Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

ŠKODA FABIA II & Roomster - Interiér

Dotazy a zkušenosti s interiérem

Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše k Roomsteru od B sloupku dozadu

    719
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkající se Fabie II od B sloupku dozadu

    261
    příspěvků

Toto fórum obsahuje 172 témat

    • 42 odpovědí
    • 7 694 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 111 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 439 zobrazení
    • 134 odpovědí
    • 43 434 zobrazení
    • 176 odpovědí
    • 39 565 zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 15 348 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 437 zobrazení
    • 196 odpovědí
    • 42 022 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4 369 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3 245 zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 34 783 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 550 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 779 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 798 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 556 zobrazení
    • 135 odpovědí
    • 43 119 zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 14 786 zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 34 331 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 14 388 zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 9 500 zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 15 479 zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 16 100 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 031 zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 10 257 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 9 906 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ono dost lidí si koupí kombi třeba jen kvůli vzhledu. Nevím, přijde mi, že Ty taky vozíš jen vzduch k hovnu. Prostě liftu chybí ta střecha a navíc, mě se s kombi parkuje lépe jak třeba s Rapidem liftem. No a i kdyby měl větší kufr, tak nevidím důvod si nekoupit O3, která je přeci jen někde jinde.    
    • Detail bude ten, ze k odberu az tak minimalne za pul roku  
    • Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B  -  Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin.  Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC  a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci.  To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů(  dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit  a kolik to stoji.
    • Jakože přetlačíš čerpadlo ABS/ESP, jo? No to si fandíš...   Z první ruky vim o konkrétním případu, kdy si přesně takhle - na zvlněném asfaltu od kamiónů - jeden chlápek dal na držku (zrušený auto, jeho odvezla záchranka). Kopec a dole zatáčka. Auto koncernu VW, to ale myslim neni podstaný. Pár dní před tím, tam jel jinej chlápek - (bejvalej závodník a zkušební jezdec ŠA, kterýho znám osobně a od kterého vim o tom případu) a udělalo mu to to samý - ABS-ko vyhodnotilo zvlněnou silnici jako led (v těch vlnách dole je kolo na zlomek sekundy ve vzduchu a má tendenci blokovat a ačkoli ho horní část vln zase roztáčí a brzdy můžou využít dobrou adhezi, ABS to prostě nedá), pedál ztvrdnul a auto přestalo brzdit, před zatáčkou z kopce... Jelikož neni řidič amatér, tak to "s odřenýma ušima" dal. Pak jel okolo zrovna když policajti měřili a běhali kolem toho nabouranýho auta, co vylítlo ze zatáčky, chlápek byl už v nemocnici. Zastavil a řekl "já jsem ing. xy, zkušební jezdec ŠA a řeknu vám přesně, co se tu stalo...". Když jel tudy znovu, už byly urgentně opravený dva pruhy toho zvlněnýho asfaltu.   Paradox je, že s nějakym "starym kýblem" bez ABS by se to nestalo.   Je to už ale takže zde  je to vše, co jsem k tomu napsal. ________________________________________________________     Já objednával auto 3.2.2016 v Auto Louda Teplice, z linky v Bratislavě sjelo 15.3.2016 a z prodejny jsem si ho odvezl 5.4.2016 (taky jsem se vyhnul zimákům, ty mi dali "zdarma" do kufru )