xtrack Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Ahoj sice jsem tady již něco četl ale zeptám se. Porovnávám zvuk u motoru 2.0 tdi CFFB mezi 1500-2000 otáček, obě auta menim olej po 10tis, kola stejná nafta v-power S2 4X4 najeto 35tis zvuk je Ok a nejsou slyšet vibrace a neduní S2 předokolka 14tis v tomto spektru otáček motor oproti 4x4 rezonuje spíš duní. Celkem mě to začíná zarážet zda je vše ok, může to dělat 2hmota? Zdá se mi že ze začátku to nedělalo, obě auta máme od novoty a pod 1500 rpm nechodím-motory nepodtáčím. Může to být vlastnost motoru? Oproti 4x4 je jinak zpřevodovaný.50km/h jezdím na trojku a 1900rpm, na čtverku to pak jde pod 1500rpm, ve 4x4 na čtverku 1600rpm. Především Vám všem děkuji za názory a rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Mám dotaz koupil jsem supa v combíku rok 2012 tenhle kod motoru převodovka 6M najeto 742tis km olej měněn pravidelně po 10tis km, původní motoi spojka dělaná ve 430tis km, byl jsem ve škodovce a nevěřili že je původní motor a stav auto neodpovídá km, má někdo najeto nějak přibližně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Za kolik jsi to koupil prosim te? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 To by mě taky zajímalo a zároveň smekám před autem a nejspíš i řidičem,docela slušnej nájezd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 A hlavně co to mělo za firmu, že za 4 roky najela tolik? Když je to v dobrým stavu, asi to nebyl taxík :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 Vozil papaláše do bruselu , francie, itálie, prostě celá evropa večinou na letiště a cena byla přijatelná max výbava a veškerý servis škoda auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 Sprav foto nech sa pokocháme stavom v akom je po tých 700tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 A co DPF, kolikáté tam je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 440ml z 550ml DPF původní, údajně se to dá vyprat ( vyčistit) tak nevím ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Kolik máte s tímto motorem tacho Vmax po rovině? Mě překvapuje, že víc jak 212-5 se mi nikdy nepodařilo, i když reálně by to mělo mít 208 dle techničáku. Přitom se mi jinak zdá, že do těch 210 do zrychluje normálně a pak jak když utne. Třeba OII se stejným motorem jela přes 220 jako nic. Najeto mám 90 tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 omezovač v 210... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 Ne omezovač tam není. Jen jsem to zkoušel na 6. RS a ne na 5. RS, kde auto dosahuje maximálky, na pětku jsem to vytáhl na 225. A jak jsem tam dal šestku, tak to hned kleslo. Chtělo by to pár kW nahoře přidat, aby to těch 190-200 udrželo i ve stoupání. OII jela 220 i na šestku, možná lépe zajetá, možná nižší váha. Každopádně žádný problém není. Motor je super spotřeba ok a je teď tichý, na to, že je to nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 22. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2016 možná pánové nepočítali s tím, že to někdo bude zkoušet na pětku, ale při zařazené šestce je prostě omezovač na 210. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 Včera na šestku 227km/h, nevím kde jsi přišel na ten omezovač a proč by byl zrovna na 210. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 tak asi jen DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Jiroušek Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Ahoj, chystám se pořídit Superb z DE, II generace po faceliftu, výbava Elegance, 2.0 Tdi 103 KW, najeto 120 000 na DE silnicicích od 6/2014. Dokážete někdo prosím poradit, co za servisní náklady mě čeká při tomhle nájezdu? Na fóru jsem tenhle dotaz nenašel a v recenzích je vždycky souhrn všeho, co se může stát. Zajímá mě, jestli je na tom autě nějaká klasika, co se při tomhle nájezdu vykurví a případně co je lepší s předstihem řešit. Auto má plnou servisní historii a garanci Das Welt Auto. Až to sem dotáhnu, tak to hodim do servisu, tak abych věděl, na co se připravit. Druhý dotaz směřuju na Greentec - co jsem si našel, tak je potřeba do toho jednou za cca 10 tisíc nájezdu nalejt pár litrů močoviny - najedeme cca 17 - 20 tisíc ročně, není Greentec to nesmysl na tenhle nájezd? Nebudou s tím jenom problémy? Díky moc za odpověď a doufám, že mě nesežerete. V autech se moc neorientuju, jenom prostě chci Superba a jdu sem s vírou v lidské dobro Honza Jiroušek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Na 120.000km by tě z předepsaných věcí nic čekat nemělo - rozvody vydrží 210.000km / 5 let, takže za 2 roky nebo 90.000km rozvody. Samozřejmě i s pumpou! Pokud je to automat DSG tak výměna oleje a filtru v DSG se dělá co 60.000km, tudíž by byla při 120 na čase. Jinak do auta nikdo nevlezeš, i při 120 můžeš dělat turbo, spojku s dvouhmotou atd... to ti bohužel nikdo neřekne. Každopádně při koupi ojetiny mít vždy 15-20 na případný servis, nikdy nevíš. Já dělal třeba klimakomresor - nemilá věc, ale při 264 tisících se to dá očekávat :-) Ad Greentec ti neporadím, já mám svou cinknutou 125kW :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Melena Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 (editace) Koupeno pri 136k, ted mam 161k - olej co 10k-15k - filtry - nove pneu - zadni tlumice (puvodni majitel v tom vozil tezkou techniku, tak se mi to zdalo vymlaceny - combi) - 5l VIFu -------------------------------------------------- Takze vlastne krom spotrebniho zbozi jsem platil jen nove zadni tlumice. (3x tukam na drevo) Jak rika CentriFuga - olej v prevodovce ve 120000 - nove filtry + olej (at si puvodni majitel rika co chce.. lepsi je mit jistotu za 2k) Editováno: 25. Září 2017, autor: Marek Melena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PilotF1 Vloženo 17. Březen 2018 Sdílet Vloženo 17. Březen 2018 (editace) V 12. 5. 2014 na 19:20, Lancelot napsal: https://www.youtube.com/watch?v=pC3_7cqRs3U Je podle vás zvuk motoru, hlavně při padání otáček, ok? Caute. Mam CFFB a taky se mi zda, ze to neni normalni zvuk, ale zrejme je. Rozebiralo se to tady ve vice tematech. Taky to mam. Nekdo rika vysokotlaky cerpadlo, nekdo ze regulator tlaku paliva. Celkem me to desi ale udajne to neni nic nenormalniho. Delaji to i novy auta. Nicmene jsem se chtel zeptat na tohle. Nastartuju, jedu, motor je zahratej a pustim topeni. Teplota 22st. Pri stani na N mam zvysene otacky na 1000. Vypnu topeni, zase spadnou na 800. Zapnu topeni, vyleti na 1000. Takhle to dela porad. DPF vylucuji. Ten by se nezapinal a nevypinal na zaklade spousteni topeni. Zkousel to nekdo? Vsiml si nekdo? Diky. PS: Uz jsem to nasel. Je pravda, ze pouzivat tlacitko "Hledat" je tady bohuzel katastrofa... Editováno: 17. Březen 2018, autor: PilotF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bady555 Vloženo 18. Březen 2018 Sdílet Vloženo 18. Březen 2018 tento zvuk robi cerpadlo, prip. ventil na nom, 2 ludom som menil cele cerpadlo, jednemu pomohlo, druhemu nie a jazdi dalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eri Vloženo 23. Květen 2018 Sdílet Vloženo 23. Květen 2018 Zdravim, mam Superb 2.0 TDI DSG kod motora CFFB aktualne ma 141 tkm a kedze doteraz to servisovali v Skoda servise na garancnych kontrolach, tak odteraz je to na mne. Mam jasno v tom ze olej VW 507.00 a filter menit kazdych 15 - 20 tkm (namiesto 30 tkm) olej v DSG kazdych 50 tkm (namiesto 60 tkm) ale co ma zarazilo neviem co vsetko je predpisane v zavislosti od kilometrov, resp od rokov, viete sem pastnut nejaky link, kde najdem nieco? (daaavno ked som mal Skoda 130L ci Fabia I som vedel najst vsetko v knizke od auta ci na Skoda stranke, teraz nic take neviem njast okrem toho ze celozivotna napln a pod) bludy) dakujem velmi pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Květen 2018 Sdílet Vloženo 23. Květen 2018 V sekci "Ostatní" je k dispozici dílenská příručka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 24. Květen 2018 Sdílet Vloženo 24. Květen 2018 (editace) - motorový olej ako si vravel - radšej každých 15k - vzduchový filter každých 90k (alebo každých 6 rokov) - peľový filter každých 60k (alebo každé 2 roky) - palivový filter každých 90k - rozvody každých 210k (konkrétne tvoj typ motora) - olej DSG každých 60k - ak máš 4x4 tak olej v Haldexe každých 90k (alebo každé 3 roky), mechanik mi odporúčal skôr každých 60k - brzdová kvapalina každé 2 roky vymeniť - každých 60k zmerať mrazuvzdornosť chladiacej kvapaliny - každých 60k skontrolovať stav remeňa alternátora - každých 60k skontrolovať gumené časti podvozka (silentbloky, manžety...) - podľa potreby > klíma kontrola/výmena chladiva, kontrola DPF, namazať vodiace lišty strešného okna, zámky kapoty a kufra Samozrejme občas mrknúť na stav bŕzd a výfuku. Hádam som na nič nezabudol ;-) Editováno: 24. Květen 2018, autor: z00m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Květen 2018 Sdílet Vloženo 24. Květen 2018 OK, ale dále už jen k tématu = motor 2.0 TDI CR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hajásko Vloženo 1. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2018 Zdar pánové, můžete doporučit nějaký servis na Mostecku? Potřebuji zjistit pravou příčinu modrého kouře, který se objevuje hned od studeného motoru i při zahřátém. Nejvíc je to při přeřazování. Jsou to vstřiky nebo zaplněný DPF?? Můžete poradit? Z předchozích diskuzí mi na tenhle případ nejvíc pasují ty vstřiky, ale nejsem si jistý. Jinak se jedná o 2.0 TDI CR CFFB. Máte tip na slušný servis, kde mě neodrbou hned ve vratech? Díky. Hajásko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.