Jump to content

Nefunkční start/stop - vysoká potřeba energie pro vozidlo


Recommended Posts

U motoru 1.0 ci 1.5 Tsi, kde dochazi k vypinani valcu, je mensi ucinek motorove brzdy a proto se stim da delsi cas rekurperovat energie.

Montovane alternatory maji datovou sbernici LIN (Local Interconnect Network) a samozrejme se dopocitava zivotnost akumulatoru s odberu dalsich dat, proto tak slozite se vse navzajem propojuje vcetne brzdoveho pedalu. Tady budu presnejsi, az budu zive monitorovat akumulator pri akceleraci a pri deceleraci s mirnym slapnutym pedalem s merakem ve voze. Ale z prvnich poznatku je pri deceleraci a k tomu seslapnuti brzdove pedalu mensi uspora paliva, dale v green grafu mensi pocet bodu v ECO jizde, kdy pri brzdeni motorem a seslapnute brzde opravdu zhasne ikona ECO mod.

 

Edited by Octavka
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

mam 1,6TDi ,DSG O3

schvalne som si skusil brzdenie motorom s merakom napichnutym do siete. U mna rekuperacia bezi aj ked tlacim na brzdovy pedal - napetie vyskoci (14,8 - 15,3V asi podla toho ako je vybyta baterka) ked uberem plyn , a drzi sa v tiahlom kopci po celu dobu brzdenia, pridam plyn - napetie ide hned dole. Uplne zastavit som neskusal. inac je to sielenost takto chvilu sledovat , lebo zistite ze motor je vecsinou v zatahu a nedobija (teda 13,2V)

co sa tyka brzdenia motorom, zistil som ze to v podstate vyuzivam ked neviradim do N , avsak dobrzdit tymto stylom na krizovatke, pred zatackou ... no ne. Max na dialnici ked vidim ze sa k niekomu rychlo blizim, tak vypnem tempomat.

pribrzdit niekde vyraznejsie, znamena dat do rucneho rezimu, preradit aspon o dva stupne a motor potom huci, ale nebrzdi...

no a dosticky ako aj podvozok tej "rodinnej limuziny" dostava pekne na frak pri mojom style jazdy.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pri tom tema "brzdeni motorem" . Co je drahsi.. vymena brzdovych desticek, nebo vetsi opotrebeni motoru? U DSG bych osobne nevyradoval na N.  Tato prevodovka je sice pohodlna (optimalni ve firemnich autech) ale casem draha na opravy. Proto bych dal osobne manualu prednost. Auto ma penize setrit a ne stat.....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...