Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Je tady hodně psáno o problémech serva ale ten můj jsem nenašel, Prosím o radu čím by to mohlo být asi tak dva až tři krát týdně a to jezdím každý den se mi při prvním startu rozsvítí kontrolka serva a toto nefunguje po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém zmizí. Pohledem jsem zkontroloval manžety a ty jsou suché odhaduji problém na kontaktu snímače serva nebo málo kapliny v nádobce jestli tam je hlídač hladiny. K tomu abych se podíval do nádobky je nutná dmontáž baterie a vzduchového filtru včetně plastů a teď časově nestíhám odjíždím za tmy a opět za tmy přijíždím, děkuji za odpověď nebo názor.

Ja to skor vidim na cidlo serva tie zvyknu odchcadzat. Kamarat ma tiez taky isty problem, tiez sa mu zcasu nacas rozsvieti servo ale zatial to neriesi. Bol sa pytat na to cidlo a nove stoji od 4-6000Sk. Ale najskor zistis co tomu je ked to napichnes na VAG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tady hodně psáno o problémech serva ale ten můj jsem nenašel, Prosím o radu čím by to mohlo být asi tak dva až tři krát týdně a to jezdím každý den se mi při prvním startu rozsvítí kontrolka serva a toto nefunguje po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém zmizí. Pohledem jsem zkontroloval manžety a ty jsou suché odhaduji problém na kontaktu snímače serva nebo málo kapliny v nádobce jestli tam je hlídač hladiny. K tomu abych se podíval do nádobky je nutná dmontáž baterie a vzduchového filtru včetně plastů a teď časově nestíhám odjíždím za tmy a opět za tmy přijíždím, děkuji za odpověď nebo názor.

Jako kdybych to psal já, tento problém jsem měl dlouho, ale vždy jen při ,,studených nocí" jednou jsem se dokonce tak kousnul, že jsem jel bez posilovače, ale bylo to snad ještě horší, než ve staré 105.... Tento problém zcela zaniknul při výměně autobaterie, protože pokud je slabá, tak při startu automaticky vypiná některé okruhy a hádej, který je první, jo, je to servo. Takže být Tebou, nechám si proměřit baterku, nebo nabít, nebo koupit novou a poté bych řešil co dále, kdyby to náhodou nepomohlo.... Protože je asi jasné, co znamená měnit servo u auta, které už není v záruce... Jednou se mi dokonce stalo, že mi museli měnit ten propojovací kablík, protože byl fakt kaput a taky to nebylo nejlevnější... Ale tím nebudu strašit, začni baterkou a uvidíš, podle mě to pomůže....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja som dnes vybral senzor, neviem či by na ňom mal byť názov TRW alebo KOYO. N a mojom nie je nič také akurat vo vnútri čidla je nápis DAV a vyrobene vo Francúzsku. Navrchu je číslo 6Q1423291. TRW podľa katalógov na internete má za číslom ktoré je s tymto zhodné ešte písmeno D a druný senzor TRW má písmeno E. Tak neviem aký senzor mám hľadať. Poraďte, je to súrne. Ďakujem. sonajuraj@gmail.com . Ešte dodatok, auto je vyrobené 08/2000.

Editováno: , autor: hurikan22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém. Kontrolka serva se rozsvítila zničeho nic. Servo nefungovalo, týden potom fungovalo jak se mu chtělo, potom po týdnu nefunkčnosti při dešti fungoval 2 dny v kuse a od té doby asi 14 dní nic. Dnes jsem zkoušel vyndat čidlo úhlu natáčení ale vše vypadá v pořádku, neví někdo jaké hodnoty má čidlo mít? A jestli se to dá vůbec změřit. Nebo Co všechno se dá na konektorech serva změřit, nechci jezdit do servisu nemám na to čas a peníze. Díky

Fabia 2002 1,4 Mpi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pekný humáč v tej kabeláži čo? Ako je už písané v "Káblovom zväzku" neštastie tejto prvej kabeláže je že kopíruke akoby zahnutie nosníku kasne a teda je nižšie kde tá vpda stojí.

Nové majú jednak odmotaný zväzok a je kratší a teda tak "neovísa"

Takže servo vyřešeno, moc jsem tomu do včera nevěřil, ale je to kabeláží. Tlustej svazek táhnoucí se pod baterkou, pod filtrem a řídící jednotkou motoru. Ve svazku je i hadicka na ostřikovač a to je podle mě největší kamen urazu, protože hlavním místem, kde je celý svazek poškozen nemrznoucí směsí do ostřikovače je pod filtem a řídící jednotkou v ohybu (kabely v tomto místě jsou tak 2x větší a uvnitř zeleně až černě zoxidované). Nastavili jsme 3 kabely co vedly k servu a bylo po problemu. Kontrolka serva konečně zhasla a z 5-ti pokusu nastartovaní servo pokaždé běželo (před tím z 20ti pokusu bezelo jednou).

To same bylo čidlo teploty, kdy ukazovalo v garazi nesmyslné hodnoty -25°, opět nastavené asi 0,5m draty a teplota je ted ok.

Ufff, jsem rád, ze se na to prislo bez servisu.

Přikládám obrázky, omlouvám se za kvalitu mobil + noc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Mám taky problém s řízením, připarkování jde volant velmi ztuha, ale kontrolka mi nesvítí a na vagu mi to žádnou chybu nenašlo. Na kabeláž jsem taky koukal a a ta je v pořádku. Myslíte si že by to mohlo být to servo a nebo něco jiného?

V servisu mě braly mrákoty z možných investic - pokud nesvítí kontrolka a nejde servo, je průšvih!!!

1) vadný jednokus - servo, nádobka, řídící jednotka - moc peněz, špatný přístup k nádobce (MPI), chytře dáno do jednoho kusu

2) olej teče do řízení - moc peněz

V obou případech se jednalo o cca 15 - 20 tis. opravy. To jsem ještě nebyl moc zběhlý. Teď už vím: jednokus se sežene na vrakáči - brát co nejmladší kus, řízení generálkují ve Frýdlantě, kvalita je srovnatelná s novým. Cena v obou případech velká, ale mlže být větší.

Já měl štěstí - o šroub u podběhu se obrousila hadička (nějaký přepad), oprava za 1000 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som dnes vybral senzor, neviem či by na ňom mal byť názov TRW alebo KOYO. N a mojom nie je nič také akurat vo vnútri čidla je nápis DAV a vyrobene vo Francúzsku. Navrchu je číslo 6Q1423291. TRW podľa katalógov na internete má za číslom ktoré je s tymto zhodné ešte písmeno D a druný senzor TRW má písmeno E. Tak neviem aký senzor mám hľadať. Poraďte, je to súrne. Ďakujem. sonajuraj@gmail.com . Ešte dodatok, auto je vyrobené 08/2000.

6Q1423291

Jedna se o KOYO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi před dvěma dny mi začala svítit kontrolka servořízení, ale problém s řízením zatím nepociťuji. Je možné že posilovač půjde do háje? Můžu s tím jezdit nebo radši nee?

Senzor uhlu riadenia to bude.

děkuji za radu. ale co teď s tím, je třeba to vyměnit, nebo se s tím dá jezdit? a kolik to v případě výměny bude stát? a jak tento problém mohl nastat? jsem tady v tom celkem úplný amik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi před dvěma dny mi začala svítit kontrolka servořízení, ale problém s řízením zatím nepociťuji. Je možné že posilovač půjde do háje? Můžu s tím jezdit nebo radši nee?

Senzor uhlu riadenia to bude.

děkuji za radu. ale co teď s tím, je třeba to vyměnit, nebo se s tím dá jezdit? a kolik to v případě výměny bude stát? a jak tento problém mohl nastat? jsem tady v tom celkem úplný amik...

Da sa tak jazdit ale lepšie je ten senzor vymenit. Ked to svieti to je signal že maš poruchu. Tu si to cele prečitaj lebo myslim niekto pisal kde sa to da kupit lacnejšie.

Presne, prečítaj si to tu, aj ceny sú tu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo dal jsem ju nakonec do servisu, sám bych na to nepříšel co tomu je- senzor to podle týpka určitě není - ale jen tak bych se chtěl ještě zeptat chlapi...že prý to může být řízením (nové prý 15 patyků, starší 5) a to prý v lepším případě. v horším pumpa a ta kolem dvacky... je to možné že by byla pumpa v prdeli, i když mi servo fachčilo po celou dobu když jsem tam neměl kapalinu? (co se rozsvítila kontrolka jsem ujel asi jenom paďocha)

myslím si že když mi fičelo servo - ani jednou jsem nepocítil že by to nějak zevlilo - tak by snad s pumpou nemuselo nic být?? a ještě jednu otázečku, může ten úbytek kapaliny zavinit třeba jen nějaká prkotinka, třeba prasklina, oděr někde ....?

jsem totiž takový nedůvěřivý prd..

add: možná jste to tady všechno popisovali, ale nějak se s žádnými problémy nemůžu stotožnit, prostě se nevyznám. i nějaké ceny tu sou, ale každý tomu říká jinač ... budu vděčný za názor

add2: snímač to asi nebude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som zistil, ze aj na mojej Fabke odisiel senzor natocenia kolies... zatial jazdim bez neho. Aky je rozdiel medzi senzormi Koyo a TRW? Podla mojich informacii by mali byt tie senzory rovnake, len by to mal byt iny vyrobca... TRW je original z Ciech. Takze by nemalo vadit pokial tam vrazim ten lacnejsi Koyo? Na slovensku som nasiel Koyo za 1180 a TRW za 2380 aj s dph.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som zistil, ze aj na mojej Fabke odisiel senzor natocenia kolies... zatial jazdim bez neho. Aky je rozdiel medzi senzormi Koyo a TRW? Podla mojich informacii by mali byt tie senzory rovnake, len by to mal byt iny vyrobca... TRW je original z Ciech. Takze by nemalo vadit pokial tam vrazim ten lacnejsi Koyo? Na slovensku som nasiel Koyo za 1180 a TRW za 2380 aj s dph.

Není to zaměnitelné. Použiješ to čidlo jaké máš řízení. TRW je dražší než Koyo, tak to prostě je. Vím, že existuje i repase, ta je o něco levnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pokud někomu z vás u starších Fábií začnou problikávat kontrolky a ozývá se varovný signál, že něco není v pořádku, neřešte to nějakým senzorem, rozebíráním serva, kupováním nové baterie, atd., ale podívejte se laskavě, zda také nemáte shnilé drátky ve svazku, přes které jednou projde proud a podruhé ne. Přesně tohle jsem řešil před rokem. Od té doby, co mám nový svazek, nemám problémy žádné, a autíčko šlape jako švýcarské hodinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...