bartasek Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Zdarec, chtěl bych se zeptat, blbne mi ukazatel paliva, jedenkrát to ukazuje plnou nádrž a dojezd na palubním počítači xxx km a potom to ukáže prázdnou nádrž a dojezd na 0 km. Nevíte čím by to mohlo být? Doufám že nebudu muset rozdělávat přístroje. Jedná se O1 TDI 81 kw rv 2001. Děkuji, martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davee Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Nazdar. Viděl jsem něco podobneho na felicii a byl to špatný spoj mezi budikem a plošákem. U oct to ale počítač bere z plováku, tak bych rekl, že máš někde tam vadny spoj. Asi to bude chtit trochu vyčistit a namacknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
666dia Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 když ukazuje, ukazuje jen plnou, nebo i něco mezi tím...? sice to nemusí být pravda, ale přikláněl bych se taky k plováku v nádrži... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Mal som podobný problém. Ale vyriešil som to pri výmene palivového čerpadla, ktoré sa zaseklo. Po vybratí čerpadla z nádrže som mal na plaváku resp. na tom bežci ktorý sníma polohu plaváku niečo také ako vosk. Celý ten snímač-bežec bol zalepený a nemal kontakt. Ten kontakt je vlastne plošný spoj. Očistil som ho jemným sklenným papierom a budík ide ako hodinky. A môžem vám povedať, že veľmi ma prekvapilo aké množstvo hrdzy sa nachádzala v motorčeku čerpadla. Asi sa v benzíne nachádza viac vody ako samotného benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danspring Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 Zdravím, mám O1, kombi, r.v.2003, 74 kw,1.9 Tdi 4x4, mám takovej problém, že mi ukazatel paliva ukazuje za jízdy pulku nádrže. To je pravda, ale jak se zastavim v koloně nebo stojim na miste, rucicka mi líta od plny skoro do prazdny. Je mi divny, že mi to nedělá za jízdy..nevim. Zkoušel jsem odpojit baterku a nic. Že by plovák, nebo prej je na plováku nějakej potenciometr nebo co...nemáte s tím někdo zkušenost. Zkoušel jsem kontakt na plováku a nic. Je teda pravda, že než jsem si toho všimnul, že mi to děla, tak jsem tedka jak je snih s autem preskočil kolmo obrubnik, tak nevim, jestli to s tim nema neco společneho. Fakt netušim a za rady děkuju:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 To je fakt divne, ze ti to robi len ked stojis na mieste. Skus za jazdi vyradit rychlost a otacky nechat padnut na volnobezne,ak by to spravilo aj vtedy, bol by tam nejaky problem z kolisanim napetia pri nizkych otackach motora. Mozno by tiez pomohlo otestovanie rucicky palivomera cez VAG (test akcnych clenov v RJ pristrojovej dosky).Ked budes stat na mieste bez pohybu aj 5minut robilo by to stale? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 4x4 má dva snímače hladiny paliva, v každé půlce nádrže / je rozdělena kardanem / jeden a informace o hladině z jednotlivých polovin se sčítají, takže jeden snímač bude K.O. Občas pomůže oba potenciometry vyčistit klasickou gumou např. na konci obyčejné tužky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danspring Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 Ano, i po 5 minutách to stále lítá nahoru a dolu.. Pro DANRS: je to tak, že tam mám v podlaze dvě záslepky. Prosimtě a jak poznám ty "potenciometry"? Když jsem se ted na to díval, tak musím odpojit konektor, pak je tam nejaky převlečny límec asi že, na závit, no a vedou do nej dvě trubičky, takže po rozšroubování to tam někde najdu jo..díky všem:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos 0005 Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Mám Octavii 4x4, 1.9 Tdi 66 kw. Při cestě po D1 mi také začal ukazatel lítat nahoru a dolu. Po vyčištění snímací desky plováku v levé nádrži byl chvilku klid, ale dnes při cestě z Itálie mi ukazoval dojezd 200 km a stav 1/4 nádrže. Ani nestvítila rezerva a v kopci mi došla nafta. Tlačil jsem to 2,5 km k benzínce kde jsem dotankoval a zalil filtr a startoval a startoval a až přes kabely nastartoval... Asi budu muset vyčistit i ten levý za sedačkou spolujezdce ke kterému vedou hadičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 (editace) Čauves lidi,můj problém je takový-před nedávnem mi začal blbnout ukazatel stavu palivové nádrže,i když vím že nádrž mám z poloviny plnou,z ničeho nic při jízdě mi spadne ručička dolů,a rozsvítí se nádrž na palubce,po chvíly zase vylítne nahoru.mám dojem že se to stává hlavně když jedu v zatáčkách,nebo když podřadím na nižší kvalt.zná někdo tento problém-stalo se to už někomu?. Editováno: 5. Červen 2009, autor: herrkomisar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 Ahoj, dnes jsem natankoval poprvé do OC 1 97 55kW V-Power No a po 20ti kilometrech mi najednou spadla ručička benzinu na palubovce na nulu a vyskočila přes půl nádrže(i když mám jen 12 litrů). Po dalších 10ti kilometrech spadla něco pod půl nádrže. Nevíte čím to může, že ukazuje špatně ? Popř. rada na opravu ? Díky za rychlou odpověď do 12ti hodin je otevřená mototechna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 zatím to vypadá, že se ručička vzpamatovala.... budu sledovat a napíšu ... každopádně čím to mohlo být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 tak se vzpamatovala... najel jsem 500 kilometrů (Ostrava - Lodz + okoli) a ukazuje tak jak má (i při přepočtech spotřeby).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sten01 Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Zdravím, u své octavie I 4X4 1,9 TDI 74 kw mám následující problém: Palivoměr neukazuje v celém svém rozsahu, ale vždy se "zasekne", když mi zbývá nafty na posledních cca 150 km. Stejně tak kontrolka nezačne svítit. Dá se s tím žít, ale je to nepříjemné. Netušíte, co by to mohlo způsobovat? Tipuji chybu v plováku v nádrži, ale nejsem technik, tak nevím. Díky za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richo Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Tento istý problém máme v služobnej Fábii. Skúsil by som ten plavák, lebo keby to nešlo vôbec, tak by bol problém asi niekde inde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Sýkora Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Zdravim chlapi, tenhle problem jsem mel taky, jednou jsem resil cerpadlo nafty u motoru, a mel jsem venku i plovak z nadrze, pak jsem ho tam vratil ale spatne, byl trosku pootoceny a plovak se zasekaval o stenu nadrze, v original usazeni je volne do prostoru nadrze, dnes jsem to mel rozdelany protoze jsem mel porad plnou nadrz na palivomeru (kez by) a kontroloval ho, byl opravdu spatne natoceny...v jednom tematu tu uz probehlo, ze je tam jezdec na odporove drazce a ten taky obcas zahabruje, zkus vyndat plovak a skoukni to, musi to byt prkotina.. At se zadari Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turboss Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 Zdravím, u své octavie I 4X4 1,9 TDI 74 kw mám následující problém: Palivoměr neukazuje v celém svém rozsahu, ale vždy se "zasekne", když mi zbývá nafty na posledních cca 150 km. Stejně tak kontrolka nezačne svítit. Dá se s tím žít, ale je to nepříjemné. Netušíte, co by to mohlo způsobovat? Tipuji chybu v plováku v nádrži, ale nejsem technik, tak nevím. Díky za nápady. pozri sa na plavák vyber ho vyčisti ho a nastav ho presne na tie šípky čo su tam nakreslené , to je lahká robota .. pár šrobov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 hochu a 4kolky to neni tak jednoduche Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katuliatko Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Ahojte, potrebovala by som poradit.. z nicoho nic mi ukazovatel paliva padol na nulu a odvtedy je stale na nule.. Mam plnu nadrz, benzin mi nevyteka, uz takto beham na aute 2 dni. Nevypisuje ziadnu chybu, vsetko sa sprava normalne, palubny pocitac mi rata priemernu spotrebu korektne, akurat informacia o pocte kilometrov (dojazd na dane mnozstvo paliva) je v tvare: ---- (4 ciarky, ako keby to nevedelo namerat). Ostatne kontrolky mi funguju, co moze byt zle?? Prosim poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Jsou tři možnosti ukazatel v budících, palivoměr v nádrži, kabeláž Pokud nemáš možnost sám tak si někde nech provést kontrolu VAGem 17 přístrojovka a Akční členy - poznáš jestli funguje ukazatel v budících. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 ukazatel v budikach bych vyloucil, kdyz mu neukazuje ani dojezd tak uz jen 2 moznosti zacal bych plovakem, rovnou zkontroluje konektor u nej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirin Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 Zdravím, nevěděl jsem do které sekce tohle dát tak snad sem.. Myslím, že mi špatně ukazuje ukazatel paliva. Z firemních oktávek jsem byl zvyklý, že když natankuji plnou (do klapnutí pistole), ukazatel ukazuje "za roh" a musím najet aspoň 100km něž začne ukazovat. U mojí oktávky natankuji plnou a ukazatel ukazuje 7/8. A když jsem nádrž vyjel a palubák ukazoval dojez 10-20km a pak natankoval plnou, vešlo se mi do nádrže jen 44L (mám combi 1.9TDI 66kW a nádrž by, myslím, měla mít 55L). Myslím, že mám nějak ohnutý plovák a proměřuje tak o 10L. Neřešil jste někdo něco podobného, nebo nemáte nějaký předpis jak ten plovák nastavit? Napadá mě nějak odsát palivo z nádrže, nalít tam jen rezervu (myslím 7L) a pak naohýbat plovák aby ukazoval právě rezervu, ale možná máte někdo lepší nápad... Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipR6 Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 (editace) ukazatel mnozstvi paliva jde nastavit prez vag, jinak u diesla je problem natankovt plnou jednim tahem (nafta pěni) HLAVNE NIC NELAMAT A NEOHYBAT Editováno: 3. Květen 2010, autor: FilipR6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirin Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Při tankování samozřejmě netankuju naráz a počkám až to odpění pak dotankuju. Na firmeních jsem tankoval stejně a vždy plná. U té své vždy 7/8 taže tím to nebude. Mohl bys prosím poradit jak to VAGem upravit? Myslel jsem spíš ohnutý plovák, ale špatné hodnoty "někde" jsou taky možné. Nechápu jak by se to tam dostalo, ale stejně tak nechápu jak by se ohnul plovák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 VAGem to jde jen o budiku do 2000, prizpusobeni kanal 30 korekce palivomeru.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.