Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jsem trochu rozladěn funkcí "omývací a stírací automatikou čelní skla". Takto to nazývá a popisuje škodovka ve svém manuále:

Ostřikovače pracují ihned, stěrače začnou stírat s malým zpožděním. Pokud je

rychlost vozidla vyšší než 120 km/h, ostřikovače a stěrače pracují současně.

Když ovládací páčku uvolníte, ostřikovače přestanou pracovat a stěrače provedou

ještě 1 až 3 setření (podle délky ostřiku).

 

Česky řečeno se jedná o to, že přitáhnete pravou páčku k sobě a čelní sklo vám ostříkne voda z ostřikovačů za současného stírání stěračů.

 

Kámen úrazu je ale v tom, že voda z ostřikovače začne stříkat na sklo s cca. 1 vteřinovým zpožděním a to nehledě na rychlost vozidla.

Takže do rychlosti 120 km/h se stěrače připojí právě ve chvíli když už se voda rozstřikuje na skle - ok, bez problému.

Jenže nad 120, kdy jak se uvádí výše mají ostřik a stěrače pracovat současně, stihnou stěrače provést jedno celé setření (nahoru i dolů). A to bez jediné kapky vody, pěkně na sucho :-(.

 

Dost mě to štve. Je to na všech F3 tak "krásně" sladěné? Skoro si to říká o reklamaci, ne?

Vloženo (editace)

Spustí pozdě? Ono možná čerpadlo už běží. Ale nestříká to, protože tam opět jako u Rapida chybí zpětný ventilek, aby neutíkala kapalina z ostřikovačů do nádobky. To byla první úprava na mém Rapidu, cena ventilku z Favorita v krámě 25Kč a ostřik bez stěračů naprosto bez problémů.

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo

Poněkud mimo, ne? To ti nedochází, že když jede lišta stěrače po suchém skle a hrne před sebou "prach a jiný bordel", že to sklo tímto prachem a bordelem poškrábe? Nemluvě o tom, že když to sklo budeš mít ušpiněné i mokrým bordelem, tak si ho akorát tímto stylem rozmažeš... :kol-44:  Nebo ty myješ okna na svém autě napřed na sucho a teprve pak to vezmeš nějakým přípravkem, či vodou?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nevadila vám ešte nemožnosť odklopenia stieračov napr pri čistení čelného skla od snehu? Toto sa mi zdá nedomyslené, úplne odklopiť pôjdu zrejme až pod otvorenú kapotu (neskúšal som) len sa potom nesmú zabudnúť pri jej zatváraní.

Vloženo

V situaci, kdy přijdu k autu pokryté ledovkou a chci oškrábat čelní sklo mi je servisní poloha naprd. Než se stěrače přesunou, dostanou zabrat. Ještě mě napadli Ti pikolíci co se motají na Shellce a hrnou se tankovat. Pak vidím,když platím jak mi šuruje čelní sklo, chytne za ramínko, stěrač v prdeli a poškrábaná kapota :-( I když to má servisní polohu, tak klasické řešení mi přijde lepši.

Vloženo

To je bez diskuze, ale už je to prostě tak. Má to jednoduché řešení - pořádně oškrábat sklo, abys je po výjezdu nepotřeboval hned, ten kousek zvednout jdou, abys pod nimi mohl odmést sníh a netankovat na Shellu. :)

Vloženo

Ani trošku nejdú dvihnúť? Napadlo ma.. nie je tam nemožnosť s nimi hýbať preto, aby sa nekradli? Len tip :)

 

Samozřejmě, že od skla oddálit jdou, ale jen pár cm. Jak píše Pawouk, jde o aerodynamiku a design.

Vloženo (editace)

Armyk: pár cm = asi 1-2 cm :D

 

btw: taky mě to překvapilo, že nejdou odklopit, ale líbí se mi to, že jsou schované a zloděj to má o dost těžší. Já vždy před jízdou oškrábu sklo tak, že prvních pár set metrů nepotřebuju stěrače a potom si se zbytkem už poradí klima i při studeném motoru, když na Climatronicu zmáčknu odmražování čelního skla, tak během minuty led taje a pak stěrače nemají problém.

Editováno: , autor: los pakos

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...