Přejít na obsah

1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz


reprom

Doporučené příspěvky

Čau. Takže. 1) přeskočení nebylo napínákem ale vytahaným řetězem. Napínák byl totiž už jednou měněn za model K. 2) v servisu prý po výměně a zajetí auta nechali změřit tlak ve válcích a je prý ve všech stejný. Nevíte jestli se to dá něčím doložit? 3) v autě jsem ujel asi 20 km a jede normálně takže ho asi koupím. Pokud má někdo nějakou poslední radu nebo důvod proč do toho nejít, sem s ní :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V mém případě je auto je soukromé a bylo to v době, kdy jsem toto forum moc nenavštěvoval a o problémech s rozvodama ani moc nevěděl. Výměnu napínáku mi vlastně doporučil  v rámci dobrých vztahů  sám servis a řešení jsem nechal na nich. Vím, že měnili napínák a kryt rozvodů a když jsem se pak po nějaké době ptal na řetěz, tak mi řekli, že byl měřen a kontrolován a že to bylo po tak nízkém nájezdu zbytečné....o peníze nešlo. Jestli jejich rohodnutí bylo špatné už nemá cenu dnes řešit,ale psal jsem to jen jako info pro Lanďáka, že může být i tato varianta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to firemní auto. Prodejce nepopřel, že k výměně mohlo dojít, ale říkal, že pokud to tak bylo, bylo to na záruku, protože to v systému jako opravu nevidí, takže nemůže potvrdit jestli to byl jen napínák, řetěz nebo celý motor :-). Dá se to zjistit ze škodováckého servisu? Poskytnou tyhle informace za nějakou úplatu, flašku, nebo jak to funguje? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Lanďák....špatně jsem si přečetl Tvůj dotaz a zaměnil jsem si prodejce se servisem. Jinak souhlas s motosmanem a platí co jsem psal výše.Pokud byl napínák měněn v aut. servisu, tak  tyhle informace musí mít a nevidím důvod proč byTi je neměli říct...zvlášť když se ptáš na konkrétní věc. Alespoň má zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Byls rychlejši, dík :-) z ELSY mužu uplodovat i DE verzi.

 

Na dieselpower foru mi zatím nikdo nereagoval, co si o tom myslíte vy tady na škoda foru? Jsem na vážkách, jesli měnit, nebo hlídat, jak napínak vyjíždí ...

 

Aktuálně jsme na tom takhle - kontroloval jsem OII 2010, CDAA, cca 68t km, a jsme na třetím zubu. Nechat vyměnit preventivně za poslední typ napínáku včetně řetězu? Motor je jinak OK, start bez cvakání/rachotu, olej měněn po 15t km. Dík za reakce wink.gif

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek - porušuješ tím pravidla froa.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...