Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdar hosi, povedlo se vam nejak vyresit to kolisani otacek pri startu ? Mam stejny problem, akorat na SII. Moje podezreni je na netesnost v sani, pripadne vahu vzduchu, protoze kdyz ji odpojim a nastartuji, tak to vubec nekolise a chova se to normalne, chvili drzi zvysene otacky a pak hezky klesne na volnobeh... Privod vzduchu za MAF do turba jsem prohlizel, ale rozvod stlaceneho vzduchu od turba ke skrtici klapce plus chladic vzduchu jeste ne... Zvazuji i vymenu MAF...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DTV: už jsem to neřešil, pač autoservisy od toho dávájí ruce pryč a tvrdí, že je to normální ( i když to prokazatelně někomu nedělá). Trochu mě to rozčiluje. Takže mě zajímá každej novej poznatek, abych jim to mohl hodit případně

na hlavu ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Je to normální...

Projev Evropského nařízení o emisích...Musí splnovat EURO normy po start.

Auta řídí rozdílní řidiči, proto taky různý projev tohoto stavu. Vše je o adaptacích a přizpůspbení jednotky provozu v daných podmínkách.

Je třeba rozlišovat co je dobrý stav a co špatný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo jste meli 1.8tsi od novoty, zajimalo by me, po kolika km jste se dostali na nejakou normalni spotrebu. Mam najeto zatim jen asi 600km a spotreba je tedy ponekud jinde nez jsem cekal a i jinde nez se uvadelo v testech. Prumer mam 9.6l a ani pri ultra klidne jizde po okrsce se nedostanu pod 8. Predpokladam ale, ze to je proste novym motorem a ze se to snad znormalizuje. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako vy páni, ale ja mam od novoty plus mínus pol litra hore dole, skôr si myslím, že ten veľký rozdiel je tým , že s autom zžiješ a naučíš sa s ním jazdiť. Ja mam dlhodobý priemer 7,0 -7,3 aj v lete aj v zime. V lete mám 17" a v zime 16" kolesa. Ako príklad včera som šiel krížom cez Slovensko, 90% po diaľnici, rýchlosť 130-150, krátkodobo aj viac. V aute sme boli 4 dospelí, plus batožina. Výsledok je 7,0. Podľa tankovania je to na chlp presne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo jste meli 1.8tsi od novoty, zajimalo by me, po kolika km jste se dostali na nejakou normalni spotrebu. Mam najeto zatim jen asi 600km a spotreba je tedy ponekud jinde nez jsem cekal a i jinde nez se uvadelo v testech. Prumer mam 9.6l a ani pri ultra klidne jizde po okrsce se nedostanu pod 8. Predpokladam ale, ze to je proste novym motorem a ze se to snad znormalizuje. :)

Trvalo mi to nejméně 20tkm, spíše 30tkm, pak se to posunulo z 8 na 7, tj. dlouhodobá je pod 7,5 l/100km.

Když jedeš ne cihlu, čím delší trasa tím lepší spotřeba, třeba trasa 700 km není problém při 120-130kmh přes Rakousko dát mezi 6,8-6,2.

Při razantní jízdě to jde k 8 i přes. Řeším to tak, že kloužu do práce z práce klídek, a když se chci svézt, projedu se. Výsledek je mix 7,5 viz Spritmonitor v podpisu http://www.spritmonitor.de/en/detail/461168.html

Pokud se jezdí jen po městě, nelze mít dobrou spotřebu, žerou pak jakákoliv auta 8 i 9.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto cca. 21tkm a v současné době průměr okolo 7,0 lit./100km.

Zhruba 40% jízdy je mimo obec a dálnici.

Většinou jezdím klidněji.

Dálnice při ryhlosti okolo :120km/h 6,5 - 7lit.

:130km/h něco málo přes 7lit.

:140-150 km/h okolo 8litrů

Každopádně v záběhu to bylo i bez nějakého vytáčení kolem 8 litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Musím říct, že mě se spotřeba nijak nesnižovala od nového auta. Žere to stále stejně myslím....dlohodobě 7,6/100, ale skoro furt dálnice. Když jezdím okresky, jsem i pod sedm....

Mike-k: Spíš to chce se s tim naučit jezdit :) Nešlapat tomu na krk při rozjezdech, včas řadit atd....;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak psal stanmar - obdobná čísla při takových rychlostech.

50/90 km/h se dá jet s klidem za 5,6 - 5,8 l/100 km. Je fakt, že to chce trochu zvyknout - sžít se s autem.

Já ho mám od 22 tkm, takže zlepšení vlivem záběhu jsem nepozoroval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli jezdíš město, tak to tu spotřebu vůbec neřeš. To je naprosto normální průměr, když jezdím po Praze, jsem tam 8-9/100. Takžemá rada, udělej si hezkej vejlet třeba do jižních Čech, nejezdi po dálnicích, ale po okreskách a uvidíš, jak tě spotřeba potěší a vylepšíš si dlouhodobej průměr....;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznámka k napínáku. Kdo ještě nevyměnil nechť vymění...napínáku po 40 tisících scházely 2 zuby a ten jeden už to nevytrhne(olej měněný po 10 tisích km) a auto mělo vždy tu nejlepší péči(žádné podtáčení se nikdy nedělo) a nevztahuje se na něj žádná svolávačka. Konstrukčně mě ten nový napínák nenadchnul, ale snad někdo spočetl materiál na tom pírku opravdu dobře...pocitově nic moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už se kvůli napínáku rozčilovat nehodlám, psal jsem do škodovky a dělaj mrtvý brouky...Takže jezdím, v 80-90tis nechám vyměnit napínák za ten novej typ, příp. řetězy a uvidíme. Když to přeskočí, hodím jim to na hlavu a nevezmu si to dřív, dokud necvaknou třeba novej motor. I kdybych měl jít třeba přímo za ředitelem...to já už si klidně vyběhám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj kluci. Po peclivem precteni vsech pomalu 100 stran vasich prispevku jsem se rozhodl o koupi Octavie 2 1.8tsi. Mam vyhlednutou jednu v bazaru s najezdem 95tis a proto bych vas chtel pozadat, jestli by jste mi nekdo neporadily na co si dat pozor. Popripade pokud se zde nenachazi nekdo z C.Budejovic neokoukli auticko v bazaru. Nechtel bych nateseny jet prez 3/4 republiky a zjistil, ze jsem jel zbytecne. Moc dekuji za za pripadne reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

mám možnost zakoupit Octavii 2 s tímto motorem, jedná se o rok 2008. Řádně vedená servisní knížka, krásná.

 

Byl jsem se na ní podívat, auto jede parádně, taky co bych chtěl když přesedlám z 1.2ky...

ALE.

majitel mi povídal, že jediný menší problém je ten, že mu na poslední servisní prohlídce zjistili, že mu prosakuje voda do oleje, a že má pravděpodobně načnuté těsnění pod hlavou, že by to chtělo vyměnit. Majitel mi sdělil, že tam nalili nějaký sajrajt, který to utěsnění. Což o to, to bych ještě bral, i to těsnění pod hlavou bych si vyměnil...

 

Ale je možné že po cca 100tkm odejde těsnění pod hlavou ? Není to nějaká vada, nebo špatný styl jízdy ? Vlastním 1.2HTP a mám s ní najeto přes 350tkm a tam je na motoru vše původní a vůbec nic. Po 100Tkm mi to přijde dost brzo.

 

Jaký je Váš názor ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se stalo to čeho jsem se nejvíc obával kamorádova oktavka a výměna motoru nastartoval a bylo vymalováno jak mnozí tušíte rozvody najeto 40000km.A proč se bojím tak jak se oteplilo tak mi to po startu po ránu zachrastí taky.Máte někdo skušenost s výměnou rozvodů cena atd.Mám auto čtyři roky a najeto 36000 to je katastrofa za ty peníze by mně zajímalo jestli škodovka něco přispěje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...