Přejít na obsah

Škody Fabia a Rapid ještě letos dostanou motor 1.0 TSI!


dodge

Doporučené příspěvky

Ono se dá klidně o tom zauvažovat. Když rozdíl u motoru 1.0 Mpi u Citiga s výkonem 44 a 55 kW činí 10.000,- Kč, ty samé motory u Fabie mají rozdíl 16.000 až 20.000,- podle výbavy, tak uvažuji, že u Fabie  rozdíl mezi 1.2 Tsi 66kW a 1.0 Tsi 66 kW by mohl činit tak odhadem 20.000 - 30.000,- Kč. Takže takový základní model Fabie Active, který dnes s motorem 1,2 Tsi 66 kW stojí v základu 277.900,- Kč, bude s motorem 1.0 Tsi stát minimálně 300.000,- Kč.

No a to je jen holá výbava Active, bez klimy atd. Takže normálně  vybavená  Fábie bez zbytečných serepetiček s motorem 1.0 Tsi 66 kW tak dá 350.000,- Kč. No za to jsme měli před pár lety Octavii nebo i Yetinu. Co se dá dělat :(.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, vasnivykolista napsal:

možná tomu nerozumím, ale dávat jiný motor do stávajícího auta ..to jde?..přece to tam nebude pasovat..bude se muset udělat nějaká konstrukční změna ..myslím, že to bude až po faceliftu jak octavia 3

Co by nešlo - je to motor stejné konstrukční řady EA211 jako současné 1.0 MPI a 1.2 TSI 66 kW / 81 kW. K tomu není třeba žádného faceliftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se potvrdilo, co už týden víme :-)

U Octávky cenový rozdíl nebyl rozhodně 40k... To bylo mezi dnes už mrtvým 1.2TSi 63kW a 1.0TSi 85kW, porovnáváte hrušky a jablka :-)

Musíte porovnat cenu 1.2TSi 81kW a 1.0TSi 85kW, tam se to zdražení pohybovalo řádově o 15k Kč.

 

EDIT: Našel jsem článek, podle kterého bylo to zdražení dokonce jen o 5 tisíc... http://www.auto.cz/skoda-octavia-zkusili-jsme-1-0-tsi-a-adaptivni-tlumice-mame-se-neceho-bat-videa-95777

před 31 minutami, vasnivykolista napsal:

možná tomu nerozumím, ale dávat jiný motor do stávajícího auta ..to jde?..přece to tam nebude pasovat..bude se muset udělat nějaká konstrukční změna ..myslím, že to bude až po faceliftu jak octavia 3

Octavia dostala litr už před faceliftem, stačilo na ten motor z jedné strany našroubovat hliníkový ingot, aby motor nepropadl motorovým prostorem na silnici a sednul tam jak prdel na hrnec.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A bat se? Chtel jsem sice 81kw, ale letos uz to asi nestihnu, takze pristi rok to asi bude stopro 1.0? Jde mi spis o celkovy dojem. rozhodne nepatrim k tem co to hati rovnou. Spis mam strach z porodnich bolesti toho motoru, nez ze je to trihrnek (ostatne ten mam i ted:)) A snad to bude opravdu jen navyseni ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porodni bolesti, ten motor jezdi uz davno v koncernu VW, je to zakladni motor pro VW CADDY a mimo evropu byl i ve vozech UP! ..... celkem dlouhou dobu se dava uz i do OIII. takze bych netvrdil nejaky porodni bolesti ;) 

 

Vykonejsi sice mozna, ale furt mu bude chybet obsah a jeden valec, takze to i tak bude znat, nehlede na zvukovy projev motoru.

Nicmene bych ho ale nejak nepodcenoval ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mňa by hlavne zaujímalo porovnanie v malých otáčkach a brzdenie motorom. Rozbehnúť sa z križovatky na dvojke keď otáčky klesli pod 1400 je riadna sranda, tento manéver potrebuje dosť času kým sa motor a turbo preberú z režimu brzdenia motorom do režimu akcelerácie. A celkovo brzdenie motorom mi na 1.2TSi (66) pripadá riadne slabé,čo dokáže v tomto 3 valec 1.0 to musí byť tragédia. Oproti Felícii kde som pred križovatkou podradením v pohode spomalil tak na Rapide neprejdem kruháč či križovatku bez toho aby som si "nepomohol" brzdami. Ani podradenie na skoro 3.000 otáčok na dvojku sa moc na brzdení neprejaví, rozhodne nie ako by som čakal... Jazda s litrom a ťažším autom bude chcieť trochu tréningu. O výkon a akceleráciu sa naopak nebojím,len sa potenciál toho motoru bude treba naučiť vytiahnuť (vhodné otáčky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Heini. Posledni co brzdilo motorem byla taky felda 1.3MPI.

Takze zrovna brzdeni me netrapi. Naopak vyuzivam na HTP rezim "plachteni" tj. dlouho pred krizovatkou nohu z plynu a nechavam to plynule dojet. Naopak mam spis pocit, ze otcova

nova 1.2Tsi 66kw (jeste nema ani 2000) brzdi vice nez HTP.

Nejsem trhac asfaltu a tak pocitam s tim, ze i tak budu muset "planovat" pri plnem zatizeni predjizdeni. Spis z tech pak kilometru s tim otcovym tsi je to nezvyk. Ted nejcasteji jezdim na 2500-3000 s HTP a tam to vychazi pri sledovani green modu na cca 1500-2000. Ve 2000 to chce radi radit vyse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj kámoš se byl včera projet octávkou a byl z tohoto motoru nadšený. Momentálně má 1.2 77 kw a ten litr je prý výrazně živější a tišší. Otázkou je, jak se tento motůrek bude chovat v plném naložení při cestě na dovolenou. Nicméně v lehkém autě, jako je fabie si myslím, že to nikterak špatné nebude. V autech, jako ne octa a yeti už to asi fakt bude na pováženou, ale zase když bude člověk jezdit sám nebo ve dvou, tak to si bude dobré. To si člověk bude muset vyjasnit sám na coa jak ten motor bude využívat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, lumirnavrat napsal:

Souhlas s Heini. Posledni co brzdilo motorem byla taky felda 1.3MPI.

Takze zrovna brzdeni me netrapi. Naopak vyuzivam na HTP rezim "plachteni" tj. dlouho pred krizovatkou nohu z plynu a nechavam to plynule dojet. Naopak mam spis pocit, ze otcova

nova 1.2Tsi 66kw (jeste nema ani 2000) brzdi vice nez HTP.

Nejsem trhac asfaltu a tak pocitam s tim, ze i tak budu muset "planovat" pri plnem zatizeni predjizdeni. Spis z tech pak kilometru s tim otcovym tsi je to nezvyk. Ted nejcasteji jezdim na 2500-3000 s HTP a tam to vychazi pri sledovani green modu na cca 1500-2000. Ve 2000 to chce radi radit vyse.

 

Jestli to brždění TSI nebude vyšším třením z důvodu nezajetého motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Eric_ to bylo ted na me, nebo na Ceculaka? Mi jde o subjektivni pocit, ze jak dam v tom otcovem TSi nohu z plynu, ze zpomaluje rychleji nez me HTP ci jeho stare HTP v F1 kombi. Proto jsem psal ze mam spis pocit. A nespekuloval proc se tak deje nebo nedeje. Samozrejme Felicie ta brzdila fest po sundani nohy z plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bolo na Čečuláka,

 

Tebe lumirnavrat môže to byť naozaj len subjektívne, záleží aj od zotrvačníka čím ťažší tým zotrvačnosť vyššia, aj hmotnosť auta hrá rolu.

Mne príde že skoro nebrzdí tá moja F III 1,2 TSi 81 kw.

Ale určite by som chcel môj motor ako ten 1.0 trojvalec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...