Hlavní panel
Oblíbený obsah
Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 04/09/25 ve všech sekcích
-
Pises v teme O3, vlastnis O3, tak sa bavme o O3, kde je maximalne MB2.5...cize ty tu miesas ine auta a ine technologie 🤷 G8 a O4 s tym nemaju nic spolocne Takze tato info je fake? Teda ziadne fotky nebudu? 😭 Alebo tiez si miesal rozdielne auta, rozdielne technologie? Nie ASI, ale urcite Tymto uz dalej nema zmysel pokracovat, fotiek sa nedockame, vysledok je jasny hned od zaciatku v prvej odpovedi, ktoru si zhejtoval7 bodů
-
Do trojkove oktavky se vetsinu jejiho zivota dodaval MIB2 nebo 2.5 a ty proste navigacni pokyny ze smartlinku prejimat neumi. Muj odhad je, ze ten je tam dodelany horkou jehlou na posledni chvili, protoze prvni MIB2 v 2014/15 smartlink ani neumely. hlubsi integrace s AA a s Apple car prisla az s pekelnym MIB3 ale ten se do O3 bohudik nikdy nedostal. Tim se svym sdilenim nevedomosti koncim, stejne to ocividne nepada na urodnou pudu...6 bodů
-
Zdar, měli jsme v plánu krátkou dovolenou na pomezí DE/PL (cca 620 km z Prahy) a jelikož na nový vůz stále čekám (starý Kodiaq prodávám), tak jsem si vypůjčil na cestu Elroq Sportline 82 (asi v dosti plné výbavě, ale nijak blíže jsem to nezkoumal, cena ale byla 1.3 mio). Byl jsem zvědavý, zda to auto to už v pohodě zvládne delší cestu v relativně plném obsazení (3 osoby, pes a zavazadla). Odpověď: zvládlo to a docela v pohodě. Auto jsem doma dobil na cca 99%, dojezd ukazovalo 540 km. Vyrazili jsme z Prahy směr DE, takže v dálničním tempu 110 - 130 km/h (120 v DE už mi přijde jako běžná maximální rychlost), první zastávka v půlce trasy po cca 300 km (auto ukazovalo dojezd 150 km), dobíjení na superchargeru (300 kW) - za necelých 20 min na 80%, za 35 min téměř 100%, v cíli (610 km z Prahy) stejná situace, tedy ujeto 310 km a dojezd 140 km, cestou nazpátek to bylo v zásadě vše podobné. Závada či výpadek žádný. Celkem ujeto 1.400 km. Takže dojezd ok, dobíjení ok, komfort běžného vozu.... Líbilo se mi: člověk do toho sedne a je to škodovka se vším všudy, za minutu spárovaný tel, za 2 min vše nastavený a odjezd. Vzdušná kabina, je z toho auta celkem dobře vidět. Akcelerace jako tramvaj, když je potřeba, tak jede (a žere samozřejmě, ale to i ta tramvaj). Nelíbilo se mi: až na palubní desku je to šíleně plastový auto, vše se hned odře, ale to vnímám, že je teď trend u všech aut. Cena je opravdu stále vysoká. Poznámka na konec: v DE auto budí zájem, v PL moc ještě neví, co to je, v CZ budí vášně - jakmile vás může někdo předjet (i za cenu, že se u toho málem zabije), tak to udělá, jen aby vám ukázal, kdo je tady pánem.5 bodů
-
Sám jsem zvědav, jaké bude porovnání v reálném provozu, Karoqa jsem měl a Elroq si pořizuji nyní. První dojmy, které jsou zřejmé, Karoq je praktičtější co se týče přepravních možností v zavazadlovém prostoru, Elroq má větší a pohodlnější prostor pro posádku. Je mě celkem jasné, že tolik dřevěných briket s tím neodvezu (600 kg v autě + 400 kg na vleku), vlek bude stejný a do auta počítám nacpu tak půlku, reálné zážitky z natáčení budu popisovat průběžně ve svém vlákně. Osobně bych si jen tak z fleku EV nekoupil, ještě před dvěma měsíci, do okamžiku obdržení informace o snížení ceny výkupu elektřiny, jsem byl zapřisáhlý odpůrce EV, který si o tom maximálně něco přečetl, nebo se do něj jen posadil. Ale byla možnost si na necelý týden půjčit a vyzkoušet v reálném provozu ID.4, no a zjistil jsem, že soužití s EV není problém. Zajímavá bude cesta v září do Chorvatska, z toho mám trochu vítr, ale co se týče provozu ve zdejší kotlině, nějaké porovnávání maximální rychlosti je zcestné, když ji v životě nevyužiju, bo i v říši, na místech kde jsem v minulosti testoval rychlostní limity svých přibližovadel, je rychlost dopravní značkou omezena na 130 km/h a musel bych tedy hledat místa jiná. Při cestě do kolbenky ujedu denně 50 km, nejezdím autem každý den, takže wagen mohu nechat doma dobíjet, jednou za měsíc jedu 300 km kalit na Moravu, nebo si prohřát kosti do nějakého wellness, takže zde s dojezdem problém není, navíc mohu vybírat místa, kde je možné se připojit po příjezdu na nabíječku. A těch 100 km ke tchýni a zpět dám na jedno nabití. Když to shrnu, pro mě je jako pro majitele RD na vsi s temelínem na střeše jasná volba Elroq (nebo jakýkoliv jiný EV). Nemít možnost doma nabíjet, nebo každý týden jezdit někam do Dubrovníku, je jasná volba Karoq, nebo jakýkoliv jiný ropák. Doufejme jen, že zelení fanatici v Bruselu dostanou rozum a bude i v budoucnu zachována možnost, aby si každý vybral pohon wagenu podle svých reálných potřeb. Pokud člověk není bezmozek, musí mu být jasné, že plná elektromobilita ne nesmysl.5 bodů
-
Odpovida presne na to na co se ptas..ale jelikoz ty jsi ten co o tom nevi, tak jsi to nepochopil 🙂 Takze ne, nejde to. Na maxidotu jde kompas pouze z originalni navigace.. tudis musis mit infotaiment s navigaci.. Udaje z waze ( ani kompas z Waze a dalsich aplikaci co jedes pres smartlink, tak do maxidotu nejdou doaktivovat )5 bodů
-
To co se tu řeší jsou pěkné p..... Osobně jsem u dvou aut při první servisní akci na svíčky zjiš´toval,jestli je to tak jak se píše a ....není.Už z výroby je to rozhazené. Dáváme už léta svíčky NGK,ano,dotahujeme na moment,ale né kvůli jistřišti a nikdy žádný problém. moc to tu hoši žerete4 body
-
Přesně jak píše @ExecutedDonut. MIB 2 a 2.5 v O3 tuhle věc nikdy neuměl a MIB 3 se do tohoto modelu nedával. @taboo81 Takže tím bych diskuzi na toto téma ukončil a nějaké OT připomínky taky nejsou vůbec potřeba.4 body
-
Zdravím všechny. Právě jsem asi po šesti letech vlastnictví auta konečně vyřešil u sebe záhadu spojenou s cukáním a dušením motoru kolem otáček 1800-2000. Připomínám, že to dělalo naprosto nepravidelně. Postupem času jsem zjistil, že v době, kdy to bude škubat, je potřeba větší silou mačkat brzdový pedál. Ve dvou servisech na nic nepřišli, závada se neprojevila. Nejvíce jsem podezříval podtlakovou hadici mezi motorem a posilovačem. Tak jsem ji vymontoval, zkusil ucpat a pusou vysát vzduch, ucpat konce apod. Všechno v normálu. Zpětný ventil v hadici funguje. Časem jsem zjistil, že častěji to dělá v létě. Protože motor 1.2 TSI 81kw nemá vývěvu, ale posilovač bere podtlak ze sání, podezříval jsem prasklé sací potrubí. Dělalo to od úplně nového auta. Minulý majitel byl od nás z rodiny, považoval to za normální chování tohoto motoru a neřešil to. Teď po cca deseti letech stáří auta jsem přestal litovat peněz (4200.-Kč) za novou podtlakovou hadici a koupil jsem novou. Závada přestala. Jediné možné vysvětlení, co mě napadlo, že v původní hadici byla nějaká trhlina, kterou menším podtlakem, než je ten provozní nedokážu identifikovat. Starou hadici mám schovanou, nenašel jsem na ní nic. Ale teď už to funguje. Píšu to sem proto, kdyby někdo řešil podobný problém, že řešením může být i tohle. Ale pořád si myslím, že u mě to byla výrobní vada zmíněné hadice a je to jen souhra náhod. Auto bez problémů procházelo na STK(brzdy) i emisích. Možná, že když to tudy nějak přisávalo vzduch, emisím to nijak nevadilo. Kdyby to někdo řešil, tak číslo dílu je 6C0612041L.3 body
-
3 body
-
Ahoj. Bohužel se mi podařilo ulomit držák parkovacího lístku na mém stroji. Jelikož je to užitečná věc, tak jsem se objednal nový (číslo 654 867 333) a pustil se do výměny. No není to tak jednoduché, jak to bylo třeba na mé minulé na Fabii III, tak vám tu dám pár poznatků a fotek, jak to vypadá. Nejprve je potřeba odjistit tři spony. Je dobré na to mít nějaké pevné udělátko, protože plastové nářadí se ohybá. Já použil plochý šroubovák. ale opatrně, ať si nepoškodíte pohledové částí krytu sloupku. Každý držák jsem šroubovákem podebral a odjistil. Je potřeba nějaké přenosné světlo, protože je tam blbě vidět a vy nechcete, aby jste si to poničili. POZOR. Ty dvě horní spony mají dvojí aretaci. Takže se to nesnažte hned odtrhnout od sloupku. Neprve tedy uvolnit ty tři sponky a následně musíte kryt vysunout směrem nahoru, tak aby se horní dvě spony dostaly do rozšířeni v prolisu ve sloupky a následně vytáhnout směrem doprava. Až ucítite, že se kryt uvolnil, tak už stačí jen vytáhnout směrem nahoru, aby se spodní část krytu uvolnila z usazení v přístrojové desce. Samotný držák parkovacího lístku je už jednoduché. Vysuňte čep, vyjměte držák. Montáž krytu probíhá opačný způsobem. Nejprve nasuneme spodní část krytu do přístrojové desky a pak zacvakněte spony. Já je nejprve zacvaknul do toho většího otvoru v prolisu sloupku a následně zasunul směrem dolů. Pozor však a spodní sponu. Ta je obyčejná, takže tak bude problém najít díru. Ale jde to 🙂 Upozorňuji, že celou dobu hrozí, že si něco poškodíte, nebo ulomíte, tak pokud nejste aspoň trošku zruční, přenechte to odborníkům 🙂 Také by jste si před touto operací měli odpojit baterii, kvůli airbagu, avšak já to risknul bez odpojení a nic nebouchlo ...... naštěstí 🙂3 body
-
O 2 l navíc se nestane nic. Občas do Superba beru po hrdlo a žádnou chybu to nikdy nehlásilo. Jen dojezd zůstával nějakou dobu na 12 nebo 14 t km.3 body
-
Ahoj, gambaboi to popsal, doplním pro názornost obrázky. Videa jsou na Flash disku, proklikám se k nim přes média - buďto procházením adresářové struktury (kliknu na USB a pak se doklikám do adresáře, kde mám videa uloženy) anebo přes odkaz videa (zobrazí všechna videa, která jsou na flash disku bez ohledu na to, kde jsou fyzicky na disku uložena) Pak kliknu na video a spustí se a nakonec kliknu na "přehrává se" aby se video zobrazilo v plné velikosti Pro výběr dalšího videa klinu na média a dostanu se zpět na výběr.3 body
-
@Alma To asi záleží na tom, o kolik to nevyjde. Pokud to bude otočené o 30˚, tak nad tím mávnu rukou. Pokud to bude otočené o 180˚, tak tu svíčku vyšroubuji a budu zjišťovat, kde se stala chyba. Já jsem si dělal čárku na prodloužení goly a vyšlo mi to při dotažení na moment celkem přesně. Pak jsem díky tomu byl klidnější. Když se tím někdo neživí a mění ty svíčky jednou za 4 roky (nebo úplně poprvé jako já), tak je lepší všechno 2x kontrolovat, než si něčeho nevšimnout a udělat škodu několikanásobně vyšší, než kolik stojí ty nové svíčky.3 body
-
3 body
-
Hele, tak ten Tvůj dotaz Ti sem hodím ještě jednou: Nikde jsi nepsal žes viděl na O3, ale všechny odpovědi byly a jsou k O3, přesně jak znělo zdání.3 body
-
podivej se, co vse ten dotycny dokazal na aute udelat...:-)))) Tohle rikat o nekom, kdo udelal v uvozovkach z auta letadlo , to je celkem vtipny no 🙂 Ukaz nam prosim te kde na maxidotu vidis udaje z Wazu? 🙂3 body
-
3 body
-
Nejjednodušší a nejlevnější řešení to určitě je, ale že nejlepší, bych asi netvrdil. Ano, Start Stop se tím vypne a inteligentní dobíjení potlačí. Battery Control Module (J367) je slave jednotka Gateway (J533) a komunikují spolu přes LIN. Odpojením se komunikace přeruší a zůstane nesmazatelná chyba. Kromě Start Stopu, nezávislého topení a regulace alternátoru to taky sleduje stav nabití a teplotu baterky nebo aktuální zátěž. Kompletně neregulované "hloupé" dobíjení některým baterkám taky nedělá úplně dobře. Zrovna EFB baterky nemají rády neustálé přebíjení. Tím nechci tvrdit, že inteligentní dobíjení je dobrá věc, protože to životnosti baterky taky určitě neprospívá. Ani jedno není v tomto případě ideální. Vím o případech, kdy auta s takhle odpojeným konektorem najezdily desítky tisíc kilometrů bez jakýchkoliv následků. Pořád je to ale riziko. Problém může nastat klidně i u F3, když bude baterka před smrtí, ale auto to nebude mít při odpojeném konektoru z čeho vyčíst. Selhání ABS/ESP už je asi extrém, ale samozřejmě, že výrobce oficiálně neprohlásí, že je to bez následků a klidně ten konektor můžou všichni odpojit. U ročníku 2016 se obě věci dají v vypnout diagnostikou bez zásahu do elektroinstalace a omezování funkcí dalších systémů. Mým záměrem není tvrdit, že je tento postup špatný a neměl by se provádět. Spíš jsem chtěl podat informace, co to může obnášet. Odpojovat bez patřičných znalostí konektor, u kterého nevím, co všechno tím můžu ovlivnit, mi nepřijde jako nejšťastnější řešení.3 body
-
3 body
-
Z tvého popisu by si asi auto nechtěl zvedat vůbec 😄 . K téhle problematice je tu celé vlákno a tam se dozvíš co a jak. Za ramena zvedat auto je blbost. Na prahy si pořiď tvrzenou pryž a nebudeš mít odřené prahy. Jako nouzovka se samozřejmě používá dodávaný hever. Případně panenka či jiný zvedák kde žádný pryže apod nejsou.2 body
-
Skokový nárast ceny o 154 tisíc Kč (6.180 €), čo je +17,3 % k pôvodnej cene je už fakt silná káva. Nejakých +2-5 % by človek pochopil, ale je evidentné, že nechcú aby si ľudia kupovali túto motorizáciu a aj týmto nepriamo smerujú zákazníkov ku 110 kW TSI/TDI s DSG, kde je navýšenie cien o rovných 100 tisíc Kč (4.013 €) nižšie. Dokonca aj 85 kW TSI/TDI, zdraželi o viac, a tiež aj verzie s manuálom. Vždy sa zvyšovali ceny, ale ani počas šialeného obdobia okolo COVID-19 neboli takéto divoké navýšenia. Normálne mám pocit, ako keby sa pri určovaní tých cien niekto pomýlil o stovku. 🙄2 body
-
Dunlopy mám od nového auta 10/2019 a najeto 38tisíc. No řekněmě, že na letních 26-28tisíc. Přední měli o cca 2,5mm horší vzorek, tak jsem pneu nechal v zimě vyvážit a přední jsem hodil dozadu. A při první jízdě jsem se zhrozil, jak začaly hučet. Tlaky pneu dobré. nehážou. Pouze plynule hučí. A to mám celé auto včetně podběhů kvalitně odhlučněno. Mám podezření, že a) jsem si příliš zvyknul na služební Scalu a zároveň na zimní 15" Barumky b) jsem zjistil, že původní přední pneu mají boční "kanálky" jaksi obroušené hrany. Ty původně zadní mají hrany ostré a na pneu trochu vystupují a příjde mi, že právě to je to proč tak hučí. Zkusím jezdit a sledovta, zda se ty hrany obrousí jako na původních. Vzorek mám velmi dobrý a jsou na dvě sezóny určitě, tak je mi líto je měnit.2 body
-
O víkendu jsem zkoušel ze zvědavosti Eco režim a mám k tomu tyto poznatky: - motor hooodně podtáčí (to se dalo čekat 😁) - pokud není sešlápnutý plynový pedál, ihned přepíná na volnoběh (to jsem třeba nečekal) - pokud jsem jel po rovince, dal volnoběh - pokud jsem jel z většího kopce, brzdil motorem - pokud jsem jel více než byla povolená rychlost (nebo jsem se blížil k tomuto místu), brzdil motorem - například byl úsek, kde byl limit 90 km/h, tam plachtil, pak byl úsek 70 km/h, začal brzdit motorem a po průjezdu tímto úsekem zase dal volnoběh - po sešlápnutí plynu z volnoběhu docela rychle zařadí rychlost Překvapilo mně, že je v tom určitá predikce a není to jen hloupé omezení otáček motoru a reakce na plynový pedál 👌 Každopádně se s tím nedá jezdit, opravdu hodně to podtáčí motor 👎 Jinak dle manuálu pro volnoběh musí být splněny tyto podmínky: - Je zvolený jízdní režim Eco. - Je zvolený režim D. - Není sešlápnutý akcelerační ani brzdový pedál. - Rychlost jízdy je mezi 20-130 km/h.2 body
-
pokiaľ máš DCC tak ti odporúčam ist na test tlmičov je možne že sú na hranici životnosti čo udáva škodovka a mohol by si to na záruku uhrať. umy auto a pokontroluj si lak na aute. hlavne miesto zadneho narazniku a podbehu či nekvitne. môžeš sa skúsiť sťažovať na MIB aby ti porobili všetky aktualizácie.2 body
-
protože se objednávalo minimálně, každý rozumný si za ty peníze a problémy, které okno potencionálně generuje, raději objednal nezávislé topení, okno jsme měli na autě jednou již nikdy více... stejně jsme ho neotevírali kvůli hluku a prachu2 body
-
2 body
-
To je tak pro jízdu jen s řidičem - chtěl bych při takovém tlaku vidět ta kola při plném zatížení. 3,4 je na druhou stranu trochu extrém - to se mi taky nezdá.2 body
-
Odpojiť káblik na baterke a pred garancku naspäť zapojiť a vymazať chyby v RJ..auto dobíja permanentne 14,2 až 14,4V..Po servisnej prehliadke znova odpojim. tiež to tak robím a ešte mám auto v záruke 3 roky2 body
-
@Alma postupoval bych přesně tak jak popisuje @shrek_85. Navíc ihned po koupi svíček si zkontroluji řezání závitu, aby byl shodný s origo. Pokud by náhodou nebyl, tak to vrátím a objednám jiné svíce. @McMatej Promiň, ale informacím z TPI důvěřuji podstatně více, než tvým spekulacím 😉. Prostě se snažím zde nasdílet způsob, jak k výměně hodlám přistupovat já, pro případnou inspiraci. Nikomu nic nenutím. Každý ať si se svým autem nakládá jak chce 😁2 body
-
generace mib je to, co softwarově "spojuje" všechny zmíněné infotaimenty pro škodu: swing = mib 2 entry, bolero a amundsen mib 2 std a columbus = mib 2 high. u těchto generací, které se týkají tvého dotazu na konkrétní model octaiva III je smartlink izolovaný od vestavěné navigace, která umí jako jediná posílat do budíků navigační data přes BAP protokol. To znamená, že tyhle dvě technologie spolu (pro tuhle generaci) skutečně nesouvisí! To že to na venek vypadá podobně neznamená, že to je to stejné.2 body
-
Nejde, motas ruzne technologie dohromady, pro funkcni kompas je potreba mit u MIB2 infotaiment s navigaci, protoze jedine ta ma vsutp pro antenu GPS. Smartlink je uzavreny system, ze ktereho nejde prebirat gps.2 body
-
Zatím mám najeto 2200km a průměrnou spotřebu mám na 6.5l/100km. Při poslední cestě z Itálie to bylo za 6.2l/100km (894km, průměrná rychlost 101km/h). Cesta tam byla za 6.3l/100km. Za mně 100% spokojenost. A jede to parádně 👌2 body
-
Tak si odpovím sám 😀 Najel jsem s tím zatím přes 2000km a ani jednou mi to nic nezahlásilo a ani se nedivím, že řidiči nic nehlásí, když je to tam takhle zahrabané v menu 👎 Mělo by to být součástí navigace. Snad to do navigace integrují. 🙏2 body
-
2 body
-
2 body
-
Já mám od 10/2019 najeto celkově cca 38tisíc km, takže originál Dunlop má ještě velký vzorek. Včera jsem přezouval na letní. Nechal jsem si je před tím vyvážit a dal zadní s lepším vzorkem na předek. Mám auto a podběhy odhlučněné, ale dost mě po zimě zarazilo, jak hučely. Mám od srpna služební Scalu, tak jsem si možná zvykl + jsem si zvykl na zimní 15", ale dost mě to zarazilo. Na druhou stranu mám vzorek a takový nájezd, že vydrží v pohodě určitě dvě sezóny a za nové je teďměnit určitě nebudu.2 body
-
Našel jsem na britském fóru ZDE a ZDE Překladac : Používá se při stavbě auta a je připevněn k sacímu kusu látky v celém rámu. Venku namočí auto vodou a pokud se látka namočí, připojí k tomuto drátu multimetr, aby to detekoval. Přeloženo : Prostě je ignorujte. Používají se ke kontrole úniků vody během výroby a nejsou odstraněny a neslouží žádnému jinému účelu.2 body
-
R nic neříká o obvodu kola. jen o velikosti disku. u tebe má jak R17, tak R18 stejný průměr i obvod (plus minus nejaké opravdu drobné). Důležitá je kombinace disku a pneu. Rezerva v SIII má u mě ale na průměru tak o 5cm méně. Diferáky to při té omezené rychlosti, která je uvedena na kole, přežijou bez problémů2 body
-
Tak jsem na to prisel. Bylo to slyset take obcas pri prejeti nerovnosti a dost me to s*alo. Delal to navijec bezp. pasu dole v B sloupku, ktery je uchyceny tak blbe, ze brutalne vybruje pri pohybu. Delalo mi to na obou stranach. Po podlozeni (vata nebo kus politanu mezi sloupek a navijec) je klid.2 body
-
2 body
-
Až přijede Fábinka ze školy, zkusím Spacebackové kryty namontovat. Osobně si myslím, že i když je Fabiová náprava užší, než na Roomstru (kde je tuším původem z O1), podlaha okolo bude hodně podobná. Jinak stále mám pár sad obou verzí volných.2 body
-
Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.2 body
-
Pokud si plánuješ vůz nechat 20 let a jezdíš 5 km někam a následně zase zpět, tak už volba motoru nebyla moc dobrá. Bylo by lepší MPI si to moc nejede, ale nehrozí tam ředění oleje benzínem.2 body