uk/skoda/superb/356191/new-skoda-superb-set-arrive-2023-pictures Raději bych pořád bral S3, než S4. Nevím, co by musela mít nová generace, abych udělal výměnu. Výbavou/zpracování/design/praktičnost/asistenti/konektivita - S3 je a dlouho bude uživatelsky velmi příjemný.1 bod
-
Dovolil som si skopírovať príspevok z vw fóra. Mohol by do budúcna pomôcť. Mne pomohol. Aj keď čo som googlil tak v Octavii je čierna konzola. Superb môže mať aj bielu. Zdravím, Mal som rovnaký problém: Závada do servisu! Vozidlo opusťte v poloze P CHYBA: chybný mikrospínač v kulise RIEŠENIE: opravná sada od VW - existujú dve verzie, čierna a biela ( treba zistiť aká sa nachádza v aute ) čierna 5Q0 713 128A https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 40175.html biela 3Q0 713 128 https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 42700.html - malo by to pasovať na modely VW, ŠKODA, SEAT, AUDI DSG od roku 2013 do 2019 MONTÁŽ - https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2019/R ... 5-0044.pdf - dobré video podľa ktorého som to robil ja https://www.youtube.com/watch?v=LyrdVgaX5Hw - https://www.youtube.com/watch?v=lXAUhOzkHDA - netreba demontovať ani celý tunel, len je to dosť obtiažne sa tam dostať ale dá sa to Hádam to niekomu pomôže.1 bod
-
Předky jsem chtěl VW, kvůli plaketkám na třmenech, kde jsem si je udělal po svém viz obrázek Plechy na předek + brzdiče + desky jsem koupil www.maxdily.cz (koukám, že stojí zrovna teď 2x tolik, co jsem je měl já) Brzdiče na el. ručku (310x22) + desky (plechy zůstávají a destičky můžeš přehodit, jsou stejné jako na žiletkách) jsem koupil v Satalicích (https://www.super-parts.cz) mívají i předky, ale zrovna bylo vyprodáno. Instalace je P&P, hotovo za 2 hodiny. Trochu problém byla ručka, jelikož jsem měl auto vyrobené 27.2.2021 a dělal jsem to asi v březnu tuším a nikdo neměl soft, který by s autem komunikoval, tak jsem se obrátil na člověka, jehož jméno se zde nesmí psát a ten mi pomohl. Kotouče oboje jsem si dokoupil v běžné síti prodejců - předek Brembo, zadek Zimmermann. . Kdyby jsi chtěl přímo čísla dílů, či odkazy na stránkách tak SZ.1 bod
-
1 bod
-
Vyzera to super, len s tymi cervenymi krytkami skrutiek nie som si isty..... :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vtipalek 206kw 4kolka v r line v nalozi za 66000 euro u nas sa ziadna firemna lacnota nesklada1 bod