Přejít na obsah

Vaše spotřeba


hollywood.2

Doporučené příspěvky

Jistě, také s ním souhlasím a psal jsem to proč. chtěl jsem zjistit, kolik si člověk může dovolit aby třeba až jednou bude v nouzi, věděl co a jak. Teď vím, že min. 20 po té co ukáže nulu bezpečně ještě ujedu a tím pro mě tato zkouška končí. A zase trochu sranda musí být a adrenalin a já rád překonávám výzvy a Miklisek mě nepřímo vyzval. Konec konců si myslím, že je to dobrá informace i pro vás ostatní a vy už teď nemusíte testovat a riskovat. Měl bych dostat medaili řádu "Jezdících na výpary". :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak tak na to koukám, tak mám v botě cihlu asi :D rapida sem dostal jako služebáka, teď najeto cca 2300 km s průměrnou spotřebou 7,4 l/100 km.. na to, že to nejede to podle mě žere docela dost.. ale platí to firma, tak naštěstí neřeším.. ježděno město, okresky, dálnice.. před tím O2 combi 103 KW, stejný styl jízdy - spotřeba 5,4 - 5,6 l/100..

Editováno: , autor: mršťa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom odpověď na vlákno 391 Petrrr. Jakmile to šlo jízda na neutrál. K tomu chci dodat, že jízda na neutrál v žádném případě nešetří palivo. Při běhu motoru na neutrál je minimální spotřeba 0,5-0,6l/hod. Vše závisí na množství zapojených elektrospotřebičů a potřebného výkonu alternátoru. Naproti tomu při zařazeném rychlostním stupni bude spotřeba nulová protože využíváš setrvačnost motoru. Při jízdě z kopce více šetříš se zařazeným vyšším rychlostním stupněm než při jízdě na neutrál. 

Editováno: , autor: jazzleba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice mas pravdu ale neplati to vzdy tak uplne. Pokud jedu z kopce s vim ze dole pak pojedu zsse do kopce a tedy nebudu muset brzdit. Je pak vyhodnejsi jed na neutros protoze proste takhle dojedu do protilehleho kopce dal bez toho aniz bych sahl na plyn. Se zarazenym r.st. sice jedes za 0 ale rychle ztracis pohybovou ziskanou energii, ktera ti leti v podobe komprese motoru brzdenim pryc. Ver ze uz jsem to kolikrat testoval s vysledky mi to potvrzuji. Denne jezdim z domu do prace kdy velka cast vede z 15km mirneho kopce a pokud jedu na neutral plachtim si optimalni rychlosti bez brzdeni oproti pri jizde s rychlosti musim casteji pridat plyn a v cili je to znat. Zalezi vzdy proste na vnejsich podminkach. Relief cesty atd.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Petrrrem. Taky to mám do práce z kopce a kousek do kopce a také jsem vypozoroval, že v určitých úsecích je lepší jed na neutrál, než na nejvyšší stupeň. Ale jak psal záleží na profilu trasy, když je to jen klesání, za kterém není kopec, tak je lepší jed na nejvyšší rychl. stupeň..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak se mi ted podarilo dostat dlouhodobou na 5.8 cca 700km. Trasa 500km tyden jezdeni do prace 100km denne ve 4lidech plus cca 200km mesto 2lidi + pes. Vse tak nejak normos zadny zavodeni ale ani brzda provozu. Klima zapla na dalky mesto vypla okna dole. Takze spokojenost, mam najeto 19xxx km. Zalezi hodne na noze a razeni. Neni problem jet stejnou trasu stejne rychle ale blbe radit a zrychlovat o 1-1,5 L vic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spotřeba u 63Kw liftu se pohybovala kolem 5,5l dařilo se mi zajíždět i pod 5l a teď co mám space 77Kw tak je to kolem 6l. A osobně musím říci, že bych si nepřiplácel za 77Kw, pocitově sem vyší výkon nepocítil (nejezdím za 3500ot.) jen při stejném stylu to víc žere. A ta šestka je dobrá tak na dálnici při 110km/h což taky nejezdím, takže zlatej 5kvalt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zkoumal jste někdo jak vychází reálná spotřeba např. od plný k plný v porovnání s PP. Mě to trochu kecá, hlavně při jízdě po dálnici, mám reálnou nepatrně větší. A nebo mám natahovací nádrž, občas mě přijde, že se tam vejde víc než by mělo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 6ka se sice dá používát při 70 ale chce to bejt už rozjetej. Nicméně mám ale vyskoušeno, že v téhle rychlosti to míň žere na 5ku pokut to není z kopce. 6ka je vůbec na ten výkon dost těžká, na 5ku dokázala 63kw verze daleko rychleji reagovat. Nejvíc se vyplatí na tu konstantní rychlost 110km/h na dálnici kde žere míň. Zas pokut člověk jezdí rychlejc tak se to smazává a spotřeba lítá u obou. No zadní kotouče jsou fajn ale rozdíl jsem nepoznal, možná když to člověk zadupne. Jo a jinak vržou při odbrzdění z kopce :D No a kdybych to měl porovnat i mezi lift a space tak to je vůbec na hlavu :D První lift tedy rozhodně lépe držel na silnici, hlavně na nerovnostech. Space sice nebouchá ale zase si dokáže zadkem poskočit.  Moc tomu asi nepřidávají ani ty nexeny. Celkově mi ale space nepříde ani pohodlnější jak v testech psaly. Osobně u mě na tomhle podvozku vítězí roomster, ten držel jak přibytej ale byl taky tvrdej jak prkno :D Jen párkrát v roce ho předstihl plně obsazenej lift. kterej pak je jak pohodlnej tak drží :kol-47:

 

Tady je moje spotřeba na sprintu než mě to teda zase přestane bavit psát :)https://www.spritmonitor.de/en/user/kuprt.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež si zapisujem tankovania na spritmonitor.de a tá nepresnosť 0,15 až 0,2 litra na 100 km sedí. Ak to chcete mať presne, dá sa to korigovať cez VCDS. Ja som nastavil korekciu +3%. Od vtedy mi hodnoty na PP súhlasia s tým, čo reálne natankujem. Naposledy po 982,6 km som mal na PP 5,6 litra, podľa tankovania 5,62, takže rozdiel 0,02 litra na 100 km (tankované po okraj nádrže). Myslím si, že viac sa to už spresniť nedá. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak včera jsem jel za Jary do Nýmařova, pak do Plzně, pak do Lysé nad Labem a poté domu do Velvar. Celou dobu se zapnutou klimatizací, od Plzně 4 lidi a v kufru 4 kola ( elektrony obutý ), na spotřebu jsem vůbec nejel  - po dálnici 140 - 150 a celkem při rozjezdech vytáčel a za tu štreku si to vzalo v průměru 6,4l/100 což jde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktuální spotřeba z dvoudenního výletu do vídňské ZOO za malou pandou, slůňátkem a malými geparďátky:

2x280km, vedro k zalknutí, klima seřizována vždy podle aktuální vnější teploty o cca 6°C dolů (tj. 24-26°C), 2 dospělí + 1 dítě, trocha té bagáže (spacáky, stan, oblečení, jídlo).

Cesta mimo dálnici (kromě krátkého úseku Stockerau-Vídeň) přes H.Brod-Jihlavu-Znojmo, takže 1/3 nahoru od Labe, 1/3 houpavá cesta přes Vysočinu a rovina JM kraje a 1/3 dolů k Dunaji.

Tam 5,2/100km, zpět díky odvozu přátel na nádraží a tudíž silnějšímu městskému provozu a kolonám 5,8l/100km. Spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...