Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

Tak jsem koupil Superba combi 2.0TDI CR 103kw typ motoru CFFB manuální převodovka,rok 2010/11 výbava Elegance + kožené elektricky stavitelné sedačky, park senzory př+zd, bixenony, vyh. všech sedaček, navigace columbus, ovládání na volantu, vyhřívané čelní sklo, elek ovládaný kufr, prostě plná výbava, kompletně servis ve škodavce ložiska v převodovce a dvojhmota ve čiyřista tisících, turbo v šescetřieti a najeto má sedumsetdvacetčiřitisíc  km zatím bez jediného problému

Editováno: , autor: lukas513
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:o tak to je teda porce km a před tím turbem teda poklona hlavně ať šlape jak má. Jak je na tom interiér po tolika km ?

DPF je taky původní ? To určitě jezdilo dlouhý štreky a zřejmě se slušným šoférem...

Editováno: , autor: mirdas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 5 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdar,

ja idem teraz pozerat SII 2.0 TDI CR 125 kw DPF4X4. VIN: TMBCF93T8A9034321, 240 000km ...udajne hlavne dlhe trasy. Po poslednej prehliadke technik povedal, citujem 'cukrikove auto'. Trochu vyssie km, problem? Inak doteraz praviedlny servis... nejak tak automaticky ratam s tlmicmi, komplet spojka a pripadne turbo pripadne loziska, samozrejm pozriet vstreky. To pri danom najazde ratam ako veci ktore sa by sa potencialne vuymenili a vedel by som, ze su ok...

 

Skor by ma zaujimali nasledovne veci:

1. prevodovka je tam KXY - MQ350 ktoru Sixta popisuje ako problemovu. Su tam caste poruchy toho loziska? Na mojej sucaske Octavi II 4x4 som si to daval robit prave u Sixtu hlavne pre istotu, ale aj pri vtedajsej kupe kedy mala cca 310 000 km som nepozoroval ziadne problemy (je pravda, ze lozisko sa mierne pretacalo)

 

2. motor CBBB - tu na fore sa pise o probleme s vyvazovacim hriadelom a rok 2010 mal byt prelomovy. Auto je vyrobene 03/2010. Nazor?

 

3. olej v haldexe sa menil pri 60 000 a potom az pri 180 000 co ma trochu matie. Predpkladal som, ze sa meni kazdych 60t, no tuna ako by sa preskocil jedna vymena a vymenil sa po 120t?

 

EDIT: tak uz som to nasiel. Haldex od MR2010 vymena oleja kazde 3 roky :kol-47:

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. No k tej prevodovke. Otec ju ma v octavii II 4x4 a pri 210tis, uz hrkotala na volnovehu. Hned smer SIXTA a je pokoj. Na druhej strane ju mam ja v octavi I bez 4x4 a mam 250tis a zatial ide krasne. Bratranec ma octaviau II bez 4x4 s tou istou prevodovkou a 320tis a vsetko OK.... tak sa to asi nebude dat dako predvidat... ale to si len ja myslim. zalezi ci sa menil pravidelne v nej olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,

posledni dobou hodne premyslim nad tim, ze vymenim svou O1 rv2000 za neco novejsiho a do oka se mi dostal Superb rv2008/2009/2010 (rad bych do toho dal max 250 000) s motorem 2.0 TDI 103kw... Chci se zeptat, zdali se v techto letech delalo pouze PD nebo uz i CR. Protoze co jsem cetl, tak hodne lidi PD zatracuje kvuli praskani hlav a toho bych se bal asi nejvic. Takze radeji bych sel do CR.

Kazdopadne po tom co jsem dokoukal Autobazar Monte Carlo s Petrem Ctvrtnickem auto bych urcite koupil pres Skoda Plus nebo Das Welt Auto.

 

Videl bych to nejak takhle :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak 2008 je jeste PDcko na beton a koukni na revizi hlavy. Pokud tomu moc nerozumis, vyplati se rict nekomu, kdo ma diagnostiku a superby zna, je nas tu dost, precijen vstrikovace, dpf a jeho stav, jen to uz je nekolik desitek tisic a hrave se pak dostanes s timto kusem i na 300..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomKala:

 

První CR motory se dávali do S2 někdy na přelomu 2009/2010, tj. 2008 bude 100% PD. (kód motoru Bxx = PD, Cxxx = CR motor)

Na přelomu 2010/2011 se už dávali CR motory II. generace (malinko jiný vstřiky, bezproblémový vyvažováky)

 

U PD nejde jen o praskání hlav, ale i o vstřikovače Siemens (často vyměněné ještě v záruce za novější typ), obtížné vypalování DPF! (pokud jej vůbec má).... při aktivní regeneraci filtru PD stíhá pozdní vstřik nafty jen za určitých podmínek, CR aktivní regeneraci udělá hravě i na volnoběh (zvýšený). U PD jsou problematické vyvažovací hřídele (šestihran s protikusem - náhon čerpadla)

 

Ty kilometry mě přijdou možná dost nízký. Většinou firemní TDi je tak 30-50 Tkm/rok (nájezd může být i 200 - 300 tis za 7 let) ale pokud sedí km v servisce oproti případné lustraci ve Škodovce, tak no problém.

 

Auto na fotkách vypadá slušně i za slušný peníze.

Vyšší výbavy nebo ročníky za tyhle peníze možná najdeš, ale moc jich v této ceně nebude.

 

Hodně štěstí při výběru :-D

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Nasiel som fajn S2 v motorizacii 1.8. Vysia spotreba mi nevadi tak uvazujem silno aj nad totou motorizaciou.

No docital som sa tu ze tieto motory mali problem s konzumaciou oleja a tiez s napinakmi. Moja otazka na vas. Od akych rokov sa uz tieto problemy zacali v skode

eliminovat? Alebo ake nutne servisne ukony by ma cakali ak by som siel to tejto kupi? Lebo toto je rocnik 2013. Ma nabene 200 tis. a kod motora je CDAA Dakujem

Editováno: , autor: boriso11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...