hyperon96 Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 (editace) Ahoj, nacital som si vsetky mozne temy na vymenu palivoveho filtra, realita je , ze CR motor musi by odvzdusneny cez VCDS alebo inu diag. Vymena nie je problem, ale u mna je problem, ze nikde vo vcds son nenasiel odvzdusnenie palivovej sustavy alebo teda filtra. Mam kabel HEX V2 a VCDS 18.9. napichol som superb a jedine co mi ukazalo pod 01 Motor,Zakladane nastavenia, Kontrola palivoveho podavacieho cerpadla a Prvni naplneni paliva, v akcnych clenoch mam rele elektrickeho palivoveho cerpadla a rele pomocneho palivoveho cerpadla ale nic viac. Nikde nie je ziadny spustenie cerpadla, pripadne odvzdusnenie.U mna je to ine vid obrazky co sa tyka inych maju tam fuel supply pump activation co je ine ako mam ja v preklade, alebo test fuel pump fp co by malo byt to co mam ja Kontrola palivoveho podavacieho cerpadla cca. prve 4 obrazky su moje, posledne 2 z netu, zrejme zalezi na kodovani UDS a NON UDS podla toho ma kazdy asi ine volby.Vie mi niekto s tym pomoct ? Nerad by som nieco pokaslal a nerad by som siel do skodovky a tazke eura , filter planujem zaliat az po vrch tak aby pretekala nafta pri zatvarani. Editováno: 30. Prosinec 2019, autor: hyperon96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Zvolíš funkci první naplnění paliva, zadáš dobu a litry třeba 30 s a 30 l, dáš start a čerpadlo se na tu dobu rozjede. Pokud je v systému ještě slyšet vzduch, tak to zopakuješ a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomastint Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Zkus toto :01 Engine - 04 - Basic Setting a do pole napiš : 035 a go! Rozbliká se ti na palubce žhavení, nech alespoň 30 vteřin a ideálně 3x zopakovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hyperon96 Vloženo 30. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Ahoj Nemam moznost kam zadat 035, mozem len vyberat z akcii a testov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hyperon96 Vloženo 30. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 před 42 minutami, Jarda-k napsal: Zvolíš funkci první naplnění paliva, zadáš dobu a litry třeba 30 s a 30 l, dáš start a čerpadlo se na tu dobu rozjede. Pokud je v systému ještě slyšet vzduch, tak to zopakuješ a je to. Jarda ty uz si to tak robil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Ano. Na rapidu i trojkový octě to funguje, tak předpokládám, že to půjde i na supu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hyperon96 Vloženo 30. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Tiez si mal vo vcds take iste blbe menu ? Je to kolo novum modelom ? A filter si zalial az po vrch ?Vela ludi ho nezaleje a potom riesi servis a spony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Ostatní položky mě v tu chvíli nezajímaly, takže nevím jestli jsem tam měl stejnou nabídku jako ty. Musel bych se podívat. A filtr jsem nezaléval. Nevidím k tomu důvod. Při prvních 30 vteřinách chodu čerpadla je slyšet jak tam ještě cvrliká vzduch, ale po dalším spuštění už vrní jen čerpadlo. Následný start na otočení a chod motoru bez jakéhokoli zakolísání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hyperon96 Vloženo 30. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Tak sa do toho pustim ked si kupim este rukavice :) ale filter asi zalejem cely, volak nevidim lade by vyfucal nazhromazdeny vzdu z palivovej sustavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Vzduch se protlačí až do nádrže zpětným vedením, kam jinam. Ty máš filtr rozebíratelný, tak ho zaleješ snadno, ale na rapidu a fabii je filtr nerozebíratelnej a mění se jako celek. Tam je zalití komplikovaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hyperon96 Vloženo 30. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Mas recht predpokladam ze na fabii musis natahat s pumpickou tak ako na favorite alebo forde kuga Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Já jsem při výměně nebo spíš po výměně zalil celý filtr a před startem jsem třikrát po sobě zapl zapalování a čerpadlo udělalo svoje. Byl to teda trojkový superb, ale dvojka má taky čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hyperon96 Vloženo 30. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Zaujimave, vraj to funguje len pri PD motoroch co v 3 neni, asi to zaliatie pomohlo, neviem teraz uz presne ako to je lebo pri cr sa cerpadlo klucikom nezapina ale neviem ktore uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Jj dvojka má čerpadla dokonce dvě. Jedno v nádrži a další poblíž krytu rozvodů. Při zvolení funkce naplnění paliva by se obě měly rozjet. Samotné CR čerpadlo samozřejmě stojí když je mechanické a motor v tu chvíli stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Nevím, jestli má trojka dvě el. čerpadla, ale to v nádrži si s tím bez problémů poradilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 O3, S3 a i rapid s novějším motorem řady EA 288 má elektrický čerpadlo jen jedno které je dokonce třífázové - bez uhlíků. Je napojeno na svou řj. která mu vyrábí třífázový proud a současně může řídit jeho výkon. Na tyto řj je napsaný i nějaký TPI - některý řady byly poruchový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 31. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2019 (editace) Mam tento isty motor. Pri vymene filtru som nic neodvzdusnoval. Vybral som stary, dal novy a zalial ho naftou. Normalne som nastartoval a nechal motor chvilu bezat. Bez problemov... Editováno: 31. Prosinec 2019, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 práve preto že si zalial si nemal problém ... ale aj tak je to debilné riešenie ktoré proste čerpadlu neprospieva, ale lepšie ako to točiť tri minúty na sucho ako poniektorí ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 (editace) To je jasne a ani nijak zasadne tento postup neobhajujem, niesom mechanik, je to len moja skusenost. Zasa povedzme si, pokial ho dobre zalejes vzduchu tam ostane naozaj minimum. Totic na sucho to by bola asi celkom samozvrazda a hadam to tak nikto nerobi, i ked su rozni experti.... Editováno: 1. leden 2020, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 robia to bežne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hyperon96 Vloženo 1. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2020 Videl niekto ako to robia v skodovke? Moc sa mi nechce verit ze sa paraju s diagnostikou aby to odvzdusnili.Kedysi som mal Fiat Stilo 2.4 a ked som prisiel do original servsu fiat v nemenovanom meste, prijmaci technik sa ma spocudovanim spytal ci aj taku verziu vyrabali :) mal som doat blby pocit vtedu hlavne ked motor siel na 4 valce z 5. :) Moc sa mi nechce verit ze origos servisy su tak vyaoko vedomostne na tom aby vedeli kazdy detail. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 Toliko psaní kvůli vyměně pal.filtru :-) :-) Takže-pokud se to zaleje,CR nemají problémy se zavzdušněním.Jak už tu bylo napsáno,po dostatečném zalití je to ok,nemusí se točit 3 minuty. Za další,každý slušnější servis má odsávačku,takže povolí zpátečku a odsávačkou odsává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 Třeba na fabii TDI PD používám odsávačku abych zaplnil palivový systém a funguje to v pohodě. Používám vývěvu brzd z P 205 hnanou elektromotorem a udělá podtlak - 0,9 baru, kterou např. používám na odvzdušňování brzd, nebo plnění chladících okruhů. Dělal jsem ale např. fabii 3 s 1,4 TDI 2017 a tam mi to s VCDS nešlo spustit (mám VCDS do r 2017). Tak jsem to zkusil s tou vývěvou a uvedený podtlak na natáhnutí nafty nestačil. Musel jsem filtr klasicky zalít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 ja zase nerozumiem rozpájaniu hadíc a odsávaniu keď je tam primitívny 90sekundový program ktorý to pretlačí k railu až do vratky a funguje to normálne ... Ale vždy sa nájde nejaký iný funkčný alebo menej funkčný postup ... ale ja sa tomu nečudujem , ráno mi volal chlap že potrebuje sklo , menil kufrové vzpery na nový rok a rozbil okno a ohol dvere ... hold ale ušetril tých 5eur za výmenu no ... a to nie je prvý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Proč rozpájak hadice? Jednoduché.Když děláme servisku,dělají se oleje filtry atd a rychlejší je pro mě odvzdušnit před odsávačku než si mýt ruce,připojit diag atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.