Přejít na obsah

Volba tlumicu


krysarr

Doporučené příspěvky

tak takhle jsem to samozrejme nemyslel o kvalitach KW nelze pochybovat. Ale koukni na aukro a dej si tlumice octavia at vis jak to jsem to myslel. To víš jelikož se HP vyráběj skoro za barákem takže je tu potkávám často a zkušenosti s nima mám. Neberte to jako reklamu ale kdo měl Hpčka na feldě tak ví že je to sakra rozdíl..... tak abych to shrnul jestli to někdo bral jako rejpání tak se omlouvám. Každej si z toho vemte co chcete každá značka tlumičů je tu velmi dobře popsaná takže ať vám to péruje ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já su pro HP, sice dražší, ale spokojenost....osobní zkušenost na favoritu a cca 30tis. km :palec2: ... pokud jde o sériové HP, ne žádný závodní, tak do normálního provozu v pohodě použitelné. Sice o něco tvrdší, ale to je daň za lepší, bezpečnější !!!!! a "komfortnějsí" jízdu. Každý ať si tam dá co chce, třeba Vmaxx nebo jak se jmenují, nebo Sachs apod.. ale když já, tak HP ... navíc z blízkého okolí vím, že fiirma HP opravdu repasuje a upravuje ojeté HPčka ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, nevíte někdo jestli byly rozdílné délky pružin u různých motorrizací? ani nevím jestli to je psané v etce, ale u mojí 1,9 AGR už jsou pružiny tak zmáčklý že furt škrtám někde o zem a mám nabídku na pružiny z RS akorát nevím jestli jsou stejně dlouhé, abych nedopadl stejně jako jsem na tom teď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na pružinách jsou barvou udělaný proužky podle nich se pak vybírá nová pružina myslim, že ani v etce nevyjede přímo na auto přesný číslo dílu ale musíš vybrat právě podle barevných označení TDI motory maji jiný než Benzíny je rozdíl i mezi klasikou a 4x4 atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

chlapy, mate nekdo prehled jestli melo RSo Combi vzadu neco jinyho od standardu?! paaac... tlumice asi ne, a vypada to ze asi ani pruziny? ze nechali zadek jako normos kombajny.

ja totiz koupil od nekoho origo sadu RS pruzin na Combi a je to fakt divny... .(( ve predu sedi oznaceni (ty barevny pruhy) a tam to docela i jde, ale ten zadek je strasnej!!! :-( a podle etky tam zadny spesl RS pruziny neexistujou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak tohle mi dnes prislo od jednoho tipka z prostejova jako rs pruziny na OI kratkou ale nevim nevim zda se jedna skutecne o rs.co vi na to.chci je kopnout na B4 tlumice.ale ty pruziny se mi zdaji jako klasika co mam na aute.

post-440-1265368723_thumb.jpg

post-440-1265368732_thumb.jpg

Editováno: , autor: BENY
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 beny: to nevim, heled... podle ETKY je zadek RS sedan 1 fialova + 4 zluty, predek 1 stribrna + 3modry, ale treba jsou to ty same pruziny jen s jinym oznacenim (treba z S3 nebo tak neco...)

jinak klasicky B4 jsou udajne do kratsich pruzin nejlepsi (ze standartnich tlumicu - maj kratsi telaky). zkus to dat na auto a uvidis o co ti to klesne v nejvyssim bode blatniku na kolem... melo by to dat cca 15-20mm dolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prave to znaceni me trochu zarazi.uvidim.psal jsem tomu tipkovi a ten na to ze jsou to pruziny standartne motovane skodovkou do rs.melo by to byt ok nekdo z fora uz je od nej bral a byl spokojenej. ten borec chce za novou sadu 1000.- coz si myslim ze je gut cena.

jo co dorazy nechat puvodni.nema rso nahodou na prednich tlumicich dva kusy jeden na hore a druhej mensi dole?

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak klasicky B4 jsou udajne do kratsich pruzin nejlepsi (ze standartnich tlumicu - maj kratsi telaky). zkus to dat na auto a uvidis o co ti to klesne v nejvyssim bode blatniku na kolem... melo by to dat cca 15-20mm dolu.

ak interpretujes tu info odo mna, tak ju interpretujes nespravne - povedal som B4 pre sportovy podvozok, nie klasicke B4 (to ti bude s kratsimi pruzinami hupat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chapu ze nereagujes na moji opoved.nic mene me to zajima co mas na mysli.pokud nechci origo rs tlumice a kopnu rs pruziny na b4 od bilstainu tak je to problem?jak se to bude chovat ty to mas odzkousene?co vim tak spoustu lidi davalo jen pruziny na klasiku tlumice.rs pruziny jsou krati ale i tvdrsi.proc by se to melo houpat?

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BENY: mam skusenost iba na kombajne, sedan moze byt ok (aj ked si to nemyslim, lebo problem je hlavne vpredu).... ale RS pruziny a Bilstein B4 na seriovy podvozok je hupacka... sedi to pekne - neplava to, ale pri prejazde nerovnosti sa to hupe - tie tlmice to proste neudrzia lebo piestnica nepracuje v optimalnej polohe => preto sa robia Bilstein B4 pre sportovy podvozok ktore su naladene na iny zdvih (zial toto som uz na aute nemal, takze to nemozem ani potvrdit ani vyvratit)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím KAYABáky, zajímalo by mně - jak vám dlouho vydržely :scooter: ?

Rozhoduju se mezi Sachsy Advantage (pohodlíčko), které už dělají i pro kombajny, a KYB Excel-G. Sachsy jsou sice ca o 1/3 dražší, ale dávají na ně záruku 3roky / 100.000km, takže pokud by Kayaby odešly po 50.000km :kol-128: asi by se nevyplatily.

Diskuzi mám přečtenou, ale mněli jste problémy i někdo další?

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem dával KYB EXCEL G před dvěma lety. Bylo to o dost tvrdší jako origo, ale na silnici to pěkně sedělo, hlavně v zatáčkách. Dneska na nich mám najeto 40 tis. km a už to není ono, začínají odcházet. Už bych do nich nešel ani náhodou. Budu muset dávat nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, tak se přidávám sem, dal jsem na auto nové pružiny(monroe) a tlumiče(bilstein B4) a jsem spokojenej až na jednu věc a to, že zadek šel dolu a to tak o 2-3cm, což mě dost mrzí, mám zadek teď takovej, jakej jsem měl předtim ve 4 lidech a plnym kufrem věcí na dovolenou a v autě sedim sám. Nevim co to udělá, až budu chtít azse na dovolenou. Neví někdo jak to vyřešit? Četl jsem tu hodně o podložkách, klidně bych je tam nechal dozadu dát, protože mi to fakt docela vadí, jak to sedí ten zadek dole. Kdyby měl někdo ty podložky pod pružiny dozadu na prodej, aspoň 2cm, tak určitě koupim, potřebuji co nejrychleji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nikdo nic?

Mohl by sem dát někdo fotku auta z boku s tlumičema Bilstein B4? Nejlépe O1 combi TDI. Abych měl porovnání. Případně pokud má někdo venku originální pružinu z O1 combi, pokud by mi ji mohl změřit, kolik má? Moc by mi to pomohlo. Zatím se snažim najít problém, podložky nechávám ještě jako krajní řešení.

EDIT: Tak nakonec vyřešeno výměnou pružin za stejné, pravděpodobně jsem natrefil jen na 2 špatné kusy, po výměně za stejné pružiny je zadek o 2-3cm výš, než předtím.

Editováno: , autor: Jakub Pícha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...