Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. ok, jak jsem psal, stačí hledat a číst ...zkušenosti je zde na fóru dost... Ano od Turka to tlusté a hůř se s tím pracuje, proto jsem si (a nejen já) podle Turka udělal šablony, koupil mnohem lepší materiál a nalepil... obecně bych si šablony udělal i tak, kdybych něco zmršil, abych mohl lepit znovu. A aby to sedělo, jak píšeš až do drážky, je to vše o zručnosti, proto doporučuji začít u dveří spolujezdce, tam to tak nebolí a pak už ví člověk jak na to... každopádně je to dračka... jsou tací, kteří to lepili na mokro, na to bych ale nqeměl třeba já odvahu... každopádně když dobře nalepíš, výsledek je super...zkušenosti se dají najít i ve vlakne u Karoqa ...
  3. RencMan: Vzal jsem originální. Po tom všem jsem už nechtěl experimentovat🤣
  4. Takže stačí vyměnit zámek kufru a mělo by to fungovat ? Mohu se zeptat zda to byl originální díl nebo nějaká druhovýroba ? Předem moc děkuji :)))
  5. Čaute, dnes ráno som si všimol divnú vec. Teplota ráno 8 stupňov, do práce 45 km po diaľnici cca 115km/h priemerná spotreba za trasu 4,3l na 100km (90% trasy je diaľnica). Na odpojení z diaľnice na semafóroch som si všimol že drží otáčky na rovných 1000, displej ukazoval spotrebu 0,3 l/h čo nejako vylučujem regeneráciu DPF. Prešiel som cca do 3 km po meste do danej práce, zaparkujem to isté, rovných 1000 otáčok aktuálna spotreba 0,3 l/h. trochu som pridal na neutrály akoby sa v prvom momente pridania zatriaslo auto že chce ísť dopredu ako išli otáčky vyššie tak pohoda, ale auto reagovalo na pridávanie z tých 1000 dosť ako na špirnte že chce ísť dopredu. Čo mi tak udrelo do očí bolo to, že keď som vypol auto budíky rýchlosti a otáčok dosť padli. A teraz ako píšem tento post, tak som si v poslednej dobe všimol že občas pri naštartovaní prebliknú ikony ESP či ako sa to volá trakcia a ABS. Že by to malo dokopy nejaký vplyv s batériou tá bola menená minulý rok pokiaľ viem? Teraz sa mi to spojilo v hlave. Klímu som pustenú počas jazdy nemal, len keď som už stál na parkovisku, tak som ju pustil a vypol a divno bzučala počas nábehu a vypnutia, len v polovici cesty som si pustil na chvíľu výhrev sedačiek a teplý vzduch ale bez AC len tak z motora trošku teplo. Taký sa mi to buď pospájalo všetko že len divná zhoda náhod, alebo niečo viac. Za týžden idem meniť brzdy za mechanikom, tak to tam napojím, ale dosť si všímam veci nejaké na aute takto občas každú zmenu že hneď že čo sa to deje. A som čo sa týka aut amatér teda začínam sa tomu venovať že zisťujem. Ďakuejm za odpovede.
  6. Dnes
  7. › Česká automobilka je opět oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji, pořádaném Mezinárodní federací ledního hokeje (IIHF)› Škoda pro šampionát zajistí flotilu 45 elektrických vozů, včetně nových modelů Elroq a Enyaq a plug-in hybridních variant Kodiaq iV a Superb Combi iV› V pátek 9. května, během prvního dne turnaje, Škoda slavnostně představí nové nejsportovnější verze modelové řady Enyaq – Enyaq RS a Enyaq Coupé RS› Již dnes odhaluje první detaily exteriéru a interiéru v krátké upoutávce› Letos bude mít na šampionátu premiéru také zcela nová trofej pro nejužitečnějšího hráče, autorem je jako v minulých letech oddělení Škoda Design Lední hokej Škoda Auto je již po 32. oficiálním […] Článek Škoda Auto již 32. rok v roli oficiálního hlavního sponzora Mistrovství světa IIHF se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  8. JJ86

    Výběr motoru

    Ja keď som vyberal tak ten slabší dvojlitrový benzín ešte nebol v ponuke, tam by som si to vedel predstaviť, že by som radšej oželel nejakú výbavu. Ale určite neľutujem, motor je to dobrý. Pár drobností ma na aute štve ale motor vobec. Jazdíme pravidelne dvaja dospelí + dve deti s plným kufrom a úplne na pohodu, ale ako hovorím na ťažký vlek to asi nebude. Myslím, že na dialnici budú super oba motory, predsalen superb je dialničný parník
  9. @Petr Svetr, já tedy @manager666 naprosto chápu, že se ptá. Taky jsem některé doplňky třeba z Alíku nedal protože kvalita provedení prostě neseděla mým hnidopišským požadavkům a nechtěl jsem, aby to v autě vypadalo jako tuzing. Výplně u Karoqa od turků nebyly zrovna nic moc, dost silný koberec a neseděl přesně až do drážky prolisu kapsy a bylo to docela dost vidět. Takže @manager666 jediná šance je, koupit, nalepit a když se ti to nebude líbit, strhnout. Já takto vyhodil třeba ambientní pásek do palubky. Bylo to prostě vidět, že to není originál.
  10. 1.5 110kw TSI mhev EVO II Zdravím. Kolik platíte v autorizovanem servise za výměnu oleje v motoru a filtru?
  11. Včera
  12. Nevím proč by to nemělo sedět, když to bude kvůli nějaké nedokonalosti poznat, tak z důvodu, že to špatně nalepíš... jinou možnost nevidím... a zkoušel jsi to reálně foto hledat? co se třeba podívat ke Scale, vždyť jsou to s Kamiqem sourozenci ... https://forum.skodahome.cz/topic/158539-inšpirácia-interiér/page/2/#comments
  13. Ahojte. Sedi ta sada od Turkov presne? Zaujima ma, ci bude vidno, ze to je dorabane kvoli nedokonalostiam. Nejaka realna foto by potesila. 🙂
  14. Vem na to co největší plochy sroubovak a zatoac to přes bocni hranu. Delam to tak celou dobu a je to bez problémů okamžitě venku. Zpatky stačí zatlačit a neni nutno nic jiného.
  15. Tak jsem to vyzkoušel a přestože jsem zároveň i páčil přihrádku do boku, málem jsem utrhnul přístrojovku a možná i maličko vtáhnul celý motor do kabiny. Tohle mohl vymyslet jen opravdový génius.
  16. Zdravím, taky mam dotaz jestli tu někdo používá Car Scanner přes Android Auto. Netuší někdo proč při zobrazení dashboardu na rádiu přes Android Auto mam jen čtyři položky i když v aplikaci mam na stránce položek třeba osm? Když jsem měl neplacenou verzi tak to ukazovalo jen tři položky, v plné verzi se to zvýšilo na čtyři. Když kouknu na videa z YT tak tam lidi mají třeba deset položek a nemůžu přijít na to kde je chyba...jestli je to omezení přimo Google v Android Autu, nebo rádia a nebo někde v nastavení mam něco špatně.
  17. vyndat, zbrousit a namazat...
  18. @Deliberator jaký máš MR? Já na MR 2021 taky mám otočeno. Zapínám si ho také sám. Dělal jsem to podle návodu z kódování zde z fóra. Je divné, že je na voze asistent přívěsu, když nemá tažné. Leda by tam mohla být příprava pro tažné.
  19. Zdravím, rozbil jsem si levé vnitřní zadní světlo, koupil na bazoši jiné, ale to má pouze 3 piny a na tom mém jsou 4. Je nějaká možnost, jak to vyřešit?
  20. Měl bych dotaz, dá se v carscanneru nějak upravovat jas osvětlení LED SPZ? Mám nakodovano LED osvětlení, ale mám už dlouho dopředně nakoupená drahá aftermarket světýlka, které svítí hodně. Pokud ano, pod jakou položkou to tam je? Verze PRO je takový dvojjazyčný paskvil
  21. Neviem, kam to postnúť, tak dávam sem info pre ostatných. Na poslednej prehliadke mi bolo kontrolované uchytenie vzpery 5. dverí ku karosérii (nie uchytenie ku 5.dverám). Jedna strana bola už mierne povolená. Vyskúšate tak, že (po)otvorené piate dvere tlačíte do strán za hranu a na uchytení je viditeľná vôla. Ževraj chyba OIII Combi a pri nedotiahnutí uchytenia, hrozí vibráciami utrhnutie vnútornej matice a upadnutie do zadného stĺpika. O to viac prekvapivé, že takú info som nenašiel ani na fóre, ani v TPI/TSI, ktoré som stiahol z Erwinu, ani v tých konferenčných TPI.
  22. A ještě bych se rád zeptal jaká to byla značka, těch polských vzpěr.
  23. Dodi 15

    Kódování Kamiq

    Já (2020), jsem si nechal line assist otočit, zapnu si ho sám dle potřeby. Byla ještě volba, že si bude pamatovat poslední nastavení zapnuto/vypnuto. Dělal mi to kamarád, ale jak? 🙂 Vím jen, že to trvalo pár vteřin.
  24. Ahoj, mám úplně stejný problém, kufr nefungoval tak jsem zkontroloval kabeláž opravil dráty na pravé i levé straně a kufr fungoval. Asi po 3 týdnech kufr opět nefunguje, dráty vypadají OK. Mohu se tedy zeptat jak mám postupovat ? Pochopil jsem, že světýlka nic neřeší, dál se v tom trochu ale ztrácím. Předem všem moc děkuji.
  25. PetriCZECH

    Výběr motoru

    Tak ona ta motorizace s sebou nese i jinou převodovku, alternátor a jiné např. odhlučnění atd., což rozdíl 50000,- obhájit umí. Ale souhlas, rozhoduji se teď taky, který motor vybrat a nevím. Tím masivním zdražením 2.0 TSi 150kw mi do toho docela hodili vidle, tak zvažuji, jestli 2.0 TDi 110kw nebo 1.5 TSi 110kw. Výbavu chci Sportline + doplňky. Strop jsem si dal 1300000,- (ceníková cena)…nájezd roční okolo 20000km, převážně dálnice na trase Přerov - Brno.
  26. Pridám moju skúsenosť, pre info keby vás zaujímalo. V podstate už pri prehliadke 20000km, 2 roky, odporúčali výmenu zadných bŕzd lebo boli hrdzavé. To isté sa odporúčali pri ďalšej prehliadke. Po 62000km a 5,5roka začali aj hučať pri brzdení tak som ich dal vymeniť v originál Škoda servis, cena 257eur. (s pozáručnou zľavou 20%)
  27. JJ86

    Výběr motoru

    Ahoj, mám 1,5 tsi LK a som spokojný, kombinovanú spotrebu to má 6l/100, takže s 66l nádržou dojazd vysoko cez 1000 km, tichučké, kultivované, ľahký predok takže aj príjemne zatáča. Osobne by som si pred sebou nevedel obhájiť tie peniaze navyše za rovnako výkonné TDI. Možno v špecifických prípadoch keď chce s tým človek ťahať karavan, alebo podobne by to mohlo dávať zmysel (viac Nm, odolnejšia prevodovka) Mne to zmysel nedávalo, tiež som mal presný limit cez ktorý som nemohol ísť takže som musel prioritizovať.
  28. No máš to ode mě detailně popsaný v posledním příspěvku na předchozí straně. 😉
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...