Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 422


  2. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 501


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 788


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 832


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.4.2019 ve všech sekcích

  1. Já jsem tam nechal auto schládnout a jeli jsme si poskakovat kolem servisu . I technik musel uznat že je to hrozný a dokonce říkal ať s tím pokud můžu moc nejezdím , že trpí motor i převodovka .
    2 body
  2. Jsem to říkal. Na zahradu super.
    2 body
  3. Kotoucove brzdy pro CZ trh jsou standard.
    2 body
  4. Twl ty svině si na tebe nějak zasedly.
    2 body
  5. Proč by nebylo DCC objednatelné bez víceprvku? Myslim, že i tady na fóru jsou příklady, že to jde.
    1 bod
  6. Při opravdu velkých nerovnostech se naopak může projevit, že vlečná je mnohem pevnější. Nechci upřít to jak víceprvek hezky sedí a kopíruje lépe vozovku, ale kdybych měl žuchnout s autem, tak si vyberu vlečnou.
    1 bod
  7. pokial je to zo sadrokartonu tak by som skusil octovu vodu, ta pekne vapenate usadediny zmyje, ak by to slo horsie, tak by som skusil neriedeny ocot, trosku ohriaty
    1 bod
  8. Mě v servisu řekli ze už prodali tolik aut a nikdo si nestěžuje. Koukali na me jako kdybych si vymýšlel.
    1 bod
  9. Dnes mi soft v ŘJ13 přehráli z verze ACC BOSCH MQB H04 0192 na ACC BOSCH MQB H04 0196. Měl jsem v registru uloženy chybové hlášky, navíc to hlásilo falešné varování. Na novém softu najeto už 300 km, prozatím bez problémů, registr chyb v ŘJ čistý.
    1 bod
  10. Asi nebudu navazovat na nynější diskuzi, ale chci spíše reagovat na úvod tohoto tématu. Soukromě mám O2 a služebně jezdím s O3. Bohužel, ten rozdíl v pohodlí a jízdních vlastnostech já osobně vnímám skutečně hodně. Připadal jsem si jako blbec, protože nový model přece nemá být horší. Tak mi to nedalo a v rámci garančky jsem se servisáka ve Škodovce ptal a sám mi řekl, že od třetích generací jak Octavie, tak ale i Fábie a zejména Superbu se vše spíše zhoršilo. Zejména jmenoval Superb, kde jsou jízdní vlastnosti a kvalita zpracování opravdu o dost horší, než u minulé generace. Prý by to měl opravit facelift, ale je to až moc viditelná snaha výrobce šetřit. A to samé Rapid, nebo spíše Scala, která jej nahrazuje. Výrobní náklady polykají EU diktovaný vývoj motorů, elektronika a multimediální výbavy, ovšem na poctivou plechařinu a podvozek už bugdet nezbývá. Když se budu bavit o Octavii, tak třeba i obyčejné dveře jsou v druhé generaci kvalitnější. Tapec je už od sociální výbavy komplet měkčený, což O3 má jen ze třetiny. Kvalita plastů je u druhé generace napříč interiérem lepší, než u trojky. A motory? Jo, 1.4 TSI 110kW je docela příjemná, ale paradoxně 1.2 77kW mi připadá při plném sešlápnutí plynu hbitější. I turbodíra tam prakticky žádná není.. Nové biLED světla mi na O3 moc nevyhovují, po delší jízdě z toho bolí oči a tam zase vítězí xenon u O2. Zpočátku nadšení, které spíše vystřídalo zklamání..
    1 bod
  11. Včera jsem byl v autorizáku tak jen píšu co jsem viděl a co říkal. Budou přehrávat sw . Závadu už měli přesně specifikovanou, cukání mot. během zahřívací fáze do 70 st. a špatná reakce plyn . pedálu. Jak bude sw přehraný tak dám vědět .
    1 bod
  12. 18. až 21. března jsem jel Dánsko. Před odjezdem jsem natankoval do plné, ve čtvrtek ráno pak jsem po ujetí 1.176 km natankoval do plné 66 l, přitom počítač ukazoval dojezd ještě 60 km (podle počítače průměrná spotřeba 5,6, spočítaná 5,69 - takže palubák zase až tolik nekecá). V pondělí ujeto 1.051 km, ve středu přesun po Dánsku 125 km, ve čtvrtek cestou k domovu 1.048 km. Po Dánsku jsem celkem ujel těsně pod 500 km. V autě sám s výjimkou cca 50 km v pondělí večer, kdy jsem byl plný, v kufru celou dobu cca 40 kg. Z celkových 2.224 km bylo asi 370 mimo dálnice. Snažil jsem se jet trochu na spotřebu, takže na německých dálnicích většinou kolem 130 km/h podle GPS, občas jsem to maličko přišlápnul, ale přes 170 km/h jsem nešel, při cestě k domovu jsem před Elbetunelem v Hamburku přes půl hodiny cukal po pár metrech, jinak jsem jel bez výraznějších problémů. Průměr 96 km/h zase není až tak nízký, v Dánsku je povolených jen 80 km/h, na dálnicích je tam sice 130 km/h, ale často omezených na 110 km/h - a tam radši ty rychlosti dodržuji. Ovšem líp se mi jede, zvlášť na takových delších štrekách, když na to šlapu a nedívám se, kolik tam teče – přijde mi, že pak nejsem tak utahaný. Do posledního tankování jsem najel celkem 81.677 km, průměrná aplikací Fuelio spočítaná spotřeba za celou dobu je 6,65 l/100 km - tankování poctivě eviduji... Jak už jsem tady jednou psal, často delší dobu jezdím jen po Plzni, to pak průměr hodně kazí.
    1 bod
  13. 1 bod
  14. pokud vím, tak prvním vozem na platformě MQB A0 je až Scala, tedy nikoliv FIII..
    1 bod
  15. Aktivace mlhovky po zařazení zpátečky 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 21 / bit 3 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Svícení zadních obrysových světel při denním svícení (při DRL) svítí obrysová zadní světla, SPZ/RZ a přístrojovka 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 12 / bit 0 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní
    1 bod
  16. Na co fotonávod? Sundej vanu, povol šrouby, vyndej ložiska, očisti, nasaď nová ložiska, zašroubuj nové šrouby, zavři vanu. Dělal jsem to teď o víkendu, foto pánví jsou v sousedním vlákně. Abys mohl na ojnici prvního válce musí dolů olejová pumpa. Odšroubuješ z ní ozubené kolo, necháš viset na řetězu, pak už visí na 2 šroubech. Ojnice jsou lámaný, takže bacha na to, abys spodní část namontoval stejně. Když jí otočíš nebude sedět. Ložiska jsem koupil Kolbenschmidt, horní mají vyraženo SPUTTER, spodní ne. Takže SPUTTER jde k nahoru k pístu, bez SPUTTER do spodní objímky. Šrouby nové! Utahovat 30nm + 90°. A bacha.....mají 12-ti hranou hlavičku, ani to nezkoušej klasickým 6-ti hraným ořechem, jinak to protočíš. Používám Honidriver od Honitonu...ty umí spolehlivě chytnout 12-ti hran. Nic na tom není, ale úplně bez zkušeností bych se do toho asi nepouštěl.
    1 bod
  17. Kdyby měl Mazdu třeba, tak s emu to nestane. Mazdu žere rez ne kuny. Kuny jsou zvyklý na zemědělskou techniku ( diesel). ?
    1 bod
  18. Jednu dobu se zde řešila nabíječka z Lidku, zde co je uvnitř:
    1 bod
  19. To jsou ty ecokabely z ovse. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  20. Je tam nový ředitel.Vošického vyhodili.
    1 bod
  21. Konečně tomu přestali říkat liftback.
    1 bod
  22. Poslal jsem uživateli 15degren odkaz na toto téma do SZ a on píše: "něco v rozvodech (napínací kladka možná) nebo volnoběžka alternátoru"
    1 bod
  23. Dnes je 1.4., nezapomínat na to prosím :-)
    1 bod
  24. Aha, tak proto sis ted ten konektor vyndal.
    1 bod
  25. Nemusíš nic ověřovat klika za víceprvek nejde zaměnit. Už se to tady na foru probíralo. Už jen z principu uchycení do karosérie každá náprava má jinde úchytná místa, uložení pružin atd.
    1 bod
  26. Nadsazku jsem pochopil, ale proti citovanemu uryvku se musim durazne ohradit. Neni potreba dehonestovat ty, kteri maji firemni vuz a tankovaci kartu jen pro to, ze VY to tak nemate. Mit sluzebni vuz a kartu muze mit kazdy, ktery zamestnavateli VYDELA diky cestovani. Kdo ho nema tak: A) podnika a ma svuj vuz B) nema takovou pozici, kde sluzebni vuz potrebuje k vykonu funkce C) je nezamestnany D) je v duchodu Atd :-) chci rict, ze jak mezi fleetem, tak mezi soukromniky, jsou ridici, kteri nad spotrebou nepremysli. K tematu nadrz dodam, ze velikost nadrze me nestve, primo me sere. Jsem diky ni u pumpy ob den. zapadni Nemecko se s tankovanim na hranicich dojet tam a zpet neda, teda kdyz nechci byt brzda tamnich dalnic. 120 po dalnici fakt jezdit nelze. K cemu je dobrej dojezd 80 - 100 km kdyz na budiku sviti dojezd 0 je mi dodnes zahadou.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...