Jendoslav Vloženo 30. Říjen 2012 Vloženo 30. Říjen 2012 Zdar všem, zajímalo by mě na kolik foukáte svoje zimáky a bylo by super, kdyby se tu psaly hodnoty všech možných rozměrů kol. Já osobně mám zimní 17" v rozměru 225/45 a fučím je na 2,4 Bar všechny. Zdá se mi to akorát, nevím jestli by nebylo lepší třeba 2,5 bar. A co vy? Zdarec Citovat
žralok Vloženo 30. Říjen 2012 Vloženo 30. Říjen 2012 http://chytreventilky.cz/content/41-skoda Citovat
Pawouk Vloženo 30. Říjen 2012 Vloženo 30. Říjen 2012 Foukám je stejně jako letní pneu. Zimní 205/55 R16 = přední 2.1 bar,zadní 2.5 bar. Citovat
Jendoslav Vloženo 30. Říjen 2012 Autor Vloženo 30. Říjen 2012 stejně mi příjde paradoxní proč foukat na předek auta, kde je motor méně než-li na lehčí zadek...beru případ standartně obsazeného auta třeba 3 lidé + něco v kufru .) Citovat
Sniper_2003 Vloženo 30. Říjen 2012 Vloženo 30. Říjen 2012 (editace) Zimní 195/65R15 - ALL 2,5 vzduch. Při nižších teplotách se vzduch smrskne o 0,2. Letní 225/45R17 - ALL 2,7 dusík. Editováno: 30. Říjen 2012, autor: Sniper_2003 Citovat
stanmar Vloženo 30. Říjen 2012 Vloženo 30. Říjen 2012 No zrovna dnes jsem zimáky dofoukal na 2,3 vpředu a 2,65 vzadu - i když momentálně nejezdím plně zatížen.Takže předek by měl mít určitě o něco méně. Zimní pneu 195/65 R15 Jendoslave a co máš k rozměru pneu napsáno za tlaky na štítku co je víčku nádrže? Citovat
Jendoslav Vloženo 30. Říjen 2012 Autor Vloženo 30. Říjen 2012 (editace) No na víčku nádrže mám právě: předek 2,1 a zadek 2,2, v případě letních 18" tam mám předek 2,0 a zadek 2,1. Ale to se mi zdálo málo a i auto vypadalo, že jsou gumy málo nafouknutý. Myslítze teda, že mám ještě ty zimáky dofouknout na 2,5 bar ALL nebo třeba 2,4 předek nechat a zadek dát na 2,5? Jezdím cca polovinu času sám, a druhou polovinu s přítelkyní a 3letou dcerou, takže zatížení ne nijak drastické. Jo a ještě 5Kg psíček Ty tlaky tam jsou pro standartně zatížený auto. Pro plně zatížený auto je na víčku myslím 2,4 předek a 3,0 zadek, u zimních možná zase o desetinu více. Editováno: 30. Říjen 2012, autor: Jendoslav Citovat
Sniper_2003 Vloženo 30. Říjen 2012 Vloženo 30. Říjen 2012 (editace) Já bych je fouknul na 2,5 bar. Pokud je budeš mít podhuštěné tak při té měkčí směsi si je zničíš. Budou osekané(větší hluk), nebudou mít správný záběr(špatný odvod bláta a sněhu) atd. Opravdu se musí počítat, že když nastanou nižší teploty, tak tlak spadne opravdu o 0,2 baru. A trošku my nejde do hlavy, že jsi 18" kola nafoukal jen na 2,1 bar. Mám kolegu ten má 19" a fouká 2,8 bar - léto. Takže 18" bych řekl taky kolem 2,6 - 2,7 bar - léto. Editováno: 30. Říjen 2012, autor: Sniper_2003 Citovat
Jendoslav Vloženo 30. Říjen 2012 Autor Vloženo 30. Říjen 2012 Já nechávám kola měnit v servisu, jelikož nemám moc místa na uskladnění v garáži a oni to asi foukají dle víčka, protože ty hodnoty to mělo ale jak říkám vypadalo to už na pohled podivně a podhuštěně Citovat
mike_k Vloženo 30. Říjen 2012 Vloženo 30. Říjen 2012 Foukaji to v pneuservisu kdyz prehazuji kola a celou zimu to vydrzi. Citovat
Tonda-B Vloženo 31. Říjen 2012 Vloženo 31. Říjen 2012 No na víčku nádrže mám právě: předek 2,1 a zadek 2,2 ... Ale to se mi zdálo málo ... Myslítze teda, že mám ještě ty zimáky dofouknout na 2,5 bar ALL nebo třeba 2,4 předek nechat a zadek dát na 2,5? Jezdím cca polovinu času sám, a druhou polovinu s přítelkyní a 3letou dcerou ... Já bych zadek nechal 2,2 a jen předek dohustil na 2,4. Platí to, co sám uvádíš - není důvod mít na méně zatížené nápravě vyšší tlak v gumách. Citovat
mcz Vloženo 31. Říjen 2012 Vloženo 31. Říjen 2012 195/65 R15 sava eskimo S3 foukal jsem minulou zimu okolo 2.4-2.5 a když jsem je tedka daval na auto měril jsem je posuvkou které kam teda dam a zjistil jsem že je mam sjete prostredkem skoro o mm nez na kraji tak jsem je teda nafoukal na 2.2 priložil rovnou posuvku a opravdu na krajise krasne opírala merka a uprostred mm díra takže jsem je ještě upustil na cca 2.1 podle štítku a snad se srovnají. btw jak se hodne prodavají levné sady ke kompresoru ofuk, plnění pneu s manometrem a 3m hadící tak jsem zjistitl že ten muj podměřuje 0.3 kPa vuči druhému měřáku který ma atest. Citovat
ratras1 Vloženo 31. Říjen 2012 Vloženo 31. Říjen 2012 Já teda nevim, ale foukám podle víčka na nádži a žádný problém s tím nemám. Samo, že na zimu dám o trochu víc. ale rozhodně žádné 2,5 ani víc. Mám 15ky. Citovat
samurai Vloženo 31. Říjen 2012 Vloženo 31. Říjen 2012 (editace) Já jsem se nějak naučil dávat 2,5 všude, nemusím pak řešit kolik vzadu a kolik vepředu, pneumatiky vypadají, že jim to nevadí, auto nehučí, zatáčí, není tvrdé a gumy se sjíždějí dobře. Ještě se ale podívám, jestli jsou všude stejně sjeté, ale s tím jsem nikdy problém neměl. Na novém autě jsem měl od prodejce (nebo kdo připravuje pneu před prodejem) asi 3,2 na R16 u Fabie, to už bylo pravda trochu tvrdší. EDIT: Rozměr klasika R15 u Octy. Editováno: 31. Říjen 2012, autor: samurai Citovat
Honza9007 Vloženo 12. Listopad 2012 Vloženo 12. Listopad 2012 205/55 R16 (OII Combi) 2,4 předek/2,7 zadek. Po ujetí cca 1000 km ještě přefukuju na 2,5 a 2,8 a tak budu jezdit celou zimu 225/45 R17 2,5 předek/3,0 zadek. A jinak vždy foukám na tlak uvedený výrobcem pro maximální zatížení + 0,2-0,3 navíc Citovat
Laďan Vloženo 14. Listopad 2012 Vloženo 14. Listopad 2012 15" 195/65 = 2.3 vpredu aj vzadu Taky tak Citovat
HTP 12V Vloženo 16. Listopad 2012 Vloženo 16. Listopad 2012 V návodu tuším k Fabii stálo, že ty údaje na víčku platí pro letní pneu, zimní se mají foukat o 0,2kPa víc. Takže to tak léta dělám. Citovat
PJAY Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 Na kolik foukat u OII kola 8,5 x 19 225x35xR19 ???? Nenašel jsem nic doporučenýho:) Citovat
Sniper_2003 Vloženo 20. Březen 2014 Vloženo 20. Březen 2014 Záleží co máš za pneu, ale počítej tak 2.7 nebo 2.8 na dusíku. 1 Citovat
PJAY Vloženo 20. Březen 2014 Vloženo 20. Březen 2014 Fajn, zajedu s tim do pneu, kde syčí dusík:) Jinak jsem to chtěl změřit klasickým měřákem který se napíchne na ventilek a koukal jsem, že nemám koukající ventilky, ale jakoby utopené otvory, kde je matička,...Má s tím někdo zkušenost? Citovat
adoks Vloženo 20. Březen 2014 Vloženo 20. Březen 2014 Fajn, zajedu s tim do pneu, kde syčí dusík:) Na co? Dusík je jeden z nejlepších pneumatikářských taháků na peníze. Aby to mělo smysl, museli by před plněním vytáhnout všechen vzduch z pneu, nebo obouvat pneu ve vakuu, nebo v prostředí se 100% dusíkem. Napsáno je toho po netu o tomto mýtu dost. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.