Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Protože TSI nemá, a nezná poučku že nafta/těžké oleje patří do kamen :-)

 

No TSI v takové ceně asi nenajde. Za takovou cenu byl si raději našel SAABa nebo Rovera, popř. podobné, čeho se lidí bojí,

v této ceně se dostaně i k hezkému Accordu a bude mít výbavu, o které se mu v OCT nesní. Navíc se takové MItsubishi, SAABy a Rovery nekradou.

 

Pokud někdo najede 10tkm ročně (i 16-22) tj. asi 16 x ročně tankuje, takk bych spotřebu vůůůbec neřešil a koupil si KV6 válec 2,5litr nebo alespoň 5 válec Audi.

Já najedu 33 tkm ročně a mám TSi a mám spotřebu tak 1,2 litru nad diesely.

Kdybych jezdil slušně jako poslední 4 tankování ze 7 viz Sprimonitor tak se pohybyji okolo 6,5 litru, a s naftou kolegové jsou okolo 5,8 takže ....

 

Jel jsem za tchánem k prababičce, vezl vajíčka, měl jsem spotřebu 5,3 na TSI 1,8T na 300km trasu. Jeli jsme prostě podle předpisů 90-100kmh.

Editováno: , autor: Austin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu za tu cenu TSI není, nejlevnější kousky za 170K..jezdím denně do práce 20km tam a 20 zpět.Víkendy najedu třeba 100km.Takže po přepočítání sem na 15 000 km za rok max.Takže benzín...Který bude lepší? Dot jsem četl o 1.6 FSI .

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, když někdo "odpálí" turbo svojí ignorancí, či neznalostí zacházení s ním, tak jo. Ale největší přešlapy koncernu u TSI fakt moc neovlivníš - to je ruleta - např. jestli v motoru není patřičný napínák, atd. Kdo o tom neví, tak může mít smůlu. Bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi kdo to opravuje. Taky ji mam koupenou "po kroupach". Dealal to servis Skoda v Rakousku a moc se s tim nesrali. Poskozena strecha, kapota a predni okno. Podle dokladu vse vymeneno za nove (zadne vyrovnavani, kytovani), strecha a kapota nalakovane.

 

Jinak to auto na fotkach, urcite to ma lakovane prave zadni dvere (nebo naopak ty jedine jsou nelakovane), maji jiny odstin. Ta bila kuze je pekna, ale nesmis se k autu chovat jako prase. Mam ji (bohuzel) taky a udrzet to cisty da sakra prace.

Podle fotek vypada ze to opravou uz proslo, takze pak je otazka kde a jak kvalitne.

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

PROSBA O NACENENÍ AUTA

 

Dobrý den,

od známého mám možnost zakoupit Škodu Octavii II 1.6MPI, r.v.2005, nájezd pouze 67tis. km, autem jezdil 7 let důchodce, bylo garážované, poslední 2 roky jej má známý, je pravidelně servisované v autorizovaném servisu škoda - doposud nenastaly žádné problémy ani opravy, kromě standardních výměn oleje, filtru atp.

 

Auto je nehavarované, pouze na zadním nárazníku je rýha z parkoviště asi od nákupního košíku a na přední kapotě se občas najde stopa po zasažení kamínkem od aut z běžného provozu, nic drastického.

 

výbava - Ambiente, přední okna v elektrice, loketní opěrka, přední i zadní mlhovky, 4x airbag, kazetové rádio, zámek řadící páky.

 

Můžete mi prosím napsat odhad ceny takového vozu? Vše výše zmíněné považujte za pravdivé vč. najetých km, je to opravdu tak.

 

Díky za odpovědi.

 

foto vozu (omluvte kvalitu, foceno mobilem):

 

Fotografie0111_zakryta_znacka.jpg   Fotografie0112.jpg    Fotografie0115.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdar chlapi, delší dobu přemýšlím o koupi OII, ale ať se prodírám jak se prodírám, furt se nemůžu dopátrat tomu, jakou motorizaci vybrat. Čtu tu, že TSI nebrat, chápu správně, že tam něco není v pořádku, a že záleží jak s tím kdo jezdil před tím?
Přemýšlím tedy o 1.6 TDI je lepší CR nebo PD, v okolí mi všichni říkají, že PD nebrat, ale důvod nevím, ani mi není jasně zda se postupem roků PD vyladilo, pokud tam něco bylo. Mám tedy ostatní motorizace vyloučit a soustředit se na CR? A pokud tedy mám zůstat u CR, jak na tom je 2.0 TDI CR? Dle nabídky jsem se dočetl, že spotřeba u těchto motorů je docela nízká, je to pravda?
A poslední otázka, mnozí mě také od OII odrazují, že motory a převodovky moc nevydrží a že si raději mám koupit OI, že tím ušetřím i do budoucna, ale já osobně to auto chci i kvůli bezpečnosti když někam pojedem s rodinou, nejen že s tím budu jezdit do práce.

Na kolik by jste nacenili prodej tohoto auta, dejme tomu rok 2009 - 2010, ve verzi Ambience, při 120 000 (pokud je to zrovna špatná volba km pro koupi, budu rád za radu kolik najeto by bylo nejlepší koupit).
Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TSI že nebrat? Kdo ti to nakukal? Koho jsi potkal? :D

 

1,6 TDI ne, je to lemra, jediná výhoda, že málo žere, ale je hlučná, klepe se jak drahej pes a nejede vůbec.

 

2,0 TDI CR je dobrej, pokud ropu, tak tenhle.

 

Já a my všichni jsme benzínoví, takže za mě 1,8 TSI je nejlepší volba ;)

 

Jedničku oktu už nekupuj, je to za horizontem.

 

 

(hele záleží na nájezdu km a na kolik preferuješ spotřebu oproti jinejm věcem)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdíno, ono je také důležité zda-li jsi ropafans nebo benzinfans. Taky kolik najedeš kilometrů za rok, kolik peněz za auto utratit atd atd atd. A není-li třeba už lepší oželet "plnooo palbo" a nejít do dneska velice úsporných TSI EA211 a mít novou OIII za solidní prachy viz OIII Fresh. :kol-32:  :kol-32: :kol-32:  .

U staršího se nevyhneš "preventivním" výměnám skoro celého auta- ložiska, tlumiče, rozvody.......

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...