Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Desetinásobné prodeje Fabie, a to i rychle korigované ceně Hojandé I20, následně snížené na 249 900Kč za diesel. To asi nebude testy, kvalitou a cenou. Importérovi se svým přístup podařilo dosáhnout toho, že si řada lidí Hojandé nekoupí už jenom z principu. Protože by se musela za image značky a její vystupování stydět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tak na silnicich se tech H ruznych verzi vidi celkem dost - rekl bych i vic, nez novych F3.

Ja bych to zas tak nehrotil. Kazdy at si vybere podle sveho a je jasne, ze pak bude chvalit hlavne toho sveho kone a ne sousedova, at uz je jaky chce.

Ono ani jeden nebude dokonaly, protoze dokonaly vyrobek dnes uz snad ani neexistuje. Rozumna mira spickovani, proc ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak takova Toyota Hilux asi snese hodne, na to v jakych podminkach ji vetsinou provozuji...

 

Nevim, auto, ktere by najelo nekolik set tisic a nic se na nem nepokazilo asi neexistovalo nikdy, ale existovala spousta veci (spotrebicu), ktere vydrzely vic jak 2 roky, kdy jsou v zaruce. Cim dal je jich ale min, se mi zda... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to není tím, že to tak lidi chcou. Sice tvrdí, jak chtějí české a kvalitní potraviny. Ale jak je nikdo nevidí a mají před sebou levnější výrobek, najednou je většinou všecho jinak. A stejné je to s autama. Před deseti rokama Fabia Combi Elegance 1.4/74kW stála 407 900Kč. A to byla na tehdejší dobu (a Škodu) velmi dobrá nabídka po poklesu cen v rámci faceliftu. I kdyby nebyla žádná inflace, i kdyby se nepočítala přibývající výbava - koupil by někdo dneska Fabiu Combi Style 1.2/81kW za dejme tomu 375 000Kč? Když by měla super trvanlivý, lak, měkčenou palubku, dojezdy, .... Po zdražení teď stojí 324 900Kč.

 

Jasný, na cizích trzích to až takový masakr není, u nás je to extrém. Ale konkurence zostřila a co si budeme povídat, v zahrničí je v pozici "predátora" zase Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Dnešní zpráva: 

,,Změny v ceníku se týkají modelů Fabia, Octavia a Superb, u nichž jsme několik měsíců drželi stejnou cenovou hladinu, navzdory nepříznivým inflačním vlivům, například růst cen některých nakupovaných komponentů a součástek,“ vysvětluje zástupce značky.

Pekně kecá zástupce značky, vždyť Singer se bojí deflace.
http://auto.idnes.cz/skoda-zdrazeni-01n-/automoto.aspx?c=A151119_114659_automoto_fdv

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus si nastudovat co vlastně uváděná míra inflace obsahuje. Jestli tam jsou a v jaké míře nakupované komponenty, suroviny, mzdové náklady nebo například investice do nových zařízení. Taky mohl chtít "chceme víc vydělat, protože o zboží je velký zájem a můžeme si to dovolit", ale to by ho zakomplexovaní závistivci vzteky rovnou šli vyhodit z okna.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes to řešili na Radiožurnálu. Inflace se v poslední době (řádově půlrok) příliš nehýbe, koncern ve svém odůvodnění kecá. Prý je ale větší kupní síla lidí, na což Škoda spoléhá a hřeší. Podle analytiků to zdražení ale není kvůli tomu, aby více vydělali na zaplacení problému Volkswagenu. V zahraničí se ceny aut nemění (už si nevzpomínám, jak na Slovensku).

Nic z toho není můj názor, jen píšu, co říkali v rádiu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

faktem je, že dneska si nový auto může dovolit víc rodin... my tady řešíme 2 dcl spotřeby navíc, mirrorlink a jestli jsou v kufru nějaký kastlíky a přitom většinou, nutno podotknout fórem nepostižených lidí, tohle vůbec nezajímá... 

 

ale ten můj nabouranej nárazník, ten mě sere... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jediný problém Hyundaie je jeho vedení v ČR. Agresivní reklama je jen špička ledovce. Nejvíce škodí šikanování dealerů, kteří jsou mnohdy slušní prodejcí a s reklamou ani politikou prodeje H se vůbec neztotožňují. Jinak jak už se psalo asi na mnoha místech, i20 se základním motorem 1.25 55kw/118nm deklasuje Fábiacký motor 1.0 MPI, to si každý vyzkoušejte. Potom rozchod kol je větší o 5cm u i20 a rozvor ještě více, opět doporučuji si sednout dozadu a vyzkoušet.

Celý život kupuji Škodovky, ale tentokrát 269000kč za Fábii 1.0 44kw/95nm Ambition+ fakt nedám. Tento motor na dálnici s dvěma dospělými a dvěma dětmi prostě nejede a já nechci, aby na mě furt najížděli TIR auta :-)

JInak za tu cenu koupípe Kiu Rio 1.25 63kw/122nm ve výbavě COMFORT, což je obdoba Ambition+ a navíc 7 letá záruka! Abych neteoretizoval, v Riu jsem jel - všude více místa, motor jede opavdu slušne, za sebou nechává jak 1.0 MPI 55kw/95nm, tak staré HTP 51kw/112nm :-)

Dále za podobnou cenu koupíte Renaul Clio 1.2 16v 54kw/108nm ve výbavě LIMITED, která překračuje výbavu Ambition+, opět zkuste se v něm projet, zjístíte, že také nabízí tichý a živý motor, pěkný interiér a parádní výbavu s 5 letou zárukou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celý život kupuji Škodovky, ale tentokrát 269000kč za Fábii 1.0 44kw/95nm Ambition+ fakt nedám. Tento motor na dálnici s dvěma dospělými a dvěma dětmi prostě nejede a já nechci, aby na mě furt najížděli TIR auta :-)

 

Tak jestli jedeš stovkou, tak na tebe budou najíždět i s 81kW TSI. Chtít po základním motoru rychlou jízdu na dálnici je asi jako kdybys chtěl po své ženě, aby vyhrála v soutěži krásy. Zajímavé, že ti se dvěma dětma nechybí větší kufr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Název Fabia vs konkurence!!! Ale jedině co tu čtu dokola je Hyundai. Navíc co vím od známých, servis je neustále plný, takže kvalita asi nic moc. Osobně mi takové auto nesmí do rodiny. Měl jsem KII a to mi stačilo.Kolegovo SantaFe mělo ve 100tis.dost a spodek apod na výměnu.Nehledě na to, že tato auto rychle ztrácí na ceně.Ale je na každém co si vybere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli někdo vytáhne tříhrnek na dálnici s naloženým autem a diví se že nejede, tak je problém někde jinde.

 

btw, příchodem Citigo, je Fabia se základním motorem braná spíše jako alternativa, hlavní motory jsou 1.2TSI a je to vidět i na prodejech. A zde potom, hlavně ve vyšších výbavách, které jsou cenou jako nedávno střední, je Fabia lepší volba než i20 ( + je tu možnost Combi )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Název Fabia vs konkurence!!! Ale jedině co tu čtu dokola je Hyundai. Navíc co vím od známých, servis je neustále plný, takže kvalita asi nic moc. Osobně mi takové auto nesmí do rodiny. Měl jsem KII a to mi stačilo.Kolegovo SantaFe mělo ve 100tis.dost a spodek apod na výměnu.Nehledě na to, že tato auto rychle ztrácí na ceně.Ale je na každém co si vybere.

Tak hlavně že podvozek tve Fabie vypada stále jako novy.... :kol-47: .Viz tve téma.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...