Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

Ty prdo - a ja ty listy tam chtel koupit a nalepit protoze tam nejak chybej - treba kdyz jsem jel k hypermarketu tak vedle nas po zaparkovani stalo nejake auto a ja v poho rikal neboj mas listy tak vklidu otevri ale davej i tak pozor a pak najednou mrkam ze vastne nase fabca zadny listy nema :) Jsem si hned rekl ze je co nejdriv kouopim nebo nam nebo ja nekomu jeste neco omylem odru :)

Ty lišty sou dobrá věc, taky už mě několikrát zachránili, třeba i u zdi. Ale má to háček, a to ten, že aut je plno a každý mají jinak profilovaný dveře a jinde lišty. Takže tam lištu můžeš mít, ale přijdeš a důlek bude nad nebo pod lištou... :/ Mluvim z vlastní zkušenosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[ Ty lišty sou dobrá věc, taky už mě několikrát zachránili, třeba i u zdi. Ale má to háček, a to ten, že aut je plno a každý mají jinak profilovaný dveře a jinde lišty. Takže tam lištu můžeš mít, ale přijdeš a důlek bude nad nebo pod lištou... :/ Mluvim z vlastní zkušenosti...

Stejná zkušenost.....

Ty černé jsou pěkné, nechal bych to tak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud bych tam lišty nedával a nebo je dal do laku, máš v laku vše ostatní a bude tosladěný

i lišta v barvě ti opticky sníží auto, i když to optický snížení mi přijde jako martinův výmysl :D

ochrannou funkci maj stejně malou, jak je někde výše napsáno

sám se na tom na koktě takly chystám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj. Chystám se kupovat bazarovou Octavii I cca od roku 2004 a vyse. Bohuzel se v tom zese tolik nevyznam tak vas prosim o radu.

1) Udajne existuji dve verze Octavie I. Ta novejsi Octavie I. je jenom faceliftovana nebo jsou v ni i jine rozdily? Od jakeho roku se dela? Kdyz uz ji kupuji tak bych chtel tu s faceliftem.

2) Jaky motor zvolit? Ja jsem temer presvedcen o tom koupit auto s dieslovym motorem 1.9TDi. Ale s jakym? Udajne exituji 3 druhy s ruznym vykonem. Muzete mi ve zkratce poradit?

Zamerne jsem zvolil sekci Motor, protoze mi to prijde pri koupi vozu jako nejpodstatnejsi vec.

Dekuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Chystám se kupovat bazarovou Octavii I cca od roku 2004 a vyse. Bohuzel se v tom zese tolik nevyznam tak vas prosim o radu.

1) Udajne existuji dve verze Octavie I. Ta novejsi Octavie I. je jenom faceliftovana nebo jsou v ni i jine rozdily? Od jakeho roku se dela? Kdyz uz ji kupuji tak bych chtel tu s faceliftem.

2) Jaky motor zvolit? Ja jsem temer presvedcen o tom koupit auto s dieslovym motorem 1.9TDi. Ale s jakym? Udajne exituji 3 druhy s ruznym vykonem. Muzete mi ve zkratce poradit?

Zamerne jsem zvolil sekci Motor, protoze mi to prijde pri koupi vozu jako nejpodstatnejsi vec.

Dekuji...

1) facelift = změna vzhledu a nějaké drobnosti ohledně karoserie - MR2001 a dál.

2) jestli jezdíš dlouhý štreky nebo ho jenom chceš, tak si pořiď TDi. Varianty 66kw,81kw nebo čerpadlo-tryska 74kw(96kw). 81kw podle názorů asi nejlepší v poměru výkon/spotřeba.

Ale jinak už o tom byly popsány spousty stránek :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by se tu za chvíli žádné nové vlákno nezavedlo, protože už je tu snad skoro všechno popsané, takže si myslím, že to není až takový prohřešek. Teda pokud je dost místa na serveru :kol-97: . Navíc ne na každém starém vlákně se dočte přesně to co chce (netýká se tohoto vlákna) a hlavně kolikrát se tam vede diskuze i o něčem jiném.

to toxin: Já mám Octavii I, 1,9 TDi 81 kW a je to můj první ropák, jezdím hlavně krátké tratě, což asi není ideál, hlavně v zimě nezatopí a nezatopí, ale jinak naprostá spokojenost. Neměnil bych za nic jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já bych urcite nedoporučil 1.6 74kw i kdyz ty pises ze chces od roku 04,ty uz pry jsou o neco lepsí ale motor je stejne pomerne slabý, a pokud jezdís vic naložený tak to by urcite nebyla ta nejlepsi volba. ja osobne jsem se bál koupit ojeté Tdi ale ted bych strasne rad menil!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych urcite nedoporučil 1.6 74kw i kdyz ty pises ze chces od roku 04,ty uz pry jsou o neco lepsí ale motor je stejne pomerne slabý, a pokud jezdís vic naložený tak to by urcite nebyla ta nejlepsi volba. ja osobne jsem se bál koupit ojeté Tdi ale ted bych strasne rad menil!!

Neřekl bych že je motor 74kw slabý. Já ho vlastním a jsem s ním nadmíru spokojenej. Na NORMÁLNÍ ježdění je vyhovující.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych urcite nedoporučil 1.6 74kw i kdyz ty pises ze chces od roku 04,ty uz pry jsou o neco lepsí ale motor je stejne pomerne slabý, a pokud jezdís vic naložený tak to by urcite nebyla ta nejlepsi volba. ja osobne jsem se bál koupit ojeté Tdi ale ted bych strasne rad menil!!

Neřekl bych že je motor 74kw slabý. Já ho vlastním a jsem s ním nadmíru spokojenej. Na NORMÁLNÍ ježdění je vyhovující.

Tak to ti preju, ja stim mam velke trapení, tak mam na to mozna skresleny pohled.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Chystám se kupovat bazarovou Octavii I cca od roku 2004 a vyse.

O motorech jsi již dostal odpovědí dost a nakonec se stejně musíš rozhodnout sám.Snad je dobré k TDI dodat, že je s nimi problém v zimě pokud parkuješ venku-auto ti přes noc pěkně omrzne a protože diesely, než se ohřejí tak netopí ( a ohřejí se jen za jízdy, nikoliv při volnoběhu jako benzín), je problém s vozem odjet.Okno si sice od ledu oškrábeš ale začne ti zamrzat zevnitř jak dýcháš a prakticky nic nevidíš.Takže pokud bydlíš v oblasti s tvrdší zimou musíš počítat i s touto nepříjemnou alternativou.OI z druhé ruky s pomocným bufíkem asi nekoupíš.Pro lepší přestsvu: včera jsem jel služebně Praha-Frýdlant nad Ostravicí a zpět. Vlivem intenzivních oprav silnic a různých objížděk to bylo celkem necelých 800 km tam/zpět, cesta tam 7 hod., zpět 6 hod. Protože jsem nevěděl jaké počasí mě v Beskydech přesně čeká raději jsem k cestě místo OII 1.9 TDI použil OI 2.0 MPI 85 kW a k tomuto rozhodnutí mě vedla právě zkušenost s TDI, které bych v Beskydech na horských silničkách nedokázal ohřát a se zamrzajícím předním sklem, večer, bez dobré znalosti tamějších silnic bych měl jen malou šanci vůbec od tamtut odjet.Naštěstí sníh nebyl jen celou cestu hustě pršelo, přesto to byla velice únavná cesta-jestli budeš moc, kup si auto s tempomatem na takhle dlouhých cestách pak už chytají křeče do nohy na plynu.Jen pro informaci ani spotřeba nebyla na benzínový 2.0 nijak špatná-tam 7,1l a zpět 6,6l na zimních 195/65 R15 Barum Polaris 2 s tímto motorem je velice příjemná jízda, není to žádný divoch ale má plynulý záběr v celém spektru otáček a je moc dobrý v jízdě na sněhu.Tím tě samozřejmě nechci odrazovat od koupě TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje zkušenost se slabší 1,6 v zimě byla taková, že okna zamrzala zevnitř tak či tak. Takže bych to jako slabost u TDI neviděl.

Co se týká zahřátí motoru při volnoběhu - myslím, že přijít k autu, nastartovat, nechat motor běžet a pak začít škrábat není ideální ani pro benzín. Pokud se mýlím, tak mě opravte :palec2: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...