ben06 Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Jo arva ona se ještě prodává ? Když jsem s ní kdysi čistil olejničky š 100-120 vždy po zahřátí si motor povrchově zadýmil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v.m@rek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 jj predáva, tak to je pozitivna sprava a jak dlho to dymelo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Měl jsem dnes možnost obhlédnout částečně rozebraný model motoru 1.2 TSI, tak jsem vám ho nafotil, ať z toho také něco máte ODKAZ NA ALBUM TADY. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Super. Prosím, môžeš ešte nahrať niekam na uloz.to alebo podobný server všetky fotky v pôvodnom rozlíšení? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 (editace) Fotil jsem to telefonem, takže kvalita ve velkém rozlišení nic moc .. Kdybych věděl, že tam bude zrovna tento motor, měl bych minimálně zrcadlovku Editováno: 8. Duben 2014, autor: Galvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Sakra kde na to ty stále chodíš minimálne zrkadlovku ? A maximálne ? Hubblov teleskop alebo 4K kameru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Tentokrát přijela škodovka za námi, měli jsme přednášku a přivezli sebou i pár věci na koukání a mezi nimi i motůrek.. Pak nějaké auta... Místo zrcadlovky nějakou kameru typu GoPro HERO3+ a podobně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 A nerekli na prednasce, proc i na novych vozech si lide stezuji na rachoceni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 To ne.. Na to jsem se ptal i minule a prd jsem se dozvěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vassek Vloženo 7. Květen 2014 Sdílet Vloženo 7. Květen 2014 Tak já měl dneska první závadu na motoru. Přepálil se kabel ke svíčce na 3. válci Ještě aby taky ne, když vede ani ne centimetr okolo turba bez izolace... Jezdím teď 300-400 kilometrů denně, takže se začínají objevovat první nedostatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Dnes som bol prvýkrát na STK. Nepresiel som. Keď ma technik zavolal pod auto ostal som v šoku. Cely spodok motora totálne zaolejovaný ťahá sa to až na tu sieťku na výfuku. Je zaujímavé že olej nemizne ani pod autom nič. Tak som zvedavý čo na to servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 ventil odvzdušnenie veka hlavy valcov nemáš ulomený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Zvrchu vyzera byť v pohode, iba že by bol prasknutý alebo niekde dole hadička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Nejspíš budeš mít povolený šrouby u odlučňovače oleje,já to tak měl,auto vyrobené v 09 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Od turba to nejde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Servis to vidí na prasknutý kryt odlučovača oleja alebo jeho netesnost. V utorok to bude hotové, dám vedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 mel jsem ten samy problém,je umisteny jakoby ze zadni strany motora dole,je integrovany na blok motoru,ze zhora si to ho vsimnes jen ztezi ale jde to videt,kdyz jsen vlezl pod auto tak jsem to tam mel taky zaolejovane. Nejlepsi bylo,ze jsem si toho vsiml při 61000,takze 1000 po zaruce a cena 800kc,jen dotahnuti sroubu,kdy mas prosim Te auto vyrobene?jestli to není seriove vis v nejakym horizontu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 05/2010. Presne tak je to vidno iba keď sa dvihne auto, je to hore nad olejovou vaňou a steká to až na ňu. Nevšimol som si to za 20 t. km až na STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 Dnes opravene, prasklina na kryte olucovaca oleja, slzilo olej. Pretesnené silikonom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 klasika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 už přemýšlím nějakou chvíli nad jednou otázkou - má ten náš TSi motor zapalovací cívky? něco jako je na HTP, kde odcházejí...jestli je vozit taky s sebou pro sichr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 Nemá, stačí se na něj pořádně podívat - uvidíš zapalovací kabely (už to napovídá, protože kdybys tam měl na každé svíčce zapalovací cívku, vedly by k ní jen "tenké" drátky), které vedou od svíček dozadu k zapalovacímu modulu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Ahoj, chystám se pořídit Roomstera Trumf TSI. Dosud jsem měl k téměř plné spokojenosti Roomstera Style+ 1,4/63kW. Pro hlučnost motoru 1,4 bych rád nyní motor TSI. Četl jsem tady různá hodnocení i mnoho různých testů po internetu, ale dost z toho na mně působí, jako (promiňte mi to) hospodské řeči. Mohl bych touto cestou poprosit ty z Vás, kteří mají vlastní zkušenost s provozem obou uvedených motorů, jaké je jejich porovnání? Spotřeba, hlučnost, atd. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 (editace) Tak jestli ti připadají reálné zkušenosti majitelů jako hospodské kecy, tak opravdu ti nedokáže asi nikdo pomoct. Jestli tě tedy zajímají mé zkušenosti jako majitele obou motorizací - s každou najeto za rok a půl cca 12 tisíc km, tak hlučnost nižší u TSi, ale u 16V taky žádná tragédie. Spotřeba srovnatelná, TSi při běžném ježdění nemá oproti TSi žádnou výhodu. Pružnost má TSi o trochu lepší, ale žádná raketa to taky není. TSi má sice vyšší krouťák, ale má zase převody víc do rychla. O spolehlivosti jsi už slyšel, k tomuto se nevyjadřuju. Editováno: 4. Září 2014, autor: froggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Např. příspěvky typu "prý" a "slyšel jsem" nebo "údajně" se jistě nezakládají na osobních zkušenostech. Proto se ptám po skutečných poznatcích z první ruky. Dnes je jistě vyřešen problém s rozvody, někdo tu však také měnil turbo, někomu se motor pozdě zahřívá. Houpe se volnoběh. To u 1,4/63 neznám, ale ten je zase hlučný. Rád bych pořídil Roomstera ještě v podobě, v jaké je dnes, protože nástupce už bude docela velká (a tedy i dražší) kráva. Tak abych nelitoval, že jsem si neponechal ten starý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.