Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

moj poznatok je este to ze s klimou ked je ventilator na jednotke tak mi to nezhasina nikdy len ked je ventilator na vysom stupni na 2-3-4.

Editováno: , autor: fuly
Vloženo (editace)

Už dávnejšie som odskúšal aj varianty s vyžšou nastavenou teplotou roznymi rýchlosťami ventilátoru = nemá na zhasínanie vplyv,jedine ju vypnúť keď usúdime že by mohlo nastať zhasnutie.

Ja to tak praktizujem.

Editováno: , autor: kimmi
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Zdravím pripájam sa k téme- mám Roomstra 1.4 63kw (motor bxw) +LPG a toto čo tu popisujete sa mi stáva aj so zapnutou klímou ale aj bez zapnutej klími (manuálna), že z času od času cca v intervaloch 300-500km(za 2000km zdochne cca 5-7krát) mi na voľnobehu pri prichádzaní do križovatky alebo na križovatke alebo v zápche v kolone zhasne z ničoho nič motor, robí mi to z 90% len na voľnobeh ale z klímou sa mi raz stalo že dochol motor aj pri 80km/h, neviete čo by to mohlo spôsobovať ako zistím ten napínak??Zistil som akurát len to že mi to robí na benzín aj LPG a kde to zhasne ostane svietit kontrolka dobíjania(tá červená baterka hranatá)Naštartujem a auto ide normálne nikde nijaká kontrolka nesvieti už nič, deje sa to fakt sporadicky.dakujem každému za radu.

Editováno: , autor: maruten1707
Vloženo

Ahoj, ta kontrolka dobíjení se ti rozsvítí pokaždé, když zhasne motor a máš klíček v poloze 1, normální věc, ale s ostatním ti neporadím. Rozhodně bych ti doporučil co nejdřív servis, je děsný, když ti to zhasne za jízdy. Diagnostika nic?

Vloženo (editace)

no práve a čudné je aj to že mne to zhasne na voľnobehu aj  BEZ KLÍMY a tu sa to rieši s klímou ...sice za jazdy mi zdochol iba raz a to s klímou, ale aj tak ako píšeš je to desné....dianostiku som zatial neriešil ale asi budem muset.

Editováno: , autor: maruten1707
Vloženo

Mě, ne vždy zhasne jen při zapnuté klimatizaci a jen v případě když dojíždím rychleji např. ke křižovatce a musím více zmáčknout na brzdu.

Jelikož to už znám, tak se snažím ke křižovatce dojet a lehce dobrzdit. Žijí s tímto už více jak 11 let. Jediná kaňka na autě. Ale to už jsem někde

na počátku řešil. V servise nikde nic nenašli a ani přehrání softwaru nic neřešilo.

Vloženo (editace)

Misubaro takže aj tebe tak ako aj mne zhasne motor aj bez zapnuté klími ????(občas ) takže niesom sám??? diki- vyčistiť klapku to nepomohlo, prípadne výmena sviečok?

Editováno: , autor: maruten1707
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Aktualizace 2019 (autor původního tématu)

Problém stale přetrvává, automobil již nemám, ale mám o něm pravidelně informace. Nakonec padlo podezření na kompresor klimatizace že je pridreny. A zatím ho nikdo neměnil. dám vědět. 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Dobrý deň mam preste ten istý motor presne ten istý rok výroby a presne ten istý problém...... zvykne to hlavne zdochýnať hlavne na križovatkách keď zaradim neutrál no včera sa mi to stalo aj na diaľnici keď som išiel okolo 120km/h pri zaradenej rychlosti, úplne ako keby vyplo motor no kontrolky svietili ďalej a rozsvietila sa baterka ..... tento problem mám už asi 3 mesiace od vtedy som pomenil vstreky, obe lambda sondy, pal. čerpadlo, vyčistená a nastavená škrtiaca klapka,vymenení system odvetravania nádrže....... myslím že bude problém niekde v elektrike ....... už dopredu ďakujem za pomoc :).................. PS: Fiko maš nejaké novinky ?

Vloženo

Jediný co se měnilo je kompresor klimatizace, ale to nepomohlo. Ale vím, že na tom nikdo neměnil škrtící klapku :) Osobně si myslím, že to může být stále v ní, ale již to auto nemám :)

Vloženo

https://forum.autobazar.eu/vw-polo-1-4-2008-zhasina-motor-pri-klimatizacii-t71599-15.html na tomto odkaze som narazil na toto, tak za to sa pytam ........

Mene to tiež dobijalo asi poviem príklad z10 7 krát dobre ale skúšal som to tak že zapol som klímu kamarát pridal plyn a pustil a to opakoval viac krát a ja som meral a Jak to robil tak mi to asi dva krát skapalo a tam som nameral veľký odber až tak že alternátor nestihol dobiť tak preto mi to skapínalo ale nie vždy mi to skapalo tak som to hneď napichol na diagnostiku a ukázalo mi to chybu alternátora alebo regulator dobíjania len už sa nedal vymeniť ten legitator tak jedine cely alternátor aj ten pomalí odchádzal niektoré diódy boli zle a teraz mám pokoj a už mi to nerobí. Skús ešte vyčistiť škrtiacu klapku a cez diagnostiku ju nastaviť aj to môže

Vloženo (editace)

Mě pomohlo vyměnit kostřící kabel, mezi motorem a karosérií od té doby naprosto bez problémů.

Na kostřícím kabelu jsem měl podle průtoku proudu úbytek napětí až 1,3V. Na plusovém kabelu mám úbytek i při maximální zátěži okolo 0,15V, což je myslím v pořádku.

Chtělo by to pánové proměřit napětí na alternátoru a na baterce a úbýtky napětí na kabelech, při nastartovaném studeném vozidle všechny spotřebiče vypnuto (i světla, rádio, větrák atd..) a potom při nastartovaném zahřátém vozidle, při zaplé klimatizaci pracující na plno (vše zapnuto) + se zapínáním dochlazování chladiče + vyhřívání zrcátek, zadního okna + zapnuté nouzové blinkry, rádio, ventilátor na max atd.. a zkusit pomoct alternátoru zvýšením otáček motoru.

Editováno: , autor: ales-r
Vloženo (editace)

ďakujem som rád že táto téma opät ožila ...... možem postupovať pri merani podla tohto navodu a nastaviť merák na 20V ? a na čo mam konretne položiť to + a - konretne dakujem :)

 V

Editováno: , autor: Dominik Tchur
Vloženo

Měřák rozsah do 20V, plus na B+ v alternátoru a mínus na tělo alternátoru. Zrovna si změř napětí na baterce, mělo by být stejné jak na alternátoru. Úbytek napětí na kabelech změříš na začátku a na konci kabelu, plus na začátek a mínus na konec kabelu, nebo obráceně je to jedno.

Pokud to neumíš, tak to nedělej, nech to na někom kdo už to dělal, nebo taky můžeš skončit bez ruk, třeba až se zapne sahara.

Vloženo (editace)

Aké sú ideálna hodnoty pri vypnuté klíme rádiu atď. A aké sú keď je zapnuté všetko?? Práve som kúpil diagnostiku a na nej mi ukazuje za jazdy pri zapnutej klíme rádiu svetlá od 13.2V do 13,4 V je to v norme? Auto ide momentálne ako hodinky 

EDIT: nemenej mi naskočilo keď sme zastali na červenej 11,3V

Editováno: , autor: Dominik Tchur
Vloženo

Napětí by se mělo držet okolo 14,4 - 14,6V, při jízdě a při zátěži by nemělo klesnout pod 14,2V.

Napětí 13,2V nebo 13,4V to je vlastně jedno, je jednoznačně málo, něco je špatně, napětí co ti ukazuje řdící jednotka, bude určitě jiné, než co naměříš přímo na alternátoru.

To je přesně ono, 11,3V je strašně málo, potom ti zdechne motor.

Je potřeba najít kde se ti ztrácí napětí.

Vloženo

Dobre merali sme káble plusko z baterky išlo k motoru a minusko na kostru hneď vedľa baterky... Plusko ukazovalo nejakých 12,7V à minusko vôbec nič až keď som prepojíl plusko z baterky z minuskom na kostre tak ukazovalo tiež nejakých 12,7V je to v poriadku? Na baterke bolo cca 12,9V... Merali sme pri plnom zaťažení.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...