Přejít na obsah

1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW


Jirka37

Doporučené příspěvky

Ahoj, dnes me v servisu namerili malou netesnost a unik cng u regulatoru tlaku (u priruby rikal servisni technik). Udajne je treba vymenit cely regulacni ventil (netesnost nejde opravit). Je to pravda, ze nelze netesnost opravit?  Regulator tlaku mam naceneny na 20 000 Kc. U regulatoru nic citit nejde (auto jede normalne), tak nevim... servis ofocialni Skoda (nikam jinam nejezdim). Auto po zaruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den, premýšlím nad koupí této motorizace s DSG zhruba v nájezdu okolo 100 tis.km. Je tu někdo, kdo tu má takový nájezd či vyšší? Zajímala by mě spolehlivost motoru, zda jste někdo řešil něco mimo servisní prohlídku, kolik vlastně vychází servis ve Škodě, zda rozvody opravdu vydrží těch 210000/240000 km nebo se musí dělat dříve jako u 2.0 tdi atd. Třeba jak jste spokojeni s DSG a co vás napadne.

 

Jinak témata zde jsem pročetl komplet, mám něco najeto se Scalou 1.5 tsi DSG a napíšu podobný dotaz jestě do tématu 1.5 tsi g-tec, protože nejsem rozhodnut, který z těchto motorů na CNG (info pro místního moderátora). 

 

Děkuji všem za případné odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nechci být poslem špatných zpráv , ale jestli jsi ve správném tématu o motorizaci 1.4tsi CNG, tak těch aut s reálným nájezdem kolem 100tis. moc extra teda nebude. My ho máme jako druhé auto do rodiny, kupováno 2018 s nájezdem 70tis., najeto pár dovolených, nějaký hory a pak už s ním jezdila žena do práce a služebně. Teď má cca 125tis. Není to teda DSG. Jinak já k tomu autu, co se motoru týče, nemám výhrady. Ale máme rok konec 2014 a cca do 2 měsíců bude obměna (nejspíš zůstaneme u značky a koukáme po Karoqu).

Motor je kultivovaný, až tak tichý, že člověk přemýšlí, jestli to nezdechlo. Výkon relativně dostatečný, reálně bude mít o něco víc, než papírových 81kW. Ale nejsou nějaký extra fanda a znalec, spíš uživatel. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba si uvedomiť, že DSG pre tento motor bude DQ200 so suchými spojkami. Jazdiť to jazdí dobre, ale má to svoje muchy a treba mať bokom nejaké peniaze na prípadnú výmenu spojkovej sady, dvojhmoty alebo repas mechatroniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 230 tis., manuál, motor bez problémů, měněny ložiska v diferenciálu a jedno přední ložisko. Rozvody stále původní a servis se zatím nezmiňoval o výměně. Servis stále ve značce, není důvod kvůli cenám jezdit jinam. (Nebo jsem prostě líný, nechávám si od nich dělat i STK).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím Vás všechny, doufám, že se mi zde najde nějaké odpovědi. Nebo spíše rady, jelikož je to věc, která se mi nedaří nijak projevit přímo v servise. Když jezdím na CNG, ujedu treba 20km - to znamená, motor je zahřátý, a venku jsou teploty 20st+ vypnu motor, vběhnu do obchodu a za cca 15min přijdu, už jsem naučen, po otočení klíčku, vypínám start-stop systém a když tedy po těch 15ti min nastartuju, tak to hned zhasne... Napíše hlášku, nastartujte motor ručně.. samozřejmě ( vtipná hláška...jako klikou??? ) Ne, ale nastartuju, a někdy to chcípne i po druhé. Stává se mi to teď poměrně dost často v letních horkých dnech. Docela me to štve. Jenže, nikde žádná chyba a nic.. co to může dělat? OC 3 FL 2018, 1.4 Gtec. 7st.DSG. DĚKUJU za každý postřeh. Dnes sem vyjel CNG a budu v letních dnech jezdit na benzín a budu pozorovat. Zda to je problém jen CNG. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lambdu za katem mam měněnou teď asi půl roku zpátky.  Už hlásila na CNG chybu motoru, pak klesala kvalita CNG a tím jsem jel do autorizaku a tam hned zjistili, lambda za katem. Výměna a od te doby klid. Ale až teď v létě zas tyto problémy. Motor běží krásně, jen prostě zahřátý motor, když ho pak vypnu... Přijdu po par minutách k autu a nastartuju, tak to nastartuje a chcípne. A někdy i dvakrát po sobě. Až to pak chytne normálně, tak auto se chová úplně zase v pořádku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahojte, dnes kontrolka chladiacej kvapaliny a vidim, ze okolo pumpy je mokro + prazdna nadrzka. Mali ste niekto takuto zavadu? Aut. servis kam som bezne chodil mi ani nespravil cenovu ponuku, ze pokial je to CNG tak to robit nesmu. Je naozaj potrebne pri vymene pumpy robit nieco s CNG a teda nema ani vyznam skusat neautorizovany servis alebo je to blbost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslím, že si s tím má autorizovaný servis poradit a ne ti oznámit, že to nesmú.

Nejde o to zda něco robí s CNG, ale zda je jejich servis připraven přijmout auto na CNG

(vybavení servisu ohledně zabezpečení) a to by autorizovaný servis být "měl".

Budeš se muset obrátit na importéra Škoda Auto na Slovensku ať ti zajistí vhodný servis.

Je jejich povinost zajistit servis vozidla, které na Slovensku prodávají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...