misocko Vloženo 10. Květen 2020 Sdílet Vloženo 10. Květen 2020 mam 1,6 , cxxb , ziadna mocovina, najazdenych 100k, DSG 7°. zaplnennie 24g. regeneraciu si obcas pozrem Vag dpf apkou. co som odsledoval regeneracia okolo 300km ak iba chodime do roboty cca 25km tam a spet. Ked idem "domov na vychod" mam to 500km, ak idem 130kmh spravi sa regeneracia cca kazdych 500km , naposledy som vsak isiel trosku rychlejsie, proste som slapal nocou na krk , tempomat 180 obcas 190 a trochu viac (po dialnici samozrejme) , regenracia prebehla po 810km. Takze sa nieco vie vypalit aj samo , len sa to musi "zohriat" :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 13. Květen 2020 Sdílet Vloženo 13. Květen 2020 @Vápno Ne, auto jsem jsem kupoval 3,5 roku staré. V historii nic o výměně není. Teď s ním jezdím kratší trasy než jezdilo a zaplnění se nezměnilo. Pokud po 11t km to má nějakou vypovídající hodnotu @schneefall díky za tip ohledně vypalování. Zrovna před týdnem jsem jel kus na 3. stupeň kolem 70km/h a přišlo mi, že byl proces rychlejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 12. Červen 2020 Sdílet Vloženo 12. Červen 2020 O3 77kW 2015, koupeno v 103t.km. pred tim vozidlo nejake obchodni zastupkyne. vypalovani co cca 300 az 350km 109t.km 26.6g 33% Oil Ash Residue 136t.km 31.9g 40% OAR beru jen Vervu. výjimečně jinou premiovou naftu. Aditivum nepridavam. jo a hlídám vypalovani okolo 290km se mrknu do mobilu a snazim se vzdy zahajit vypalovani před delsi cestou nebo jet tak, aby pred koncem cesty vypalovani nanabehlo. A kdyz uz tak si raději udelam kolecko po městě a jezdim dalsich 2 az 5 minut at vypalovani doběhne do konce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 Pokud se filtr nerozpalil ještě nad 500 stupňů je dělání kolečka ztráta času. Rovněž pokud se filtr rozpálil nad 600 je to také zbytečné, saze už dodoutnají tak jako tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 vetsinou to chytne vypalovani v tahlem kopci 4 5km pred cilem. a potrebuji jeste cca 4 5 minut dovypalovat. Znervózňuje me a hlavne v lete, smrad a bezici ventilatr po odstaveni auta. Radeji to vzdy dojedu na skoro konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 Aneb staň se otrokem svého vozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wibik22 Vloženo 10. leden 2022 Sdílet Vloženo 10. leden 2022 Mám superb III 2.0 tdi 140 kW a regeneruje každých 300 km, nemám s tím problém pokud díky regeneraci nebudu muset měnit DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. leden 2022 Sdílet Vloženo 10. leden 2022 300km je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 18. leden 2022 Sdílet Vloženo 18. leden 2022 Zdravím,mám otázku,dá se od nějakého relátka napojit dráty s led diodou která se rozsvítí při zapnutí regenerace DPF?Pokud ano,kde ho najdu👍.1.6TDi 81kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioHP Vloženo 27. leden 2022 Sdílet Vloženo 27. leden 2022 Já jsem to vyřešil arduino modulem. Vyčítá mi přes VGATE aktuální data o DPF a při vypalování se rozbliká displej s nápisem, že regeneruje. Ještě to hodím do nějaké krabičky a hotovo. Na mobilu je to fajn, ale zapínat pokaždé apku je opruz. Video jak monitor DPF vypadá 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 27. leden 2022 Sdílet Vloženo 27. leden 2022 (editace) Co se podelit o detaily, schema, ino soubor? Neni to nahodou tohle https://github.com/JakubDziworski/insignia-dpf-monitor/blob/master/insignia-dpf-monitor.ino Editováno: 27. leden 2022, autor: jsmach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 27. leden 2022 Sdílet Vloženo 27. leden 2022 před 34 minutami, MarioHP napsal: Já jsem to vyřešil arduino modulem. Vyčítá mi přes VGATE aktuální data o DPF a při vypalování se rozbliká displej s nápisem, že regeneruje. Ještě to hodím do nějaké krabičky a hotovo. Na mobilu je to fajn, ale zapínat pokaždé apku je opruz. Video jak monitor DPF vypadá To je geniální. To jde vytáhnout z každého motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioHP Vloženo 27. leden 2022 Sdílet Vloženo 27. leden 2022 Ano vycházel jsem z projektu Jakuba. PID kódy pro adresování jsem použil s bluetooth komunikace mezi apkou VAG DPF a diagnostikou VGATE. Měly by fungovat pro všechny vozy koncernu volkswagen (2013-2020), otestované to ale nemám. Co vím, že fungujou na Golfu 7 a na mé O3 1.6 TDI. V současnosti ještě testuju nějaké kódy po spuštění regenerace, takže ino zveřejňovat nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ExecutedDonut Vloženo 27. leden 2022 Sdílet Vloženo 27. leden 2022 Co takhle se rovnou napíchnout na CAN? Budeš to mít z první ruky a nebudeš závislý na obd. Oříšek ale asi bude pod kterým paketem se takové info skrývá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 28. leden 2022 Sdílet Vloženo 28. leden 2022 před 8 hodinami, MarioHP napsal: Ano vycházel jsem z projektu Jakuba. PID kódy pro adresování jsem použil s bluetooth komunikace mezi apkou VAG DPF a diagnostikou VGATE. Takze jsi odposlouchaval provoz a pak zachycené kody tesoval? Ani ovetene kody sem nehodis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioHP Vloženo 28. leden 2022 Sdílet Vloženo 28. leden 2022 Pro moji potrebu OBD bylo nejjednodussi reseni, protoze jsem mel VGATE koupeny. Resil jsem jeste moznost instalace android modulu k radiu, ale to je financne nekde jinde (asi 10k). Mam zachycenou celou komunikaci mezi apkou a spis si ted s kodama hraju. Pro info staci bohate, ze vim kolik mam aktualne zaplneny filtr a kdy bude regenerovat. Jezdim pomerne kratke trasy tak je to k nezaplaceni kdyz regeneruje celkem casto. Hodnoty teplot nebo tlaku mi nic nereknou, ikdyz neni problem to na displeji taky zobrazit, ale to uz odvadelo pozornost kdyz ty udaje prepinaly. Kody pro DPF: Aktualni hmotnost - 22114F Celkova hmotnost - 22178C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 28. leden 2022 Sdílet Vloženo 28. leden 2022 Z teplot soali se da odvodit prubezne vypalovana (v zatezi) a rizene cca 500st. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioHP Vloženo 28. leden 2022 Sdílet Vloženo 28. leden 2022 Na rizene vypalovani jsou primo kody, kdyz jsou aktivni, bezi cas "kremace" filtru nebo jeho prubeh (0-255), jinak jsou vypnute. To prave ted testuju, co bude pro me nejlepsi. Bohuzel musim vzdycky cekat nez se zaplni filtr :) Ty teploty dosahujou pri kremaci az 660°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 A nedala by se přece jen někde napojit led dioda,která třeba začne blikat, když DPF začne regenerovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 Chtelo by otestovat zda se napr nezapne ohrev bocnich zrcatek jako u forda . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Únor 2022 Sdílet Vloženo 1. Únor 2022 Tuším že se spíná výhřev zrcátek i zadního skla když není dostatečná klasická zátěž, ale nebylo by jednoduší když už stejně tahá kabely, natáhnout termistor k výfuku ? nad 400 stupňů se mi DPF nikdy nedostal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioHP Vloženo 1. Únor 2022 Sdílet Vloženo 1. Únor 2022 Tady to řeší ledkama, ale zase z konektoru. To, že vypaluje, poznám podle otáček motoru, zásadní info bylo pro mě KDY, to znamená aktuální zanesení filtru. Z toho už odhadnu, že kremace nezačne zrovna když přijedu domů. Termistor funguje jen do 150°C, takhle vysoké teploty se měří termočlánkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioHP Vloženo 3. Duben 2022 Sdílet Vloženo 3. Duben 2022 (editace) Tak mám skoro hotovo. Ještě nedorazil vypínač, ale ten dodělám až budu tahat napájení od pojistek. Momentálně napájím z konektoru zapalovače. Funguje to tak, že na začátku kremace se rozbliká displej a na dolním řádku pod údajem o AKTUÁLNÍ hodnotě se objeví text REGENERACE. V průběhu vypalování je tak možné sledovat aktuální úbytek sazí na horním řádku. Asi po minutě přestane displej blikat a vrátí se text o CELKOVÉM zanesení filtru, ale vypalování nadále běží. Před koncem kremace se displej rozbliká znovu a vypne až úplným koncem regenerace. Až bude probíhat další kremace, natočím video, jak to vypadá. Kdo má zájem může si stáhnout kód pro ARDUINO. Původní projekt včetně schématu od Jakuba, ze kterého jsem vycházel. Tady pak můj prototyp na videu. Editováno: 3. Duben 2022, autor: MarioHP 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 3. Duben 2022 Sdílet Vloženo 3. Duben 2022 (editace) Co je to za krabičku,dá se někde koupit?Stačí to jen napojit na +a-?? Jinak super práce.👍👍 Editováno: 3. Duben 2022, autor: Pavel S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioHP Vloženo 3. Duben 2022 Sdílet Vloženo 3. Duben 2022 Nedá se koupit, je to můj prototyp. Předchozí příspěvek jsem doplnil o odkazy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.