Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. No oni už těch testů ojetých FIII vydali několik. Tak se zas tolik nestalo. FIII - bazar I.pdf FIII - bazar II.pdf FIII - bazar III.pdf FIII - bazar IV.pdf
  3. @Ondra16V Teď jsem si ten speciál koupil a je tam za Fabiefakt jen F4, ale jako ojeté budou spíš dominovat F3. To teda podělali 😁.
  4. Dnes
  5. Vypadá to, že i rakouský kancléř Karl Nehammer dostává rozum a svolává v Rakousku kulatý stůl za účasti odborníků, zástupců veřejného sektoru a podnikatelské sféry, se kterými chce diskutovat o společném postupu v otázce plánovaného zákazu spalovacích motorů, který má platit v Evropské unii pro nová auta od roku 2035. Nyní je třeba nastavit kurz pro Evropu jako místo pro podnikání, uvedl kancléř v neděli 2.6.2024, přičemž odkázal na volby do Evropského parlamentu , které se v Rakousku uskuteční 9. června. Automobilový průmysl a jeho dodavatelé čelí nadměrným regulacím a zákazům, které snižují atraktivitu Evropy, dodal. Něco takového bychom potřebovali napříč celou EU ve všech jejich jednotlivých státech jako kůň drbání, tj. diskusi všech příslušně zainteresovaných, když už tedy nemáme např. i ty podrobné dopadové studie, které tady prý nějaké jsou, či spíše nejsou. Mimo jiné i proto, aby vrcholoví unijní a státní politici v Radě Evropy, tak i noví europoslanci měli silný mandát (spíše tlak) od veřejnosti, tak i od odborníků. Stále mě ten prozatím schválený zákaz spalovacích aut po roce 2035 přijde tak šíleně až hrubiánsky zasahující do života lidí, jako třeba hypotetický zákaz jíst maso, zákaz čerpat a používat vodu z vlastních studní, nebo třeba zákaz vlastnit více jak jednu nemovitost apod., těch případných nesmyslů, které mohou kdykoliv napadnout EK a jejich úředníky si tam můžete dosadit vícero. Na všech těchto lidsky běžných činnostech, věcech a potřebách lidí lze vydedukovat nějakou (pro někoho nepřiměřeně nadměrnou) emisní stopu. To po nesmyslu zákazu spalováků budou následovat další a další fantasmagorické šílenosti.......???? https://www.autojournal.cz/rakousko-odmita-zakaz-spalovacich-motoru-evropa-potrebuje-technologickou-otevrenost/
  6. To je manuální zamnkutí dveří v případě, že se vybije v autě baterie. Tzn, dveře nejdou otevřít zvenku ale pouze zevnitř, takže opačná funkce dětské pojistky
  7. @JirikHL Tak jsem na to včera koukal a je tam fakt záslepka 🙂 Ale objevil jsem tam cosi, co vůbec nevím k čemu může sloužit. A to ten bílý kousek plastu uvnitř dveří s drážkou na otočení. Jediné co mě napadlo, že by to mohlo být nějaké nouzové odpojení el. dětské pojistky.
  8. Generální ředitel Aston Martin Lawrence Stroll nedávno u kulatého stolu pro média řekl, že drtivá většina pozitivní reakce na limitovanou edici Valor byla „šílená“. Výrobní série 110 vozů se velmi rychle vyprodala a jak Stroll poznamenal, je 10krát překročena. Valor, inspirovaný jednorázovým Victor – sám o sobě poctou modelům Aston ze 70. a 80. let – vychází z odcházejícího Vantage a má V-12 o výkonu 705 koní a šestistupňovou manuální převodovku. Stroll si myslí, že manuál je obrovskou součástí jeho úspěchu. Sázka na manuální převodovku se vyplatila “Celý svět, místo toho, aby si všichni mysleli, že to jde na elektřinu, […] Článek Aston Martin ví, že lidé chtějí manuální převodovky se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  9. Jestli ma pred FL, tak to staci zapnout v diagnostice. Minimalne mne to stacilo. Mam MR 2017.
  10. No myslim,ze mi digitalni tuner pres net bude stacit😃
  11. Předek 312*25mm, zadek klasika pidi brzdy 253*10mm
  12. Zatím bez výsledku, jsem objednán k elektrikáři tak uvidime, ale ten může až v červenci. Pokud by se vám podařilo na něco přijít budu rád za každou radu
  13. Ešte zaujimave može byť že existuje sada sietí aj pre Superb III so zvysenou podlahou: sada 3V9 867 613 A 7EY je pro kombi s normální podlahou a 3V9 867 613 B 7EY je pro kombi se zvýšenou podlahou.
  14. Edit: Vodou v torpédu to nebylo. Byla ta voda v pojistkovém bloku :))
  15. To je jasný, že to nevysřelí jako péro. Mně jde hlavně o to hrzoné škubaní motoru, které je nesnesitelné. Jde mi o to, jestli se spíše zaměřit na trubo nebo vstřiky. Ale můj osobní názor bude asi se podívat prvotně na vstřiky.
  16. Za hmly, pri západe slnka je to otras. na zmiernenie treba udržiavať maximálne čisté sklo aj z vnútra. V zime to oceníš. Žiaľ to čo dávajú teraz to sklo, už nie je vyhrievané celé ako bolo pôvodné čo som mal 2019. To malo výhrev po celej ploche. Nové - nemá vyhrievaný kraj. ono sa to časom rozpustí od výhrevu aj tam, ale ak povolíš námrazu výhrevom a chceš to zotrieť, tak tam kde je vyhriate to ide fajn a na tom nerozmrazenom kúsku ti stierače nabehnú na námrazu. proste keď už to celé nie je vyhrievané, tak by si logika žiadala, aby výhrev pokrýval plochu zotieranú stieračmi. Je to o zvyku. Je to v zime fajn, ale budú situácie, keď to budeš vnímať viac.
  17. Ty jsou na háčky - mají to v popisu (přichycení pomocí ocelových háčků do rámu okna) Na magnety jsou - u nich zde
  18. Plánované výstavby tzv. Gigafaktory na výrobu baterií do elektromobilů, mají v současnosti dočasně tzv. utrum, viz odkaz na článek. Ostatně i náš premiér ve včerejším duelu s šéfem opozice (5.6.2024) tvrdil, že jeho europoslanci z ODS, pokud budou nově zvoleni a i on osobně budou dělat vše pro to, aby zákaz spalovacích aut byl odvolán. Ovšem tenhle člověk tvrdil již mnohé a lhal v mnohém, i když vykrucovat se a obhajovat nesplněné sliby to on umí..... https://www.auto.cz/gigafactory-jdou-v-evrope-k-ledu-stoji-za-tim-nizsi-zajem-o-elektromobily-152793?utm_campaign=abtest255_trending_llm_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz PS: I známá agentura Blomberg totiž informuje, že automobilky Mercedes-Benz a Stellantis zastavily výstavbu nových továren na baterie, které měly podpořit jejich někdy až zběsilé elektrické plány. https://www.autoforum.cz/predstaveni/mercedes-a-stellantis-zastavily-vystavbu-tovaren-na-baterky-nezajem-o-elektromobily-jim-nedava-na-vyber/
  19. Ahoj @Josef_1 Zaleži co očekavaš..... Jestli chceš tohle jenom mit tak se to můžeš dodělat. Jestli chceš aby to dobře hralo to musiš mit delši prut. Tento 20 cm prut to za malo. Musi být minimalně kolem 41 cm. Na F2FL měl prut 66 cm a hralo to všude i v černým zadku to fakt dobre. Na tento prut třeba davat pozor. Během jizdy může udělat dulek vedle nožičky anteny. 41cm nesmi udělat dulků. na strance radiomap.eu podivej jaké dab rozhlasové stanice jsou v tvé okoli.
  20. A co som pisal vo svojom prispevku? Ze zadna hmlovka vpravo nie je... Ak mas fakt predfl, mozes skusit natiahnut z lavej strany a pripojit k pravemu svetlu. Ja som tak robil na F3 kedysi a mal som obe
  21. A poradíš mi v jakém kanále a jak to dokódovat?
  22. Včera
  23. DoubleG dik na to by som veru neprisiel...ty brdo to som teda nevedel ze vzdy svieti len jedna hmlovka nalavo a ta prava ziarovka nie. Zeby to tak v Skodovke naschval vymysleli? Ma to tiez tak niekto z Vas???
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...