Martab Vloženo 15. Duben 2017 Sdílet Vloženo 15. Duben 2017 (editace) Dík za info. Ta cena je celkem "pozitivní", na cenu dnešních oprav motorů . Ale i tak, doufám, že to u mne ještě nějakou dobu vydrží, když už to vydrželo 230tis (musím zaklepat na dřevo ), tak by ještě nějakou tu 100ku mohlo Přeji mnoho dalších šťastných km Editováno: 15. Duben 2017, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 15. Duben 2017 Sdílet Vloženo 15. Duben 2017 (editace) Děkuji, tobě taky. Problém byl, že to auto měl nějaký živnostník na leasing a po jeho zaplacení se toho auta zbavil. Takže je dost možný, že se s tím vůbec nepáral a například při ježdění po dálnici tomu stál celou dobu plně na plynu z Prahy až do Brna apod. No a potom to měla několik let ještě nějaká paní, takže těžko odhadovat, jak s tím autem bylo zacházeno. Evidentně moc dobře ne Editováno: 15. Duben 2017, autor: KoumiCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Duben 2017 Sdílet Vloženo 15. Duben 2017 Tak hlavně že už teď bude sloužit k plné spokojenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 15. Duben 2017 Sdílet Vloženo 15. Duben 2017 To bohužel ne, teď totiž řeším následující problém: Dneska to budu řešit, alespoň teoreticky s bývalým automechanikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brondos Vloženo 15. Květen 2017 Sdílet Vloženo 15. Květen 2017 (editace) Dlhsie som uz na fore nebol a pozeram, ze s mojich dnesnych 300.000km nie je vobec vynimkou a mnohi tocite uz dalsiu stovku. Tak vasim motorom prajem vela zdravia a vam vela stastnych kilometrov. P.S. AZQ 2004, rozvody menene iba nedavno!, vyhadzuje nizku ucinnost katalyzatora, inak olej nezerie, spotreba dlhodoba 6,5 Editováno: 25. Září 2017, autor: brondos 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Květen 2017 Sdílet Vloženo 16. Květen 2017 asi tento týden budu mít o 50t km více ... nejpozději začátkem příštího (chybí mi jen necelých 250km). Rozvody jsem neměnil a v plánu už ani nejsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 16. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2017 Bože já bych tak rád najel tolik km i s 1,6 tdi :/ HTP to nehrozí to nemá po 13 letech ještě ani 140 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 16. Květen 2017 Sdílet Vloženo 16. Květen 2017 Mám fabii 1,2HTP 47kW BME 10 let a najeto 60000km při průměrné rychlosti 39km/h, tedy asi 1550 motohodin. Nízká průměrná rychlost je dána častým provozem po Praze a okolí, ale taky během motoru při otvírání dvou vrat při odjezdu i příjezdu. Jediná skutečná závada, která ohrozila provozuschopnost auta, byl oříšek spínací skříňky, z důvodu špatné diagnostiky jsem ale nejprve zbytečně vyměnil startér. Ctím zásadu prevence, takže raději měním některé věci preventivně v létě (např. žárovky, svíčky, baterie), než bych je potom měnil v zimě na cestě. Loni v létě jsem nechal vyměnit silentbloky ramen (byly pohledově vymačkané) a kosti (preventivně, měl jsem je už pár let koupené). Prvních 8 let jsem se o auto staral sám, ale ve skoro 50 létech jsem přišel na to, že nemám zapotřebí se válet pod autem a od loňského léta jezdím do Autostylu Trutnov na základě vynikajících referencí, byť to mám 180km (spojuji to s dovolenou v Krkonoších). No a technický stav dobrý, včera jsem prošel STK a ME v Horoměřicích bez jediné závady, a to se emise opravdu měřily včetně načtení paměti závad a readiness kódů. Auto je po 10 létech bez koroze karosérie a má původní výfukové potrubí, původní brzdy (které jsem chtěl už vyměnit, ale v Trutnově mi to rozmluvili), vlastně původní všechno kromě spotřebních věcí a zmíněných kostí, silentbloků ramen a oříšku spínací skříňky. Pokud jde o otáčky motoru, uplatňuju zásadu 3000 otáček, tedy jedu-li do kopce, musím tam mít alespoň 3000 (s kopce je to jedno, to můžu nechat auto pomalu rozjet třeba z 1500 otáček). Řekl bych, že ty 3000 otáček má auto nejraději, už trochu jede a přitom je ještě tiché. Při přeřazení do kopce se nebojím motor vytočit na 4000-4500 otáček, na dálnici jedu většinou na 4000 otáček, což odpovídá 120km/h tacho. Fabia HTP už má mladší sestru 1,2TSI, která stála 277000, o 3000 míň než HTP před 10 léty, při srovnatelné výbavě, ale o tom jindy a jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 ... no a máme to za sebou . Včera proběhl v pořádí třetí repas LPG vstřiků a jede se dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Pěkný nájezd, vidím že už nesvítí "vrtulník" :-) Jinak já jsem na 243tisicích a nějaké drobné. Konečně jsem se dostal k tomu abych nechal změřit tlaky, a výsledek: 1 - 16,8 2 - 15,5 3 - 16,2 na HTP 40kw se skoro 250 tisící myslím celkem dobré hodnoty, to by mohlo pár tisíc ještě najet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Vrtulník plánovitě máznut aby ta fotka k něčemu vypadala [emoji4].Tlaky máš krásné [emoji106] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Tak to jo, ale hlavně že jezdí i s vrtulníkem i bez Jo, tlaky mne příjemně překvapily, musím to zaťukat na dřevo Upřímně už jsme projížděl bazary, že by se to vyměnilo, ale dle tlaků to vypadá, že k tomu zas tak brzo nedojde, tak budeme jezdit co to dá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenaaa Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 Tak jen pro informaci, od březnového vyřešení problému s kontrolkou je zatím vše ok Od této doby najeto nějakých 15 tisíc (celkem auto 145 000), spotřeba skoro vždycky 5,6 litru a to jezdím většinu po dálnici trasy 50-200 km. Takže spokojenost. Šlape jak hodinky, snad to ještě tak 50 000 km (2 roky) vydrží. Pak se děj vůle boží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 včera jsem překročil 357 000, tak se taky modlím (ikdyž auto šlape jak hodinky), aby řetěz ještě vydržel, spojka ještě vydržela ... pravda mně by stačilo do zač.prosince, to už budu mít náhradu, ale kvůli dceři bych byl rád, aby jí věrně dosloužila až do konce srpna příštího roku, kdy jí skončí STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin AZQ12V Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 V červnu mi na 123tkm kleklo moje AZQ 2003. Již nějaký čas jsem pozoroval záškuby ve volnoběhu, i když jen na nejnižší volnoběžné otáčky při plně ohřátém motoru. Na výkonu se to nijak neprojevovalo. Pak jsem jeden večer přeparkoval a po následujícím startu začal motor celkem chrastit. Obvykle zachrastění při napnutí řetězu trvalo do 2 vteřin, ale tentokrát zvuk ustal až tak po minutě chodu. Šlápl jsem na to a po 5 hodinách dojel do Tater.. Následující den při cestě zpět se to opakovalo a v koloně u Ružomberka se rozsvítila kontrolka emisí. Naštěstí jsem dojel domů a poté do servisu.. Změřil mi tlaky 12,13,8. Motor jsem nechal zrepasovat u pana Dvořáka ve Vyškově. Blok byl v pořádku a bez opotřebení, dále jsem dostal přebroušenou hlavu s novými vodítky, šálky, pístní kroužky, gufera, rozvody s úpravou napínáku, ložisko napínáku řemene příslušenství a řemen, chladící kapalinu a olej 10w60. Auto jezdilo na olej 10w40, který byl měněn kolem 9-11tkm každý rok. Motor byl po rozebrání silně zakarbonovaný. Řetěz byl natažený tak, že se o sebe lišty téměř opíraly. Katalyzátor byl nepoškozený, jádro neuvolněné a čistý, svody do něj nepraskly. Nyní mám po GO najeto přes 2tkm, spotřeba oleje nezjištěna a vše OK. Jedeme dál 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenaaa Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Z důvodu změny zaměstnání, kdy absolvuji dvakrát týdně 170 km dálniční přejezd, jsem se rozhodl vyměnit stávající výše rozebíranou 1.2 6V HTP za SDI v kombíku. Ne že by mně motor HTP nevyhovoval, ale mám obavy, že dálniční jízda (i když obvykle do 120 tachometrových) jí nedělá moc dobře a koleduju si o podpálení ventilů. Kdybyste měl někdo zájem o krátkou Fabii s necelými 150 tisíci doloženými serviskou, ročník 2005... Hlava přetěsněná, nový origo katalyzátor, tlumiče Sachs, ložisko, brzdy, svíčka, čepy, dorazy...to vše měněno letos. Musím říct, že jede lépe než SDI, co sem včera koupil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Přikládám asi poslední "zajímavý" nájezd, sice auto zůstane v rodině, ale plánovaný roční nájezd klesne asi na polovinu. Náhrada už je na cestě, opět 1,2l, ale tentokrát trošku silnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.sukdolak Vloženo 10. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2017 Zdravím fabia r.v.97 HTP 1,2- najeto 430 000km z toho 230 000 v plynu..ve 400 000km odešel akorát altík.....a svití katík...tak vydrží moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2017 a teď tu O Šípkové růžence Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2017 No hlavně HTP rv.97... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2017 no právě , kilometry neřeším, ale v 97 byl facelift Felicie teprve ... navíc uživatel s jedním příspěvkem = provokace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreizak Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 (editace) Zdravim. Abych prispel k tematu, podelim se o svou zkusenost. Meli jsme v rodine 1.2 HTP, 40kW, r.v. 2005. Najeto 192 000 km a motor kompletne odesel. Zacala neskutecne brutalne zrat olej, podle priznaku odesel valec, ztratila naprosto tah a prestala jet a pote uz ani nenastartovala. Oprava a generalka motoru byla nemozna, co se investice tyce, vzhledem k cene auta. Ted uz je na vecnem odpocinku. Tyto motory jsou velice spatne uz z vyroby. Takze vy, kterym nadale slouzi, drzim palce. Snad moje 1.4 MPI vydrzi o dost vic, momentalne 190 000 km. Editováno: 18. Prosinec 2017, autor: Dreizak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 31. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2018 Zdravím. Máme doma 1.2 MPI 55 kW CGPC. Jezdí s ním má polovička denně 2x6 km. Zatím v pohodě. Najeto 28000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 Dotaz na zdejsi rekordmany, zejmena pana Maltu: menili jste nekdy preventivne chladici kapalinu, a prevodovy olej, nebo povazujete oboji za dozivotni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 V F1 jsem nic z toho nemenil. 200tkm bez sebmensiho problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.