Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Tak jsem si projel novou i20... A příjemný auticko... Podvozek slusne naladenej... Byla to 1.2 asi 68 kW... A výbava Style... Dokonce jsem si za sebe sedl :) ale oproti i30 samozřejmě málo místa... Zkratka auto pro rodinu s malým dítětem a malými nároky na přepravní kapacitu ok... Dle me tomu chybí verze v kombiku. Tam má Skoda jasnou výhodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiež som šiel v rovnakej i20,veľmi podobné autá čo sa týka jazdy po meste, Aj keď ako základna motorizácia je ten 1.2/62kW či 55kW o dosť lepší ako litrovy trojvalec fabie. Skutočne tichučký a kultivovanejší, veď je to štvorvalec. :)Určite i20 hlavný cenový konkurent fabie. vo vyšších výbavach a motoroch to už je na zvážení, čo zákazník preferuje

 

Ešte jeden postrech: porovnajte si farebnú brožúrku novej fabie III. a i20. Čo sa týka prezentácie sa majú čo kórejci učiť.

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde jenom o katalog, ale třeba i konfigurátor, který je u Hyundaie naprosto směšný. Nejvíc mě dostalo to, že u jedné barvy Hyundai napíše, že náhled není k dispozici. U škodovky vidíš i změnu tlačítek na volantu a přístrojovce. Nebo to interaktivní video, kdy můžeš vidět auto ve vybrané barvě v pohybu, to taky nemá chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha... jasný... :) ono na tom Hyundai konfigurátoru je to asi jedno, protože tam není moc volitelné výbavy... jen ty pakety, ... Škodovka má ten konfigurátor asi nejlepší co jsem kdy viděl... ;)

 

jinak co jsem měl katalog na i30 tak byl ok... řekl bych srovnatelný s konkurencí, na druhou stranu, katalog od Škodovky jsem delší dobu neměl... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to zkus ještě http://www.porsche.com/germany/modelstart/

To je tepve konfigurátor (ale je nutné přepnout do 3D!)

 

Ale zpět k tématu. Základní motory i20 asi základ FIII předčí, ale proti 1.2 TSI bohužel i20 nemá co nabídnout. Stejně tak 4° automat je proti DSG směšný. Technicky je prostě FIII výše než i20 a pár měkčených plastů či zandí LED světla to fakt nezachrání.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám doma obe katalógy

i20

http://www.hyundai.sk/files/download/model/nova-i20-2014/00252974-katalog-i20-16str-sk-screen.pdf

 

fabia

http://www.skoda-auto.sk/sitecollectiondocuments/katalogy/nova_Skoda_Fabia_katalog.pdf

 

- i20 katalog ma asi 6 listov /12strán z toho na 8 stranách sú iba velké fotky celého auta na dvojstranách alebo interiéru./, je veľmi tenučký,, veľmi málo sa venujú detailom a vychytávkam, ktoré ponúka nový model na druhej strane sú fotky kvalitné, ale chce to viac detailov.

 

- katalóg fabie je hrubší, veľa fotiek, je rozsiahlejší a pekne prezentuje auto, takto to má vyzerať.

Keď na tým rozmýšľam tak je to aj potrebné,  fábia ponúka viac individuálnych doplnkov, colour concept, kolesá,. je tam i combi, takže asi tak :)

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja som bral do uvahy aj náklady po predaji. i20 mi vychádzala lacnejšie, ale ak pridám nutnosť chodiť každý rok do servisu, ktorý je drahši, plus drahši poplatok za zmluvu, plus drahšie náhradné diely a pravdepodobne dlhší čas čakania na prípadnú opravu,

Navyše, čo je podstatné mi fábia vyhovuje v kokpite viac ako korejčan.

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na 13.3. jsem si domluvil víkendovou testovačku i20 ... ještě bych chtěl zkusit tu F III... jinak nemůžu tady souhlasit s některými názory... ale už to nechci hrotit... pro mě je důležitý, že jsem si koupil auto, který se mi líbí a má výbavu, kterou požaduji za dobrý peníze... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všetci sa opakujete ako obohrate platne proste kazdy nech si kupi auto ake chce ja som mal pred fabiou opel astra uplne ina trieda vybava podobna zastarala technologia alw nebudem tu pisat ze oproti vasim plastom a škoda plastom to bolo niekde inde auto najazdilo 380 tisic co sa nemoze pochvalit asi ani jeden z vas a mozem s rukou na srdci povedat ze bez vaznych problemov ale aj tak som sa rozhodol pre skodu lebo nikto mi neponukol presne to co som ocakaval. Ano presiel o kategoriu nizsie z dovodu financii ale nie len tomu F3 mi ponukla vo svojej konkurencii kombi za cenu ktora je porovnatelna z kratkym i20 ponukla mi financovanie ktore H neponuka. Podla mna ma kazdy na vyber a je zbytocne aby ste sa tu stale dohadovali kto je lepsi aj tak sa neutvrdite ani jedna ani druha strana ze je to najlepsie auto na svete. Kazdy kupi na co ma a co je jeho oku sympaticke popripade ake ma referencie od znamych rodiny a sem na forum pride iba pre rady. Poprosil by som vas aby ste si to uvedomili a pisali len postrehy o konkurencii a nie hadky z toho dovodu ze my na skoda fore si kupujeme skodovky. A fakt ak sa vam nepaci tak nemusite prispievat my vieme ze skoda nie je dokonala len je skoda ze vy si to neuvedomujete. Ani vas H/K/hociaky iny priamy konkuret nie je dokonaly vsetko ma svoje pre a svoje proti. Pekny vecer prajem a peace vsetkym automobilom co by nas otec Ford povedal keby nas videl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Videť že ste nepochopili. Nevadí aj v iných temach napr. scout a pod. opakujem nejde o vaše subjektivne pocity nech to hovori kto chce nech tie obrazky kresli kto chce nie je vasim pravom to zarieknut nazor povedat mozete ale hovorit ze je to zbytocne a neviem ake neni na vasej kompetencii jedine ze by ste boli manazeri skody a vedeli ake klady a zapory prinasa vyroba scout a rs. Podla mna vy poviete ze ich je 10 v cr ale ja poviem ze vdaka tomu ze ich je 10, H stratilo 10 zakaznikov ktori pozadovali verziu sportovu popripade napodobeninu suv. A skodu to stalo velmi malo lebo nato aby spravili scout potrebovali par plastov navysse a nato aby spravili rs potrebuju motor ktory nie zas tak odlisny respektive na to je koncern aby im ho poskytol. Takze celkova marketingova strategie sa oplati lebo pri minimalnych nakladoch nerastu sice extra zisky ale nerastne ani konkurencia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufám, že můj další příspěvek nebude opět vymazán jako předchozí, který se týkal tématu.

i20tka (všeobecně všechny H) má tak akorát pěkný design, víc nic, po 20tis.se drolí kožený volant, vysedí se boční polstrování sedaček, tak že za chvíli sedíte na plechu, plasty ve srovnání s fabkou jsou velmi tenké, náchylné k snadnému praskání, karosářské náhr.díly jsou tenké neopracované, šrouby na podvozku po pár tis.km zreznou, že je v servisu už nikdy nepovolí, motory oproti Škodovce nemají vůbec úsporné, ohled na životní prostředí nic moc, náhr.díly jsou dražší než na fábku. To auto bych nechtěl ani zadarmo, vím o čem píšu! Se škodovkou se nemůže rovnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...