Přejít na obsah

Poškozený motor 2,0 fsi RS


Tomsssa

Doporučené příspěvky

Zdravím kolegové. Chci se s vámi podělit o jednu vcelku nepříjemnou zkušenost. Mám ERESO v kombiku, benzínové. Po dvou letech a 75tis najetých kilomentrech motor neběží. Auto kupované jako nové v Porsche Brno, pravielný servis rovněž u nich. Momentálně je auto nepojízdné na dílně v Porsche Brno už 3 týdny a bádá se, v čem je problém. Problém začal z ničeho nic. Jedu si takhle městem a auto začlo z ničeho nic škubat, nereagovalo na plyn, začal smrdět benzín a rožla se kontrolka EPC. Na záruku mobility se auto odtáhlo do Porsche. Po pár dnech mi řekli, že byla vada na vstřikování, že se musí vytáhnout, vyčistit. Vyjadřovala se k tomu i Škodovka, poslala doporučení, že mám co půl roku přidát do nádrže jisté aditivum, které systém vypálí a zabrání usazování karbonu v důsledku horšího benzínu. Auto mi vrátili, zaplatil jsem 6500. Po ujetí 80 km, stejná závada. Auto se odtahovalo opět do Porsche. Volali mi s omluvou, že našli poškozenou přívodní hadici paliva k vstřiku s tím, že neví, jestli to mechanik špatně napojil, nebo byl vadný material. Vyměnili hadici, dostal jsem auto zpět a nic neplatil. Poté jsem ujel asi 700 km a opět do třetice stejná závada, stejný projev i průběh. Takže stejné kolečko s odtahem atd. Psal se den 2.1.2016. Do dnešního dne je auto na dílně a bádá se. Škodovka řekla, vytáhnout vstřiky, odebrat benzín a poslat do Boleslavi na expertýzu. Minulý týden přišly zpět, že je vše v pořádku. Vše se smontovalo a auto stále hlásí chybu startování na druhém válci. Škodovka řekla, shodit hlavu válců a hledat mechanickou závadu. A tak se stále hledá. První odtah byl 15.12., třetí 4.1. Doposud jsem bez auta a bádá se nad ním. Všechna čest do Porsche Brno, okamžitě všechno řeší garanční technik. Je sice pravda, že jsem tam do naší sítě odebral asi 30 aut, takže jsem tam jako doma, ale i tak. Máte někdo podobnou zkušenost?

post-16219-0-43901900-1453472504_thumb.j

post-16219-0-15345900-1453472561_thumb.j

post-16219-0-46263000-1453472589_thumb.j

post-16219-0-33822500-1453472642_thumb.j

post-16219-0-80135600-1453472670_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

porsche brno znam, davam tam auto a přijdou mi vcelku solidni, i jejich přijimaci techniky znam.. jen by mě zajimalo za co jsi platil 6500, mas zaruku mobility a ocividne je to zarucni oprava..?  vstriky jsou mozne, ta srajda, ktere se řika natural 95 muže obsahovat cokolic, daval jsi do benyinu nějake aditivum, nebo tankuješ premiove palivo? Možná je chyba v čerpadle v nadrži, .. ale pokud to jelo 700km v pohodě, tak pak těžko říct.. třeba ti nakonec vymění celý motor )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z 90% tankuju N95 na Shellce. K motoru se chovám slušně, nechám ho zahřát aniž bych ho vytáčel, dochlazuju než ho vypnu. Při nastartování hned vypínám StartStop systém. V záruce už to není. Měl jsem prodlouženou na 4 roky a 60tis a tech 60tis jsem najel už asi v 1,75 roce. Takže základní záruka 2 roky, proto jsem první opravu platil. Teď se budou snažit to uhrát na kulanci. Dnešní poslední zprávy jsou takové, že se asi Škodovka přikloní k novému motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ak to píše vynechanie zapaľovania niektorého valca tak sa má ísť postupne - sviečky , cievky , zapalovacia sústava - tu už na sviečkach sa často zbadá že je niečo zle , potom vstrekovače , meranie tlakov ... potom to musí ísť ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víš akorád tak prd.

Kde čtu nějaky rozbor Shellu, tak jejich nafta NIKDY nemá požadované cetany a benzín oktany. To stejný, když kamarád dělal "soukromý" test mrznutí nafty drobných vzorku. Shell v Power byl tuhej jeden z prvních. A pocitově mám vyzkoušeno, že na paliva z Německé Shell je to něco jiného. Takže ticho, dítě marketingu.

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.aspx?c=A080915_145641_automoto_fdv

Editováno: , autor: iphonik4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobra. Ukaz sva fakta, diskutuj, davej argumenty a v tom pripade treba nejen me prsvedcis od spatneho nazoru. V opacnem pripade to beru jen, jako nepodlozene zvasty. "Vis o tom prd, mam fakta z prvni ruky" atd jsou jen reci bez podlozeni. Zatim jsi neuvedl jediny argument, proc rikam kecy. Je mi jasne, ze sva "fakta" si nechas pro sebe, ale myslim ze bys nas vsem pomohl ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Divej ty jsi jako prvý uvedl že: Shell je v CR shit. To vim no  :( 

 

Já sem ti odpověděl že o tom víš prd, a na tom trvám. Moje sestra jezdí po celé moravě a dělá rozbory nafty a benzínu pro čoiku na všech čerpacích stanicích. Ujištuju tě, že benzín od Shellky není o nic horší než jiný benzín od značkové konkurence. Výsledky kontrol, kde udělili pokutu si jistě dohledáš sám. A to by ti potvrdil i můj otec který rozváží PHM už 30let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor. Ja to asi spatne uvedl. Nerikam, ze normalni palivo shell je horsi, nez ostatni. V cesku je nizky prumer kvality paliva a verim, ze Shell na tom porad bude lepe, nez nejake ONO a Unicorn. Nicmene mluvim zde o premiovych palivech. A tam je zname, te Shell nesplnuje takova kriteria, jako OMV a Benzina. Navic ja jako Moravak mam obrovskou vyhodu, ze OMV taha vsechno palivo na Moravu primo z jejich videnske rafinerie. Maxxmotion je sice nejdrazsi palivo na nasem trhu, ale u me naprosta spokojenost a nikdy jsem na nej neslysel jedinou negativni zminku. Nicmene rad se necham poucit. Zjistila Tva sestra, ze by benzin maxxmotion nebyl lepsi (hlavne cistsi a opravdu splnoval oktanove cislo uvedene na stojanu), nez v power?:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda netuším , jestli je Shell proti OMV shit, ani nemám sestru co objíždí benzínky pro ČOI ani nevím co a jak a nemám nikde známé. Pro benzín jsem s oběma eresami jezdil na jakousi benzínku nad Globus v Ivanovicích, kde do první eresy (TFSI BWA) musel lít 98 oct.benzín a na nákladovém listu na stojanu bylo napsáno, že je přímo z OMV ve Swechartu (a byl v té době o cca 2-3 CZK levnější než 5 km zpět na OMV v Krpoli u Tesca), pak jsem měl TSI CCZ motor a tomu už stačila i 95 oct a tak jsem tankoval na Shell protože na té pumpě nad Globusem měli z Austrie jen tu 98. Na tu pumpu nad Globusem ale nedám dopustit, neměl jsem nikdy problém párkrát při nějaké diskuzi vytáhli i jiné "noty" než ty, co visí u stojanu. Teď mám ropu a jezdím vlastně jen na Shell (nevím jaká je cena na OMV, ale u té Shell na Hradecké "das ist hrůza" s cenami...technický problém s ani jedním motorem od roku 2008 jesm nějak neměl a tak k tomu víc říct nemohu a nechci. Teda vlastně jo. To byla řeč o soukromém autě. Služební G7-to mi LeasePlan odebral CCS a vnutil nějakou Benzina kartu, kde jsem po skoro roce zjistil, že ji prý akceptují i jiné společnosti, tak jsem vlastně do toho Golfa nenalil nic jiného než obyčejnou 95 oct z Benziny a taky zatím žádný problém a ušetřil jsem za tu dobu 3200 (přibližně) protože LeaePlan má nějakou jinou cenu, takže mi pak slavnostně každý měsíc nějakou kačku sníží fakturaci :-) nic moc ale lepší jak drátem do oka a tak to teda je s mým tankováním bez sestry a čojky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je mala sanca ze by to bolo palivom. Tisice ludi tankuju na shell, aj na tesco pumpach a nemaju problemy. Na SK su vsetky benziny od slovnaftu, vratane tych na cerpackach shell, okrem racingu, to iste plati urcite aj v CR ze su od domaceho vyrobcu. Az na par vynimiek ako OMV kde to nemaju daleko. Skor mi pride amaterska reakcia servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...