Milhausek Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 klima pod 5 stupnu nesepne nikdy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvd73 Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Ahoj mám podobný problém, strašně divně mi topí auto. Venku je 10 stupňů, chvíli to topí na 4-5 čárek climatronicu a pěkně to hřeje, pak se to sníží na dvě a fouká jen takovej vlažnej. Když přidám stupeň navíc tak je to o něco lepší, ale pořád to není teplé to jedině na HI(GH) - pak je vařící.... Ručička chladící kapaliny je 90 stupňů a tuto hodnotu potvrzuje i řídící jednotka přes VAG... Může to být tímto servem? I když climatronic ukazuje že je bez chyby.... Když mám kliček v zapalování, nenastartováno a climatronic na OFF tak slyším takový bzzzzzzzzzzzzzzz-z, bzzzzzzzzzzzzzzzzz-z atd. Díky ps: nezlobte se že je to tu víckrát, jsem tu poprvé a vůbec nevím kam co psát, kam to patří, kam chodí nejvíc lidí atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 (editace) Climatronic, pokud je v automatice, tak topí na nastavenou teplotu. Příklad: Sedneš do auta, v autě je zima. Nastavená teplota 21 °C. Climatronic jede na "plno" aby dosáhl nastavené teploty co nejdříve. (Zde si ještě myslím, že Climatronic ať je jeho regulace jakkoliv sofistikovaná, tak nějak nebere v potaz, že ještě nemá "natopenou" vodu a fouká tak ze začátku, dokud je studený i motor, docela chladný vzduch ). Se zvyšující se teplotou snižuje otáčky ventilátoru postupně na hodnotu kdy už jenom udržuje teplotu. Tobě se sice v tom okamžiku zdá, že fouká málo a jen vlažný vzduch, ale pro udržení nastavené teploty to prostě stačí. Když Ty zvedneš žádanou teplotu, tak Climatronich na chvíli zvedne otáčky ventilátoru aby tuto žádanou teplotu dosáhl zase co nejrychleji. Až ji dosáhne, zase jen udržuje. Když nastavíš na HI, tak pak topí bez ohledu na nastavené a skutečné teplotě pořád naplno. Podle toho jak to popisuješ, tak to funguje správně, prostě reguluje. Jinak by netopil vůbec nebo furt naplno. Takové to ...bzzzzzzzzzzzzzzz-z, bzzzzzzzzzzzzzzzzz-z... je servo centrální klapky. Každý Ti řekne, že to tak máš nechat být. Climatronic funguje i s tou "chybou" dál. Když v klidu (bez nastartovaného motoru) budeš přepínat klapky, tak pěkně slyšíš jak všechny chodí a taky to ...bzzzzzzzzzzzzzzz-z, bzzzzzzzzzzzzzzzzz-z... je pouze v jedné poloze. Tady bude asi to servo špatně vyhodnocovat jednu krajní polohu a pořád se ji asi snaží dosáhnout. V jiné poloze to totíž nedělá. Takže ...bzzzzzzzzzzzzzzz-z, bzzzzzzzzzzzzzzzzz-z... neřeš. Opravit to sice jde, ale jak zjistíš kolik stojí ty serva , tak to vlastě nebudeš potřebovat. PS: V podstatě to stačí napsat jednou. Notabene, pokud to je v jedné sekci. Ty ostatní jsem Ti smáznul. Editováno: 18. Říjen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvd73 Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 (editace) Climatronic, pokud je v automatice, tak topí na nastavenou teplotu. Příklad: Sedneš do auta, v autě je zima. Nastavená teplota 21 °C. Climatronic jede na "plno" aby dosáhl nastavené teploty co nejdříve. (Zde si ještě myslím, že Climatronic ať je jeho regulace jakkoliv sofistikovaná, tak nějak nebere v potaz, že ještě nemá "natopenou" vodu a fouká tak ze začátku, dokud je studený i motor, docela chladný vzduch ). No mně příjde, že to je celkem vymyšlený, od začátku nefouká když je studený, jen trochu.... Se zvyšující se teplotou snižuje otáčky ventilátoru postupně na hodnotu kdy už jenom udržuje teplotu. Tobě se sice v tom okamžiku zdá, že fouká málo a jen vlažný vzduch, ale pro udržení nastavené teploty to prostě stačí. Když Ty zvedneš žádanou teplotu, tak Climatronich na chvíli zvedne otáčky ventilátoru aby tuto žádanou teplotu dosáhl zase co nejrychleji. Až ji dosáhne, zase jen udržuje. Když nastavíš na HI, tak pak topí bez ohledu na nastavené a skutečné teplotě pořád naplno. Já vím jak funguje (měl by fungovat climatronic), ale tohle není vlažný vzduch, to je studený jak z klimatizace v létě, i když přidám prudce z 23 na 28 tak stejně teplejší nejde! Možná tak o píď, ale že by to auto vytopilo to v žádném případě. Určitě v tu dobu není v autě 29 stupňů. Takové to ...bzzzzzzzzzzzzzzz-z, bzzzzzzzzzzzzzzzzz-z... je servo centrální klapky. Každý Ti řekne, že to tak máš nechat být. Climatronic funguje i s tou "chybou" dál. Když v klidu (bez nastartovaného motoru) budeš přepínat klapky, tak pěkně slyšíš jak všechny chodí a taky to ...bzzzzzzzzzzzzzzz-z, bzzzzzzzzzzzzzzzzz-z... je pouze v jedné poloze. Tady bude asi to servo špatně vyhodnocovat jednu krajní polohu a pořád se ji asi snaží dosáhnout. V jiné poloze to totíž nedělá. Takže ...bzzzzzzzzzzzzzzz-z, bzzzzzzzzzzzzzzzzz-z... neřeš. Opravit to sice jde, ale jak zjistíš kolik stojí ty serva , tak to vlastě nebudeš potřebovat. Myslíš klapku V71 o které se tady všude píše (v tomto tématu a těch dvou dalších kde jsi to smazal) ? Já se právě dočetl, že způsobuje to že to netopí, mlží se okna atd.... Ono to bzzzzzzz-z dělá když je climatronic OFF. ps: Navíc jsem zjistil, že čím rychleji jedu tím studenější to je a to by taky být nemělo a také to obstarává klapka V71 aby to bylo při všech rychlostech stejné. PS: V podstatě to stačí napsat jednou. Notabene, pokud to je v jedné sekci. Ty ostatní jsem Ti smáznul. Pardon jsem tady nový a vůbec nevím kam co psát. Děkuji za upozornění. Editováno: 18. Říjen 2011, autor: dvd73 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 Zdravim panove. Prosim o radu. Mam climatronik rv 03 a ted mi zacal vydavat za chodu neprijemne zvuky. Je to takove to bzzzz ale v dosti chaotickem rezimu. Dela to pokud vyrovna teplotu na pozadovanou, tak pak zacne takle bzikat. Pokud si dam man. treba jen ofuk nohou na jednu carku a hodne vysokou teplotu, tak to zmlkne. Dal sem to do autor servisu a tam mi udelali diagnostiku a pry je to bez chyb a ze to delaji ty serva a at to neresim. Me to ale strasne stve. Za jizdy je ten zvuk opravdu neprijemnej. Muj tip je, ze to dela ta smesovaci klapka s ruzovou pacickou. Je dokonce na ni i videt od nohou spolujezdce, kdyz se trosku odhrne ten tapec. Tak a co s tim ? Vymenit ? Jak ji vyndam ? Nechce se mi sudavat stredovej panel....de to vyndat, kdyz sundam treba jen kaslik ? Dik za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 28. leden 2012 Sdílet Vloženo 28. leden 2012 jaky rezim volite auto nebo eco?taky se me mlzi okna,loni meneny pylovy filtr,navic me to pozde topi-termostat tak 4.mesice vymenen,jeste nebyly takove mrazy,tak me to nevadilo,ale ted uz ano.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakjel Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně klimatizace. Mám climatronic a pokud je v režimu auto tak mě neustále jede kompresor at nastavím teplotu jak chci. Diagnostika nepíše žádnou závadu a pro jistotu jsem měnil i řídící jednotku ventilátorů dochlazování, ale nic nepomohlo. Děláto i na ruční provoz i když dám teplotu na max tak fouká teplý vzduch, ale přitom jeden kopresor i s ventylátorem. Dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STIB Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 (editace) Zmáčkni Econ Editováno: 6. Červen 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 Na "AUTO" i na ruční když před tím bylo "AUTO" kompresor jede vždy pokud je venku nad 5 °C (novější snad 3 °C). Probíhá tak vysušování vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakjel Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 Co zanmená Econ vím, ale problém to neřeší. Ale mě jede kopresor pořád a vypne se jedině, když přepnu na ekon. Prostě venku je 10 stupnu a me jede komresor a přitom mi fučí teplý vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 (editace) Bože! Píšu, že kompresor na AUTO a ruční (když se na něj přejde z AUTO) jede furt!!!. Je to tak prostě udělané. Prostě i když chceš topit, tak Climatronic vysušuje vzduch, tj. nejdřív jej musí ochladit a teprve pak ohřát. Kompresor nezapne až když je venku pod 5 °C (v novějších snad 3 °C) kdy pak hrozí riziko zamrznutí. A taky nezapne pokud je v režimu ECON a v ručním když se na něj přejde z ECON. Možná by to chtělo taky někdy číst manuál: Editováno: 6. Červen 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakjel Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Tak kopresor se zapne i když přepnu s econ na ruční. Venku bylo 15 stupnu klima nastavená na 22. Tak kde je chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Tak buď platí jen to: "V režimu ECON se chladící systém vypíná" a já se spletl, že i v ručním po ECON, nebo je fakt někde chyba. Sám si myslím, že to druhé. Zítra, jestli si vzpomenu, tak to pozkouším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan1971 Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 (editace) Chladit ti to začne ažvenkovní teplota bude větší než se dá nastavit tj.18stup.,pokud je venkovní teplota menší než 18stup. tak topí-fouká teplý vzduch.nebo si zapni Loo,nebo přepnout na Econ to by kompresor jet neměl,při venkovních 15stup. se ti auto tolik ve vnitřku nezahřeje aby ti to chladilo,kompresor neběží pouze v režimu Econ,aspon toto jsem vyzkoušel a vypozoroval během roku co mám octu. Editováno: 12. Červen 2012, autor: milan1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 (editace) Jedna věc je "chladit" a druhá "zapnutý kompresor". Ono totíž jsou situace kdy ikdyž topí, tak kompresor jede. Viz stránky z manuálu a fce "vysoušení" vzduchu. Editováno: 12. Červen 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan1971 Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 (editace) Souhlas,mě taky jede kompresor i když to topí,já už nevím jak to JAKJELovi vysvětlit,když se diví ,že venku je 10stupnů a ono to topí.Prostě jak to čidla vyhodnotí tak se to chová.Jestli ti to chladí ,když je venku 30st, atopí když je zima ,tak bych po tom nepátral.Problém by byl,kdyby ti to na ECON nevypínalo což se neděje. Editováno: 12. Červen 2012, autor: milan1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakjel Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Tak nevím, měl jsem to v servisu škodovky a sami říkali, že to není normální , aby kompresor jel pořád. Jen neví co s tím je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan1971 Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Na druhou stranu nějak to medium běhat musí-tzn.honí ho kompresor,pokud ti po zapnutí zapalování neblikají všechny symboly na climatroniku tak je o.k. viz manuál od Wojnar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 Zdravim, mam taky problem s klimou, uz jsem prosel nekolik temat a nevim ... Chladivo mam doplneny, ale nesepnou ani vrtule, jak postupovat dal? Climatronic mi zadnou chybu nepise. Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lonanek Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 A VAG Ti něco vypíše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 Jestli jsem to co se různě zde napříč fórem píše, pak pod akumulátorem někde je nějaká jednotka dochlazování. Má na starosti spínání větráků. Třeba vše po řídící a slaboproudé stránce je OK, jen nespínají relátka větráků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 (editace) Vadnou elektomag. spojku ti VAG nevypise, rele ji sepne, ale pokud je KO, tak to nesepne spojka a nebezi klimakompresor. Skoro bych to odhadoval na ni. Podivej se zespodu jestli nejsou utrzeny kabely, zkus ji pripojit na 12V a uslysis, zda sepne nebo ne. Nekdy se stane, ze kus te spojky i chybi (poznas to na remenici) Editováno: 31. Červenec 2012, autor: Mira.k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 kdyz by byl problem s elektromag. spojkou, tak se mu nebude tocit kompresor, ale ventilatory na chladici by fungovaly, on resi, ze se mu netoci ventilatory zkontroluj pojistky na baterce a pak tu jednotku pod baterkou a samotny vetraky, kdyz je odpojis a propojis na 12v tak jestli funguji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Aha sorry, neprečetl jsem si to cele nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 (editace) Tak vsecky tri ty pojistky na akku jsou OK, nevim ted ktera z nich to je, ale jde pres ne napeti, takze pojistka to nebude... Ted jsem si jeste vsimnul, ze kdyz prepnu klimatronika na auto, tak mi jde z vydechu teplejsi vzduch, tak ze by se kompresor tocil? nevim jak je klima zavysla na jednotce dochlazovani, teoreticky by jen nemusely chladit vrtule vymenik a tim by sel ten horkej vzduch, protoze je chladivo horky? pokud budu mit zitra cas, tak se mrknu na tu jednotku a zkusim ty vrtule napojit naprimo jestli fungujou a zmerit jestli jde napeti na spojku... Jinak na Vagu zadny chyby nejsou, ani v RJ motoru, ani v klimatizaci Editováno: 1. Srpen 2012, autor: PatrickE3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.