Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Březen 2014 Sdílet Vloženo 28. Březen 2014 Tak jasně, pokud na to ten někdo má i příslušný měřicí přípravky (měrky), může vyndávat a zase zandávat na místo klidně co chce. Hlavně ale je nutný říct, že když se mají dělat JEN KROUŽKY, tak stačí jen určitý minimum demontážních prací - cokoliv navíc zvedá náročnost a tím i cenu. Je pak potřeba odlišit, jestli je potřeba vyměnit JEN KRUHY, nebo i něco dalšího. Pak by teprve mělo větší rozebrání motoru nějaký opodstatnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Březen 2014 Sdílet Vloženo 28. Březen 2014 Ale u tohoto nevybereš piest aby nemusela kluka von. Na foto vidieť že sa nedostať k ojnici ked je iba vana dole. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 28. Březen 2014 Sdílet Vloženo 28. Březen 2014 James7:jaký olej tam leješ teď?mě to žere olej tak 1litr na 4000km???cca...takže motor neřeším zatím....jinak to žere od cca 160000km....mám najeto 282tis...olej dávám 10w40 mogul trysk speed....a začalo to míň žrát olej...a leju moto doctor...taková hustá sračka....měním olej po deseti a zlepšilo se to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Březen 2014 Sdílet Vloženo 29. Březen 2014 ... Na foto vidieť že sa nedostať k ojnici ked je iba vana dole. Hm, dokonalý kurvítko a megasráč. Fakt je, že z hatátitly jsem ještě písty ven netahal, takže tohle kurvítko zatím unikalo mé pozornosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Musím povedať moje postrehy ohľadom tohto motoru. Mám fabiu 1,2 htp 47kw. Po meste je to auto veľmi príjemné. Pri rozjazdoch živé v meste viac nepotrebujem. Ale akonáhle vyleziem z mesta von tak je to bieda. Keď chcem niekoho obehnúť tak si to musím 2 krat rozmyslieť. Pri zrýchlovaní je to slabota a to ešte viac platí pri jazde do kopca. Takže tento motorček by som odprúčal kľudnejším povahám. Nakoniec dodám že keď som sadol do 1,2 tsi tak to je úplna iná pesnička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 ,,keď som sadol do 1,2 tsi tak to je úplna iná pesnička,, Už je ina doba stale sa robia nove mot. Myslim prve HTP predavať začali v 2002 pod označenim 1,2 MPI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 ... a atmosféra vs.turbo asi není zrovna košer srovnávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Pri rozjazdoch živé v meste viac nepotrebujem. No ja skôr naopak - ťažkopádny charakter trojvalca (ktorý je kreovaný aj vďaka ťažkému zotrvačníku + vyvažovacia hriadeľ) mi v meste naozaj nevyhovuje, pretože je potrebná precízna práca so spojkou+plynom, aby sa jednak vedel človek dostatočne dynamicky hýbať na semafóroch a pritom držal motor v želaných otáčkach a zbytočne ho nepodtáčal/nepretáčal. Občas v meste jazdím aj so starým japonských motorom 1,3i 16V osadeným v Micre '98 a ten komfort ovládania motora pri rozbehoch sa nedá porovnávať.. holt štvorvalec je štvorvalec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 @PaveloSK: Ja mam pocit ze sa HTP akurat pomalsie zbiera z nizkych otacok. Ked uz je zvyseny volnobeh, je to o nieco sviznejsie ale precizna praca so spojkou pri rozjazde ostava. Urcite mi to pride dynamickejsie nez vykonny turbodiesel, lebo tam sa pri kazdom preradeni musi znova roztacat turbo, az potom to trha asfalt. U 1.2 12V sa v meste dost prejavi to ze do 2500-3000 otacok je to dost slabe. Musi sa to drzat v spravnych otackach jak pise Pavelo. Vo vysokych otackach som ale spokojny. Bezne 4-valce (bez vyvazovacieho hriadela) robia dost kraval ked sa vytocia. HTP mozem pekne vytacat skoro do maxima a nie je z toho dojem ze sa ide rozpadnut. Ked je pustena nejaka hudba tak si posadka ani nemusi vsimnut ze to jazdi skoro na plny vykon Pritom spotrebu to az tak katastrofalne nezvysi. Okresky si teda uzijem viac nez na mnohych inych autach. Do mesta a hlavne na dialnicu su rozhodne aj vhodnejsie motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 Do mesta a hlavne na dialnicu su rozhodne aj vhodnejsie motory Suhlasim HTP je do mesta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 mě HTP vyhovuje vcelku všeobecně, jezdím jako "bába" tak mám i dobrou spotřebu. Jediný, co mě štve, když zapnu klimu ve městě, to sbírání se do otáček u zatíženýho motoru z volnoběhu je docela katastrofa. Dřív jsem měl Kangoo 1,6 70kw a tam jsem zaplou klimu na výkonu skoro ani nepoznal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 Nic jsi z toho nedělej já mám 1.4-16V-74Kw a taky jak mám zaplou klimu a chci se rozjet tak musím o hodně víc šlápnout na plyn. Nejlíp na tohle jsou TDI. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 Na toto asi pomaha RJ od Cimbu (alebo pripadne inej firmy) - ma to citlivejsi plyn a volnobeh som dal zvysit skoro az na 1000 ot. Je to uz lepsie, ale stale treba pri snahe o dynamicku jazdu nejak prekonat to pasmo nizsich otacok - plati pre 12V verziu. U turbodiesla to fakt nema ziadny vplyv aj ked schvalne zapnes naplno klimu a vsetky spotrebice naraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Měl bych dotaz: mám najeto cca. 100 tis.a pravidelně servisovat auto jezdím z důvodu, že pak mám od servisu Záruku mobility a v případě že se mi to někde zastaví mám volat na jejich číslo s žádostí o pomoc. V případě že na Pravidelné servisní prohlídky nejezdíte, jak by jste řešili případ poruchy.Já třeba jsem víc v zahraničí než doma a i když jsem dosud problém neměl, přesto jsem měl s dokladem Garancí mobility tak nějak v "duši klid". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Pojišťovny dávají k povinnýmu ručení asistenční služby,tak kontaktuj tu svojí a zeptej se na možnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 tak měl jsem nějaké trable s volnoběhem n Fábuli ... tak jsem dostal strach dle příznaků, že začínají podpálené ventily, nicméně dnes proběhlo měření ve Škodovce na teplém autě a byl jsem opravdu mile překvapen, jaké jsou po 282 000 km tož kukajte jinak jsem hned přejel o pár ulic k plynaři a tam byla diagnóza rychlá, poslechová ... Valtekové vstřikovače v háji ... takže po 60t km opět repas a vzhůru do dalších kilometrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 tlaky gut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Pěkný pane:-)pěkný tlaky...já bych to taky zkusil..ale radši nee:-)co za to chtěj? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 25. Červen 2014 Sdílet Vloženo 25. Červen 2014 Vyborne! Je vidiet ze podpalene ventily nie su konstrukcnou chybou, ale su to len nejake horsie kusy. Susedovi sa podpalili kratko po 1. vymene oleja :-( Takze tento rok asi caka Fabiu peknych 300 tisic, parada. Za zmeranie tlakov myslim chceli v autorizovanom servise 500 CZK. Ja by som to dal merat ked sa menia sviecky, vtedy je to skoro nulova praca. Tiez si to zmerat nech vidim ake su hodnoty kratko po oprave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 chtěli celých 189,- Kč s DPH , otázka 20 min i s papírováním a najetím a vyjetím z dílny a hlavně vlastně na počkání ... mejdříve, že mají plno, ale pak jeden telefon na dílnu a šlo to hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Engler Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Moja Fábia combi r.v. 2003 AZQ má najazdených takmer 220 tis. km. Používam motorový olej Castrol magnatec 5W-40. Nedávno som meral kompresný tlak. Bol rovnaký 1,1 MPa vo všetkých valcoch. Motor by mal vydržať 250 tis.km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Na tie meraky sa moc neda spoliehať tu padne tam padne nikdo to nekontroluje či ukazuju presne. Možna iny merak by ti ukazal aj viac ale to nie podstatne ale to je že maš všetky rovnake to je vyborne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Tohle čeká během nepříliš vzdálený budoucnosti i Maltovu Andělu taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 co tam je? Mám youtube v hokně blokovaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.