Přejít na obsah

Spotřeba oleje


Fabier

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Mě to nepřijde divný , mam najeto 39tis 1.2 tsi 77kw tak nějak olej je na palubce druhý hlášení hned po ostřikovačich teď na poslední vymenu 11 tis najeto jsem doleval už skoro litr , byl jsem trochu nerudny ve škodovce a nabídli mi kontrolu ze  vypustí olej dají nový a pak po 600 km vypustí a udělají kontrolu ale vzledem k tomu jejich limitu to asi nemá cenu , prodloužené záruky jsou k hovno prvni kredo je každého vymastit s reklamací a uznávat jen ty kdy jsou majitelé největší vysiraci, viz já se silentblokem převodovky , škoda věděla o vyrobni vade ale neměla ještě náhradnu, takže rozkaz zněl jasně dělat s lidi debili a prodloužit čas , takže máme volno za týden , pak asi to jdou stabilizátory, pak přijdou za týden , jinak pro info každé Kelly je má skladem okamžitě pak tak teď tedy nevíme a tady jsem se dočetl co to je a napsal do škodovky a do d test a do recenzi vč škodě do kopie poučení na zakonou dobu reklamace a hle 10000kc servis zdarma a přeskočení pořadníku na silenblok v nasi mile škodě tady prostě je to všude stejný jen ty co řvou něčeho dosahnou, ale teď na to kašlu až mi skončí záruka stejně tam nebudu jezdit a přejdu na 15tis interval 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zrovna se chystám na výměnu oleje. Najeto 66.000 km. Nechci to dávat do autorizáku. Co vím,minule mi tam dávali SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 longlife takže se chci zeptat zkušenějších, mohu s klidem opět použít ten samý, nebo raději s jinou viskozitou? Trasy jezdím převážně krátké. Jen 1x za rok extra trasa Toskánsko a zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Mám takový dotaz: nevíte jaké množství oleje odpovídá rozdílu rysek MIN - MAX na měrce oleje? U žádných z předchozích aut jsem olej dolévat nemusel. Teď máme krátce Octavii (1,2 TSI 77 kW CJZA), najeto má 73 000 km a za 3 000 km je na měrce z maxima polovina. Olej je Škoda LL 5W-30.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...

Namažu těsnění olejem, dotáhnu rukou na krev a pak ještě hasákem o kousek a kolem filtru je sucho. Filtr Mann W712/95.

Koukal jsem do montážní příručky a na té straně je chladič oleje, odvětrání klikovky a odlučovač oleje. Tak jestli něco z toho nebude prasklý/ulomený...

Editováno: , autor: Martin Másilko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím,

mám OIII, 1.2 TSI, 77kw, CJZA, rv 2013, najeto 155 tis, olej 5W40.

Poslední dobou mi už to bere olej cca 0,7 na 1000km.

Na YTB jsem našel jednoho rusa, (https://youtu.be/CFQBPJT_tIw?t=4895)

co dělá rozborku motoru CJZA vysvětluje, které pístní kroužky u toho motoru jsou problematické a motor pak bere olej.

Chci se zeptat, zda už tady někdo řešil výměnu pístních kroužků na tomto motoru, pokud ano, které jste použili?

Můžete tady nebo do SZ mi dát odkaz, které pístní kroužky jsou OK a kde je nejlépe koupit?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...

Zdravím, mám octavia III 1.2tsi (147 000km) žere si tak 1L oleje (castrol 5w30) na ca. 1500km. Když jsem volal známému do servisu, řekl mi že v pohodě to určitě není, na ostatních forech jsem se dočetl že to je kvuli nějaké konstrukční chybě u tohoto motoru ale taky bych rád věděl co s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, já koupil ženě měsíc nazpět Octavii III 1.2 TSI combi 2014, dovoz Belgie, auto jako nové, ale já vyměnil skoro vše, veškeré filtry, kotouče, olej, rozvody, vše ok, ale po měsíci auto hlásí, že chce olej? Od té doby každých 14 dní a po ujetí cca 700 km dolívám 1.5 L oleje. Kde mám začít a hledat. Děkuji za info, mám už toho hodně o motoru zjištěný, ale každý říká něco jiného. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory EA211 obvykle motorový olej spotřebovávají velice málo, jak je tomu u EA111 nemám osobní zkušenost. Pokud motor žere motorový olej ve velkém, muže to být způsobeno dlouhými servisními intervaly na výměnu motorového oleje. Když se motorový olej nasytí sloučeninami uhlíku, tak se rády zapečou pístní kroužky a ty potom vyškrábou do povrchu válců takové dráhy, že přes ně motor bere motorový olej ve velkém. Často u motoru se zapečenými pístními kroužky odejde i katalyzátor, protože produkty spalování motorového oleje katalyzátory s chutí ucpávají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, ze problem se zapecenjma pistnima krouzkama je ten, ze ty prestavaji byt "pruzne" a vlivem opotrebbovavani jiz netesni a nedokazi setrit olej na  povrchu valce pri pohybu pistu dolu ... a uz to jede ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...