Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      15 131


  2. Čečulák

    Čečulák

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 013


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 784


  4. jedlaa

    jedlaa

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      258


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.12.2019 ve všech sekcích

  1. Je taková zima, že bys Gretu nevyhnal. Nový slabikář: Ema má burku. Máma je táta. Ahmed je hodný. Kebab je dobrý.
    2 body
  2. Z té fotky se nedá s jistotou poznat nic z toho, o čem píšeš.
    2 body
  3. https://www.autorevue.cz/vladimir-vosicky-z-hyundaie-nasel-praci-u-babise-u-benesova-prodava-traktory Zmrd dělá u zmrda.
    1 bod
  4. Člověče, nevím jak se Ti povedlo to dorvat? Dnes jsem svíčky měnil a nejprve jsem svíčku našrouboval jen tak rukou, pak jsem to momenťákem nedotočil ani o čtvrt otáčky. Nedovedu si představit, že s tím ješě po dotažení na moment pootočím. To těsnění je doopravdy dost nestlačitelné. Prostě točíš svíčku dovnitř, najednou narazíš na moment a už s tím neotočíš víc jak o čtvrt otáčky (včetně dotažení na moment). Jinak dával jsem tam nakonec BOSH origo. Jsem spokojený. 2 a 3 válec jsou pozicované naprosto přesně. 1 a 4 válec jsou trochu víc, ale stále bohatě v toleranci 30°
    1 bod
  5. No raději bych je neměl tj. kdyby bylo možno stále mít z čeho vybírat a ne se modlit, aby alespoň nějaký motor zůstal v nabídce....
    1 bod
  6. Závidím ti. Bohužel budu muset na tuto příležitost chvíli počkat :-)
    1 bod
  7. To máš asi pravdu. Já proti naftě jako palivu nic nemám, jen po těch letech s benzínem se mi jeví poněkud hlučnější. I když už nejmodernější motory také nejsou tak traktorové, jako dřív. Navíc vzhledem k mému ročnímu nájezdu bych zas tak moc neušetřil. Rozdíl v pořizovací ceně mezi mým benzínem a naftou 2,0 Tdi /110 kW neberu v potaz (byl jen 20 tisíc ve prospěch benzínu). Je možné že se ještě moc rád vydám dieselovou cestou, abych měl alespoň nějaký ten spalovací motor pod kapotou. No ve výhledu zhruba 5 let měnit auto nemíním. Ale myslím si, že se právě v těch nejbližších letech ukáže jak to bude dál. Neb tlak na snížení emisí nejspíš bude mít větší vliv na benzínové motorizace, než na naftové.
    1 bod
  8. No to víš, zjistil jsem, co je nakonec nejlepší [emoji3] To člověk odhalí až dlouhodobým používáním. Ale snad si taky jednou tu čističku vzduchu koupíš a budeš skákat radostí [emoji38]
    1 bod
  9. Najvacsi problem "lacnejsich" LED svetiel je, ze maju vysoku intenzitu a ostre ohranicenie svetlo tma. Oci maju sice oproti kameram lepsi dynamicky rozsah a teda vedia sa celkom dobre prisposobit na pozorovanie nasvietenych predmetov a zaroven predmetov za hranicou svetla, ale zdroje ziarenia s vysokou intenzitou tieto limity prekonavaju. Premiovejsie znacky a modely aut maju sofistikovanejsie svetla a rozhranie nie je ostre, alebo este v horsom pripade "namodrale" ci "duhove" vplyvom difrakcnych a interferencnych javov sposobenych ostrymi clonami. Kym halogenove svetla svietili na strane v podstate do nekonecna, pretoze ich intenzita vo vzdialenosti od svetla uz bola relativne nizka aby oslepovala a rozhranie mali "makke" tak ani nebolo problemom, ze svietia na vzdialenost ako tieto LED od vyrobcu. Jednoducho bolo lahsie vidiet aj malo nasvietene objekty, pretoze zrenicky neboli v danej chvili "nastavene" na sledovanie stopy svetla vysokej intenzity. Prichodom aut so xenonmi, LEDkami a zavedenim do praxe, ze viac je lepsie sa jazda v noci stava utrpenim. Podobny problem je s farebnou teplotou sveitel a prisposobovani sa oci na roznu farebnu teplotu. Suzuki maju schodik tak vysoky, ze prava strana svieti vzdy dohora a vo vysokej intenzite, Volvo, BMW, Mercedes svietia maximalne ako mozu a kazdy horizont ci hrbol na ceste sposobi velke oslepenie, ford svieti namodrale na rozhrani atd. Ja sam mam xenony s DLA v Golfe a ten "schodik" svetelnej stopy je o dost vacsi oproti LED a tym padom svieti vlastne donekonecna. LED v OIII FL ma vyssiu intenzitu, schodik nizsi avsak pokial si svetla nastavite tak aby ste rozhranie nevideli a nejazdili do tmy, tak pravou castou svietite pri najlepsom rovnobezne s vozovkou. Okrem toho, ak to naozaj nenastavite podla spravneho postupu, ktory by autorizak poznat mal, tak zmena zatazenia auta nekoreluje so spravnou korekciou vysky svetla. To co nameraju senzory na napravach sa funkciou sice prenesie na zmenu vysky svetla ale vas offset, ktory pridate bez vedomosti pre RJ svetiel ci RJ DCC manualne imbusom na svetle rozhodi pri roznych zatazeniach korekciu svetiel. Okrem ineho to bude aj osidene od vyroby a tie svetla teda ziadne terno nakoniec oproti xenonom nie su.
    1 bod
  10. "Zvazte vymenu vodica" Promiň, ale musel jsem :-)
    1 bod
  11. Já bych to viděl tradičně na ten "pikantní" placek, 2 kofoly a dezert :D
    1 bod
  12. Kdo nezaparkuje bude parkovat u hřbitova :P syncy mluvil jsem z paní vedoucí a jediný problém může být z podáváním jídla , chtěli po mně abyste si vybrali všichni to samé, na to jsem ji poslal do řítí
    1 bod
  13. Tomuhle říkám názorový veletoč.... Před pár lety by sis před naftou ani neodpliv a teď ji velebíš.
    1 bod
  14. Teď jsem natočil CFFA motor v Passatu a rovnou jsem poznal, jak je v Praze lepší vzduch. Ten dieselgate byla jen masirka ekologů, abychom ten vzduch nevyčistili úplně.
    1 bod
  15. No pánové, jak Vás některé tady čtu, tak ty všerůzné elektronické pomůcky a vychytávky nějak moc dobře vychytané tedy nejsou !!!!! Pokud někdo tomu fandí, tak jeho věc. Já fandím čistému pocitu z jízdy, tedy stačí mi spalovací motor, mechanická převodovka a stačí mi rozumět mechanickým komponentům auta . No a aby na mě nepršelo, netáhlo a v zimě jsem nezmrznul, v létě se nerozpustil, jinak vůůůůbec nic jiného........ Dnes i kolikrát zde na skodahome fóru, se řeší spíše, jak to že mi zase nefunguje připojení , že se mi nezrcadlí aplikace z mobilu, že mě zase sere front-assist, že mi nefunguje ambientní osvětlení atd., atd.. Je mi celkem líto dnešní mladší generace. Za pár let asi žádnou řidičskojízdní nirvánu a prožitek z čísté jízdy mít nebudou. Jen berličku v podobě diskusí ohledně elektronických vychytávek a celoglobální konektivity, někde asi až na Saturn. Neberte to z mé strany zle, jen mi je líto toho, co tady za pár let z motorismu asi zůstane, a tak jsem to potřeboval sdělit právě zde na fóru Scaly,kde je dosti hodně vidět, jak ta elektronika nějak moc nefunguje.......
    1 bod
  16. Zavisi ake radio pozadujes, ted co ma okrem BT vediet. - Swing s bluetooth - 6V0 035 871 B a vyssie - Swing s bluetooth a DAB - Swing s bluetooth a DAB a podporou cuvacej kamery - Swing s bluetooth s podporou cuvacej kamery (tych je velmi malo) - Swing+ (bez DAB, bez podpory cuvacej kamery) - 6V0 035 871 H - Swing+ (s DAB, bez podpory cuvacej kamery) - 6V0 035 869 H - Swing+ (bez DAB, s podporou cuvacej kamery) - 6V0 035 871 J - Swing+ (s DAB, s podporou cuvacej kamery) - 6V0 035 869 J K tomu este mikrofon natiahnut k stropnemu svetlu
    1 bod
  17. @Krenstik A proč si tvou zlost vyléváš na nás? Svítí mu to špatně? Svítí. O čem diskutuješ tedy? My ani netvrdili, že to seřídit umíme, takže klidni vášně. Lidi si tu předávají info, kde jsou schopni to nastavit na první dobrou a kde ne, pokud to ty nezvládáš ustát, tak tu jednoduše nechoď a ušetříš si spoustu nervů. PS. Klidně si ty mínusy rozdávej po kvantech, pokud ti to uleví. Tady jsi na fóru, kde se vyskytují různé názory, ne jen ty tvé.
    1 bod
  18. No tak než se hrabat v manuální klimačce v takovém infotainmentu, to už se radši půjdu někam oběsit - děs.. [emoji33]
    1 bod
  19. Rozměry náprav jsou jistě zajímavé. No já naštěstí většinou jezdím v autě, takže mě spíš zajímají rozměry interiéru, maximálně celkové vnější rozměry. Tedy pro mě jsou důležité rozměry Šířka vpředu max/min Nové Clio: 138/121 cm Fabia: 141/127 cm Swift: 142/126 cm Rio: 147/128 cm To že v Swiftu, nebo v Novém Cliu si dám za sebe nesednu, to už je podružné (ono ani v FIII to není nic extra, ale aspoň se tam vejdu a dá se nějakých 100km vydržet...) A jízdní vlastnosti taky nejsou o rozměrech náprav... Nicméně ano, to ví snad všichni, že Fabia používá dnes již relativně malou platformu PQ26, ale i přes to to místo uvnitř není žádná tragédie.
    1 bod
  20. A neni lepsi jezdit sice o litr vic, ale normalne? Rozdil je 300 kc na 1000 km.
    1 bod
  21. Ano, ja. Ale nie v style Supa, Okty ci Yetiho, ale skor F3FL Vyrezanu dieru som mal uz asi pred dvoma tyzdnami, aj natiahnute kable pred 2 a pol. To asi podstatne nebude Potrebne diely, ramcek, zakladna, konektor, svietidlo, par pinov a kabliky Kable natiahnute od 12V zasuvky a povodneho svetla Pre vyrez asi najvhodnejsia volba bola hned za trojuholnik. Dalej by to asi moc nesedelo a zrkadlovo voci opacnej strane si nie som isty hlbkou montaze A ko ecne osadene svietidlo. Zhasne po zatvoreni kufra a snad sa nabija pri zapojeni do kolisky :) Navod budem spracovavat, zatial aspon takto musi stacit
    1 bod
  22. Mám navigaci už několik let a proto jsem vybíral držák podle navigace. Respektive - můj držák (sedadlo spolujezdce) je plně kompatibilní s mou navigací (manželka). Vybíral jsem dlouho a pečlivě, někteří mi radili, ať zvolím jiný model, že tento mívá problémy - někdy svévolně napadá fyzicky řidiče, někdy zase mlčí a jindy si plete směr vlevo a vpravo. V každém případě jsem si už zvykl a vždy jsem dojel, kde jsem potřeboval.
    1 bod
  23. Přesně tak. Další zde netřeba dodávat a probírat. Tečka.
    -1 bodů
  24. Todle Ti udělal AS? Dyť máš reflektory vůči sobě výškově úplně mimo. Tady o tom snad nikdo nemůže pochybovat.... Pak ať tu někdo hejtuje ty, co si to dělají svépomocí. Přijeď a vyladím Ti to proti zdi nesrovnatelně s tímto. Z těch fotek je mavíc vidět, že Ti to svítí nahoru. Potkávačky nemůžou svítit nahoru. Kužel musí jít vždy pod horizontální ŕovinou a dolů. Vyjimka je pravý předobok, tam jde světelný svazek mírně nahoru, kvůli značkám, chodníku a tak....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...