Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Dodi 15

    Dodi 15

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      1 706


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 646


  3. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 166


  4. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 736


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 23.1.2020 ve všech sekcích

  1. Takto vypadá zázrak! Lucky-as-Fuck.mp4
    6 bodů
  2. Záchranka varuje a posílá to i s fotkou :-)
    3 body
  3. Já to vidím takto: asistenční bezpečnostní systémy mají předcházet nebezpečným situacím a nebo zmírňovat jejich následky. Takže jsem ochoten akceptovat, když někdy nebudu (třeba) FA fungovat 100% tak, že občas nějakou nebezpečnou situaci nevyhodnotí jako problém a nezasáhne, tedy nebude předcházet ani nezmírní následky nebezpečné situace. Ale podle mne je nepřípustné, a nikdy by nemělo nastat, že asistenční systém sám aktivně vytvoří nebezpečnou situaci, tím že něco špatně vyhodnotí. Pokud to výrobce neumí udělat lépe, tak ať to tam nedává. Tvůj názor - to je jako kdybys řekl, že je právě to ABS je zcela OK, když většinou zafunguje a zabrzdí. A že je taky OK, když třeba v 1% případů ale nezabrzdí vůbec a řidič se zabije.
    3 body
  4. Dát skoro mičudu za ojetou Octavii je solidní.
    3 body
  5. Co tak mám zatím vypozorováno, tak když jsou venkovní teploty pod nulou, tak je skoro jedno jestli je konektor vytaženej nebo ne. Dobíjí to stále cca 14,5 - 14,6 V. Jiná situace nastane když jde teplota do plusu. Při zapojeném konektoru začne napětí klasicky lítat - při brždění 14,9 V při jízdě pod plynem 12,1 V. Pokud je brždění málo, tak po určité době, když se aku dostatečně vybije, tak napětí přestane padat pod cca 13 V, stejně tak když se rozsvítí světla, nebo se zapne jiný větší spotřebič. Pokud je konektor vytaženej, tak se zvyšující venkovní teplotou se napětí postupně snižuje. Při +4°C je napětí cca 14,3 V, při +6°C to spadne na 14,1 - 14,2 V. Při vyšších teplotách to zatím nemám odměřený. Zdá se ale, že není třeba mít obavy z přebíjení. I to "hloupý" dobíjení není zas tak úplně hloupý. A je samozřejmě jedno jestli se brzdí, nebo jede pod plynem - napětí se drží na stejné úrovni.
    2 body
  6. Údajně finální podoba OIV RS a Scout. Převzato od Igora z OctaviaClubu.
    1 bod
  7. Ventilátor na chladiči spouští termospínač na chladiči. Na ten je přivedeno trvalých + 12V, takže v podstatě jediná možnost je špatný termospínač.
    1 bod
  8. Mj. důsledek likvidace LK provedení [emoji53] Myslím, že to automobilka možná v budoucnu přehodnotí. Osobně bych si další Oktu bez LK vybavy již nekoupil, a postavit takovou výbavu v současných stupních výbavy bude vytvářet cenové paradoxy vedle vyššího Superb modelu. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
    1 bod
  9. Je absolutně naivní si myslet, že něco bude takto fungovat na 100%. Toho prostě nejde dosáhnout nijak a nikdy. Systém by neměl problémy vytvářet, ale zase toho prostě nelze dosáhnout nikdy tak, aby byl zároveň i použitelný k tomu, k čemu má sloužit. Ostatně už vidím jak byste řval, kdyby systém v případě problému nezasáhl a vy měl i díky tomu nehodu. A to se nezastávám škodovky. Takový systém není vytvořit nikdo. Ani tesla a ta je co se týče asistentů a autonomního řízení zdaleka nejdál (z toho co opravdu na silnicích jezdí).
    1 bod
  10. Tímhle úsekem jezdím každý den. Spíš to byla asi souhra náhod, ale stalo se to prostě v moment, kdyz mě míjelo auto v protisměru..Jak píše Joker, tohle prostě 100% nikdy nebude a co FA v tu chvíli bral jako "nebezpečí", to se asi nedozvíme..EDR ukáže kdy, ale asi ne proč (co ho aktivovalo)... Jinak FA funguje "normálně"..
    1 bod
  11. nie tak celkom koncovka, ale skor jej atrapa. tak kto to otestuje? https://www.milotec.net/kat-c-3-572-22-Dummy-koncovky-vyfuku-Fabia-III-Facelift-Monte-Carlo-od-r-v-09-2018-d1307.htm
    1 bod
  12. U té bílé to hodně shazují ty čistě černá kola (broušený lem nejde skoro vidět). Na té šedé zase ty červené sedadla, být tam černé z Dynamic tak je to TOP.
    1 bod
  13. 1 bod
  14. jo dělat řemenové rozvody ve 210 000km, tak možná když to auto je najede do 5 let.... :-D pak už by stejně měli měnit, protože je to časová bomba.... jo můj řetěz v tsi oktávce, to drží jak skála!!! jo to je etalon spolehlivosti 1.8 TSI.
    1 bod
  15. 1 bod
  16. Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20
    1 bod
  17. Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš....... Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home, přidržel kola abych neurval přípravek ) A pak už jenom složil
    1 bod
  18. @dodoB tenhle kryt je spíš takový placebo. Reálný přínos co se snížení hluku týče bych v tom nehledal.
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Opěrka je fajn, ale museli jsme zavést pravidlo, že je toho, kdo řídí.
    1 bod
  21. Já mám na věc opačný názor. Opěrku mám již z výroby a nemůžu si ji vynachválit
    1 bod
  22. nemělo to vyznít tak, že je to špatná cena... prostě je to na mě už moc :-)
    1 bod
  23. Chlapi, (a dámy) další předváděčka... nakombinovaná se zvýhodněním při využití úvěru od Škofinu za 599 900 Hotově 619tis Style Combi - Předváděčka + ŠkoFIN za 599 900,-
    -1 bodů
  24. hele psal jsem ti to už a píšu to znova..... "Předváděcí vozidlo, má SPZ K odběru 7/2020, najeto cca 15.000km"
    -1 bodů
  25. Ahoj, vim.... a věř i mi, že to ve skutečném světě chodí i jinak... ??
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...