Přejít na obsah

Kvalita, problémy ostatních


Jan R.

Doporučené příspěvky

@Martab Skutečně, máš pravdu. Omlouvám se a přidávám odkaz, kde jsem svůj problém popisoval.

Můj příspěvek

A dokonce i s tou reklamací máš pravdu, chci po nich, ať mi k tomu dají nějaký papír co se přesně dělo a popis opravy a tvrdí mi, že na to nemám nárok. Jako majitel bych na to nárok myslím mohl mít, zvlášť když se jedná o pochybení výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trvej na svém, podle Zákona o ochraně spotřebitele 634/1992 Sb. § 19 odst. 1

Citovat

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634

na to máš právo a jsou povinni ti tyto dokumenty poskytnout.

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze takto sa robi kvalita. Nevidiet reklamacie v zozname nastve servisu. Predtym v opli som mal vsetko. Pomaly aj to, ked len auto som pristavil a pozreli na neho cez okno. Tam som to mal dokonca cez myopel v systeme a doma som to vedel vytlacit zo systemu. Ked som i predaval, dolozil som takto komlet nastevy garanciek a poistnych udalosti novemu majitelovi na podpis, ze sa oboznamil so stavom auta.

Preto som si myslel, ze i reklamacie su viditelne.

To si ma ale potesil. To vlastne mam auto bez zavad podla servisnej historie :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jste si těmi reklamacemi jistí? Já když nechával auto protiúčtem, tak se mě vykupující ptal, co se to tam dělo s tím kompresorem (zde na fóru obligátně známý polský Sanden v Rapidu a Fabii), takže evidentně k těm údajům přístup měl. Prodej proběhl na místě, kde jsem nikdy v servise nebyl.

Editováno: , autor: slapnahrabe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@slapnahrabe Přístup k tomu samozřejmě mají, ale nedají to dál. Řešil jsme tak jednu opakující závadu, bohužel rodiče buď ztratili, nebo jim nedali ten protokol. V servise kde to řešili prý nic nevidí, když jsme se potom ptal v jiném, tak mi to sice na vyžádání (ale trvalo jej přesvědčit, než se do toho vůbec pustil) ukázal na monitoru, ale když jsme ho požádal, zda mi to vytiskne, tak to prý on nemůže, že jsou to interní záznamy...

Takže ano, dohledat to samozřejmě lze, ale když si řekne o klasický výpis servisní historie, takt tam to vidět není (ani v těch papírech co dostane člověk vždy po pravidelném servisu toto není).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to se pak pro vrchnost, když se chce, nebo musí,  dají dělat různé machinace a statistiky o poruchovosti nebo neporuchovosti výrobků. Jako že papír snese všechno, tak i elektronické záznamy se dají upravit, vymazat, nebo tam něco nenapsat, když se to zákazníkovi nedává do ruky, prý i ta tzv. elektronická stopa se dá  natrvalo odstranit( nejsem informatik, ale tak mi to bylo informatikem naznačeno). 

Takže když se chce aby to tak bylo, tak se vlastně nic neděje, auta nejsou poruchová, zákazníci si moc nestěžují, manažeři nahoře jsou spokojení, automobilky vlastně vyrábějí jen prvotřídní kvalitu atd.

Samozřejmě v poslední větě, jsem to trochu přitáhnul za vlasy, ale proč by se tohle nemohlo někde konat, vidíme to dnes a všude, podvádělo se, podvádí se, bude se podvádět, Čech, Rus, nebo Němec, všechno do jednoho pytle .......

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že majiteľ o tom vie a je to len o právnom povedomí a o tom, či chce to auto vrátiť.

Ja mám napríklad 3x vymenené operadlo, takže auto je už na vrátenie. 2x SOS, 2x 3.brzdové. 

No aktuálne iné vady nemám, nejazdím skrz covidu a fakt neviem, čo by som kúpil. Tak ani neriešim to, že vrátiť.

Pred pol rokom by som to asi využil. Ale ak by boli ďalšie vady, stále je možnosť :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, všiml jsem si, že mi po studeném startu po nějaké chvilce cca minuta na volnoběh začne celkem rychle stoupat ukazatel teploty chladící kapaliny na provozních 90 stupňů ( podle mě se to nemůže ohřát tak rychle), pak se z ničeho nic vzpamatuje, teplota spadne dolů a až při jízdě se časem zase ohřeje na těch 90. Děje se Vám to taky, nebo je to chyba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 10. 6. 2021 na 14:09, vormen napsal:

Scala je moje první nový auto, který nabývá na ceně :) Zjistil jsem, že po skoro roce a půl používání, bych ji prodal se ziskem 30-40 tis.

Řekl bych, ze to je charakteristika dnešní doby. Auta, a vlastně všechno, výrazně zdražuje a zájem o ojeté vozy roste. Jsem stejný případ. Nový Rapid z 11/19 za 259 tis. Po roce a půl, 15 tis km najeto, v této výbavě - 290-300 tis. Se snad vyplatí prodat 😅

Editováno: , autor: Rapid1.0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak, tak, já už svoji Fabii III combi nepůjčuji ani manželce. Více jak rok teď neřídila a že prý chce zase začít. Já na to, že peníze na nové v případě nějakého jejího maléru s autem  by se sehnali, ale ten typ který bych potom chtěl mít v garáži již neexistuje.  Sice máme auto pojištěné, ale kde si co podobného koupím, když to rozfláká a novou Fabii v kombíku a s atmosférou už neseženu. A ojeté auto jsem v životě žádné nechtěl.  

Editováno: , autor: DušanV
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DušanV> 😂 to jsme na tom stejně, manželka novýho Rapida řídila jednou. Asi po 20 letech byla prací donucena začít znova jezdit služební F1. I proto jsem vzal od známýho olítanýho Juniora, který akorát nemá posilovač. Se služebním měla hned nehodu, když jí nedal přednost kamión, naštěstí jen plechy. Takže u Juniora, když do ní nacouvalo auto to nebyl takový průšvih. Já bych do ojetiny taky už nikdy nešel a s Rapidem musím už vydržet dlouho. Mladej si doma drží moji bývalou O1 1.6 Tour, kterou jsem kupoval taky jako jednu z posledních tak jako Rapida.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ben06 Přišel jsem na  zajímavou, ale asi očekávatelnou věc. Jen tak mimochodem jsem zjistil, že z nabídky velkých autobazarů se skoro vytratila trojková  Fabie combi s motorem 1.0 Mpi 55kW,  aspoň tedy u nás v ČR (tedy ta kterou taktéž vlastním).  Jen tak zkusmo a z hecu, když jsem byl včera ve městě, tak jsem se zastavil u jednoho nejmenovaného velkého autobazaru a zkusil jako, že mám zájem to svoje prodat.  Nabídli mi okamžitě a v hotovosti tu samou cenu, za jakou jsem auto kupoval nové. Tedy ano, měl jsem oproti oficiálnímu ceníku na nové slevu cca 80.000,-Kč a auto mám za ty necelé 3 roky  skoro ve stavu nového a málo jetého, ale překvapilo mě to a když si připočtu ten zisk, co si autobazar přičte k ceně vykupovaného, tak to moc pod oficiálním ceníkem nového nebude. Jo, je pěkně vidět, co to plánované zastavení výroby nové Fabie combi a budoucí zákaz spalováků dělá. Lidi asi začínají šílet po autech a motorech se kterými nebudou mít v budoucnu starosti na jejich udržování a životnost a něco více s takovými auty odvezou. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...