Peppo Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Zacina sa mi prejavovat take vrzganie od prednej napravy. Je to pocut v ineriery ked je auto viac zatazene a zatačate volantom propadne idete cez nerovnost. Na mieste pri toceni volantom sa to neprejavuje. Napadaju ma tycky stabilizatora alebo gumove lozka na samotnej tyci stabilizatora. Treba to nijako premazat alebo ist reklamovat. Ide o to ze neviem co ma na to presne vplyv lebo ak pridem do servisu a neprejavisa to tak urobim zo seba blbca. Mate niekto podobnz problem resp.sa vam to podobne prejavuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyper ST Posted September 1, 2019 Share Posted September 1, 2019 Přesně co popisujes už mě taky dělá. Nejvíce při zataceni v malé rychlosti.Uz jsem to reklamoval.Auto tam měli týden, a vše prolezli a příčinu nenašli...treti den od převzetí jsem jim volal že je to ještě horší...auto dost využívám a tak nemám čas tam pořád jezdit.teď mě čeká Chorvatsko a 9.9. Jim auto odevzdávat znova... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppo Posted September 2, 2019 Author Share Posted September 2, 2019 Ak budes mat nijake info daj vediet. Skusil som streknut nano sprej medzi gumu do klbov stabilizatorov, ale este som s tym nejazdil. Dam vediet. Volu nemaju ziadnu skusal som s tym lomcovat. S otacanim volantu sa natacaju aj klby stabilizatorov. Ostatny ste ako na tom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliima Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 Já to u svého Karoqa taky pozoruji. Klepání a vrzání někde od přední nápravy, nejvíc se to projevuje při pomalé jízdě při zatáčení nebo při přejetí nerovnosti, kdy se auto zhoupne. Auto nemusí být ani zatížené, dělá to i když jedu sám s prázdným kufrem. Byl jsem s tím v servise, klepání podle nich mohlo být způsobeno brzdami, existuje na to prý nějaká "opravná sada", asi přímo od Škodovky, zdá se že podobný problém má více lidí, protože opravných sad je prý nedostatek, čekalo se asi 2 nebo 3 týdny, než to přišlo. Tuto opravnou sadu aplikovali, a jestli jsem to dobře pochopil, tak to spočívalo v nalepení nějaké měkčené pásky mezi nějaké části brzd, aby to eliminovalo to klepání. Ohledně vrzání tam něco někde promazali. Moc to ale nepomohlo, přijde mi, že je to stejné jako předtím. Je možný, že ta oprava částečně eliminovala klepání od brzd (jestli to tedy bylo tím), ale každopádně něco (jiného) tam klepe a vrže stále. Budu tam muset někdy zajet znovu, ať se na to ještě podívají. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo91 Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Aktualne resim zrejme to stejne jak popisujes ... u sve O3 FL to same ... od vcerejska je v servisu, tak jsem zvedav ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DušanV Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Tak kdysi na mé Fabii II mi taky přední náprava vrzala a klepala, hlavně při pomalé jízdě a točení volantem na místě. Nakonec to byly vadné kulové čepy na řídících tyčích, prý vadná série od dodavatele přímo z výroby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyper ST Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 Tak auto přivezeno ze servisu.Bylo tam dva dni...Zřejmě příčinu nehledali a jen udělali co jim Škodovka poslala co můžou udělat..To jest: promazani ramen a ustřižení kousek manžet na tlumičích. Nejdříve musím auto pořádně project abych mohl říct jestli je vše ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojo91 Posted September 15, 2019 Share Posted September 15, 2019 Tak ja mam auto ze servisu a vse spraveno, uz nic nevrze, az na spojkovy pedal, ktery promazali, ale jakmile se zahreje motor zacne opet neprijemne vrzat :D ... Jinak myslim, ze technik rikal, ze menily manzety na naprave na nejake modifikovane + neco se servo rizenim, ale vic vam nereknu co presne to bylo ... uz si nejak nevzpominam :D ... ale pry na obe dve veci Skodovka vydala TPI ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olexaV Posted October 10, 2019 Share Posted October 10, 2019 mam problém, na autě mam najeto 30 tis km a poslední 3 nebo 4 týdny mi píská přední náprava, jedu pomalu od 20 do 50 km a šíleně to píská a když malinko zatočím je to hrozně hlasitý, nejhorší to je třeba v parkovacím domě, ale píská to všude ale obrovský problém je že se to v servisu nedá dokázat, včera jsem tam byl a technik se s tím svezl a zrovna nic nepískalo tak řekl že s autem nic není, nevím jak jim to dokázat ale pískání je hlasité a otravné. Nevíte jak jim to dokázat nebo co říct? Jediné co řekl technik že až to začně dělat víc a porád že se mám stavit že tedka se nic neprokázalo. Moc děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JozefKaroq Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Zdravim vsetkych, vidim, ze zatial tu nikto nepridal ziadny update. Ja mam s Karoqom presne ten isty problem (ako kliima, hypreST a peppo), riesim to od minuleho roku (rok vyroby 2018). Uz mam vymenene obidva tlmice aj s hornym ulozenim. Na jednej strane to pomohlo, na druhej ani tato vymena neriesila ten zvlastny taky bob-bob zvuk. Ma niekto uz tento problem konecne vyrieseny? Dik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yankee0903 Posted January 21, 2021 Share Posted January 21, 2021 Zdravim. Mam Karoq 05/2020 a pri cuvani a vytoceni volantu doprava nieco pukne z oblasti napravy (od laveho predneho kolesa). Pri otoceni volantu dolava ten zvuk nepocut. V servise vymenili horne ulozenie laveho tlmica a problem na chvilu zmizol, ale aktualne je tam zase. Na predvadzacke to nerobilo, mal som ju zapozicanu na 2dni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyAeRtOiQ Posted January 21, 2021 Share Posted January 21, 2021 Viděl bych to na stabilizační tyčku. Čím dál tím více je to fórovina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dafro Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 To jako fakt? U půl roku starého auta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rapid1.0 Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 (edited) @dafro Co by ne? Jsou lidi co najedou za půl roku (ikdyž v tohle případě už je to auto staré 9 měsíců) klidně 30 tisíc. Navíc neznáme jakým způsobem a kde auto jezdí a jak je s ním zacházeno. Stabilizační tyčky jsou spotřební materiál a na mé bývalé Š Yeti jsem za 120 tis km měnil stabilizační tyčky určitě 3x co si tak pamatuju právě v intervalu 30-40 tis. Edited January 22, 2021 by Rapid1.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dafro Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Chápu. Můj dotaz spíše směřoval k tomu, zda je to nějaká bolest Karoqů. Já jsem asi ještě ze staré školy. Za 30 let jsem měnil pouze jednou na F1, a to jsem na všech mých autech najel 150 tis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyAeRtOiQ Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 (edited) U rapida mi je měnili na záruku jednu stranu po 1500km a druhou po 3000km. Když vidím z čeho jsou dnes vyrobeny divím se vůbec že vydrží. Tohle je nešní originál. Plech a dva plastové kuláky. Tohle je starý originál. Kulatina a kuláky v kovů. Edited January 22, 2021 by KyAeRtOiQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yankee0903 Posted February 26, 2021 Share Posted February 26, 2021 Zdravim, pisem po nejakom case...moje klepanie od napravy odstranili na Karoqu tak, ze nalepili nejake 3M nalepky na predne brzdove dosky aby vymedzili pohyb a skratili manzetu tlmica o cca 3mm lebo vraj bola dlha a udajne to sposobovalo to praskanie ktore som popisoval v mojom predoslom prispevku. Chcem zaroven povzbudit tych, ktori mate nejaky problem s autom aby ste sa nebali zmenit servis. Mne moj problem nevedeli vyriesit priamo tam, kde som auto kupil, skusil som ide a tam mi pomohli. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferri2980 Posted March 31, 2021 Share Posted March 31, 2021 Diky za radu, chlapi, mam Karoq 2018 po roku som to riešil, klepanie, vŕzganie od nápravy, pri výjazde na vyvýšené miesto, tzv kríženie nápravy, dal som im to do servisu a robili zo mňa blbca, že im sa nič neprejavilo. Oni vraj s tým jazdili a nič. Musel som sa ísť previesť s technikom a pri výjazde na vyvýšené miesto som mu to ukázal. Odstránili to, menili jeden tlmič a namastili manžety. Zasa mi to ale robí, teraz aj pri otáčaní volantom najmä na mieste pri točení na doraz, vŕzga to ako koráb na mori. Bol som znova v servise včera, závada sa neprejavila, to je normálne, ťažký predok a toto bola ich odpoveď. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnn Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Mám ten samy problém. Prvně to dělalo jen občas když jsem měl vytočeny volant a při couvani na nějakou nerovnost. Teď už to dela když stojím s autem a toxin volantem a samozřejmě prinzataceni, ale jen u nízkých rychlosti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karloq Posted May 15, 2021 Share Posted May 15, 2021 Zdravím, rád bych se podělil o svou zkušenost s vrzáním přední nápravy. Předem bych chtěl říct, že pracuji ve firmě, která vyrábí stabilizační tyče a technologii výroby znám již 20 let. (mimo jiné i MQB platformou) Jak přední, tak zadní stabilizátor má navulkanizované gumové pouzdra. Tzn. , že je gumové pouzdro za tepla svojí vnitřní plochou “zapečené” do laku stabilizátoru. Je minimální šance, že vrzání pochází z tohoto místa. Pokud se při nějakých opravách namaže gumové pouzdro v oblasti objímky, kterou je stabilizátor připevněn na nápravnici, může krátkodobě nějaké povrzávání ustat. Jak ale tato mastnota naváže na sebe nečistoty a provozní prach, bude působit jako abrazivo a spojení guma objímka se dříve nebo později vydře. Následně je toto místo problémové a většinou pak dojde k nutnosti výměny celého stabilizátoru. Podobně fungují i jiná gumová uložení. Takže nějakým promazáváním těchto míst se problém nevyřeší, jen oddálí a pravděpodobně zkrátí životnost ostatních s tím spojených komponent. Mám Karoqa r.2018 , najetých 40 tis. a řešil jsem vrzání přední nápravy při přejezdech větších nerovností (výmoly, retardéry). Protože jsem měl v servise štěstí na technika, který mněl chuť tento problém řešit, došlo k výměně silentbloků na předních ramenech. Nutně pak musí dojít k seřízení geometrie nápravy. Rozumím, taková oprava je náročnější a tedy méně pohodlné řešení (hlavně pokud jde o záruční opravu) než nějaké namazání, ale auto je teď jako nové, po vrzání ani památky. Samozřejmě se může objevit i jiný problém, který pochází od tlumičů, brzd (jak je ve vlákně popisováno), také v závislosti na provozování auta a jeho celkového opotřebení, které je pravděpodobně individuální. Doufám, že můj trochu delší příspěvek bude pro někoho přínosný 😉. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklisek Posted May 15, 2021 Share Posted May 15, 2021 Nejlepší na tom je, že promazání lůžek silentbloků stabilizátoru nebo zadních silentbloků ramen má jako ofiko řešení vrzání Škodovka ve svém TPI.... 😉. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karloq Posted May 15, 2021 Share Posted May 15, 2021 Jj. rychlé řešení, účinnost pokulhává😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skretik152 Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 Měl jsem stejný problém vrzání pískání od přední nápravy. Jen do zatáček a v menší rychlosti. Mám sice Atecu ale jelikož se to vyrábí na stejné lince mohl by být stejný problém. Mě to dělal homokinetak byl ko po 14500 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davi72 Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 Má zkušenost: vrzání (plastový zvuk) od přední nápravy...nakonec zjištěna příčina. Stačilo to promazat pod dorazy u tlumičů a zvuk ustal. Tento zvukový projev se ozýval... Při situacích...jak zde popisují kolegové . Třeba tento poznatek někomu pomůže😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wkaroq Posted October 23, 2021 Share Posted October 23, 2021 Pridavam moju skusenost. Skoda Karoq 1.5TSI - po 5500k km zacina klepanie od prednej pravej napravy. Kedze podobnu skusenost sme mali na OCT2, tipovali sme to na tyčku stabilizátora. V priebehu 2 mesiacov som bol v servise 3x - auto bolo na zdvihaku, skontolovane tycky stabilizatora, podvozok, tlmice... Pocas 1 navstevy nasli uvolnene strmene - dotiahli. Avsak cestou zo servisu ostavam sklamany - klepanie neprestalo. Po 3. navsteve padlo rozhodnuie konzultovat s nasim automechanikom (mimo autorizaku). Na zaklade konzultacie som sa predsa len rozhodol vymenit tyčku stabilizátora aj napriek skepticizmu poradcu. Vysledok klepanie prestalo. Ako uz niekto vyssie pisal nenechajte sa odbit a treba zajst do ineho servisu minimalne na konzultaciu. V autorizakoch to ide cez mnozstvo ludi, co moze byt v konecnom dosledku kontraproduktivne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.