Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


722 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 34.5k zobrazení
  1. Chyba readiness

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  2. chyba sada valcov 3

    • 10 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  3. Chybove kody 1 2

    • 28 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
  4. Čidlá motora

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. Cidlo na motore

    • 14 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  6. Cidlo nebo termostat?

    • 23 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  7. Cidlo prevodovky

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  8. čidlo teploty

    • 20 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  9. čidlo teploty vody

    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 33.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  10. co to je

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  11. Cukani a rezonování

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  12. Cukání motoru 1.4 MPI 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 32.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 630 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  13. cvakání motoru

    • 18 odpovědí
    • 20.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • nejvic je to poznat, kdyz prijdu do auta spoceny z venku, jak je na zada az zima. nechavam na automatiku, ze sam muze zapnout chlazeni na 2. stupen
    • Měl bych ještě jednu otázku, která se týká výměny filtru haldexu.  Když jsem to rozhodil nebyla tam ta pružinka v tom filtru, nevím zda je u yetiho či ne... Na O2 jsem ji měl..? Ví někdo..?  Díky. S
    • Za mna tiez ventilácia super. Na max mam az studený chrbát. 
    • Před nedávnem jsem tady psal, že letošní, celkem vzrůstající prodeje elektromobilů jsou tak trochu manipulativní hry čísel. Některými   bylo naznačeno, že je to přebráno z propagandistického  kanálu, no a že by tedy pro tohle   převzetí to  nebyla pravda, ale jen  účelová demagogie? Dobře, Váš názor, já mám jiný názor. Ale co tedy řeknete na oficiální článek, zveřejněný asociací německých prodejců aut (KZF), která se mimo jiné odvolává i na data získaná pro změnu německým svazem automobilového průmyslu (ZDK)? To je taky propaganda, nebo demagogie?   KZF k věci říká: „Obchodní realita mnoha prodejců automobilů a autoservisů je podstatně napjatější, než naznačují oficiální prodejní statistiky. Rostoucí počet nových registrací elektrických aut zakrývá realitu v maloobchodním sektoru. Co se zdá být statisticky úspěšné, je často výsledkem samoregistrace výrobců a prodejců, fleetových obchodů nebo taktických opatření - nikoli skutečné poptávky zákazníků v maloobchodním sektoru.”   Z dat získaných ZDK vyplývá, že během prvního letošního pololetí automobilky a jejich dealeři v Německu registrovali hned 65 401 elektromobilů na sebe. To je dvakrát vyšší číslo, než jak tomu bylo v v roce 2023. A podle asociace na pilu skutečně tlačí automobilky, u nichž se počet samoregistrací za poslední dva roky zečtyřnásobil. Něco takového jen koresponduje s přerozdělovacími mechanismy EU, které na určité procento prodaných elektrických aut potichu tlačí už dnes. Nedostát mu znamená platit pokuty, takže automobilkám přijde lepší vytvářet fiktivní prodeje. Ovšem v Německu dle dat neklesají jen prodeje elektromobilů v maloobchodním sektoru, ale stagnuji i tzv. fleetové prodeje elektromobilů. No, ale data jejich registrací tedy vesele stoupají a tak se nám čile prezentuje, jak mají lidé a firmy čím dále, tím větší zájem o elektromobilitu.   Zde je odkaz na onen článek  na oficiálním webu KZF, překladač pomůže...   https://www.kfzgewerbe.de/kfz-gewerbe-warnt-eigenzulassungen-taeuschen-ueber-e-auto-flaute-hinweg    
    • stejný problém , bere to olej přes turbo ,ale to je vyměněné a žádná změna , kroužky , hlava, pořád stejný, ještě na turbo jde takova molitanová hadice z  motoru v té je co?  Jinak už pak jedině ,že tlakuje spodek motoru vršek normálně saje na víčku.....
×
×
  • Vytvořit nový...