Přejít na obsah

Letní pneu


OrOrO

Doporučené příspěvky

Tak jsem najel prvních 100km na barum bravuris 2 a jsem velmi překvapen ty gumy jsou fakt tichý doufám že dlouho vydrží muj dojem dobrý gumy za super cenu 1100 kus

No držím palce, taky jsem si dřív říkal něco podobného. Teď vím, že Micheliny a Pirelli jsou v porovnání s Barumem levné. Nechával jsem několikrát zbytečně kontrolovat geometrii, protože sjíždění bylo brutálně nerovnoměrné a za 30tis. pomalu na plátno. Kontrola ložisek, protože takový hukot při sjetí na půlku se mi zdál na gumy fakt moc. Bylo to slyšet 100m daleko. Raději 1600Kč za energy saver a je klid, výdrž a super spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty moje jsou Bravurisy (starsi), a w77 si mi do hlavy dal brouka :) jestli nezkusit novejsi verzi Barumek. Kazdopadne si clovek zvykne na spoustu veci, takze to asi vydrzim a pristi sezonu se koupi nove gumy. Jinak diky za tipy.

Já to zkusil dvakrát a nezvykl jsem si. Ten hukot mi pil krev každý den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že se tady bavíte zbytečně složitě...stačí se podívat na stránky německého automotoklubu www.adac.de (je tam už i letošní test), kde dělají každý rok testy pneu a myslím, že sou natolik náročné a dlouhé, že je to asi nejspolehlivější zdroj informací o pneu.

Jinak nějaké další neduhy s chováním se auta, bych až tak moc jen na pneošky nesváděl....kolik z Vás ví v jakým stavu má podvozek? a to nemyslím jen tlumiče....těch gumovejch elementů je tam požehnaně (vzadu 2xguma, předek spodní čep, čep řízení, uložení tlumiče, rameno (2xguma), nápravnice 2xguma, stabik(2xguma), kosti (další 4 gumy)) a to sem ještě určitě neco zapoměl.....takže, zrovna třeba tady se někomu nelíbyli Bridgestone Turanza ER300 (195/65/15) a naopak já sem s nimi byl naprosto spokojený(vydržely 3 roky cca 60000km a to se rád svezu rychle).....pravda, že mám na podvozku všechno (fakt všechno :-)) nový.....

Editováno: , autor: witt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Protože se tu hovoří o pneumatikách a dosti zasvěceně

chtěl bych se optat na Váš názor:

Zjistil jsem náhodou na pneumatice takovou "kýlu" a chtěl bych se dozvědět zda to je výrobní vada

nebo zda jsem zřejmě tu gumu porušil nějakým chybným manévrem, případně co s tím.

Omluvte menší kvalitu fotek.

Děkuji

post-25586-1241628112_thumb.jpg

post-25586-1241628120_thumb.jpg

post-25586-1241628429_thumb.jpg

Editováno: , autor: Turista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to v servisu zuli a přesto že to bylo z venku bez průrazu tak vevnitř byla menší trhlina,

krom toho servisák říkal že kola na pravé straně mají dosti často ten problém od chodníku.

Jinak v servisu naprostá ochota a bez problému.

Tak jsem za tisícovku obul :( - ještě že tak.

Editováno: , autor: Turista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

CIJOML: Mám na teba jednu zákernú otázku. Písal si že jazdiš GY F1 v rozmere 225/55 R16. Máš originál škoda disky so šírkou 6,5J alebo používaš širšie disky (7-7,5)? Vizul som totiž opotrebovane Michelin Pilot MXM 205/55 R16 a rozmyšlam či sa dajú obuť aj širšie pneu ako napr 215/55, pripadne 225/50 R16. O zachovanie vonkajsieho priemeru mi ani tak nejde, ako skor o vizaz. Mimochodom Micheliny nemali Rim protection, F1 v tvojom rozmere maju?

Editováno: , autor: phexsys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

doufám že s tím nikoho neobtěžuju, ale chci si koupit nové letní gumy a vyhráli to u mě Pirelli P6. Ale jak sem dál hledal na netu, tak na mě vyskočili Pirelli P6 Cinturato a P6000 powergy. Tuší někdo jaký je v nich rozdíl? Kromě ceny. Ať vím, které koupit.

Dík Kolda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zkušenostech nedoporučuji P6 Cinturato. Mám je na služební O II a bohužel i na své O I, kde jsem je koupil po příliš krátké době po koupi na služební :o( . Naopak doporučuji P7. Ta má v rozměru 195/65 R15 sice měkké boky, ale dá se na to zvyknout. Vydrží poměrně dlouho (na rozdíl od Bridgestone ER 300), je tichá a na mokru velmi dobrá. P6 klouže na mokru v zatáčkách a při brzdění zbytečně brzo spíná ABS. Holt, mělo mě varovat označení "EKO". Přírodu mám rád, ale v automobilismu - co je zelené, je špatné... Tož tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Delam v pneuservisu a po me zkusenosti s nerovnosti pneumatik (takzvane oskakane ze vnitr) je ze pricina je v tlumicich. I kdyz test tlumicu ukaze dobry tak pri jizde nemusi byt dobry hlavne v zatackach. Ted to same sme zjistili na nasi octavii II v predu jsou uplne oskakane gumy a hucelo to dal sem letni a dobry a ted musim vymenit tlumice akorat se k tomu nemam :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj, vyzkousel jsem a pouzivam 205/55 R16, 205/50 R17 i 225/45 R17. Vsechny tyto rozmery zachovavaji ten spravny obvod kola.

Spotreba: jednoznacne nejmensi na R16. Kdyz jsem pak obul 225/45 R17, tak me to auto malem sezralo. Rozdil byl 1l/100km a mohl jsem snazit, jak jsem chtel. Vetsi odpor vzduchu byl temer hmatatelny, z kopce jakoby mi nekdo drzel za zadek. 205/50 je vhodny kompromis, co se tyce spotreby, spise se blizi R16, jen nepatrne vetsi.

Vzhled: samozrejme lepe vypadaji R17 a v kombinaci s 225/45 R17 pneu to dela naprosto skvely dojem. Obzvlaste, kdyz je mam na combi :palec2:

Jizdni vlastnosti: sirka pneu: 225/45 opravdu drzi nejlepe, ale ne zas tak o moc. Myslel jsem, ze rozdil bude vetsi. Kor, kdyz je vykoupen zvysenou spotrebou. Prenos vykonu take o neco lepsi.

velikost rafku: 17 byvaji tezsi, znovu o to vice ve spojeni s 225/45 pneu a vysokym rychlostnim indexem. Rozpohybovat 205/55 R16 je opravdu jednodussi nez 225/45 R17 a je to znat.

Komfort: moc velke rozdily v tom nevidim, i 45 jsou dostatecne vysoke na filtrovani nerovnosti a 55 dostatecne nizke pro sportovnejsi jizdu. Spis to ovlivnuje kvalita pneu, nez profilove cislo. Neni to jak u Fabie/Roomsteru, jejichz nesmyslne profilove cislo 40 napr.u Scout verzi je trotlovina na entou.

Rozhodni se podle svych preferenci spotreby/ceny/jizdnich vlastnosti/komfortu/vzhledu atd. Asi nebudes davat 225/45 R17 na 1,6i 55kW nebo naopak 195/65 R15 na snizenou a chipovanou 1,8T. Ja se vratil ke kompromisu a pouzivam letni 205/50 R17 a zimni 205/55 R16 - pro me potreby naprosto vyhovujici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak já jsem včera objednal letní Micheliny Primacy HP 205/55 R16 91V za 1900/kus. Z výroby tam je tenhle rozměr, pač je to OI kombi Ambiente Collection s origo Škoda Knife 16'' alu. Letní Micheliny Primacy na autě byly když jsem ho před rokem kupoval a byly skvělé i když už měly svoje odslouženo. Sjíždějí se mnohem míň než Dunlopy SP které jsem míval na dřívějších autech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak dunlopy jsou asi nejhorsi gumy co se tyka vydrze,kamos je mel na golfu po sezone v prdeli,ja si koupil jete michelin enegry cca 5mm a vydrzely 3,5 roku,takze za par kacek vyborny pomer cena vykon...a drzely skvele. Bridgestone naopak 5mm sjete za 1,5 roku na stejnem aute,navic sem z nich nemel tak dobry pocit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...