Přejít na obsah

Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)


JanBilek

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Dnes som bol prvýkrát na STK. Nepresiel som. Keď ma technik zavolal pod auto ostal som v šoku. Cely spodok motora totálne zaolejovaný ťahá sa to až na tu sieťku na výfuku. Je zaujímavé že olej nemizne ani pod autom nič. Tak som zvedavý čo na to servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel jsem ten samy problém,je umisteny jakoby ze zadni strany motora dole,je integrovany na blok motoru,ze zhora si to ho vsimnes jen ztezi ale jde to videt,kdyz jsen vlezl pod auto tak jsem to tam mel taky zaolejovane.

Nejlepsi bylo,ze jsem si toho vsiml při 61000,takze 1000 po zaruce a cena 800kc,jen dotahnuti sroubu,kdy mas prosim Te auto vyrobene?jestli to není seriove vis v nejakym horizontu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj, chystám se pořídit Roomstera Trumf TSI. Dosud jsem měl k téměř plné spokojenosti Roomstera Style+ 1,4/63kW. Pro hlučnost motoru 1,4 bych rád nyní motor TSI. Četl jsem tady různá hodnocení i mnoho různých testů po internetu, ale dost z toho na mně působí, jako (promiňte mi to) hospodské řeči.  Mohl bych touto cestou poprosit ty z Vás, kteří mají vlastní zkušenost s provozem obou uvedených motorů, jaké je jejich porovnání? Spotřeba, hlučnost, atd. Díky moc.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli ti připadají reálné zkušenosti majitelů jako hospodské kecy, tak opravdu ti nedokáže asi nikdo pomoct.

 

Jestli tě tedy zajímají mé zkušenosti jako majitele obou motorizací - s každou najeto za rok a půl cca 12 tisíc km, tak hlučnost nižší u TSi, ale u 16V taky žádná tragédie. Spotřeba srovnatelná, TSi při běžném ježdění nemá oproti TSi žádnou výhodu. Pružnost má TSi o trochu lepší, ale žádná raketa to taky není. TSi má sice vyšší krouťák, ale má zase převody víc do rychla. O spolehlivosti jsi už slyšel, k tomuto se nevyjadřuju. 

Editováno: , autor: froggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Např. příspěvky typu "prý" a "slyšel jsem" nebo "údajně" se jistě nezakládají na osobních zkušenostech. Proto se ptám po skutečných poznatcích z první ruky.

Dnes je jistě vyřešen problém s rozvody, někdo tu však také měnil turbo, někomu se motor pozdě zahřívá. Houpe se volnoběh. To u 1,4/63 neznám, ale ten je zase hlučný.

Rád bych pořídil Roomstera ještě v podobě, v jaké je dnes, protože nástupce už bude docela velká (a tedy i dražší) kráva. Tak abych nelitoval, že jsem si neponechal ten starý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...