dodge Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 http://www.auto.cz/potvrzeno-skody-fabia-a-rapid-jeste-letos-dostanou-motor-1-0-tsi-103113 O kolik bude nová motorizace dražší? U OIII o 40.000,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 možná tomu nerozumím, ale dávat jiný motor do stávajícího auta ..to jde?..přece to tam nebude pasovat..bude se muset udělat nějaká konstrukční změna ..myslím, že to bude až po faceliftu jak octavia 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 Ono se dá klidně o tom zauvažovat. Když rozdíl u motoru 1.0 Mpi u Citiga s výkonem 44 a 55 kW činí 10.000,- Kč, ty samé motory u Fabie mají rozdíl 16.000 až 20.000,- podle výbavy, tak uvažuji, že u Fabie rozdíl mezi 1.2 Tsi 66kW a 1.0 Tsi 66 kW by mohl činit tak odhadem 20.000 - 30.000,- Kč. Takže takový základní model Fabie Active, který dnes s motorem 1,2 Tsi 66 kW stojí v základu 277.900,- Kč, bude s motorem 1.0 Tsi stát minimálně 300.000,- Kč. No a to je jen holá výbava Active, bez klimy atd. Takže normálně vybavená Fábie bez zbytečných serepetiček s motorem 1.0 Tsi 66 kW tak dá 350.000,- Kč. No za to jsme měli před pár lety Octavii nebo i Yetinu. Co se dá dělat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 před 15 minutami, vasnivykolista napsal: možná tomu nerozumím, ale dávat jiný motor do stávajícího auta ..to jde?..přece to tam nebude pasovat..bude se muset udělat nějaká konstrukční změna ..myslím, že to bude až po faceliftu jak octavia 3 Co by nešlo - je to motor stejné konstrukční řady EA211 jako současné 1.0 MPI a 1.2 TSI 66 kW / 81 kW. K tomu není třeba žádného faceliftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 (editace) . Editováno: 5. Únor 2017, autor: Pavel M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 to se ani nemuselo zakládat další tema, stacilo to prdnout do MR 2018....Tak pominemeli ze je to litr trivalec tak s fabii 85kW muze slusne hybat, dejme tomu ze je tak o 200kg lehci nez oktavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 Tak se potvrdilo, co už týden víme :-) U Octávky cenový rozdíl nebyl rozhodně 40k... To bylo mezi dnes už mrtvým 1.2TSi 63kW a 1.0TSi 85kW, porovnáváte hrušky a jablka :-) Musíte porovnat cenu 1.2TSi 81kW a 1.0TSi 85kW, tam se to zdražení pohybovalo řádově o 15k Kč. EDIT: Našel jsem článek, podle kterého bylo to zdražení dokonce jen o 5 tisíc... http://www.auto.cz/skoda-octavia-zkusili-jsme-1-0-tsi-a-adaptivni-tlumice-mame-se-neceho-bat-videa-95777 před 31 minutami, vasnivykolista napsal: možná tomu nerozumím, ale dávat jiný motor do stávajícího auta ..to jde?..přece to tam nebude pasovat..bude se muset udělat nějaká konstrukční změna ..myslím, že to bude až po faceliftu jak octavia 3 Octavia dostala litr už před faceliftem, stačilo na ten motor z jedné strany našroubovat hliníkový ingot, aby motor nepropadl motorovým prostorem na silnici a sednul tam jak prdel na hrnec. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 A bat se? Chtel jsem sice 81kw, ale letos uz to asi nestihnu, takze pristi rok to asi bude stopro 1.0? Jde mi spis o celkovy dojem. rozhodne nepatrim k tem co to hati rovnou. Spis mam strach z porodnich bolesti toho motoru, nez ze je to trihrnek (ostatne ten mam i ted:)) A snad to bude opravdu jen navyseni ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Porodních bolestí nevím, ale pokud motor vychází z poslední verze 1,2tsi nebo jde vývojově ještě dál tak se nejí čeho bát. Výkonově se není vůbec cěho bát , je to srovnatelné s 1,2tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Bude to výkonově lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Porodni bolesti, ten motor jezdi uz davno v koncernu VW, je to zakladni motor pro VW CADDY a mimo evropu byl i ve vozech UP! ..... celkem dlouhou dobu se dava uz i do OIII. takze bych netvrdil nejaky porodni bolesti Vykonejsi sice mozna, ale furt mu bude chybet obsah a jeden valec, takze to i tak bude znat, nehlede na zvukovy projev motoru. Nicmene bych ho ale nejak nepodcenoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Jj, výkon je výkon, ale obsah je obsah, ten ničím nenahradíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Lukason - u koncernu jsou bohužel porodní bolesti v poslední době spojené s poporodními. Než motor na zákaznících řádně vyzkouší, tak šup a už je tu jeho pozměněný následovník. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Mňa by hlavne zaujímalo porovnanie v malých otáčkach a brzdenie motorom. Rozbehnúť sa z križovatky na dvojke keď otáčky klesli pod 1400 je riadna sranda, tento manéver potrebuje dosť času kým sa motor a turbo preberú z režimu brzdenia motorom do režimu akcelerácie. A celkovo brzdenie motorom mi na 1.2TSi (66) pripadá riadne slabé,čo dokáže v tomto 3 valec 1.0 to musí byť tragédia. Oproti Felícii kde som pred križovatkou podradením v pohode spomalil tak na Rapide neprejdem kruháč či križovatku bez toho aby som si "nepomohol" brzdami. Ani podradenie na skoro 3.000 otáčok na dvojku sa moc na brzdení neprejaví, rozhodne nie ako by som čakal... Jazda s litrom a ťažším autom bude chcieť trochu tréningu. O výkon a akceleráciu sa naopak nebojím,len sa potenciál toho motoru bude treba naučiť vytiahnuť (vhodné otáčky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 tak to je jasne ze u tech to motoru neni brzdeni motorem, neni to atmosfera a je to koncipovane tak aby to nebylo, brzdenim se dela rekuperace. Ono to neni ani ale i u naftovych motoru, tak to taky nejde uz brzdit motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Poslední auto, které jsem měl a brzdilo motorem byla felda 1,6... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Souhlas s Heini. Posledni co brzdilo motorem byla taky felda 1.3MPI. Takze zrovna brzdeni me netrapi. Naopak vyuzivam na HTP rezim "plachteni" tj. dlouho pred krizovatkou nohu z plynu a nechavam to plynule dojet. Naopak mam spis pocit, ze otcova nova 1.2Tsi 66kw (jeste nema ani 2000) brzdi vice nez HTP. Nejsem trhac asfaltu a tak pocitam s tim, ze i tak budu muset "planovat" pri plnem zatizeni predjizdeni. Spis z tech pak kilometru s tim otcovym tsi je to nezvyk. Ted nejcasteji jezdim na 2500-3000 s HTP a tam to vychazi pri sledovani green modu na cca 1500-2000. Ve 2000 to chce radi radit vyse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 8. Únor 2017 Sdílet Vloženo 8. Únor 2017 Můj kámoš se byl včera projet octávkou a byl z tohoto motoru nadšený. Momentálně má 1.2 77 kw a ten litr je prý výrazně živější a tišší. Otázkou je, jak se tento motůrek bude chovat v plném naložení při cestě na dovolenou. Nicméně v lehkém autě, jako je fabie si myslím, že to nikterak špatné nebude. V autech, jako ne octa a yeti už to asi fakt bude na pováženou, ale zase když bude člověk jezdit sám nebo ve dvou, tak to si bude dobré. To si člověk bude muset vyjasnit sám na coa jak ten motor bude využívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 I s naloženým autem to určitě půjde - dynamika bude slabší, nicméně ve Fábii to asi zas tak špatné nebude. (V OIII při dvou dospělých a dvou dětech v sedačkách se s tím dá jezdit normálně). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 před 16 hodinami, lumirnavrat napsal: Souhlas s Heini. Posledni co brzdilo motorem byla taky felda 1.3MPI. Takze zrovna brzdeni me netrapi. Naopak vyuzivam na HTP rezim "plachteni" tj. dlouho pred krizovatkou nohu z plynu a nechavam to plynule dojet. Naopak mam spis pocit, ze otcova nova 1.2Tsi 66kw (jeste nema ani 2000) brzdi vice nez HTP. Nejsem trhac asfaltu a tak pocitam s tim, ze i tak budu muset "planovat" pri plnem zatizeni predjizdeni. Spis z tech pak kilometru s tim otcovym tsi je to nezvyk. Ted nejcasteji jezdim na 2500-3000 s HTP a tam to vychazi pri sledovani green modu na cca 1500-2000. Ve 2000 to chce radi radit vyse. Jestli to brždění TSI nebude vyšším třením z důvodu nezajetého motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Si to nepochopil ono to je práve naopak, že sa nedá brzdiť motorom, to čo píšeš je nezmysel, podľa toho čo píšeš to akože brzdí viac..... Je to v tom že je to malý obsah a výkon robí turbo, preto nemá čo brzdiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Eric_ to bylo ted na me, nebo na Ceculaka? Mi jde o subjektivni pocit, ze jak dam v tom otcovem TSi nohu z plynu, ze zpomaluje rychleji nez me HTP ci jeho stare HTP v F1 kombi. Proto jsem psal ze mam spis pocit. A nespekuloval proc se tak deje nebo nedeje. Samozrejme Felicie ta brzdila fest po sundani nohy z plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 To bolo na Čečuláka, Tebe lumirnavrat môže to byť naozaj len subjektívne, záleží aj od zotrvačníka čím ťažší tým zotrvačnosť vyššia, aj hmotnosť auta hrá rolu. Mne príde že skoro nebrzdí tá moja F III 1,2 TSi 81 kw. Ale určite by som chcel môj motor ako ten 1.0 trojvalec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Mám Flll 1.0 a po sundání nohy z plynu to zpomaluje snad jen do kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 No a ešte aj dvojhmota v 1,0 TSi brr to fakt nie...... https://nesrsta.blog.sme.sk/c/446954/koniec-dizlov-v-os-autach-je-tu-tsi.html?ref=rss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.