Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. whitecoat

    whitecoat

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      343


  2. Pawlisko

    Pawlisko

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      955


  3. mapo27

    mapo27

    Facebook Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      36


  4. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 501


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11.3.2021 ve všech sekcích

  1. 3 body
  2. Tak dobrý den pánové. Hotovo, 220 EUR s 0% DPH. Přikládám protokol o měření. Dobili baterii a hned po nabití byla ok, nicméně za 18 hodin byla kaput. Úplně. Reklamace bohužel zamítnuta, protože v autě našli domontovanou GPS. Dobrý vědět, hned to jdu nechat vymontovat. Předchozí majitel byla velká firma a asi to tam měli na sledování zaměstnanců, aby si z toho neudělali soukromé auto. Docela haluz tohle mít v autě a nevědět o tom. Takže zamítnuto z důvodu, že klidový odběr je 0.24 a normální je 0.11, tedy že toto přispělo k předčasné zkáze baterie. Zatím jen jedna jízda 15 km, ale hnedka jsem na voltmetru v zásuvce viděl, že padal i na 12.4 V tedy na klidový režim do kterého jsem se s předchozí baterkou nikdy nedostal, občas na 13.3 V a pak zase zpět. Rekuperace 14.9 V, to bylo i předtím. To přebíjení na 16 V jsem zatím neviděl tak uvidíme. A dobrej konec nakonec. Proplatí mi to původní prodejce v rámci záruky o prodeji použitého vozidla. Tedy né na tovární záruku Škoda, ale na klasickou kupní smlouvu prodávající – kupující. Teda proplatí... Mám u nich k vyzvednutí novou baterii. Takže kdybyste někdo chtěli novou baterku s vyzvednutím v Praze v jednom zatím nejmenovaném autorizáku a to hodně zalevno tak napiše :-D Dvě baterky nepotřebuju.
    2 body
  3. Tak jsem do toho nakonec šel , narychlo namontováno a docela sedí. Ve dveřích bude čisto bez písku a kamínků.
    2 body
  4. Tak jsem po zkušenostech tady z fóra, že v zadním nárazníku po dvou letech naprosto běžně vyhnívá kabeláž (virtuální pedál, senzory parkování ...), vyměkl a zásuvku jsem raději udělal v motorovém prostoru. Děkuji všem za reakce!
    2 body
  5. Zdravím tak se mi podařilo dodělat do mé dvojkové Fabie Bluetooth Hands-Free s hlasovým ovládáním a s možností přehrávat hudbu. Stručně popíši, co to v mém případě obnášelo. Musel jsem sehnat: Jednotku BTHF, v mém případě s kódem 7P6 035 730 K (mám auto z března 2014). Asi není nezbytně nutný, ale z továrny je pod sedačkou i držák BTHF jednotky, kód 5J0035815B (umístěno pod sedadlem spolujezdce, teoreticky by jste ji tam už mohli mít, pokud máte originál tažné zařízení na přívěs, dává se do něj hned vedle). Než jsem držák sehnal, měl jsem jednotku jen hozenou na oboustranku mezi kobercem a izolací podlahy a taky to šlo... Kabelový svazek s mikrofonem, číslo bohužel netuším, ale pro po-FL modely asi bude jen jeden… Pár drátků a pinů, něco na spojování kabelů. Postup: Vyndat sedadlo (tj. mj. odpojit autobaterii, vycvaknout svorkovnice pod sedadlem), sundat spodní kryty A a B sloupku sundat horní kryt A sloupku, odhrnout koberec, odšroubovat a vyndat stropní lampičku vpředu. Zadělat držák jednotky do karoserie, zadělat jednotku do držázku (nebo prostě jinak upevnit jednotku na místo), zadělat svazek do jednotky. Natáhnout kabely svazku k rádiu a kabel s mikrofonem přes A-sloupek až pod stropnici a pak do stropní lampičky vpředu, z lampičky vyndat černou molitanovou záslepku a místo ní zacvaknout mikrofon. Část drátů vede do zvláštní svorkovnice, která se jen zacvakne do rádia, zbytek je třeba napojit na již existující dráty někde v autě. Jsou to tuším celkem 4 extra dráty, jeden do pojistky 22 (alespoň v mém případě), zbylé tři lze napojit např. na svorkovnici T16e svazku ovládání klimatizace, který je hned nad rádiem. Blíže viz schémata zapojení v dílenské příručce / základní vybavení. Napojit na stávající vedení se dá např. pomocí tzv. "zlodějek", nebo třeba krimpováním. Rozhodně ale nedoporučuji nic pájet. Někteří uvádí, že je to plug & play, ale já musel ještě trochu kódovat, aby mi chodilo BT-Audio, tj. přehrávání hudby přes BT. Ve VCDS od Rosstechu je na to speciální sekce s názvem TELEFON. Stačí pak projít dlouhé kódování a je tam na to připravené zatržítko + pár dalších věcí, které lze nastavit... Toť vše. Jen pár informací: mám auto s MaxiDotem, multifunkční volant a radio Swing (to větší), jestli to celé bude nějak fungovat i bez těchto prvků, netuším, ale spíše bych řekl, že ne… Dále existuje celá řada jednotek 7P6 035 730 s různými písmeny na konci, já tedy vybíral podle data od kdy do kdy se dávala (mému březnu 2014 odpovídala právě tak jednotka 7P6 035 730 K). Kdyžtak si zkontrolujte schema zapojení, jestli je pro Vaše auto stejné, nezjišťoval jsem, jak to vypadá pro starší modely... Btw. hlasové ovládání funguje na jedničku, na rozdíl od Google Assistantu v telefonu to bez problémů plní hlasové příkazy vč. ovládání hudby...
    1 bod
  6. Nee, je to chycený na stávající šrouby. 👍
    1 bod
  7. Jj, ale stejně t furt blbne, stále jsem na android 10 byť mám telefon z programu android one. Verze 11 snad každou chvíli. Tam už by to mělo být nativně, tak uvidíme jestli to bude lepší nebo je to autem..
    1 bod
  8. Vodní pumpa se nemusí nutně měnit, jako tomu je u jiných motorů, kde rozvodový řemen žene i to čerpadlo. Řetěz olejového čerpadla se doporučuje, zvlášť při velkém nájezdu. Jestli ti vezmou tvoje díky je otázka v jak kterém servisu. Obecně ale zrovna u těchto dílů to asi nebudou vidět rádi. Navíc cena opravné sady je směšná o ve Škodovce a ještě jsi mohl čerpat šekovou knížku 20% sleva na materiál a práci.
    1 bod
  9. Nevím kolik při 160, ale při 140km/h - 2000ot/min.
    1 bod
  10. Jan Sloužil dnem i nOcí na úřadU a Tak je dObré Kapitulovat, dokUd jeho Rodině nedojde dosaVadní trpělivost a nervY!!!!!
    1 bod
  11. To je jako Spartanovi, nabizet Slavia pojistovnu :-)
    1 bod
  12. Já mám pocit že Škoda aktuálně bere oleje normy VW 504/507 od Shellu a ten už před nějakou dobou přestal 5w-30 vyrábět. Proto asi koupíš už jen 0w-30. Ale pokud nepotřebuješ nutně Shell/Škoda/VW, tak existuje plno výrobců kteří 5w-30 stále prodávají.
    1 bod
  13. @koblih69 Kde najdu solidní Auto-sklo servis, který to umí. Přijedu kamkoliv. Mám necelé 2 roky Kamiqa a je to hrůza. Všechna dřívější auta jsem škrabal škrabkou a ani po 10 letech skla nevypadaly tak, jak po půldruhém roce u této škodovky...
    1 bod
  14. Nechci prudit nebo být prudérní, ale v dnešní době Spotify poslouchat hudbu z SD karty? Tu jsem používal před 10 lety, když jiná možnost nebyla. 2x za rok jsem nahrál písničky a ty poslouchal furt dokola. Dnes si pustím cokoli, na co mám chuť. Jinak 2x USB-C máš pod rádiem a další USB-C máš v tunelu, stačí tam dát kabel a protáhnout ho dopředu, to kdyby si potřeboval další USB-C. Na Macbooku za raketu peněz mám taky jenom USB-C (2x) a nic jiného. Z toho jeden USB-C je na nabíjení, takže mám v podstatě k dispozici jenom jeden volný slot na nějaký hub. Zase bych v 21. století nehledal problém v tom, že tam není SD karta, ta už je prostě OUT.
    1 bod
  15. Mě taky ne, ale o to mi teď nejde. Spíš o to jak to je celé zvládnuté. Jenom když si vemu tu aplikaci MyŠkoda. Chvíli tam mám jen takové záložky, které můžu i používat, chvíli zase všechny. Tak nějak se to čas od času mění. Na webu, ale přitom není ani ta blbá zdravotní karta. Celé je to jakýsi nedodělek. Na to jak dlouho už to vyvíjí, to je fakt ostuda. A pak za to ještě chcou skoro 1600 na rok s tím, že tak čtvrtinu času to asi ani nebude fungovat? To fakt nemusí radši ani nabízet. Jenom kazí jinak pozitivní dojem z celého auta. A pak si má člověk od nich koupit třeba enyaq za mego a tohle tam absolovat taky? No nevim.
    1 bod
  16. Laciněji vyjde auto s manuální prodat a koupit jiné s automatickou...
    1 bod
  17. To záleží na koho narazíš. Známý si nechal v autorizáku (v roce 2010) dodělat klimatizaci do svojí 12 let staré O1. Nepřiznal tenkrát kolik to stálo, ale někde kolem 60 tis. Podle mě je jediné smysluplné řešení nakoupení dílů na vrakovišti a DODO. Teda smysluplné.... smysluplné ne, jen cenově snesitelnější. Osobně bych dávno nechtěl manuální klimu, ale žít se s tím dá. A to je asi jediná smysluplná rada.
    1 bod
  18. Určitě bych uvítal více barev. Měl jsem políčeno na OIV Scouta a Titan blue byla jasná volba. Jenže je pryč. U prodejce jsem viděl OIV Scoutu v Šedé Steel a moc mu to slušelo. Ale ta je taky pryč... Tak jsem v pondělí objednal Červeného. Bohužel. Tak snad mu to bude slušet. Prodejce má na salónu vystavený Super Scout v té oranžové a neskutečně mu to sluší. Za tuhle barvičku bych se určitě nezlobil.
    1 bod
  19. Za letosek najeto jenom 30tis (home office, vikendy vetsinou v CR, v lete zadna Skandinavie). Auto funguje vicemene v pohode, servis jen bezny. V lednu mi pani zaparkovala do predku, takze vymena svetlometu, narazniku a masky. V lete sutr z korby a vymena celniho skla. V zari borec zezadu nedobrzdil a podival se mi do kufru, takze nove 5. dvere + zadni naraznik (nastesti nic vic). V dubnu 2021 me ceka druha STK a dal se uvidi...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...