Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Samozřejmě že nebudu, napadlo mě to v době kdy se měla představovat a chvilku po představení kdy to bylo prezentováno jako nadauto, ve výsledku jen Rapid 2. Ve všem lepší, ale nic za co bych chtěl vysolit navíc dalších 150k. 

Vloženo (editace)

Kombinace dobrá, jen v těch 17 vyniknou ty malé kotouče. Vypadá to, že vzadu se začínají tvořit vrypy, fleky, nic moc pohled.

17336267-882F-4C5C-8AF0-9D071D66867F.jpegA46A7DDA-8534-4389-9D21-8A7F5AB2152D.jpeg52A6D4D8-A660-4A1C-97F9-EA26622A51CF.jpeg8E103BE1-8D97-41DB-9947-D179BAACCC64.jpeg1AE481D8-9AEE-4846-AC67-4811965522FE.jpeg

 

Dnes jsem seděl ve dvou a ani u jedné neseděl A sloupek se stropnicí. Jen tak porovnat to nešlo, jestli špatně nalisované držáky příchytek nebo ty příchytky špatně dané. Příští týden bude ve Světě motorů test s Ceedem 1.0. Výsledek je asi jasný.

F0BBC28A-E8F9-4633-87F7-730694DDF5E1.jpegEC23CACF-92BE-49B6-B9DD-1DE984EE13E9.jpeg

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo
V 2. 8. 2019 na 10:51, bojler napsal:

 

Nejsou k dispozici pro Style volitelně zrcátka v barvě karoserie tak, jako to dřív šlo např. u OIII Scout, která měla standardně stříbrná?

Pro český trh nejsou v tuto chvíli. Jedině jak mít zrcátka v barvě karoserie je tak, že si dáš černý lak... :) 

Vloženo

Když se na webech objevují informace o chipování, konkrétně zvýšení krouťáku o 58 Nm nebo 50 Nm, docela by mě zajímalo, jak se na to bude tvářit spojka u 1.5 TSI, která by měla být do 250 Nm - což už má v základu.

 

Vloženo

Otázka je, jaká tam je převodovka, DQ200 mí limit 250Nm, MQ250 byla svého času i u 1.8 TSI v OIII. Hlavní je, jak budou u toho chipu nastavené přechodové stavy (omezení Nm při řazení, náběh po sešlápnutí plynu a pod.)

Vloženo

Do budoucna by v tomhle směru měla být nadějí nová MQ281, coby náhrad MQ250 a MQ350. Má být pro rozsah 200-340Nm, takže by se mohla dostat do velkého počtu modelů a měla by mít i velkou rezervu právě pro Scalu apod.

Vloženo

Včera jsem si Scalu vyzvedl po 10denním servisu (závada ACC) a dnes ráno při rozjezdu do levotočivé zatáčky něco bouchlo v podvozku, auto lehce poposkočilo a od té doby klepe podvozek jako kdybych jel po panelech. Rozjížděl jsem se, rychlost nebyla vyšší než 30km/h a i s manželky Fiatem 500 tu zatáčku projíždím prudčeji. Tedy jedeme do servisu. Z 80 dní co ji mám, už strávila v servisu 35 a vypadá to, že není konec. Fakt mám takovou smůlu? 

Vloženo

Občas se nějaké kusy extra nepovedou ( mají to, ale všechny automobilky). Třeba jen špatně něco dotáhli přitěch servisech a hned se to projevilo.

Vloženo (editace)
před 49 minutami, tomas.zmuda napsal:

Včera jsem si Scalu vyzvedl po 10denním servisu (závada ACC) a dnes ráno při rozjezdu do levotočivé zatáčky něco bouchlo v podvozku, auto lehce poposkočilo a od té doby klepe podvozek jako kdybych jel po panelech. Rozjížděl jsem se, rychlost nebyla vyšší než 30km/h a i s manželky Fiatem 500 tu zatáčku projíždím prudčeji. Tedy jedeme do servisu. Z 80 dní co ji mám, už strávila v servisu 35 a vypadá to, že není konec. Fakt mám takovou smůlu? 

Ne, já jsem ji do servisu dala hned 24h po převzetí z autosalonu ??‍♀️

Editováno: , autor: karkulka02
Vloženo
před 1 hodinou, tomas.zmuda napsal:

Včera jsem si Scalu vyzvedl po 10denním servisu (závada ACC) a dnes ráno při rozjezdu do levotočivé zatáčky něco bouchlo v podvozku, auto lehce poposkočilo a od té doby klepe podvozek jako kdybych jel po panelech. Rozjížděl jsem se, rychlost nebyla vyšší než 30km/h a i s manželky Fiatem 500 tu zatáčku projíždím prudčeji. Tedy jedeme do servisu. Z 80 dní co ji mám, už strávila v servisu 35 a vypadá to, že není konec. Fakt mám takovou smůlu? 

Co bys chtěl za 550k, neblázni :)

Vloženo (editace)

Měl jsem na tři dny 1.5ku v automatu a napsal jsem pár postřehu k motorizaci 1,5 TSI | 7° A | 110 kW.
Nicméně mimo téma motoru - restart infotainmentu proveden "pouze" 1x", kdy po odpojední telefonu z USB obrazovka zčernala a nereagovala. Další odpojení probíhala OK. A pak, při průjezdu tímto místem, se vedení v jízdním pruhu nechalo zmást stíny od zábradlí a v normálním úseku to chtělo šahat do řízení- nic moc. Obecně jsem lane assist vypínal i na užších okreskách, kdy je občas fajn při nulovém provozu narovnat zatáčky. Stejně tak se vypnutý stav hodí ve chvíli, kdy proti vám jede SUV, které má napravo sice hromadu místa, ale stejně přečuhuje do vašeho pruhu, takže raději zajedete až k čáře u krajnice.
Jinak vše šlapalo jak má a tenhle motor bude dobrá volba :)

 

A doplneni - 17ky na Bridgestonech mi prisly subjektivne o chlup hlucnejsi nez 18ky na GoodYearech. Tvrdost podobna. 

Editováno: , autor: Michal Tvrdík
Doplneni infa o kolech
Vloženo (editace)

Mam objednanou Scalu 1.5 Tsi Dsg, Style, virtuální kokpit.. a po precteni recenzi, premyslim, zda si to nerozmyslet.. je opravdu to cukani tak caste a napadne?vyresi to nejaky software? pry se seka i infotainment? tak nevim.... 

Editováno: , autor: georgik75
doplneni
Vloženo

@georgik75 sama tedy virtuální kokpit ve Scale nemám (nevyhovovalo mi to, ale každému sedí něco jiného), ale měla jsem ji na týden zapůjčenou a problém nebyl žádný, ale upřímně "porodní bolesti" Scala rozhodně má. Bohužel je smutné, že noví majitelé jsou jako pokusní králíci (osobní zkušenost).

Vloženo

@georgik75 Mám 1.5 TSI DSG od května (z toto je 40% času v servisu), s motorem žádný problém, žádné cukání, ACT registruji jen rozsvícením ikonky. Motor je opravdu živý, řadí velmi rychle a táhne skoro v celém rozsahu otáček. Plně souhlasím s tím co psal Michal výše, docela i chytře podřazuje při jízdě z kopce a šlapáním na brzdu a řazením pádly pod volantem dopiluji, co motor nedomyslí. ;-) Mám srovnání jen s 1.0 TSI 70 kW v Rapidu a upřímně ten motor taky není špatný, při vytočení je auto živé, ale je to hrozný traktor, srovnal bych ho s 1.9 TDi 77 kW v OII FL co jsem měl. 

 

Mimochodem, opět se mi projevila závada ACC, tedy 27.8 jde do servisu. 

IMG_20190809_171408.jpg

IMG_20190809_171359.jpg

Vloženo

To se nemůžete divit, když kupujte auto z počátku výroby - problémy jsou a ještě budou. Tak tomu vždy bylo, je a bude u všech modelů a nejen škodovek. Ostatně spousty témat na tomto foru jsou toho důkazem.

Vloženo
V 7. 8. 2019 na 8:28, tomas.zmuda napsal:

Včera jsem si Scalu vyzvedl po 10denním servisu (závada ACC) a dnes ráno při rozjezdu do levotočivé zatáčky něco bouchlo v podvozku, auto lehce poposkočilo a od té doby klepe podvozek jako kdybych jel po panelech. Rozjížděl jsem se, rychlost nebyla vyšší než 30km/h a i s manželky Fiatem 500 tu zatáčku projíždím prudčeji. Tedy jedeme do servisu. Z 80 dní co ji mám, už strávila v servisu 35 a vypadá to, že není konec. Fakt mám takovou smůlu? 

Při 4te rozdílné vadě kterou uznaj bych se pohádal a auto jim vratil!

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...