Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Houska #2

    Houska #2

    Uživatel


    • Body

      13

    • Počet příspěvků

      276


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      15 177


  3. fugas20

    fugas20

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      711


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 171


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 23.12.2020 v Příspěvky

  1. Pěkné vánoční svátky a hlavně Zdraví v Novém roce,At se mužem zase sejít,
    3 body
  2. Opäť sa vraciam k téme čo dokúpiť/nekúpiť vo výbave. Už som prešiel s Karoqom skoro 30 000 km a tu sú tri prvky výbavy, ktoré mi najviac uľahčili život a cítim sa s nimi bezpečnejšie: Automatická prevodovka s ACC tempomatom. Môžem smelo prehlásiť, že so zapnutým adaptívnym tempomatom prejdem 80 až 90 percent ciest. Chráni ma to v meste ale aj v hmle mimo mesta pred nepozornosťou, keď niekto predo mnou brzdí a ja si to nevšimnem, potom to zase samé plynulo zrýchli. Noha netŕpne od neustáleho stláčania plynu. V pohode prejdem omnoho viac km na jeden záťah. V zápchach je posúvanie k nezaplateniu. Automatická ručná brzda navyše umožňuje dať dole nohu z brzdy. Geniálne. LED svetlomety. No, možno trepem, nepoznám iné svetlá, ale ja slepúch slepý s okuliarmi naraz vidím všetko oveľa lepšie. Cítim sa istejšie. Automatické prepínanie diaľkových svetiel. Niekoho štve, že na diaľnici ich vyblikávajú kamióny. Mne to ale dovoľuje oveľa lepšie sa sústrediť na šoférovanie, pretože prepínanie nechávam na automat, ktorý pokladám po toľkých kilometroch za veľmi slušne zvládnutý. Pre mňa veľké plus pre bezpečnosť. Veľa km bez nehôd a pekné Vianoce.
    2 body
  3. Pawouk, moc se Ti a všem ostatním omlouvám, že jsem zde zahájil špatné téma! Ale původní dotaz jsem měl, zda se to dá dokódovat na comfort mód, když je to sekce o kódování 🤷‍♂️a pak to už jelo prostě samovolně 😉Prosím na mé téma raději už nikdo dál neodpovídejte. Všem přeji krásné Vánoční svátky 😉
    2 body
  4. Připojuji se k přáním, hlavně ať se příští rok zbavíme koronáče a můžeme se v klidu potkávat, na což se vždy těším.
    2 body
  5. Kluci, pěkné Vánoce a všechno nejlepší do roku 2021😊
    2 body
  6. Lukáš má pravdu,lidé jsou natěšení na nové auto tak jej chtějí mít co nejdříve a ....ono se to pak nějak dořeší.To je jedna věc a ta druhá-99% z nich není na fóru a problémy neznají :-)
    2 body
  7. To na té masce je vizuální přechod na elektromobil :) No, motoru se to na delší vzdálenosti moc líbit nebude.
    2 body
  8. Ja doufam, ze se dostanu k te digitalni servisce konecne na iOS
    2 body
  9. Nech sa paci. Prve fotky. Moon White.
    2 body
  10. Ak nejazdíš pravidelne Alpy, ale chceš iba nejakú poistku na hory, môžeš skúsiť textilné reťaze. Ja som ich ešte nemal možnosť použiť naostro, ale známy na Rapide s R17kami si ich v hlbokom snehu pochvaľoval. Takto to vyzerá na mojej Fabii v kombinácii s Rockmi 215/45/R16
    1 bod
  11. Výhoda je to, když si budeš filtr měnit sám. Protože to řešení v krytu motoru je dost krkolomný ve srovnání s boxem vedle. Jinak na EVO jsem zvědav co do spolehlivosti, přece jen natáčecí lopatky turba, složitější ovládání ventilů a přitom stejný výkon :) je vidět, že se jedná jako vždy pouze o eko vo.eb.
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Mal som rozobrate dvere na F3FL, tak aspon narychlo nejaky mix fotiek Nie je to moje auto, dorabal som osvetlenie dveri
    1 bod
  14. To (bohuzel) neni novinka, slo to uz driv. Ale realne je to uplne na prd.
    1 bod
  15. Brzdovka poprvé po třech letech a pak každé 2 roky. Bez ohledu na nájezd. O smysluplnosti výměny chladicí kapaliny jsem zatím nezaznamenal jakoukoli diskusi.
    1 bod
  16. Ony se neotevřou úplně a částečně brání chlazení. Dnes už se nedávají myslím že všechny už mají aspoň přípravu na tažné a tam je jiná homologace. https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002 Tady to je ppopsané u superba.
    1 bod
  17. Dávaly se na auta bez tažného je to jedna z věcí proč se dodatečná montáž prodraží a nebo nejde vůbec provést.
    1 bod
  18. novinářské vozy jsou něco jiného. Všechny první RS tuto funkci nemají!!!!!!!!!!!!!
    1 bod
  19. Ma. Stmievanie zrcatek nadalej funguje ale oneskorene. Samozrejme zalezi od toho ake tmave folie si das... Ja mam Suntek HP15.
    1 bod
  20. @JanekJankovic Pokud to máš v seznamu výbavy, tak to tam má být. Pokud to tam nemáš, tak to tam není. Jestli chceš lepší šidítko, tak si namontuj Panthera Active sound generator, bude to mít zvuk jak šelma i zvenku! https://youtu.be/K2bl-DHnSJg omg :D
    1 bod
  21. Pokud máš 5 let bez nehody, myslim, ze by cena mohla být jeste lepsi u KOOP.
    1 bod
  22. Má, jmenuje se to pojisteni nezavinene nehody. Kazdopadne u KOOP vyrazne nedoporucuji akceptovat “smluvni servisy” = nově se to jmenuje preferovany zpusob likvidace. Velmi nevyhodne, oproti starym dobrym smluvnim servisum.
    1 bod
  23. Tu nejde o ludi, ktori riadia vyvoj SW, ale o ich sefov, ktory nerozumeju vyvoju SW a nechcu akceptovat casovu osu vyvoja SW, ktora je zial ina od casovej osy vyvoja mechaniky. Nasledne tlaky na synchronizovanie casovych os vedie k mizernej kvalite SW - nie je poriadne cas na napisanie kodu, optimalizaciu a nasledne na poriadne testovanie. Toto nie je len problem Automotive, ale velkej casti nie IT technologickych firiem, ktore zacinaju digitalizovat svoje produkty.
    1 bod
  24. Od premenovania na MYSKODA behom 2 tyzdnov uz asi 3tia aktualizacia.Asi to konecne vychytavaju a napocudovanie konecne dobre,lebo kurenie a spojenie s autom na dialku konecne funguje spolahlivo.
    1 bod
  25. Ahoj. No ono to neni jednoduchý. Automotive neumí vyvíjet sw a teď se to jen naplno projevuje. Většina současnýho managementu umí mechanickej vývoj a maj tak i nastavený milníky vývoje (jednotlivý milníky dle času na výrobu raznic do lisů) a nechápou, že vývoj sw se plánuje úplně jinak. No a podle toho to vypadá. Auta budou mechanicky v pohodě, ale co se týče sw tak to bohužel je a bude tragedie protože tyhle lidi se nezmění a pořád se budou snažit aplikovat co maj zažitý. Nechápou, že sw bug můžeš odstranit za den, týden a nebo nikdy....
    1 bod
  26. Já je tam nedal, a vůbec nechybí! A sportline už vubec! Myslím že by taky neslušely!
    1 bod
  27. Já mám verzi 3.7, ale vůbec mi nefunguje, jednou mi napsala, že prý nemám smartlink a od té doby už přes CarPlay jenom problikne a nic nedělá. Předchozí verze mi jednou fungovala a po druhé mi napsala, že nemám kompatibilní telefon (Iphone XS). Za mě velmi neuspokojivá aplikace, která je plná chyb. :-)
    1 bod
  28. Hrozná móda.. Už u BMW se mi toto roky příčí a další a další jen kopírují.
    1 bod
  29. 127569489_765632014163667_8169882540925157120_n.mp4
    1 bod
  30. přijde mi to přehlednější, než když je v jednom příspěvku x vtipů
    1 bod
  31. pokračování k tématu, po servisu a více jak měsíci trápení.... - restart IT s náběhem až nekolik minut, při restartu nejde napěti do USB !! - neustále vypínání asistentů za jízdy pořád dokola s patřičným zvukovým a grafickým hlášenim... - line asistent potvrzuji, že jede klidně podle letícího meteoritu, jen ne podle bílých čar na silnici....když uz ten škodováckej krám má front asistent, mohl by si odpustit škubat volantem doleva přímo před protijedoucí auta na úzké silnici - tohle naprogramoval kokos - zadní parkovací senzor tak v 1/5 případů nefunguje, hlášky má i cestou dopředu - odpojoval jsem vlek, nechal jsem si nastartovaný motor, po chvílí zas hustokrutá oranžová ikona na LCD....ignorace, běžný stav. Pak přišel email ze servisu, že se mi auto automaticky nabonzovalo s nefunkčními předními světly a že se mám určite stavit u nich, protože mi to v rámci záruky opraví. IT to fakt hlásí, tak hledám ty světla, co nesvídí, ale ty mi už stojí odpojené doma na dvorku :) něco k ergonomii: - obrovský display místo budíků, kde chybí zakladní informace - čas, nemá dokonce ani pevné místo na IT (po přeepnutí na Android Auto se přestěhuje klima a čas jinam...) - display nad volantem má 3 módy, použitelný je jen jeden, když jsou zobrazeny budíky. Ty druhé dva módy budíky nemají, místo nich je témeř volná plocha, kde se skoro nic nezobrazuje ...k čemu tam ty módy jsou ? ....kdybych měl Kolumbuse, bude tam navigace.. - pod sedačkami není ani kousínek přihrádečky na vesty... - ukončení hovoru tlačítky na volantu znamená vlézt do menu a složitě vybírat, O3 měla intuitivně ukončit hovor jako první volbu (první věc, co člověk dělá, když dohovoří...) - kabely v USB-C taky nedrží nějak zvlášť pevně - nemá to v interieru CL zásuvku, k čemu prodávají to CL přísušenství ? Abych si to zapojoval v kufru ? - vana do kufru: už to není guma jako v O3, ale kluzký levný plast - vlevo v kufru uděali dírky, tam patří druhý háček, za který jsem musel zaplatit 150 Kč, mimochodem je ale tak nízko, že nákupní taška v něm už nevisí, ale povaluje se - nastavení sklonu světel....OMG zase zahrabané v menu, vezl jsem dvě děti a plyšáka a už na mě všichni po setmění blíkaj, že je oslňuji...já to rád seřídím, ale chápejte, za jízdy si nesmím hrát s audiovizuálm zařízením.... - po zapnutí tlačítka ofuku předního okna se zapne AC a zůstane zapnutá i po vypnutí / nastartování, když byla předtím ručně vypnutá... - plato kufru liftbacku není zlomené, ale v kuse....po otevření kufru mají věci na platě tendenci se přeskupovat - ten slavný modrý trychtýř na ostřikovač tam vůbec nedrží něco pozitivního: - 2.0 TDI žere pod 5 - couvací asistent pípá do repro jemnější melodii a dobrý nápad: stereo podle toho, ze které strany je blíže překážka - všude led jsou fajn, ikdyž jsem zjistil, že světla v kufru mají žárovky a snad i někde v parabole jsou pořád taky... - interierové led umí dotykově intenzitu - sedačky stejně pohodlné, jako O3 - díra na deštník - gumový kryt středového tunelu vzadu, když vezete dobytek - haubna má konečně dvě vzpěry, 10x tleskám Tragedie_v_JZD: ty problémy má auto každý den, někdy několikrát za jednu jízdu. Výrobce nic nevyřešil, dealer nic nevyřešil, neboť vyrobce NEVÍ, co s tim mají dealeři dělat. Údajně programují nový SW, který má být v prosinci.... jo suchý z nosu, vyřeší jeden bug a dalších deset napáchají Mimochodem článek: článek na Seznamu Schäfere, ty lháři sedmilhář !!, vyřešili jste kulový. Nebýt operáků a flotil, tak neprodáte jedinou O4. Služebáky nikdo neřeší, viď, tak si tohle můžetee dovolit. Styď se, ty Zelená Škrabko.
    1 bod
  32. Full LED. To schema asi nechápu. Čekal bych tam nějaké rozhodnutí ano/ne (kosočtverec). Kontrolku si přečtu. Na svit světel si snad radši nestěžuju, Znám jednokomorové halogeny, takže tohle je posun vpřed (nedejbože aby jediná "žárovička" kiksla - to bude dražší). Abych nebyl off - snad už u OIV vyřešili rosící se světloměty, ba dokonce s "hladinkou". Řešení "málo svítíte/od tepla ledky se to neovypaří" nebo vrtání obskurních dírek do dílu za snad 20000 Kč snad nemyslej vážně. Trochu moc vidím hranu u tlumených, čili nad ní - za ní v dálce - nevidím o nic líp, než s halaogenem a ty moderní značky (ideálně formát 1,5 x 2,5 metru (kruháky, vodicí tabule...)) se uměj pěkně pomstít, protože imho LED byla stavěný hlavně na starší značky, co tolik neodrážejí. Ale každej chce jít s dobou, tak se dává kovovej prášek nebo co už i do těch folií a to ve značné míře (podstatně víc než dřív). Ony už to sou vlastně odrazky, což si nemyslim, že je první význam dopravní značky, To stejný jak u semaforů - přidávaj se watty a přidávaj, až jsme z toho v inflaci, kdy na to každej se... To jsem se asi špatně vyjádřil, já automat jedu, ale obrysovkama se jistím zezadu, protože vjedeš do lesa a světla zareagujou po asi 3s. Na podjezdy málo (vagy ale i jiní klidně bliknou, jen aby za 100m zhasly), na průserové situace typicky na podzim moc. Ta automatika nemůže fungovat jinak než na "efektu blanických rytířů" - čili zpětné vyhodnocení situace (zatím). Na virtu jsem navrhoval, či se spíš divil, že neexistuje něco (klidně BT, WIFI, LTE....), co hodí info autu aby rozsvítilo pár metrů před setměním. No nepochopili mě. Ten aparát už samozřejmě existuje (C2C nebo C2I komunikace, pro zájemce), akorát zdaleka není standardizovaný, narotž ratifikovaný v min. dopravy jednotlivých zemí. Tak hlavně že máme e-call, máme/budeme mít fízlování rychlosti a polohy auta (nehody, předjíždění, ale i obyčejné kasičky ve městech/na dálnicích) a hromadu dalších e-kravin, kdy se akorát pálí watty do vzduchu. C2C je a bude samozřejmě nutnost, až tu budou ty e-auta, protože jinak to skončí malérem. Co dnes dělají dvě Tesly na autopilot, když je pošlu proti sobě? Bude supermegasložitě počítat pravděpodobnost, nebo každá uhne vpravo? To jen tak na lehký úvod, o čem C2C bude. Teď je to o tom se napíchnout na kolektory kabeláže podél dálnic - všechno tam je. No a trochu zlevnit bezdr. data - musíme je prý víc kupovat. Přesně tak. Pokud se nepletu (jak píšu - vše v iftmt mám "on" a "časný"), tak s voličem na auto, když dám páčku od sebe, tak vidím symbol dálkových s "A", další od sebe je trvalý automat a třetí od sebe je úplné vypnutí dálkových. Nebo se pletu? Na dálkový jsem už půl roku nejel... Proběhla tedy změna logiky, protože hloupý škodovky maj páčku od sebe na dálkový a páčku zpět na vypnutí - to je ta aretace. Takže tam vidím tři polohy, kdy se nedaj smíchat (jo jsou tam blinkry, tempomaty bla bla). U OIII vidím polohu jedinou, aretovat nelze a zap/vyp se prování stejným pohybem. Proto jsem psal, že dotyčnému jeho Polo 1990 jelo na dálkové, i mně trvalo, než jsem s pomocí kontrolky pobral vo co go. A to ještě nejezdíte stovkou - tam je na levé přitažení k sobě klakson :DD
    1 bod
  33. Já vám nechci kazit radost, ale znakem 100% nabití (pro baterie se zaplavenými elektrodmi) je napětí 15,3 - 16,5 V. viz návod v příloze Nebo obráceně řečeno, 14,4 V palubního napětí nestačí na 100% nabití. navod EXIDE.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...