Eric_ Vloženo 3. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 Len ja poukazujem na kvalitu, keď si spokojný tvoja vec, načo sa vyjadrovať.... Viacerý tu poukazujú na určité chyby a korozia s tvojho pohľadu nieje na závadu, nuž rôzny názor akceptujem ale nekakceptuješ názor že niektorý s tebou nesúhlasia. Proste korozia je korozia. Je to ako keď sa rieši fw -soft do radia, načo nový keď rádio hrá. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 4. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2018 Tři roky, najeto 22tk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 Môj názor je taký, že kvalita výfuku je pravdepodobne taká ako cena auta. Za tie peniaze jednoducho nemožno čakať výfuk, ktorý bude bez korózie 6 rokov. To, že na pohľad vyzerá nevábne ešte neznamená, že je KO. VW výfuky takto vyzerajú bežne a aj po 8 rokoch sú ešte nederavé. Kamarát má polo s 170 tisíc km auto má 10 rokov. Akurát minule sme pozerali výfuk, hrdzavý je podobne ako na týchto fotkách, ba ešte viac, ale stále drží... Takže táto fáza vizuálnej korózie je dosť rýchla ale potom to viac menej stojí na tejto úrovni korózie. Samozrejme sa to môže líšiť tým, aké trasy auto jazdí. Ale určite to musí prežiť 6 rokov aj pri poskakovaní v meste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Je na ty výfuky použit nerez, který na povrchu oxiduje. Normální věc. Na firemní Doblo jsem nechat dát nejlevnější výfuk a když prohnil nebyl rezavý! Ty levné výfuky mají povrchovou úpravu AlZn ( hliník/zinek) a celou svoji životnost jsou hezké ( to jsou ty auta na parkovišti s hezkým výfukem), ale prorezou ve svárech kde není již nijak ošetřen a za 2-3 roky je výfuk po smrti. To tady ovšem neplatí. Ten výfuk bude takto rezaví dalších 5-6 let, následně začne odpadávat svrchní vrstva kovu a potom klidně ještě 3 roky dá. Jestli si někdo myslí že má význam zvedat náklady na vyrobu, aby životnost výfuku byla stejná jen byl prvních pár let hezký, tak to opravdu nemá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ibe Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 (editace) 2 roky a 22tkm, je mi jasné, že na funkci to nemá vlil, dávám to sem jen pro porovnání, auto je většinou v průjezdu/garáž. U benzínů je toto docela častý jev, kór přední tlumič. :-) Editováno: 29. Březen 2020, autor: Ibe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Nerabil by som paniku, 2006 kupene a 2007 ten vyfuk vyzeral rovnako. Uz je tam 23rokov a 2x vymenena spojka medzi kat a strednym dielom. Ked ti to vadi demontuj, natri farbou na vyfuky a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 11. Duben 2020 Sdílet Vloženo 11. Duben 2020 Takhle vypadá výfuk na TSI 1.0 po 9 měsících a 10 000 km, přičemž auto parkuje v garáži. Po přečtení předchozích příspěvků jsem došel k závěru, že to nemá cenu reklamovat, dokud to nemá sportovní zvuk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waw Vloženo 8. Květen 2020 Sdílet Vloženo 8. Květen 2020 Nemůžu si pomoci, ale škodovka je každým coulem šmejd, jen dobře vypadající. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 8. Květen 2020 Sdílet Vloženo 8. Květen 2020 Ti pomůžu, si kup něco jiného :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 8. Květen 2020 Sdílet Vloženo 8. Květen 2020 (editace) před 3 hodinami, waw napsal: Nemůžu si pomoci, ale škodovka je každým coulem šmejd, jen dobře vypadající. Vidím, že jsi tady registrovaný již cca 12 roků, takže předpokládám, že auty se nezabýváš i s cestou 14 dní, ale spíše podstatně déle. Sám jsi za ty roky asi poznal, že kvalita výroby automobilů šla v posledním období v některých směrech dolů. Prostě, aby byly automobilky schopné konkurence a udržely nějakou přijatelnou cenu i s přibývajícími povinnými blbinkami, tak všechny tzv. ojebávají kvalitu některých, podle nich méně závažných komponentů (např. materiál brzdových kotoučů, výfukové soustavy, kvalita lakování, odhlučnění, zpracování). Každá značka to má v něčem odlišné, ale v principu je to pravděpodobně tak, jak píšu. Holt Škodovka to má u těch výfuků dost vidět, ale se změnou značky si dneska asi nepomůžeš, každá má něco. Já bych si příště novou značku auta vybíral spíše podle kladných referencí a dostupnosti jejich servisní sítě a ochoty či neochoty značky řešit případné problémy směrem k zákazníkovy. Je fakt, že Škodovka v poslední době v tomto směru tzv. "moc neválí". Editováno: 8. Květen 2020, autor: DušanV 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra86cz Vloženo 5. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2020 Každý výfuk jednou zrezne. Můj výfuk po dvou zimách a provozu v zátěži vypadá podobně, ve většině případů je to náletová koroze ze silnice (brzdný prach z kotouču). Věřte mě že jakákoli úprava (mimo vařené části) je naprosto zbytečná, naopak to výfuku akorát zkrátí životnost. Dnešní originální výfuky jsou vyráběné z antikorozní oceli z důvodu vysokých nároků na chemickou stálost uvnitř potrubí. Ztmavnutí materiálu do hněda je teplotní zátěží. Jinak fotka tlumiče je hezká ale je dvouplášťový s vnějším obalem takže je to bezpředmětné řešit nátěrem. Nejvíce namáhané jsou stejně místa kde bylo vařeno (u vlnovce, trubky v tlumiči). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 5. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2020 @ondra86czNebojím se, že bych výfuku nějak zkrátil životnost tím, že ho zvenku nastříkám žáruvzdorným lakem. Na F1, kde mám po 15 letech původní výfuk, jsem ho stříkal 4 roky zpátky a dost to pomohlo. Tam už na zadním dílu ten vnější (hliníkový) plášť ani nebyl. Podle mě je lepší ten lak stříkat přímo na kov, dokud se to ještě neloupe. Nemá cenu to odkládat. Na F3 jsem to stříkl ještě v záruce. Je pravda, že zevnitř ten výfuk může vypadat výrazně hůř než z venku, ale to není něco, kvůli čemu by mě za 10 let vyhodili od STK, pokud se to nebude projevovat na zvuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 5. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2020 Na F1 jsem ho vyměnil po 15 letech venkovního odchovu i když by ještě po drobné opravě vydržel, na O1, která stojí na průvanu po 11 letech byla vyměněna přední spona a na Rapidu po prvním zimě to mám stejně jak nahoře, žádný drama k řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra86cz Vloženo 6. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2020 Nikoho nezrazuji ale když si vezmu že mám auto čipnute, jezdím na 100 okran a nešetřim ho tak lak nemá smysl alespoň v přední části rozhodně né. Měření bezkontaktním teploměrem po protažení po dálnici při 140-160 ukázalo že přední část výfuku má přes 650°C po tom co se zastavím a zadní část (konec) jde k 550°C. Z čehož plyne že pokud se nepoužije nějaká speciální barva která 1) drží na nerezu 2) odolá teplotě 1000+ tak je to nesmysl. Stejně se oloupe. Zkoušel to kamarád na benzínovému O3 RS a stejně to slezlo teplo+sůl+náhlé změny teploty barvě nedělají dobře. Vím že výfuk je drahý ale těch 12+ let výdrží bez potíží... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 6. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2020 Nastříkal jsem to od vlnovce směrem dozadu lakem, který má tepelnou odolnost do 690 °C: https://barvy-sprej.heureka.cz/dupli-color-cars-690-c-zaruvzdorny-lak-stribrny-400-ml-spray/# Po zimě pošlu fotky, jak to bude vypadat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra86cz Vloženo 6. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2020 Jako jo třeba to výdrží ale pro mě to byli vyhozené peníze... Pro někoho kdo jezdí po městě je to asi v pohodě a jezdí normálně. Já se rád svezu rychleji a tím pádem je to obrovská tepelná zátěž... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 6. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2020 Ten sprej stojí 209 Kč včetně DPH. Kdo jezdí na dálnici 160 km/h na 100 oktan delší trasy, tak připlatí na palivu určitě o dost víc ;-) Už jsem s tím jezdil i rychleji a ten lak na výfuku vypadá zatím pořád stejně. Mám TSI 1.0 z roku 2019, kde už je filtr pevných částic. Tak uvidím, co s tím udělá automatické vypalování filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 7. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2020 takle to vypadá u mě po 5 letech/85tis. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.