Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Effendi

    Effendi

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 278


  2. Shaarky

    Shaarky

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 177


  3. Honza2121

    Honza2121

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      7


  4. petercheco

    petercheco

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      85


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.11.2018 ve všech sekcích

  1. od kolegů... MY19 Changes .pdf
    2 body
  2. Přesně tak. A až baterie po 5 letech doslouží, koupím novou. Je to otázka 4-5 tisíc a zase bude dlouho klid. Baterka je jenom spotřebák, stejně jako pneu, brzdy atd.
    2 body
  3. Po sledování zdejšího fóra mi bylo zřejmé, že někde kompresor vyreklamovat umějí a jinde „neumějí“… Oslovil jsem mailem servis AUTO-BRANKA v Praze na Proseku, mailem zaslal videa a popis. Odpověď byla zhruba následující: „ … Děkuji Vám za zaslaný dotaz. Jsem velmi potěšen, že naše „dobré skutky“ se šíří mezi lidmi. Vámi zmiňovaný hluk jsme skutečně řešili a domnívám se, že jsme schopni pomoci i Vám. Prozatím nic neslibuji, cesta k úspěšnému výsledku není jednoduchá a dopředu ho nelze zajistit. …“ Domluvili jsme se, že jim auto cca za měsíc přivezu a při příležitosti odletu na týdenní dovolenou jim ho nechám v Praze. A skutečně jsem po týdnu přebíral auto s vyměněným kompresorem, vysoušečem, propláchnutým okruhem klimatizace a novou náplní klimatizace… Nový kompresor je Denso 5Q0 816 803 D Tímto děkuji jmenovitě panu Kozovi a panu Vávrovi, za jejich schopnost a ochotu problém řešit a úspěšně vyřešit. Funkci, resp. bezhlučnost jsem vzhledem k počasí venku nemohl vyzkoušet, ale předpokládám, že problém je vyřešen. Přeji i ostatním, kterým hluk vadí, úspěch při hledání servisu, který chce a umí.
    2 body
  4. Zdravím vespolek, vybírám disky na Rapida a při brouzdání na všemožných internetových obchodech u prohlížení různých vzhledů kol, jsem neustále ubíjen marketingovými kecy typu: "Kola z lehkých slitin mají příznivé rozložení hmoty, což se pozitivně projevuje poklesem hodnot setrvačných sil rotujícího kola, tím se zvyšuje dynamika akcelerace i brzdění. Díky snížení neodpružené hmotnosti vozu přispívají k lepšímu pocitu z jízdy." Jsem se rozhodl si udělat takové malé srovnání hmotností disků :). Celková hmotnost disku sice nic neříká o rozložení hmotnosti v celém disku (následně obutá pneumatika na disku tvoří podstatnou část hmotnosti a je nejdál od středu kola), ale aspoň rámcovou informaci by to poskytnout mohlo. Hodnoty prosím berte s rezervou, čerpal jsem výhradně z informací na internetu. Pokud víte kde najít relevantnější zdroj hodnot hmotností disků, nebo máte možnost nějaký disk na Rapida (nebo Fabii III) zvážit, prosím sdílejte. Plechové disky 6Jx15 5x100 ET38 57 KFZ 7760 15" 8,2 Kg KFZ 8380 15" 8,9 Kg KFZ 131500 Hybridní kolo 15" 9,0 Kg Alu disky Škoda Škoda Carme 15" 5JA071495 8Z8 7,5 kg Škoda CYGNUS 15" 6V0071495D 8Z8 8,2 kg Škoda Matone 15" 6V0071495A 8Z8 8,8 kg Škoda MATO 15" 6V0071495 8Z8 ??? (7,5 kg nebo 8,8 kg) Škoda Propeller 15" 5JA071495A 8Z8 ??? Škoda Rock 16" 6V0071496C 8Z8 9,3 kg Škoda Vigo 16" 6V0071496D FM9 9,5 kg Škoda Evora 16" 5JA071496G 8Z8 9,7 kg Škoda Antia 16" 5JA071496 8Z8 10,5 kg Škoda Italia 16" 6V0071496 FL8 10,5 kg Škoda Beam 16" 5JA071496 FM9 10,5 Kg Škoda Dione 16" 5JA071496B 8Z8 ??? Škoda Torino 17" 5JA071497AAJX2 10,5 kg Škoda Blade 17" 5JA071497F HZ9 10,5 kg Škoda Savio 17" 5JA071497B FL8 10,7 kg Škoda Capricornus 17" 5JA071497K HA7 11,2 kg Škoda Trius 17" 5JA071497T 8Z8 11,2 kg Škoda Ray 17" 5JA071497 8Z8 12,25 kg Škoda Prestige 17" 5JA071497A ZG6 ??? Škoda Camelot 17" 5JA071497A 8Z8 ??? Škoda Vega 18" 6V0071498 JX2 ??? Alu disky s parametry uvedenými ve velkém TP Alutec Grip PS 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,4 kg DEZENT RE 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,41 kg DEZENT TY 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,44 kg ENZO G 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,52 kg DEZENT TI 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,67 kg DEZENT TC 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,86 kg DEZENT TD 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,87 kg DEZENT TX 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,09 kg Ronal R53 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,1 kg Ronal R42 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,5 kg Ronal R56 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,6 kg BROCK RC30 KS 7Jx16 5x100 ET46 57,1 8,9 kg WSP ITALY W463 7Jx16 5x100 ET46 57.1 9,6 kg WSP ITALY Cirus 7Jx16 5x100 ET46 57.1 9,6 kg Platin P58 Silber 7Jx17 5x100 ET46 63.4 9,93 kg BROCK RC30 KS 7Jx17 5x100 ET46 57,1 10,0 kg Alu disky s mírně odlišným ET RONAL LSX 7Jx16 5x100 ET45 68 9,15 kg DOTZ CP5 7Jx16 5x100 ET45 60,1 8,6 kg DOTZ CP5 7Jx17 5x100 ET45 60,1 9,86 kg RONAL R54 7Jx17 5x100 ET45 68 10.9 kg MSW 85 7Jx17 5x100 ET45 63,3 10,9 kg Hmotnosti litých, kovaných, hořčíkových disků (seřazených dle hmotnosti) https://www.proracing.cz/fotky12573/3-wheel-weight-weight.pdf Další hmotnosti litých, kovaných, hořčíkových disků (řazeno dle názvu) https://www.docdroid.net/Ub4n422/wheelweights.pdf#page=115 Hmotnosti disků, pneumatik a celých kol http://tiger.nasealbum.cz/Pages/Technika/hmotnosti_kol.htm Zdroje: eshop.skoda-auto.com autokseft.cz seznam-pneu.cz carspneu.cz onlineraeder.de wolfrace.com
    1 bod
  5. Však ferda25 to umí vypnout ne, Tys myslel dát sem info, jak na to žee ?
    1 bod
  6. Dík za reakce pánové. Jen k tomu hybridu, jeden čas jsem dost uvažoval o hybrid aurisu a jedna z vícero věcí, které mě odradily, bylo slyšitelné vysokofrekvenční pískání při rekuperaci - tedy prakticky pořád. Dost lidí to asi neslyší, ale mě to fakt iritovalo. A obecně ten motor byl tichý jen teoreticky - při každém průměrném městském zrychlování šli otáčky opravdu nepříjemně vysoko a řev konstantních otáček u těchto hybridů je nechvalně známý. Takže v tomto ohledu zlatá Fabie s dynamickým TSI!
    1 bod
  7. Zúčastnil jsem se školy smyků a tam nám v teorii tvrdili, že lepší pneu má být opravdu na zadní nápravě.
    1 bod
  8. Už se to tu řešilo - vydře se ta teflonová vrstva u pístu a klepe. Můj Golfík 4 se stejným motorem klepe taky, prostě 1.4 jsou šicí stroje, mám najeto 325000 a jede to pořád stejně, spotřeba kolem 7l/100km. Ptal jsem se víc mechaniků a ti jen mávli rukou - prostě je tento motor tímto zvukem známý, pokud nežere olej, neřešit - já už po malé generálce mám a dolévám minimálně. Liju tam VW 5W40.
    1 bod
  9. To se ptej ve Škoda Auto, proč to takto mají homologované.
    1 bod
  10. Asi proto,že je tady z komára udělaný velbloud.Mám AGM,NT,krátké trasy,NT používám denně a nemám problém.Baterie od 06/2015
    1 bod
  11. Všude doporučujou lepší pneu dozadu.
    1 bod
  12. môžte sa hrať. mám ešte pár ďalších, no na F3 nefungujú :( Varovanie jazda so zadnou hmlovkou - od tejto rychlosti vyskoci varovanie na maxidote Pri prekročení nastavenej rýchlosti sa zobrazí na prístrojovej doske (budíky) varovanie „Jazda so zadnou hmlovkou“. Upozornenie: Reálne využitie asi minimálne, keďže reaguje až na prekročenie rýchlosti. Lepšia voľby by bola pri poklese pod určitú rýchlosť (napríklad jazda v meste a podobne). Zatiaľ som na to neprišiel, nápady uvítam. Poznámka: platí aj pre facelift full LED svetlá. Kódovanie: - Modul 09 - Adaptation 10 Nebelschlusslicht Warngeschwindigkeit zmeniť na požadovanú rýchlosť v km/h (napr. 150 km/h) Zmena rýchlosti rozsvietenia a zhasutia Corner Kódovanie: - Modul 09 – Central Electronics - Adaptation 10 static AFS light-Abdimmgeschwindigkeit zmeniť na požadovanú hodnotu v % za sekundu (pôvodné nastavenie 50% = 2 sekundy) Zapnutie diaľkových svetiel pri stretávacích svetlách Poznámka: funkcia diaľkových svetiel ostáva zachovaná. Denné svietenie ostáva zachované. Rozdiel je v tom, že ak prepnete svetlá na parkovacie, resp. stretávacie, automaticky svietia diaľkové na nastavený jas. Upozornenie: na vlastné riziko! Berte ohľad na ostatných účastníkov cestnej premávky! Konštrukcia paraboly diaľkového svetla môže mať iný rozptyl ako stretávacie svetlo! Kódovanie: - Modul 09 – Central Electronics - Adaptations 10 Leuchte8FL LB42-Light_Function_G_8 zmeniť na Parking light Leuchte8FL LB42-Dimming_GH_8 zmeniť na požadovanú hodnotu jasu v % (napr. 3%) Leuchte8FL LB42-Dimming_Direction_GH_8 zmeniť na maximize Leuchte9FL RB7-Light_Function_G_9 zmeniť na Parking light Leuchte9FL RB7-Dimming_GH_9 zmeniť na rovnakú hodnotu jasu ako v predošlom kroku (napr. 3%) Leuchte9FL RB7-Dimming_Direction_GH_9 zmeniť na maximize PS: mám tam LED-ky. preto sa to dosť blbo fotí, jas odporúčam max. 3%. pri obyčajných test nemám...
    1 bod
  13. Nemáš pravdu. AGM dnes Škoda nedává, šetří, platí za DG. Vyjimku tvoří pouze auta s webastem.
    1 bod
  14. Jen info, Octavia r. 2015 má ještě baterii AGM, ne EFB.
    1 bod
  15. 100% funkčný adaptér: https://www.aliexpress.com/item/FOXWELL-FW601-Universal-OBD2-WIFI-ELM327-V-1-5-Scanner-for-iPhone-IOS-Auto-OBDII-Scan/32834173395.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6dd04c4dbMqQa0
    1 bod
  16. Jj to znám. Sem se předváděl místním členům a pak čekal až mi synek doveze druhé. Ono to chvilku trvá než se klíč načte.
    1 bod
  17. Převodovka odešla kvůli výrobní vadě,žádná úprava motoru neproběhla.
    1 bod
  18. Jen tak pro pobavení a ponaučení. -Zacouvám do garáže s otevřeným oknem řidiče. -Vystoupím z auta a zamknu KESSY. -Aha, nezavřel jsem okno a bez zapnutého zapalování to nejde zavřít. -Protože v garáži není moc místa, okénkem položím klíč do auta a zapnu zapalování. -Stojím venku z auta, zavřu zvenčí to okno (samodojezd). Ruku vytáhnout stihnu. Klíč zůstal uvnitř. Zapalování zapnuté. TVL. to jsem debil. -Hmm, dveře nejdou otevřít, auto je legálně zamknuté. Zapalování aktivní, světla svítí, protože Ligh Assist. Do toho ještě hraje rádio a pípají parkovací senzory. Je tam přece zpátečka. -Nojono, vyjdu schody a přinesu druhý klíč. Auto nereaguje ani na KESSY ani na ovladač (asi protože je zaplé zapalování) . Panika. -Vyloupnutí záslepky a odemknutí klíčem končí tuto taškařici. . Nevím co bych dělal bez druhého klíče po ruce. Jo ještě jsem si vzpomněl: -ukážu synovi, že Simply Clever, on má hloupého Forda. -"koukej chlapče", a hodím klíč do kufru zamknutého auta a přibouchnu kufr. -kufr odskočí a nezamkne, klíč je přece uvnitř. Fakt to tak funguje, "ukážu ti to ještě jednou" a znovu přibouchnu kufr, ten odskočí a nezamkne. -"tati, to je dobrý, nekecáš?", "nekecám, koukej znova", přibouchnu kufr potřetí a ten se zamkne, klíč uvnitř. -NTVL. to jsem blázen, vyběhnu schody a druhým klíčem (Kessy) odemknu auto.
    1 bod
  19. Odkud pochází informace, že 1.5 TSI má snížený kroutící moment, aby se mohla použít převodovka stavěna na přenos menší točivého momentu? Zdá se mi to trochu přitažené za vlasy i vzhledem k tomu, že převodovku se stejnými schopnostmi měla i 1.4 TSI, ze které 1.5 vychází.
    1 bod
  20. Aha, tak ten kostřící bod je hned u baterie, to je myslím specifikum pro Start/Stop... nepřipojuji to nikdy jinam/jinak.
    1 bod
  21. pokud máš v čelní skle jasně viditelné spirálky, tak se jedná o vyhřívané sklo. Na středovém panelu vedle koleček je zapínání, měl by jsi tam vidět tlačítko. Pokud tam tlačítko není, tak je možné, že ti jej v servise měnili za nové sklo a omylem či za stejnou cenu jako obyčejné sklo ti tam nechali vyhřívané. Už jsem to jednou zažil...
    1 bod
  22. Pro baterii je nejlepsi dobijeni konstantnim napetim kolem 14V, tyhlety skoky pri rekuperaci, kdy dobijeci napeti pri brzdeni je vysoke i nad 15V, baterii nijak neprospivaji, EFB baterie je mozna o neco lepe snese nez standardni baterie, to ale neznamena, ze by ji to delalo dobre, naopak se muzes docist, ze EFB baterie nejsou pro rekuperaci energie vhodne. https://www.autobaterie-pema.cz/cs/technologie-agm-gel-efb.html
    1 bod
  23. Ano, podobný "argument" cituji - "TIPUJI" a "ZŘEJMĚ" jsem čekal. Najivně jsem se domníval, že se dovím něco nového a faktického. Miluju katastrofické scénáře. Tak dobře. :-)
    1 bod
  24. Jak nerad to druhym? Kazdy tu ma urcite pravo vedet o vsech moznostech deaktivace SSS, tahle je sice nejjednodussi, presto jsem nikde netvrdil, ze ostatni metody pouzivaji blbci a neznalci, jak sis sam asi vsugeroval. Proc by se tu zrovna ta nejjednodussi metoda deaktivace SSS mela cenzurovat a zamlcovat? Zatim nikdo nevysvetlil proc takhle nee, ani ferda ze Strakonic. To ze se toho ty bojis, protoze tomu nerozumis, neni duvod k cenzure.
    1 bod
  25. Úplně nejjednodušší je vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie. Foto je z Š Yeti.
    1 bod
  26. Nikoliv betonový, obvykle stačí dva odpory či jeden poťák. Nastavit akorát tolik, aby to drželo alespoň to nižší dobíjení.
    0 bodů
  27. Někde jsem slyšel, že stačí vytáhnout monitorovací kablík od baterky, případně na něj hodit můstek.
    0 bodů
  28. Co ti brani hodit sem dokaz, ze ju vies vypnut?
    0 bodů
  29. Já jsem někde napsal že Fabia je hnusné auto? Ukaž mi kde. Mi se právě Fabie líbí moc.
    -1 bodů
  30. Jenže to by lhář a zloděj pracující u policie musel mít páteř..
    -1 bodů
  31. Podle nazvu tematu a polozeneho dotazu se domnivam, ze jsou na miste jiste vsechny jiz poskytnute rady vcetne ferdy ze Strakonic, pokud chtel tazatel pouze urcity typ rad a o ostatni nestoji, mel to nejlepe v nazvu tematu presneji specifikovat. Jak pravi jedno stare dobre ceske prislovi "jaka otazka, taka odpoved". My jsme urcite poskytli sve rady a navrhy s dobrym umyslem poradit na polozeny dotaz.
    -1 bodů
  32. Stale to nikdo nekoupil za 649000 Kc, pujdou s cenou dolu? https://m.skodaplus.cz/Car/1375657?src_server_id=07&campaign_id=01
    -1 bodů
  33. @Clerfayt Přesně tak, to je Aleš už se tu párkrát psalo, že Škodovka dává EFB k rekuperaci, i když tam není moc vhodná, protože je o něco levnější. Viz O3 11/17 je EFB. Skoro mě to až nutí napsat, že stačí hledat, @Aleš_BX si bude pamatovat co plodil u mě v tématu Ano, mám naftu. Pochybuju, že by nafta byla vždy s AGM a benzín AGM i EFB. Princip rekuperace a SS bude podobný, ne-li stejný.
    -1 bodů
  34. Ach jo, s tebou je to těžký. Podívej se na 9. stranu TOHOTO tématu. Občas si prostě připusť i svoji chybu aniž bys začal hned kopat kolem sebe, chybí ti trochu sebereflexe. I s mechanikem jsi vedle
    -1 bodů
  35. Nie. Keby si cital pozorne, tak sa tak blbo nepytas a nerehlis.
    -1 bodů
  36. Ja ten dokaz uvitam, kedze vsade vidim spam na komercne kodovanie. Co je na tom take tazke. Natocit video zvladne aj vycvicena opica. Ale na jar / v lete az. Uz som pisal dovod a nemienim ho opakovat milionkrat.
    -1 bodů
  37. To minuskovanie ala pubertacka na Youtube mi staci. Česť, a vela koruniek zelam.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...