Přejít na obsah

Imobilizer - svítí kontrolka, problémy, vyčtení PIN


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Zdravím všetkých búračkami .. :)

nedávno som mal problém s imobilizátorem u svojej fábky. Nevedel som čo mám robiť, ale potom som videl v telke nejakú reportáž, tak som na ten systém napísal a docela mi helpli a je tam toho dosť, čo som čuměl .. :) Môžem fakt odporučiť .. :)

http://www.aaadopyt.sk/dopyty/1-auto-moto.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, jsem tu novy a rad bych od vas zkusenych dostal radu.. Mam fabii r.v. 2002, 1.4 MPi 44 kw, kod motoru AZF.. Pred dvoumi dny jsem ji koupil v bazaru, a dali mi k ni pouze jeden neoriginalni klic.. A dnes se mi take stalo to, ze jsem dal klic do zapalovani a kontrolka imobilizeru blikala a motor po nastartovani ihned zhasl, a pote uz ani nechytl, po chvilicce a opetovnem vraceni klicku do zapalovani, uz vse OK, kontrolka zhasla a motor sel nastartovat.. Takhle se mi to stalo zatim trikrat a dost me to tesne po koupi auta vydesilo.. rad bych si zakoupil 2 origo klice skoda a nechal si je vyriznout a nakodovat.. Nevite proc by to takhle blblo..?? Diky za rady.. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Dobry den,

 

Mam Skoda Fabia 1.4 petrol/ 2002 Classic, takovy kombik. Dal jsem do nej alarm a central na dalkove ovladani.

 

Mam 2 originalni klice s naprogramovanym imobilizerem(transporder), ale ty klice jsou bez dalkace . K alarmu mam dva nove klice s dalkacem na central, ale bylo to bez transprderu tak jsem koupil transporder nenaprogramovany Virgin T6 ID48.

 

 

 

 

1, Je to ten spravny transporder pro moje auto?

 

2,  Jde naprogramovat transporder nejak jednoduse?

Videl jsem na internet ze napriklad Ford ma interni programovani tj. strcim tam prvni klic otocim klickem a vyndam pak tam dam druhy klic otocim klickem a vyndam a pak tam dam novy klic s cistym transporderem a otocim klickem a vyndam.

 

Zkousel jsem to na moji skode a funguje to, ale jen 10 min a pak ho moje auto opet nezna.

 

Musim podotknout ze mam stale originalni stitek s cisly na vyrobu dalsich klicu(programovani transporderu).

 

3, Jak se jmenuje ten kablik co se da pripojit do auta a pak pres muzete pres svuj laptop kontrolovat stav auta?

 

Predem dekuji za rady.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dekuji za odpoved, pouzil jsem program VCDS Lite s kabelem VAG OBD2 OBDII 409.1 KKL USB. Otevrel jsem sekci 17- Pristrojova deska a pak 10-Prizpusobeni a v kanalu c.21 jsem zadal 4 klice(dva stare a dva nove s dalkacem) pak test a pak ulozit. Mam pocit ze predtim jsem se musel zalogovat - sekce 17 pak Login 11. Pamatuji si ze z nejakeho duvodu mi to odmitalo se zalogovat takze jsem musel nejprve kliknout na Automaticky test a po jeho zakonceni jsem az pak sel do sekce Vybrat jednotku a postup vyse uvedeny. Z moji neznalosti jsem sel do sekce 17 - pristrojova deska a pak do sekce 07 Kodovani a zmenil jsem cisla takze ted mi to ukazuje misto kolik mam ujetych mil, kilometry, ale nastesti jsem si opsal kodovani ktere tam bylo tak to neni tak hrozne a muzu to lehce vratit zpet jen mne to nejak rozcuchalo central takze mi ted nefunguje, ale to take lehce napravim. Muzu take potvrdit ze ten transporder Virgin T6 ID48 funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Měl sem podobný problém, už jsem chtěl měnit vložku zámku. Šel sem do CB Auto, elektrikář u nich mi poradil přeletovat nějaký 2 piny zezadu na budících. Myslím, že 1 a 2, ale nejsem si jistej. Prý zlehka praskne cín na plošným spoji a nedává to signál. VAG ukazoval slabý signál čtecí cívky immo. Oprava za nějakých 600 včetně diagnostiky a 14 dní je klid, i v těchto vedrech, ve kterých to nefungovalo. Někde zde na foru sem tem problém popisoval.  Kdyby to zlobilo dál tak vyměnit vložku zámku. I s nakódováním na stejný klíče nějakých 1200.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vložka zámku s immo nemá vůbec co do čunění - to je jen zdánlivě způsobený mechanickým uspořádáním, kdy "odpovídač" imobilizéru (alias "tyčinka" = bezdrátově komunikující RFID čip identifikující elektronice auta "oprávněnej přístup") je vmontovanej v "rukojeti" klíče, aby se ke snímací cívce dostal bez dalšího přičunění řidiče ihned v okamžiku startu. Proto je i snímací cívka = ANTÉNA pro bezdrátovou komunikaci odpovídače s elektronikou ukrytou jinak v palubovce umístěná na rubový straně plastovýho obložení KOLEM spínací skříńky. Po zastrčení klíče do spínačky se čip dostane do bezprostřední blízkosti antény a uskuteční se vzájemná komunikace mezi imobilizérem v palubovce a čipem v klíčku - napájení čipu je získávaný právě z vysílání vf energie z tý cívky. Princip je stejnej jako u nejrůznějších "identifikačních" čipů v přívěsku na klíče, v bezdrátově snímaný identifikační kartě atp. Cívka vysílá pořád, pokud immo zaregistruje v její blízkosti čip (pomocí měření odběru vf proudu do tý cívky = přiblížením čipu se odběr zvýší), vyšle immo kód vyzývající k identifikaci. Čip odpoví a samotnej immo vyhodnotí, jestli odpověděl oprávněnej nebo neoprávněnej "účastník" = kontroluje shodu v kódech. Příčina případný špatný nebo žádný komunikace není v mechanický konstrukci zámku, ale právě ve ztížení nebo znemožnění bezdrátový komunikace mezi cívkou a klíčem. Když se mění vložka nebo celá spínačka, musí se cívka odpojit a zase připojit pomocí konektoru - a když tam je blbej kontakt, rozpojení a nový zastrčení většinou stačí pro obnovení kontaktu = immo je opravenej a zdánlivě to způsobila výměna mechanickýho zámku. Reálná příčina obnovení správný funkce je přitom právě v tom novým zasunutí konektoru, kdy se obnoví potřebnej kontakt. Prasklej pájenej spoj v "budíkách" je další možnost - komunikaci to znemožní stejně jako špatnej kontakt v konektoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano anténa je součástí toho plastovýho kroužku, ale ten se prý na Fábii nedá samostatně koupit. Na Felicie šel. Proto se prý můsí koupit dle Etky: vložka zámku pro spínací skříňku, cívka snímací, bez klíče. Pro obnovení zamykání se musí uvést číslo klíče a nebo číslo podvozku.

Nějaký číslo 107 905 855 KA, samozřejmě nejlépe s novým 2pinovým kabelem.Měl sem to rozebraný a ten konektor držel hodně pevně, kdybych ho musel sundavat, nevim jak bych ho vypojil bez nějakýho vypichováku. Hlavně, že to funguje a snad to někomu pomůže. Prý to není ojedinělá závada u Fabií a v 90 % případů prý stačí přeletovat ty spoje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím,

 

rozhodol som sa zmeniť podklad na budíkoch. Vymontoval som ich, odpojil, prehodil podklad, zapojil a riadiaca jednotka sa zablokovala s tým, že bliká ikonka imobilizéru. Snažil som sa pripojiť k prístrojovke cez VAG, ale vôbec sa k nej nechce pripojiť aby som to nejak odblokoval PINom (ktorý mám k dispozícii). Skúšal som aj 17-Prístrojová doska aj 25-Imobilizér. K 09-Riadiaca jednotka sa pripojí v pohode. Motor vôbec nenaštartuje, nakoľko RJ je zablokovaná. Neviete niekto, čo s tým? Prípadne kto by to vedel spraviť v Brne okrem servisov? Dik moc

Editováno: , autor: melonsvk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...