Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/13/23 ve všech sekcích
-
Súhlasím s roubic. Zbytočne si pridávaš robotu. Budeš musieť zháňať lakýrnika, ktorý nárazník bude musieť vybrúsiť, tmeliť (možno aj lepiť), striekať a ešte aj budeš musieť zháňať novú odrazku. Dáš to na havarijnú do Škodovky a prídeš si o dva-tri dni po hotové auto s novým nárazníkom. Nevieš, či nemáš polámané spony, úchyty...1 bod
-
Pánové, brzděte s těmi asistenty. Zde se má řešit kódování, ne jak který funguje atd.1 bod
-
tak, odpoviem si sam-cela vec ohladom LA a adaptive LA je vyriesena a snad toto dole pomoze aj dalsim ludom: 1. to co mal typek na videu-ze mu to stale ukazovalo ciary-na maxidote ako je menu-vacsina ludi tam ma asi udaje jazdy pripadne hudbu, no su tam aj "asistenti". Cize pokial chce clovek vidiet detailne stav lane assistu, cruise controlu a front radaru, musi si prepnut menu na maxidote. Za mna je toto velka skoda že to nie je v udaje jazdy, kde by sa to dalo prerolovat len kolieckom na volante aj ked chapem ze tam to asi nepatri.. urcite sa nikomu nechce nonstop cumiet na asistentov-na VC je toto lepsie poriesene, kde napriklad clovek vidi digitalne rychlost ale vidi aj tych asistentov atd-viac veci naraz. 2. Standard LA ukazuje v menu asistenti na maxidote po bokoch tenke zvysle ciary, pokial zasahuje tak tu danu ciaru zvyrazni na hrubo. 3. adaptive LAzvyraznuje v menu asistenti obe bocne zvysle ciary ako hrube, kedze vas udrziava v strede pruhu, pokial menite pruh, ciary su tenke 4. cruise control sa v menu asistenti zobrazuje tak ze auto, ktore ukazuje na displeji je vyfarbene na bielo a svetla ma prazdne-pokial je cruise control vypnuty, ukazuje cele auto nevyfarbene a svetla biele 5. Front assist v menu asistenti teda bud ukazuje len vodorovne ciary. pokial je pred vami auto, zobrazi to auto na displeji a posuva sa po ciarach podla vzdialenosti. Jedina teda nedoriesena vec je, preco sa sudruhovia v skodovke rozhodli ze normal LA ukazuje dole malu zelenu/zltu ikonku podla ktorej clovek hned vie ze ma LA zapnute ale adaptive LA neukazuje vobec nic. Suma sumarum, kto chce sledovat asistentov, musi si to v menu prepnut, co je otrava. Ako som pisal, stacilo pridat bud malu ikonku aj pre adaptive LA alebo hodit asistentov do udaje jazdy kde by sa to len prerorovalo. EDIT @Martabneukazalo mi tvoju odpoved kazdopadne par hodin po tom, co som sem hodil tie fotky som uz na to prisiel reps som sedel v aute a detailne sa na to zameral-vsetko teda dopodrobna vysvetlujem hore :-)1 bod
-
Takovéhle ložisko používá Audi u vahadel, je to na benzínových motorech. Možná i na dieslu? Ten jsem ještě neviděl rozebraný1 bod
-
skusil som na parkovisku par krat za jazdy zatiahnut rucnu brzdu nech sa trochu precistia brzdy a zatial ok bez piskania1 bod
-
1 bod
-
Pískání desek věčný problém. Rozdělat brzdy, Vyčistit- lihový sprej ocelový kartáč. Stáhnout hrany na kotouči třeba pilníkem- pokud nejsou velké třeba spíše jen rez- přiložit pilník na hranu a točit kotoučem pořádně očistit. Když je rzi více pomuže oklepat kladívkem(jemně). Pak ještě desky - stáhnout smirkovým papírem na rovném stole a taky ocelák liháč. Dále existuje pasta, kterou se desky namažou proti pískání nebo levnější varianta podlepit desky kobercovou páskou takovou tou stříbrnou nejlépe ve dvou třech vrstvách. Samozřejmě ze zadní strany :) Nezapomenou očistit dosedací plochy destiček na brzdovém třmenu. Po tomto ukonu by pískání mělo přestat.. Alespoň na pár Km :)1 bod
-
Se ženou jsme včera večer sledovali film Dokonalá vražda. Byl super! Jen mě znervózňovalo, že si pořád dělala poznámky.1 bod
-
Je vonku, ale klasicky tahat von fakt nesiel a ani by nebol siel. Vsetkych 7 slo vonku relativne lahko, niektore len na magnet, niekorym rom trocu pomohol ale tento ani nahodou... Dostal som ho von po niekolkych hodinach, musel som si vyrobit pripravok a to som uz myslel, ze bude musiet ist von motor a vackovy hriadel.... Najskor som rozobral druhe zdvihatko, prevrtal M6 to tej "vlozky"(zachranil ma sused strojar, je to kalene ale nastastie sa mu to podarilo prevrtat), vlozil srobovicu a zaistil 2xM6 matka. Potom vybral creva z toho, ktory nesiel von, vlozil s5 ten prevrtany kus (pripravok), zajistil segerkou, nasledne som este musel vyrobit "zajistenie" na tu segerku, lebo pri tom tahani (neskor buchani) von smerom von z motora sa segerka uhybala von z drazky. Najskor som sa to snazil vytiahnut akoby systemom stahovaku ale to som hned strhol zavity (M6 je fakt nic....), tak som potom nasadil na srobovicu zavazie a siel systemom vybuchavania smerom von a nakoniec sa podvolil, ale nebolo mi vsetko jednol. Bol to porod.... Fotky asi ozrejmia viac. To vadne zdvihatko je uplne predrete, niektore boli ako nove ale a niektorych uz bolo vidno opotrebovanie. Pritom som ich menil tak mozno pred 50k-60km? Len si uz nepamatam vyrobu, isto to ale nebol original ale zevraj ani cina, snad nejaka EU vyroba? Teraz som vymenil zasa vsetky, pry ceska vyroba ET ENGINEteam, tak uvidime....1 bod
-
1 bod
-
chlapi neprezivajte to tak , rubali to tam hocjako to prišlo , na starých autách tam boli vždy tie pliešky a raz išli raz nie ... minule som dával origo platne podla vin na F1RS a boli bez plechov a plechy na aute samozrejme boli ... v nudzi sa daju pouzit aj stare , su nerezove a idu kefou ocistit ...1 bod
-
To lepidlo časem povolí, i když brzdy nerozebíráš. Na funkci to nemá vliv. Když dáváš ty původní destičky zpátky, tak není potřeba je znovu přilepovat. Meziplechy tam z výroby jsou a při výměně destiček by se podle dílenské příručky měly dávat vždy nové meziplechy. Když ty staré meziplechy mají správný tvar a trochu je přimázneš vysokoteplotní pastou, tak budou taky fungovat. Bez meziplechů bych tam destičky určitě nedával. K origo destičkám se teď nepřibalují ani meziplechy ani nové šroubky na přichycení třmenu. Když jsem to kupoval na skoda-dily.cz, tak jsem jenom za origo meziplechy + šroubky dal 712 Kč. Za tu cenu se dá koupit neoriginální sada i s destičkami.1 bod
-
1 bod
-
Já bych se zaměřil na nastavení délky táhel a mechanismus nad předovkou, kam táhla vedou, případně na mechanismus pod řadící pákou. Odpojit táhla od převodovky a zkusit, jestli se "závada" projevuje při ručním pohybem řadicím mechanicmem nebo při pohybem řadicí pákou. nastavení táhel.pdf1 bod
-
Ss neřeším, mám Ali kabel a klid od toho. Spíš to nabíjení. Měl sem to na nabíječce, ukazuje nabito, 12,8 V. Otevřu jen dveře a blik je tam 12,3V a nabíjí to dal. Ve výsledku to bude tak, že neřešit, dokud nastartuje, pak se holt baterie vymění...1 bod
-
Už se vše řešilo. Scala nemá RGB ledky. Takže jakou barvu ti tam dají, takovou to svítí. Žádné kódování nepomůže. Maximálně intenzitu...1 bod
-
1 bod
-
Doporučuji silikonovou vazelínu. Absolutně nesmrdí, nevysychá, je potravinářská. Když se tam opře hubou nějaká "stopařka", ani o tom neví 🤣🤣🤣1 bod
-
Taketo filtre su po 120 bezne ... neviem uvazujte rozumne , doteraz sa menil olej po 60tis km s filtrom a odteraz sa meni po 120 bez filtra ... co myslite , zmenili sa kozmicky materialy alebo aky je dovod tohto ? dovod je jednoduchy , vymena oleja po 120tis je vacsinou uz u druheho majitela tj . nizke naklady na servis ... nizke teda ked sa bavime o zivotnosti auta do 250000km ... potom tam urobime filter ktory sa vzdy menil konstrukcne doj*any tak ze je k nemu zly pristup tak radsej ako uctovat hodinovu vymenu naviac napiseme ze ho menit netreba ... resp. napiseme to takym koncernovym jazykom ze ak neboli zistene kovove triesky , chladiaca kvapalina a pod. v oleji tak sa menit nemusi ... ja nie som taky frajer ze pozrem na olej a poviem ze filter menit netreba , ani si neviem predstavit ho dat na rozbor a povedat zakaznikovi nech tyzden pocka kym bude vysledok. ..dajte si do toho trochu rozumu1 bod
-
Přímo v autosalonu možná více https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/657853687c2zz-napis-skoda-skoda-38759.html1 bod
-
Tak oleje v DSG ,emím docela často a takový filtr jsem ještě z aut tedy nevytahoval. Jinak se Sixtou jsem se bavil osobně a co říkal?To,že se natahuje výměna olejů a to,že se už fitry nemění je jen nátlak Leasingových a jiných společností. Přímo zakazuje proplach DSG převodovek a vím proč,i mi to vysvětloval,ale rozepisovat to nebudu,nejsem spisovatel.Směju se těm,co přijdou k nám na servis a odejdou s tím,že pokud neděláme proplach půjdou jinam.1 bod
-
@Mall dříve to tuším podmínka byla, u supů po FL už by kamera měla mít ostřik i bez zadního stěrače. Tak snad to v rámci katování kostů v MR2023 zas neodstranili1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů