Přejít na obsah

Fabia 1.2 TSI 77kw problem


Misiak

Doporučené příspěvky

"cvaka" ale mne to skor pride ako prevodovka. a robi to iba na nizsich stupnoch 1-2. nieco podobne mi robilo aj na starom fiate ale nebolo to na zavadu. mne pride divne, ze to TSI na 1. a 2. prevodovom stupni znie ako HTPcko. skratka taky divny zvuk. Skoda ze som nezobral 1.6 TDI CR, s tymto TSI jazdim totiz s lahkou nohou a dochodcovskym stylom za 10-12l po meste. mimo to je tak za 6-7./pri 100-110km/h. priemernu spotrebu mam za 8.7. uzastne to TSI, hlavne ze ma mat nizku spotrebu. ked idem trosku sviznejsie po meste, tak mi to papka 14l

Misi nechcem ta strasit ale nemas tam este nieco naprd ze mas taku spotrebu?ja na prvu nadrz presiel skoro 800km na druhu vyse 800 mi vychadza.z toho mam pol dialnice(zatial 110/hod -kedze je v zabehu,ale miestami 140) a pol Blava.zatial mam priemerku okolo 6 real podla palubaku 5.8.tak neviem.a to v meste mu aj slapnem na semaforoch aj v kolonach stojim...pozri do fora na "nase rodinne turbo"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"cvaka" ale mne to skor pride ako prevodovka. a robi to iba na nizsich stupnoch 1-2. Skoda ze som nezobral 1.6 TDI CR, s tymto TSI jazdim totiz s lahkou nohou a dochodcovskym stylom za 10-12l po meste. mimo to je tak za 6-7./pri 100-110km/h. priemernu spotrebu mam za 8.7. uzastne to TSI, hlavne ze ma mat nizku spotrebu. ked idem trosku sviznejsie po meste, tak mi to papka 14l

To "cvakání" mám taky (F II TSI 63 kW),ale je to pouze po nastartování a prvním rozjezdu,podobný zvuk za stejné situace je slyšet i u mé soukromé FI Combi 1.4 74 kW.Taky by mě zajímalo co to je.No s tou spotřebou,já to TSI mám jako služební auto,jezdí se s ním jenom po Praze.Když se jede od jedné červené k druhé červené,nebo popojíždění po sídlíštích,tak to žere dle PP kolem 11 litrů.Ovšem když s tím jel kolega ráno,při minimálním provozu,po Jižní spojce přes celou Prahu,tak PP ukázal 5 litrů.To všechno,vzhledem k současnému počasí,se zapnutou klimatizací.Zatím najeto cca 1600 km a celkový půměr je cca 8.2 litru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tha so sluzobakom sa chodi inac ...viac sa vytaca..viac agresivnejsie sa s nim jazdi...je pravda ze ja som skor usporny sofer..ale ked treba tak ho vytocim...a aj semafory sa daju prejst za malo...samozrejme s vlastnym nie so sluzobakom :o))...s vlastnym sa jazdi na dojazdy...so sluzobakom na plyn brzda :o)) a to hned vidno na spotrebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

niekolkokrat som isiel s VW GOLF VI 1.2TSI 77kW a ten nikdy po meste nesiel pod 10. uvidime ked bude mat ta Fabia najazdene aspon 1500+km. 4,5l mam podla PP vtedy, ak idem 60km/h na 5. stupni. dnes som isiel maximalne na spotrebu a po 20 min. jazdy po meste som sa dostal na 8.5l. Rozmyslam, ci to nie je aj tym, ze skrtiacu klapku a ine mam nastavene podla VW softwaru, a vsetky VW su inak sprevodovane, maju 6 kvalt atd... / aj Polo ma 6. stupnov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja ti neviem...8 na este ani nevidel ani po prejazde 10km..a to idem od antolskej nemocnice ..k ruzinovskej nemocnici.....neviem co to poznas..ale je tam najazd na pristavny co zvykne byt plny a potom dalsie krizovatky ... zda sa mi to vela..sak ked budem tankovat tento tyzden hodim udaje z druhej nadrze....ale aj po meste mi padne stale spotreba na 6...zda sa mi to divne .. :unsure: a to sprevodovanie nehra az taku ulohu...napr na 5tke pri 130 tocia vraj podobne km...ci uz fabia s 5kvaltom alebo polo so 6tkou..myslim ze ta fabia ma dobre odstupnovanu prevodovku a ten 6ty stupen mi tam ani nechyba

a pozeram ze si z ba takze asi poznas cestu ktr som opisal......inac odkial si z ba??..kde si kupoval to auto??..mozes aj ss

Editováno: , autor: chillike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


tha so sluzobakom sa chodi inac ...viac sa vytaca..viac agresivnejsie sa s nim jazdi...je pravda ze ja som skor usporny sofer..ale ked treba tak ho vytocim...a aj semafory sa daju prejst za malo...samozrejme s vlastnym nie so sluzobakom ohmy.gif))...s vlastnym sa jazdi na dojazdy...so sluzobakom na plyn brzda ohmy.gif)) a to hned vidno na spotrebe...

Dovolil bych si s tebou polemizovat o ježdění se služebákem. Nevím jak v které firmě,ale u nás se firma docela zajímá,jestli se jezdí podle určené normy spotřeby paliva (do té se tedy s tímto vozem tedy nevejdeme ani náhodou,bude zajímavé jak se s tím firma vyrovná,těch TSI tam máme víc,a spotřeba je u všech něco málo přes 8 litrů). Takže nějaké rally ve stylu brzda-plyn co to dá i vzhledem k častým manévrům policie při měření rychlosti se nekoná. Taky se ovšem nekoná economy rally. Je tu možnost,že motor ještě není řádně zajetý,má to najeto 1600 km,tak se ta spotřeba ještě o něco sníží. Ale prostě na to popojíždění kilometr sem,kilometr tam,nevidím,že by se ta spotřeba nějak rapidně snížila. Kolem 8 litrů celkového průměru to prostě asi zůstane.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To "cvakání" mám taky (F II TSI 63 kW),ale je to pouze po nastartování a prvním rozjezdu,podobný zvuk za stejné situace je slyšet i u mé soukromé FI Combi 1.4 74 kW.Taky by mě zajímalo co to je.

Ten zvuk dělá čerpadlo ABS, testuje se. Je o tom zmínka v návodu k obsluze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím Vás,

potřeboval bych malou radu. Mám novou Fabii 1,2 TSI 63kw, najeto cca.1600 km a včera jsem zjistil, že přestala "táhnout". Od počátku tankuju u OMV a nikdy jsem problém s palivem neměl, takže to bych asi vyloučil. Dříve se zapínalo turbo kolem 1600-1800 ot. a teď občas zabere až kolem 2200ot. Ale jak říkám...občas. Auto je prostě líný, do kopce pořádně netáhne i na rovinkách nedrží výkon. Také jsem koukal, že vzrostla spotřeba. Pozoroval jsem to cestou do práce tj.vzdálenost asi 18 km a spotřeba při stejným způsobu jízdy asi o 1,5 - 2 litry. Nesetkal se někdo z Vás s podobným problémem?

Předem dík za radu, než jim to v servisu omlátím o hlavu.

Editováno: , autor: David79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle není o variantě motoru, tohle je jasně něco vyhnívajícího v motoru jako takovém (počítaje i ŘJ). Auto s nájezdem 1,5tisíce se takhle nechová, pokud nemá proublems... Doporučuju reklamační návštěvu značkového servisu a řvát a řvát a řvát - ať kur.va makaj, když už si za káru řeknou takový nekřesťanský love...! Buď je tam fyzická závada (nedovírající ventil, nepálící svíčka, nefunkční nebo jen částečně funkční vstřikovač - COKOLIV!), nebo je něco blbě se snímači (teploty, váha vzduchu...) - softem jako takovým to asi nebude. Spíš bych si tipnul na nějakou z fyzických závad - a ŘJ přepnutou do nouzového režimu, kdy auto sice jede, ale jak pos.raný... Doporučuju nechat projet někým, kdo "má ucho" na motor a dovede otipovat, co by asi mohlo být příčinou. VAG ne vždycky identifikuje závadu přesně - pokud vůbec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S TSI zacinaju byt akurat tak same problemy. Auto po meste pod 10l nejde, cim viac najazdene, tym vyssia spotreba, ked sa fest snazim, mam to za 10l ale bezne jazdim za 11. a s tym tahanim, to citim tiez, mam 77kW a obcas sa mi zda, ze to tiez "netaha" ale nejak som to neriesil - neriesim, stale sa tu na to auto len stazujem, som rad /teda ani nie/ ze aj niekto iny ako ja ma s tym problemy. A TSIcko akonahle stoji cely den, tak tazko startuje. Auto toci, chyti a zhasne. Po noci rano musim tocit niekolko sekund kym mile TSI chyti. A to, ze to TSI pri rozbiehani huci ako stare rozhegane UNO, to uz neriesim. mam nastavene radio na 8 pri nastartovani. Aj tak musim cakat este par mesiacov kym budem "opravneny" ziadat vymenu auta, lebo ked to date do servisu, oni maju mesiac na odstranenie zavady... a o zavadu musi ist 3x - cize min.3 mesiace. Potom podla slov managera si date pisomnu ziadost a ono vam pride do mesiaca vyrozumenie. Vela stastia s novymi TSI vsetkym. / a celemu Skoda teamu - recenzentom, EKO jazdcom, ktori sa chvalia uspornostou TSI odkazujem, mam najazdene cca 800km a na benzin som dodnes minul uz vyse 100Eur, na pol nadrze spravim po meste 200km cca. A to jazdim pomalsie ako EKO dochodca - neviem si predstavit, za kolko to musi jazdit s takym Yetim, to musi zrat 15 minimalne. Ani Golf VI pod 10 nesiel, ani s DSG ani s MT/.

Editováno: , autor: Misiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové

respektive Misiak, teď jste mě dobře vrazili klín do hlavy, já už jsem zvažoval že svoje ani ne tříleté HTP  - poslední jedničková Fabča ( 52 000 km), vyměním za TSI-čko, ale jak tak koukám. počkám co se z motorů TSI vyvrbí.

Je fakt, že problémy jsem měl také, ale ne s motorem, ten šlape čím dál tím lépe, dokonce i státní policie, když jsem spáchal rychlostní a ( ježiš jak to nazvali, když jsem s nimi závodil v kopci, a nemohli mě předjet - já vím je to hrubý přestupek, ale budiž mi omluvou, že jsem v noci netušil, který vůl se mi od Blanska lepí na kufr - doslova na 10 cm a v Olomučanech mě chtěli předjet, tam jsem si mohl dovolit zrychlit, je vidět, kdyby někdo jel v protisměru, ale u školy jsem je pustil, takže maják - STOP, a pak nevěřícně čuměli na motorizaci). Takže jsem sklopil uši, a naštěstí se obešlo domluvou, ale z 1.2 HTP - červené P s klimou, byli doslova v tranzu, a ač techničák jasně hovoří, ještě se ptali, je-li pravdou onen motor. Je to velmi hrubý přestupek. ale občas v člověku chytnou saze!!!!!

Vím že ten motor není žádný dravec, (ale pokud se s ním naučíte jezdit, což nám starším, jejichž první auto byl Trabant, a další v pořadí maloobjemová auta, nečiní žádný problém), umí velmi, ale velmi překvapit.

Nejvíc mě těší reakce prodejce jednoho nejmenovaného autobazaru, (sháněl jsem ojetinu pro syna a dceru), který nic zlého netuše dštil saze a čmoud na Škodu HTP, takže fajn kemo, pojď, svezu tě v ní.

Tak vyvalený augle jsem dlouho nezgómnul, člověče vono to jede.

Takže asi ještě chvílu počkám, není to jediná negativní reakce co jsem na TSI slyšel, ale koneckonců na HTP to byla skoro davová hysterie a já si nemůžu na motor v nejmenším stěžovat, asi je to kus od kusu 

Editováno: , autor: pap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja zase mam zatim dobrou zkušenost, mam to slabší TSičko ve fabii combi. Momentálně mám najeto cca 1200km, kombinace město, okresky. Do prace jezdim pouhe 4km, ale i při častém zastavování na světlech a u přechodů se vždy dostanu pod 8litrů a to ten motor je studený. Když mi vyjdou semafory na zelenou tak jsem zatim nejlepe dojel za 6,1litrů. A pokud jsem jel někam dál cca 20ti až 40ti km úseky, tak jsem vždy dojel pod 6litrů, není to žádná eko jízda, většinou hned za cedulí "konec obce" na to šlápnu a pak už udržuju stabilní rychlost, navíc u nás nejsou žádné rovné pláně, hodně kopcovitý terén.

Rozhodně byt vama tak na nic nečekam a valim do servisu ať to spravi, protože určo máte nějaký problém.

To Pap: hele neboj se, víš kolik už jezdí TSIček,které už budou mít něco za sebou jako služebáky! Ta poruchovost bude přímo úměrná počtu prodaných kusů a hold někdo bude mít smůlu a někdo zas štěstí na dobrý kus. HTPčka, 1.4ky atd. se taky serou.

Editováno: , autor: lasut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...