Přejít na obsah

2.0 MPI spotřeba a zkušenosti


pet

Doporučené příspěvky

No mě se občas rozsvítí oranžová kontrolka elektroniky motoru. Ale i když svítí tak to jede normálně. Tenhle motor není na ,,divočinu,, ale na klidnou jízdu se silným motorem. Mě vyhovuje.Váha vzduchu se projeví u každého auta.

ahoj, mě se taky rosvicuje ta kontrolka! Když ji nechám vymazat v servisu tak vydrží nesvítit jeden den a potom pořád zase svítí ale necítim nejakou zmenu!! nevíšco stím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

No když jsem se rozhodoval jakou Octu si kopím tak jsem si vybral 2,0 byla jako nová dotáhlá ze SRN.Šel jsem si domluvit prohlídku do autorisovanýho servisu v Olomouci a tam mi řekl technik ať si 2,0 nekupuji že tomu po 100000km začne unikat olej a nejde to opravit že je to bolest všech dvoulitrů. Tak jsem se o to začal zajímat a ve více serisech nezávisle na sobě mi sdělili pomale stejnou informaci a to je že teče olej a nejde to opravit.

Editováno: , autor: prtko5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, mě se taky rosvicuje ta kontrolka! Když ji nechám vymazat v servisu tak vydrží nesvítit jeden den a potom pořád zase svítí ale necítim nejakou zmenu!! nevíšco stím?

Ahoj, taky se mi kontrolka rozsvecovala, ale jen na LPG. Resil jsem to asi pul roku. Ted mi na zaruku vymenili vstrikovace LPG a zatim mam 3 tydny klid. Jinak to vydrzelo nesvitit tak den.

Doufam, ze uz to je naporad. ( koupil jsem si kabel, protoze mazani v servisu se celkem prodrazi.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

No když jsem se rozhodoval jakou Octu si kopím tak jsem si vybral 2,0 byla jako nová dotáhlá ze SRN.Šel jsem si domluvit prohlídku do autorisovanýho servisu v Olomouci a tam mi řekl technik ať si 2,0 nekupuji že tomu po 100000km začne unikat olej a nejde to opravit že je to bolest všech dvoulitrů. Tak jsem se o to začal zajímat a ve více serisech nezávisle na sobě mi sdělili pomale stejnou informaci a to je že teče olej a nejde to opravit.

BLBOST!!! jedine to ti na to mozem povedat. Na svojom 2,0 mam nabehane uz 250 000 KM a olej mi nikade neunika. A s mojho okolia poznam 3 ludi ktori maju takisto 2,0 a ziadny problem s unikanim oleja.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že papká olej mě netrápí, nejsem línej ho občas dolejt. A jestli se nepletu, tak všechny okty 2.0 mají také oranžovou kontrolku na olej, která se rozsvítí při menší hladině oleje a ještě to má myslím třikrát zapípat. Takže ani nehrozí, že by se to mohl třeba zadřít. Teď mě napadá otázka, mají tuhle oranžovou kontrolku všechny okty? Ta moje se tedy nikdy nerozsvítila, vždy dolejvám dříve, než mi to dá motor najevo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ,ne bylo mi řečeno že je to prostě bolest 2,0 a že ten olej teče ne že ho papá.A byli to čtyři servisi škoda nezávisle na sobě tak to blbost asi nebude ne? ;)

A povíš nám kde ten olej tedy má téct?! Jelikož já jsem se u toho ještě nesetkal. Pouze mi protékalo gufero na klice a to jsem si vyměnil s náklady 220,- Kč, a je sucho. A jestli někde uniká olej, tak jedině kde může unikat je asi těsnění, a to se na mě nezlobt, to se vždy dá vyměnit. Takže s tím, že 2.0 teče olej a nejde to opravit silně nesouhlasím, je to jako každej jinej motor koncernu VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosvícená kontrolka oleje upozorňuje na nízkou hladinu oleje. Při rosvícení této kontrolky se nechá bez problémů jet dalších cca 100km. Samozřejmě olej doplnit co nejříve je to možné ;). Pozor, při otevření haubny a nedolití oleje kontrolka zhasne :o!

2,0 (konkr. typ AZJ) O1 olej rozhodně nepropouští (stojím stále na stejném místě a bez jediné "loužičky" :D ) ani po 100tkm, ale baští a to rozdílně podle použitého oleje a typu jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosvícená kontrolka oleje upozorňuje na nízkou hladinu oleje. Při rosvícení této kontrolky se nechá bez problémů jet dalších cca 100km. Samozřejmě olej doplnit co nejříve je to možné ;). Pozor, při otevření haubny a nedolití oleje kontrolka zhasne :o!

2,0 (konkr. typ AZJ) O1 olej rozhodně nepropouští (stojím stále na stejném místě a bez jediné "loužičky" :D ) ani po 100tkm, ale baští a to rozdílně podle použitého oleje a typu jízdy.

Tak že by mně někde kapal olej,to ani náhodou.Od výměny po výměnu dolévám tak dva litry.A to mám 5-40.Dlouhodobá spotřeba 9,5l plynu a to dost jezdím s vozíkem.Myslím že tohoto motoru se nemusí nikdo bát,jen se s ním každý musí "naučit jezdit"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ,ne bylo mi řečeno že je to prostě bolest 2,0 a že ten olej teče ne že ho papá.A byli to čtyři servisi škoda nezávisle na sobě tak to blbost asi nebude ne? ;)

My ti tu vsichni zamerne kecame! Vzdy kdyz prijdu k autu, tak pod nim mam tak 1-2litry oleje. Byl jsem v autorizovanem servisu skoda a tam mi rekli, ze proste tece, ze je to neopravitelne, at sebou taham tak 10l oleje a za jizdy dolejvam, abych nezadrel motor.

lol lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...