Přejít na obsah

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

372 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kdo potrebuje benzinovy motor s rozumnym vykonem a slusnymi parametry, tak nema moznost se tomuto motoru "vyhnout obloukem".

Ty problemy, ktete se tady na foru popisuji, nejsou tak vazne, aby me donutily jit do nafty, kterou urcite nepotrebuji, pripane do litru (ten motor je slaby, pokud vozis vetsi naklad) nebo do dvoulitru. Jedna se skutecne spise o neprijemnosti, na ktere se da zvyknout a da se s tim docela dobre fungovat. A SA to bohuzel vi, proto se nejak zvlast nehrne do reseni.

Pokud se odhledne od popisovanych neprijemnosti motoru 1,5 TSI, porad je ten motor asi nejuniverzalnejsi ze vsech v Karoqu nabizenych.

Vloženo
před 2 hodinami, Pytlák napsal:

Kdo potrebuje benzinovy motor s rozumnym vykonem a slusnymi parametry, tak nema moznost se tomuto motoru "vyhnout obloukem".

Ty problemy, ktete se tady na foru popisuji, nejsou tak vazne, aby me donutily jit do nafty, kterou urcite nepotrebuji, pripane do litru (ten motor je slaby, pokud vozis vetsi naklad) nebo do dvoulitru. Jedna se skutecne spise o neprijemnosti, na ktere se da zvyknout a da se s tim docela dobre fungovat. A SA to bohuzel vi, proto se nejak zvlast nehrne do reseni.

Pokud se odhledne od popisovanych neprijemnosti motoru 1,5 TSI, porad je ten motor asi nejuniverzalnejsi ze vsech v Karoqu nabizenych.

i ja musim souhlasit po přehrani funguje jak ma i když si myslim že je hodně předražene na karoqu vše, ale je to naše volba co kupujem

za auto za mě prozatim dobre a uvidime co nabidne budoucnost

Vloženo

Tak ono už je to asi z větší části odladěné, ale tvrdit, že problémy nejsou tak vážné nemůžu … když to přeženu, nikdy se mě nestalo, aby mě embéčko chtělo zabít … klokanovi se to podařilo během těch pár měsíců do aktualizace asi třikrát … prostě zůstalo stát uprostřed křižovatky a přemýšlelo, jestli má jet dál … stát se to v nějaké situaci, kdy je potřeba křižovatku rychle opustit, nebo se plynule zařadit do jedoucí kolony … tak je klokan na šrot. Nyní po aktualizaci klokan jede víceméně tak jak má, ale stejně v něj nemám důvěru, že mu neprdne v řídící jednotce a nezůstane opět někde neočekávaně stát ... a to i přestože s ním často jezdím na dálnice do říše vyhnat pavouky z turba a trochu se jen tak pro radost projet. Nynější klokan je víceméně první embéčko, kde jsem nemusel řešit rozpočet a pořídil jsem to, co jsem chtěl … paradoxně jsem ale byl vždy spokojenější, když jsem rozpočet řešit musel a kupoval základní motorizace a výbavy. Až budu za tři roky hledat náhradu, embéčko bude tentokrát asi až poslední volba a 1.5 TSI od koncernu se vyhnu dlouhým obloukem … i když se obávám, že mě současný klokan už zůstane, bo "elektrický trolejbus", nebo auto posílající údaje o spotřebě do EU matrixu, do garáže fakt nechci ...

Vloženo
před 15 hodinami, Pytlák napsal:

 

Pokud se odhledne od popisovanych neprijemnosti motoru 1,5 TSI, porad je ten motor asi nejuniverzalnejsi ze vsech v Karoqu nabizenych.

 

Věc názoru a vkusu každého!

Vloženo

Jen pro zajímavost u T-Roca jsem vracel zpět software 05E906018R, protože pán s posledním softwarem řešil škubání kolem 2500-2700 otáček po zahřání motoru, které před přehráním nebylo a pán neměl se softwarem 6090 sebemenší problém(jen iniciativa servisu, aby byla maximální spokojenost s novým vozem).

 

Tj. nahrán opět software 6090....a teď babo raď nebo možná lépe auto vrať... :-D

Vloženo

Po prehrati som nezaznamenal ziadnu zmenu, a uz vobec nie viackrat spominane "ozivenie" motora. V principe by som suhlasil s Pytlak,

ovsem po prehrati mi uz 2 alebo 3x ostalo stat auto mrtve po zaradeni dvojky a opakovanom pridavani plynu. Zle.

Vloženo

U mě žádná velká změna po přehrátí ř.j. nenastala , snad jen že ta dvojka už to bere i z nízkých otáček a nemusím auto přemlouvat aby se pohlo . Jinak klokana jsem nevyhnal , při studeným motoru skáče pořád , řeším to vyššíma otáčkama při rozjezdu , pak je to bez skákání , uvidím ale kolik vydrží spojka ? Hezké svátky všem !

Vloženo

Tak jak to tu pročítám, tak je to smutné a ostuda, že to škodovka nedokáže, to škubání u toho motoru 1.5 tsi odstranit, za tu dobu, co 

ty motory vyrábí. Nemluvě o tom, jaké jsou ceny. Pokud se mnou někdo nesouhlasí, tak se omlouvám.

Jinak všem zde na foru pěkné svátky a pevné zdraví po celý rok 2020.

Vloženo
V 28. 12. 2019 na 23:10, Escrito napsal:

Škubání je asi vyřešeno, mám od června VW Tiguan 1,50tsi 96kw jak 8000km a motor za studena vůbec neškube ani teď v zimě.

A skakali vobec tieto 96kW ??

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak dnes se mi podařilo nahrát klokana [emoji49]

 

 

Motor ohřátý po půl hodinové jízdě. Tohle když začne dělat při popojizdeni v kolone to je peklo.

 

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk

 

 

 

 

 

Vloženo
9 часов назад, Patrik1971 сказал:

A to u Seatu este nemaju vyriesene?

Nemají řešení ani pro některé Škoda.
VAG je nejhorší značka!

Vloženo (editace)

Auto mám od února loňského roku. V dubnu nahlášená reklamace, protože jsem pochopil, že spojkou a zvykem to rozhodně nebude. Po půl roce slibování přišli s novým software a toto je výsledek. Od té doby testuji a stále se s tím někdy na prd rozjíždí/popojíždí i když znatelné zlepšení tam po té aktualizaci je.

Editováno: , autor: sheep-master
Vloženo

Jj, popojíždění a opakované rozjezdy v kolonách jsou i po aktualizaci SW stále peklo, ostatní předchozí potíže rozjezdů (studený motor a chcípání při rozjezdu v křižovatce) jsou naštěstí pryč. Ty kolony jdou alespoň eliminovat přepnutím na sport, resp. individual. No a vzhledem k tomu, jak se zdá, se s tímto motorem u koncernu už dále nepočítá, zřejmě nějaké další zlepšení již nelze očekávat. Jestli ta hybridní 1.4 bude stejně odladěná, tak to nezbývá než popřát koncernu hodně zdaru, já už testovat nedodělky u příštího wagenu nehodlám.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...